heerlijk he, buiten, de zon was af en toe gewoon echt mega warm! :dance: Zo lekker, alleen jammer dat vriend zijn vakantie precies vandaag er weer op zat :?
Maar goed, ik heb tuurlijk wel fotos om te spammen, maar dan via pb. Zal eens wat bij elkaar zoeken, maar ander keertje want vriend wilde graag de pc vanavond dus ik ga een ander vermaak zoeken.
Balen Femmie. Echt rustig aan doen dus. Ik vind dat je nu wel een eigen laptop verdiend
Pfoef, net uur bezig geweest om foto’s van kleding e.d. te maken voor KOK. Bekijk ik de foto’s lijkt alles lelijk door het licht. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr. Toch maar geplaatst.
@Wawa wrote:
Balen Femmie. Echt rustig aan doen dus. Ik vind dat je nu wel een eigen laptop verdiend![]()
Uhm, eigenlijk heb ik dat ook :oops: we hebben er 2 alleen eentje doet het niet zo goed meer en ik vond dat vriend de goede mocht hebben, ik had immers al de hele dag kunnen computeren en hij had zo hard gewerkt in huis na zijn werk nog. En ik had geen zin in die ander :oops:
Maar goed ik ga fotootjes zoeken, voor wie leuk vind laat maar ff weten dan stuur ik door via pb.
En ik heb ook het kamertje van dana hier op het forum staan:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5064769#5064769
Wawa, balen van de belichting, is altijd lastig in het donker he om het er goed op te krijgen :hug:
Fem, heeeeel leuk die foto’s nogmaals!!! Ik ben al een selectie aan het maken van die binkies van mij…
p.s Als iemand anders de groei vorderingen van mijn kids wilt zien stuur dan even via pb je e mail adres door. Dan ga ik los! :mrgreen:
Wawa, balen van die foto’s dan he… Krijg het ook nooit mooi erop…
Vandaag taart gegeten op het werk, ben precies een jaar in diens! :dance:
Gefeliciteerd meid. Wat voor werk doe je nu?
Enne, niks foto’s. Ik wil alle kids in levende lijve zien :lol: :lol: :-*
Wawa, komt goed! Snel afspreken!!!
Ik werk als preventie assistente bij een tandartsenpraktijk in Dordrecht. Wil zeggen dat ik tandartsassistente ben maar dan met meer bevoegdheden. Heb inprincipe mijn eigen kamer en maak ook vullingen, kronen en bruggen, protheses, nachtbeugels, bleekplaatjes etc etc. Daarnaast assisteer ik de tandarts af en toe ook nog wel gewoon met extracties,wortelkanaalbehandelingen etc, net als vroegah! :mrgreen:
Wauwie, knap hoor meid.
En zijn er nu al concrete data voor uitje? Ik kan vanaf nu alleen nog maar de weekenden, want morgen is vakantie helaas voorbij. Baal baal.
Voor mij maakt het niet heel veel uit… Als ik de kids mee wil nemen moet het voor mij in een weekend dat ze hier zijn… Aankomend weekend zijn ze bij mij en het weekend erna bij A. en tel zo maar verder… Als ik alleen kom maakt het niets uit dan kan ik in principe altijd… Heb het de komende tijd niet heel erg druk geloof ik.
Jane, zou je data van zaterdagen en zondagen in augustus en september willen schrijven? door-de-week heb ik geen auto, dus dat gaat me ook niet lukken.
Gisteren en eergisteren hele leuke werkdagen gehad. We kunnen er maandag weer helemaal tegenaan. Alles is tip top in orde en ligt klaar. :mrgreen:
Vandaag onverwacht vrij. Helaas beetje rotdag gehad. Wasmachine was kapot!!! Sok in de afvoer. Kletsnatte was, dus bij buurtjes gewassen. Vanmiddag monteur geweest. Natuurlijk duur. Maar gelukkig voor weekend heel. Hoop ik tenminste want heb hem nog niet gebruikt natuurlijk. Leek me gene goed plan op vrijdagavond .
Deed alleen wel was in de droger en was afvoerslang vergeten terug te hangen. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles nat. Getsie. Meeste is nu droog. Morgen moeten we alleen wasmachinebak van z’n plek halen, omdat daar nog water onder zit.
Morgen hopelijk veel zon.
Kuzzies van mij. :-*
Echte leven hier weer begonnen. Kleuter moet nu dus een andere naam, want hij zit nu in groep 3. Roep maar iets :mrgreen:
werkelijk geen idee, ben nog totaal onbekend met de titels voor deze doelgroepen.
Hoe was je 1e werkdag weer?
Pfoef, wel vermoeiend hoor. Ik ken natuurlijk niet alle kids en zij kennen nog niet alle regeltjes. Kost veel energie, maar volgens mij is het wel een leuk leuk clubje.
ow lekker, das altijd spannend hoor ik, ook voor jou als lerares. Heb je een grote groep of valt ie wel mee?
Ja, overal zijn bezuinigingen, dus ik heb er 30!!!
Tja, mij lukt het als ervaren leerkracht.
Maar voor een starter is het bijna geen doen hoor.
joh das wel veel idd, jammer he van die bezuinigingen dan, tis wel de basis van de kinderen van de toekomst die gelegd wordt. En als je dan ziet wat voor geld er in andere takken soms rondgaat (denk bv aan sport), dan denk ik soms, gooi alles eens op 1 grote hoop en begin opnieuw met verdelen en geef dan de belangrijke relevante groepen ook het meest, zoals de zorg en onderwijs, maar ja zo werkt het niet natuurlijk… :roll:
Ja, dat heb ik ook hoor. In PO ligt gewoon de basis, maar alles wordt weg bezuinigd. Iedereen heeft daar onder te lijden. Ik heb al heel veel collega’s zich in een burnout zien werken. Komt ook niet ten goede aan de staatskas!
niemand?
Nog steeds niemand? Ik dacht, dat ik misschien geen melding kreeg, maar het is hier echt aflopend zaakje?!?!??!
ja ik ben er heftige tijden achter de rug, maar ben er weer gezond en wel. wordt gek van alle wenafspraken school, kdv en bso vor twee kids. pff ik ga het maar druk krijgen.
wawa 30 kinderen men wat een drukte. knap hoor.
Fem wat een mooi kamertje zag ik voorbij komen. Hoe is het met je?
Meiden ik kan eigenlijk elk weekend zal ik wat data noemen;
zullen we 1 of 2 oktober afspreken. Liefs aan allen.