ik kan hoor zondag leuk alleen heb wel de kids want paul moet werken dus leuk als er nog meer kids komen. Graag voor zaterdag 20 uur aangeven dan kan ik nog spulletjes inslaan.
o is autogek en dan echt alleen maar auto’s auto’s en auto’s en l heeft er helemaal niets mee die is dol op ballen kan al vangen en goed gooien is daar het liefst de hele dag mee bezig. Dus je weet het maar nooit wat ze leuk vinden.
Fem zou wel leuk zijn een knulletje hoor, maar drie meiden wat een rijkdom zeg…drie kinderen zucht…
Liefs
@jane wrote:
ik kan hoor zondag leuk alleen heb wel de kids want paul moet werken dus leuk als er nog meer kids komen. Graag voor zaterdag 20 uur aangeven dan kan ik nog spulletjes inslaan.
o is autogek en dan echt alleen maar auto’s auto’s en auto’s en l heeft er helemaal niets mee die is dol op ballen kan al vangen en goed gooien is daar het liefst de hele dag mee bezig. Dus je weet het maar nooit wat ze leuk vinden.
Fem zou wel leuk zijn een knulletje hoor, maar drie meiden wat een rijkdom zeg…drie kinderen zucht…
Liefs
Wie kan nog meer? Ik zou het leuk vinden, als we met een stelletje meiden afspreken :mrgreen:
X
sorry dames, maar ik ben zondag al bezet. Wens jullie wel veel plezier :-*
Vandaag bij vk geweest en beeb is ingedaald en wordt op 7 a 7,5 pond geschat bij de geboorte (net als dana dus)
Jane, wat het geslacht ook is, het is zoiezo een rijkdom he 3 kids en het lijkt ons beide op zijn eigen manier gewoon heel erg leuk. :inlove:
Jane, heb jij telefoonnummer van Mamalena? Ik heb Marije al via hyves berichtje gestuurd.
nee heb ik niet :? misschien de week erop afspreken 20 zou ik ook kunnen. of 25, 26 aug kan ik ook.
we komen er wel.
Liefs
Tja, als niemand hier schrijft, kom ook niemand :mrgreen: :-*
Anders spreken we wel een keer met z’n tweeën af, dan hebben we ook 5 kids rondlopen
Ik zou de 25e evt kunnen, maar dat is dan zonder kindjes , de andere data kan ik niet. Maar kijk maar wanneer jullie plannen meiden, dan kijk ik wel of ik aanschuif. :-*
Ha meiden, ben ik weer!! Bedankt voor de felicitaties. We zijn eergisteren thuisgekomen van vakantie en gisteren heb ik m’n verjaardag gevierd. Vandaag m’n moestuin weer een beetje op orde gemaakt en op stap geweest. Maar nu ben ik weer geland. Sorry voor de lange afwezigheid.
En Marije weer hier. :dance: Gezellig! En Jane en Femmie ook, leuk hoor. Wawa, ook fijn weer van je te lezen. Ik ben er voor om weer te gaan beppen hier. Date ben ik ook voor al is morgen (vandaag) wat lastig. Andere datum?
Ga nu naar bed, maar snel weer terug. Toedeloe!
Hi meiden,
Jammer… gaat vandaag niet lukken om te komen… Bij de volgende kom ik wel hoor!
Verders even druk nu, zit aan een tafel vol met kinderen… Jesse heeft logees…
tot later!
Wanneer kunnen jullie Mamalena, Femmie en Marije? Jane heeft namelijk al andere data genoemd.
ik heb een pot thee klaar haha. Laatste vrije dagje nou morgen nog, maar dan begint het weer het werken.
m’lena fijn gehad? En hier ook puinhoop in tuin, komt door die vochtige zomer man ik blijf wieden.
Marije er ook nou dames dan moeten we toch tot een afspraak kunnen komen.
Liefs
@jane wrote:
ik heb een pot thee klaar haha. Laatste vrije dagje nou morgen nog, maar dan begint het weer het werken.
Ik kon :mrgreen: , maar ja in mijn eentje ben ik niet zo gezellig :lol: :lol: :wink: :-*
Misschien kun je de andere data nog even noemen en in rood zetten, zodat we allemaal kunnen quoten?
O ja, even voor Tilly en Jane. Morgen gaat peuter naar verhoogde halfhoogslaper en doen we “jongens” dekbedovertrekken en onderlakens weg. Jullie met jongere jongens in huis toevallig interesse? Ik vraag er geen hoofdprijs voor.
Om weke maat gaat dat dan. zijn ze nu te klein dan? En wat voor print? Liefs
Roep maar wat data’s meiden. Dan kan ik kijken of ik kan…
Morgen mijn eerste maandag vrij. Contract is verlengd van de week en had aangegeven dat ik een dag minder wilde en dat is gelukt. Geen werk maandagen meer voor mij. :dance:
@jane wrote:
Om weke maat gaat dat dan. zijn ze nu te klein dan? En wat voor print? Liefs
Ze zijn beide van de HEMA. Morgen kan ik wel even foto’s maken. Eén is met piraten, andere is met diertjes (aapjes) in voertuigen. Verder twee aquablauwe onderlakens en één limegroen onderlaken. Hij krijgt dus nu groot dekbed voor groot bed. Hij had nu klein dekbed i.v.m. juniorbed.
Ik had van iemand van het forum roze hoezen overgenomen voor als Meiske over een half jaar in juniorbed gaat. Als ik een jongetje ad gehad, had ik ze dus niet weggedaan

he meiden, ff update hier
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=101582&postdays=0&postorder=asc&start=180
En ik had al laten weten dat ik de 25e zou kunnen, maar dat dan de kindjes niet meekunnen en de overige data die genoemd zijn door jane kan ik niet, maar nogmaals hou geen rekening met mij, want zeker gezien deze ochtend is het voor mij dan toch onder voorbehoud :-*
Mamalena, welkom thuis van vakantie, waar bracht ie jullie heen?
Marije, lekker joh een dag minder werken, heerlijk.
Jane, was de thee lekker?
Fem, heb je verhaal gelezen, lig je nog op de bank? Vast niet…
Doe rustig aan!!! ZO stom ben nu tegen je aan het beppen terwijl ik twee weken gelden nog niet eens wist dat je weer in verwachting was… Heb jullie echt veeeeeel te lang niet gesproken… :oops:
nee de bank heeft plaats gemaakt voor een tuinstoel in de zon 8)
Maar doe het echt wel rustig, want elke keer als ik opsta schiet buikje weer in de verdediging dus moet het echt ff rustig aan doen, zit niet te wachten dat beeb nu al komt, laat maar lekker ff zitten nog, is veel beter toch?
En grappig idd dat je 2 wkn nog van niks wist, dan ben ik wel ineens heel ver he, maar joh we hebben allemaal toch wel onze forumdips de een wat langer dan de ander :-*
@femmie wrote:
nee de bank heeft plaats gemaakt voor een tuinstoel in de zon 8)
Maar doe het echt wel rustig, want elke keer als ik opsta schiet buikje weer in de verdediging dus moet het echt ff rustig aan doen, zit niet te wachten dat beeb nu al komt, laat maar lekker ff zitten nog, is veel beter toch?
En grappig idd dat je 2 wkn nog van niks wist, dan ben ik wel ineens heel ver he, maar joh we hebben allemaal toch wel onze forumdips de een wat langer dan de ander :-*
Ja, ik had gewoon een forum dipje van een dik jaar… haha!

Wel lekker dat we weer even buiten kunnen zitten. Morgen weer werken en ik vind het heerlijk om het vooruitzicht te hebben op een korte werkweek… :dance:
Ik zal trouwens eens wat foto’s opzoeken van de kids… Zijn zo groot aan het worden/zijn! :inlove:
Heb jij ook nog spam?