Oktoberstoppers 2006

Nope :slight_smile:

Hoe is het wawa??

Wij moeten vanmiddag weer naar het CB. Alletwee tegelijk. Nesrin dus voor de laatste keer.

:-*

jahaa ik ben er ook weer was op vakantie naar kroatie super gehad alleen vriend minder hij vond camperen niets :wink: ik en kindjes alle drie waren mee vonden het super.

m’lena van harte

fem wat zie je er weer prachtig uit, ben jaloers, maar wij wachten nog even is nog best druk dus alle respect. en 32 weken alweer

L.enn heeft op de camping zijn eerste stapjes gezet steeds maar vier en dan weer op de pamper het was op gras en asfalt en toen we gisteren thuis kwamen liep hij ineens zo de kamer rond toch makkelijker laminaat haha hij is erg groot met 15 kilo en ook hij krijgt een mooie bos krullen.

o heeft inmiddels een behoorlijke bril het staat hem gelukkig erg leuk komt door die krullen echt een wijsneusje. Hij gaat net als peuter wawa dalijk alweer wennen :?

Ik solliciteer me nog suf en huis staat ook nog te koop.

@patricia26 wrote:

Nope :slight_smile:

Hoe is het wawa??

Wij moeten vanmiddag weer naar het CB. Alletwee tegelijk. Nesrin dus voor de laatste keer.

:-*

Grappig, dat het tegelijk valt :mrgreen: . Ik moet aanstaande donderdag met peuter voor het laatst naar het CB. In de herfstvakantie moet ik weer met Meiske.

Ik hoef niet zoveel met peuter donderdag, want podotherapeut heeft z’n voeten gecheckt, hij gaat voor spraak naar logopedist en voor zijn ogen staat hij onder controle van oogarts. Ik heb dus meer info dan die mutsenfabriek daar :lol: :lol:

Hoe was het bezoek van jou?

@jane wrote:

jahaa ik ben er ook weer was op vakantie naar kroatie super gehad alleen vriend minder hij vond camperen niets :wink: ik en kindjes alle drie waren mee vonden het super.

m’lena van harte

fem wat zie je er weer prachtig uit, ben jaloers, maar wij wachten nog even is nog best druk dus alle respect. en 32 weken alweer

L.enn heeft op de camping zijn eerste stapjes gezet steeds maar vier en dan weer op de pamper het was op gras en asfalt en toen we gisteren thuis kwamen liep hij ineens zo de kamer rond toch makkelijker laminaat haha hij is erg groot met 15 kilo en ook hij krijgt een mooie bos krullen.

o heeft inmiddels een behoorlijke bril het staat hem gelukkig erg leuk komt door die krullen echt een wijsneusje. Hij gaat net als peuter wawa dalijk alweer wennen :?

Ik solliciteer me nog suf en huis staat ook nog te koop.

Jee, wat knap van L.enn en ik ben wel benieuwd naar foto’s van O. Hoe bevalt het hem?

Drie kids is inderdaad druk hoor. Als je twee kinderen hebt en één kindje heb je bij je, dan kan de ander in z’n eentje niet zo heel veel uithalen. Als je drie hebt en je bent bezig met eentje, dan kunnen de andere twee heeeeeeeeeeel stout zijn of heeeeeeeeeeele grappige (???) dingen uithalen. Verhalen vertel ik gerust tijdens forumuitjes :mrgreen: :mrgreen:

jane, welkom terug fijn dat je zo heerlijke vakantie had, jammer dat vriend het wat minder vond. En wat leuk dat l. het voor de vakantie bewaard heeft!

Thx voor compliment, en ja het is wel zwaar ook hoor zo met 2 kids, al weet ik niet of dat anders zou zijn als ze ouder zijn, zal allemaal op bepaalde punten zijn voor en nadelen hebben. Maar jullie willen dus ook nog een 3e? :mrgreen:

succes met soll. en de verkoop.

patricia, hoe was cb?

Wawa, ja wat moet je daar dan nog he als hij al zoveel elders komt, maar ja ach wie weet wat voor tips je nog krijgt. Geslacht is nog verrassing.

Mamalena, van harte meid!

Meiden, komen hier niet uit de namen :cry: jullie nog leuke inspiratie :pray:

@femmie wrote:

Thx voor compliment, en ja het is wel zwaar ook hoor zo met 2 kids, al weet ik niet of dat anders zou zijn als ze ouder zijn, zal allemaal op bepaalde punten zijn voor en nadelen hebben. :

Ik denk, dat je het de eerste tijd rustiger zult hebben, omdat je oudste nog niet naar school gaat. Dat vond ik namelijk zwaar. Elke dag 4 keer heen en terug naar school. Daar had ik toen we zwanger werden nog geen ervaring mee. Ik moest dan twee kids uit bed halen, aankleden, op de fiets gooien en dan naar school racen. School ligt op 8 minuten fietsen, dus m.n. de middag bleef nauwelijks tijd over om te slapen.

Ik zou dus of voor minder tijd gaan of juist voor langere tijd ertussen dan wij hebben.

ja dat geloof ik dat dat schoolgebeuren intensief is.

Nou ja, over een aantal weken/maanden kan ik de voor en nadelen noemen als ze zo dicht op elkaar zitten :wink:

Ik ben heel erg benieuwd. Voel je je verder nog goed?

@Wawa wrote:

Tja wat is goed, heb zo mijn momenten dat ik heerlijk kan genieten :wink:

@femmie wrote:

@Wawa wrote:

Tja wat is goed, heb zo mijn momenten dat ik heerlijk kan genieten :wink:

ha ha ha, weken aan het tellen dus :mrgreen: :wink:

Fem dat ze dicht op elkaar zitten zal ongetwijfeld voordelen hebben en meer tijd ertussen heeft ook weer voordelen. Ik merk dat ik vooral druk met o ben dat is zo’n extravert druk mannetje die heeft zoveel sturing nodig. Echt een handenbinder. Van l zou ik er zo wel drie willen haha.

Fem ga je nog werken of moest je stoppen.

ik weet dat ik een kindje niet behoor te plannen, maar in mijn hoofd… Ik wil heel graag weer een opleiding starten en niets is zo fijn als een half jaar verlof en een beetje aan school werken. Ik zou in september of november willen starten de opleiding duurt twee jaar dus dan zouden wij volgend jaar zomer wel voor een derde willen gaan. en kan ik in baby tijd afstuderen.

Er speelt bij mij nog iets mee en dat is dat mijn uitslag van het bevolkingsonderzoek nu tweemaal niet goed was en bij mij het hpv virus is ondekt en ik in een voorstadium van bmhkanker zit. Volgende week krijg ik een biopsie en eventueel verkeerd weefsel halen ze weg. Dan twee weken wachten op de uitslag. Gelukkig is het allemaal goed te verhelpen, maar wel iets om in de gate te houden en een eventuele kinderwens niet te lang uit te stellen.

we lopen qua cb idd gelijk lopen o is er voor het laatst geweest en dat deed me toch wel wat hoor. En dan dat brilletje en straks naar school pff.

wawa ik ben van de partij komen jullie deze kant op ga ik lekker een lunch maken of high tea Ik kan best veel en vaak omdat ik zelf mijn diensten kan plannen. Dus ben flexibel.

tot laters :-*

He jane, wat voor opleiding wil je gaan doen? Wat ben jij enorm vooruitstrevend zeg, ik zou dat ook wel willen maar kan me er niet toe zetten omdat ik niet weet wat ik dan echt wil en nu met de kleine kids al helemaal niet, maar gewoon zoveel mogelijk van de kidstime mee proberen te krijgen.

En wb je kinderwens, dat heb je ooit eens vertelt idd, nu 2 keer niet goed dus? Welke pap score had je? En mag je wel gewoon zwanger worden nu dan? Bah dat geeft ook zorgen en kan me voorstellen dat je dan misschien nog wat meer gaat “plannen” wb kinderwens, tja en eerlijk is eerlijk het kan op zich wel bij jullie, jij en vriend mogen niet klagen over jullie lichamelijke match wat dat betreft, die is redelijk doeltreffend :wink:

Ik heb hier moeten stoppen met werken met 24 wkn al jane, ging gewoon echt niet meer hoe graag ik ook wilde en arbo meldde me voor 6 wkn ziek. Toen ik daarna retour kwam bij haar heeft ze het verlengt, het ging toen redelijk en dat wilde ze zo houden, ze was bang dat werk voor een terugval zou zorgen.

Jee meiden wat gaat dat hard hier ook he, de kids al voor het laatst naar cb en richting school… Weet nog dat we hier startte met zn allen met onze kinderwens…

Jane, wat enorm naar meid. Wat plannen betreft. Als je nooit langer dan een half jaar bezig bent om zwanger te worden, dan kun je het ook bijna plannen noemen. Bij ons is het alledrie keer ook vrij snel gegaan. Op de maand nauwkeurig kun je het niet plannen, maar misschien wel een periode.

Wanneer krijg je de uitslag.

Ik ben trouwens voor High Tea :mrgreen: . Aanstaande zondag :mrgreen: . Wordt het namelijk heel slecht weer.

Femmie, ik weet de start nog heel goed. :mrgreen: Tijd vliegt.

O ja, ik heb allemaal leuke speelgoedjes in mijn shoppie op KOk staan. Wie helpt me mijn huis opruimen :lol: :lol:

@Wawa wrote:

O ja, ik heb allemaal leuke speelgoedjes in mijn shoppie op KOk staan. Wie helpt me mijn huis opruimen :lol: :lol:

Sorry ikke niet, ons huisje is vol en gaat hier komende maanden nog voller worden haha dus ik laat je aanbod schieten :wink:

@femmie wrote:

@Wawa wrote:

Sorry ikke niet, ons huisje is vol en gaat hier komende maanden nog voller worden haha dus ik laat je aanbod schieten :wink:

ha ha ha, of er moet natuurlijk een knulletje bijkomen, dan heb jij ook jongensspul nodig :lol: :lol:

tja dat is idd wel zo zijn, maar dan heb ik meteen een wat te vragen aan de kraamvisite en denk dat ik het dan ook wel weer zat vind hier :shifty:

kan dan overigens natuurlijk wel in jou shoppie kijken om wat inspiratie op te doen, dan weet ik in dat geval ook een beetje wat ik zou kunnen vragen, heb zo direct echt totaal geen idee op autootjes na…

Ha ha ha, jongens zijn zo anders :mrgreen:

Haha ja jij kan het weten :mrgreen:

Ik heb hier veel unisex speelgoed, tenminste dat vind ik dan, maar ja wie weet als het een jongetje is dat ie er anders over denkt :lol:

Maar goed, meiden zijn ook zo anders, zie zoveel verschil tussen dana en elin in interesses, dus het is ook gewoon heel afhankelijk van het kindje zelf natuurlijk.

@femmie wrote:

Maar goed, meiden zijn ook zo anders, zie zoveel verschil tussen dana en elin in interesses, dus het is ook gewoon heel afhankelijk van het kindje zelf natuurlijk.

Dat is ook zo hoor, maar toch merk ik het wel.

Overigens is peuters lievelingskleur roze :inlove: