Oktoberstoppers 2006

Haiiiiii :mrgreen:

Zag net toevallig je PB wawa. Marije!! Meid hoe is het? Nou ja, goed tcoh? heb het eigenlijk al gelezen hahaha…

Toen ik je :wink: zag dacht ik eigenlijk dat je ons ging vertellen dat je zwanger bent! :oops: :mrgreen:

:-*

Ha ha ha, dat zou idd erg humoristisch zijn geweest. Nou Marije, komt er een derde :mrgreen:

Patricia, hoe is het nu met je? Kun je het allemaal een plaatsje geven?

Het gaat wel wawa, het gaat.

Weet dat het de juiste beslissing is geweest voor ons, maar heb het er soms ook nog wel erg moeilijk mee.

@patricia26 wrote:

Het gaat wel wawa, het gaat.

Weet dat het de juiste beslissing is geweest voor ons, maar heb het er soms ook nog wel erg moeilijk mee.

Pfoef, lijkt me ook heftig hoor. Zo heb ik nog altijd last als 14 augustus in de buurt komt, dan was ik uitgerekend van de MK. Als ik geen MK had gehad, was peuter er niet geweest, dus achteraf was MK goed. Toch blijft het lastig.

Patries! Leuk om jou ook weer te horen meis! Geloof dat ik het een en ander verdriet gemist heb … Hoop dat alles nu wel weer gaat?!? :-*

Nee ben niet zwanger! :mrgreen: :mrgreen:

Hier druk voor morgen. De kids zijn even thuis want D is morgen jarig.

Moeten morgen alletwee werken , ze gaan dus na het ontbijt en de cadeautjes weer naar hun papa maar we wilden het toch even klein vieren met elkaar… Daarna nog een dikke week en dan komen ze weer lekker thuis!

Ik vind het wel weer wennen hoor dat werken na zo’n heerlijke vakantie…

Pfoef, lijkt me toch wel heftig hoor om je kids te moeten delen. Wat enorm lief, dat ze de verjaardag van D. niet willen missen. :mrgreen: Hebben ze iets geknutseld?

Is het hier net mooi weer, moet jij werken. Blehhhhhh

Jullie krijgen de groetjes van Tilly trouwens. Waarschijnlijk komt ze na de vakantie weer meekletsen. Ik probeer iedereen hier weer in het clubje te krijgen. Kunnen jullie (Patries en Marije) ook wat smeekmails / PB’s uit doen :lol: :lol: :-* :-*

@Wawa wrote:

Jullie krijgen de groetjes van Tilly trouwens. Waarschijnlijk komt ze na de vakantie weer meekletsen. Ik probeer iedereen hier weer in het clubje te krijgen. Kunnen jullie (Patries en Marije) ook wat smeekmails / PB’s uit doen :lol: :lol: :-* :-

Haha, zal mijn best doen wawa! Al ben ik zelf ook niet zo heel erg actief… Maar als we zo af en toe allemaal weer eens wat schrijven, zou toch wel leuk zijn.

Leuk dat Tilly binnenkort ook weer even komt!

Helaas moest ik gisteren met het mooie weer ook werken. Maar maandag wel lekker met de kids naar het zwembad geweest. Had gehoopt vandaag ook te kunnen gaan maar helaas, de dag begon hier al meteen met regen. Nou ja, wel even tijd voor kok dus nu :mrgreen:

Marije, je hebt indd wat gemist. Het is nog wel terug te lezen hoor… Tussen 10 en 24 maart.

Fem, hoe verloopt je zwangerschap??

Nou euh… N wil filpmjes op youtube kijken hahaha, dus ik moet weer plaats maken. Tot later!!

:-

Ha ha ha, ik moet ook regelmatig de pc delen. Best balen he. Mannetje had het al over een derde laptop, maar dat vind ik enigzins overdreven :wink:

Ja, en we hoeven ook niet 20 pagina’s per week te schrijven, maar twee weken helemaal niets, vind ik zo jammer.

Ben ook benieuwd naar zwangerschap van femmie. Ze KOK-t regelmatig, maar schrijft hier niet meer heb ik de indruk.

hoi hoi,

ja sorry dat ik hier niet meer schreef, was zoveel moe en druk, dat gaat gelukkig wat beter nu, zal proberen hier ook weer wat meer te lezen en schrijven.

Leuk dat marije en patries er ook weer zijn en tilly kwam ook geloof ik?

Merk deze ronde wel dat mijn lijf het allemaal maar zwaar vindt. 2 kindjes rondrennen en dan is het ook al 2 keer zo opgerekt allemaal dat de stevigheid er wat uit is ofzo laat maar zeggen, nou ja kortom, heb veel pijn :frowning:

Beeb doet het verder wel heel goed :dance: , is lekker actief en kwa groei niks te klagen (lange benen en hoofdje lag bijna 2 wkn voor op groei, romp was precies op termijn)

zal hier ook maar meteen mijn buikfotos van vorige week posten, want geloof dat we niet echt een showtopic meer hebben wel?

Zijn ook druk geweest met kamertje voor dana, die show ik binnenkort wel een keertje, ga nu ff met geboortekaartje aan de gang. :-*

Derde zwangerschap is een stuk zwaarder he! Ik weet er alles van. Probeer toch uit te rusten hoor, want verlof met drie kindjes is ook heel anders :oops: . Nou had ik natuurlijk ook wel pech met man met gebroken been en kindje in het ziekenhuis, maar je moet echt goed aan jezelf denken.

Mooie buik. Hou je derde zwangerschap ook straie vrij?

Is mij gelukt en ben ik heel dankbaar voor :pray:

ja kan me voorstellen wawa, gaat dadelijk heel anders zijn allemaal, vind het nog zo gek en ben zo benieuwd hoe het zal zijn, maar kijk er wel naar uit. Probeer uit te rusten nu, maar is moeilijk, vriend doet belachelijk veel hier dus daar ligt het echt niet aan, vind het ook heerlijk dat hij nu vrij heeft, daarna zijn de schoonmoeder en mijn ouders wel weer terug, maar ja daar wil ik ook niet fulltime beroep op doen natuurlijk. Heb vandaag fysio gebeld en kan er vlgd week terecht, hoop dat het helpt, anders heb ik echt een uitdaging :shifty:

En ja probeer uiteraard straievrij te blijven, groei hetzelfde in omvang (cm) als bij elin en gebruik dezelfde olie, al ben ik wat laks geweest afgelopen maanden :wall: hoop dus dat mijn huidje wat kan hebben na de vorige keren, doe het nu weer heel braaf iedere dag :pray: .

Ik heb ouders en schoonouders dus op anderhalf uur rijden zitten en mannetje liep op krukken (kon dus helemaal niets). Ik denk dat het jou dan wel mee zal vallen. Zo te lezen heb je hulp genoeg :mrgreen:

En idd smeren, smeren, smeren. Ik help het hopen. Jij bent ook een bikinemens :wink:

Was geweldig weer vandaag. Bij jullie ook?

Mamalena, al zenuwachtig voor je verjaardag?

XXX

Ja hier was het ook heerlijk! Tot een uur of 5, toen ging het regenen.

Mooie buik fem en fijn dat beeb zo goed groeit!

Is het geslacht weer een verrassing ditmaal?

Ik dacht, dat Femmie het dit keer zelf wel wist toch? Of ben ik nu in de war?

Oh geen idee! Kan best aan me voorbij gegaan zijn…

Nou Femmie, weet je het???

Mamalena, hiep hiep hoeraaaaaaaaaaaaaaa

40 jaar

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

M’lena gefeliciteerd!! Fijne dag. :-*

Iemand iets van Mamalena gehoord?