ik ben er ooooooooooooook.
sorry sorry,
ik ga even heel hard nadenken over stief die leest nl heel veel. en houdt van spanning heeft alles van loon gelezen was erg dol op weerwolfje, maar is i daar nog te klein voor???
Hier alles goed vandaag gehoord dat o hele slechte ogen heeft. Was al wel een tijdje twijfel maar ben erg geschrokken van de sterkte -9 en -5. Ik was er vandaag erg verdrietig over. Nu kan ik het wel relativeren, maar jeetje hij heeft zo slecht gezien al die 4 jaren. Ik was zelf ook 4 toen ik een bril kreeg en herkende mijn moeder nooit en zag pas met bril dat een boom blaadjes had ipv groene wolken op een stam. Ik had -5 en -6 o ziet dus nog slechter dan ik. Nou verder geen nieuws eigenlijk.
We gaan 22 juli op vakantie naar kroatie. wat zijn jullie plannen.
Liefs
Jee, wat naar Jane. Wat zijn nu de stappen? :hug: :hug:
tsja aan de bril. en over drie maanden weer kijken. Ben wel aan het idee gewend nu, maar ik vond het wel schrikken.
Hoe is het met jou en de kids?
Hooooooooooooi meiden!! :mrgreen:
Leef nog hoor :mrgreen: Alles goed hier, net lekker 2 weekies op vakantie geweest.
Hoe is het met jullie??
Fem, bijna 30 weken, gaat al opschieten!
Jeetje Jane, schrik toch wel even van jouw bericht over de ogen van O. Heftig wel die sterkte. :hug:
Ben nu dus weer in alle vroegte aan het werk… en een leuke tekst aan het zoeken voor de traktatie van Nesrin. Bijna 4 alweer mijn kleine meid…
:-*
Hier vakantie gekregen, erg moe, dus ben ook echt aan vakantie toe.
Met de kids gaat het goed. We hebben onze tropenjaren qua leeftijd echt achter de rug. Meiske loopt, rent en doet van alles. Lijkt in veel veel dingen op kleuter.
Patricia, lekker van de vakantie genoten? Heeft je kleine meid al op school geoefend?
X
Is dat zo wawa? Kun je echt merken dat het wat makkelijker wordt allemaal nu? Moet zeggen, dat ik het soms best heftig vind hoor 2 kleintjes… Zeker tijdens zo’n vakantie ook. Het was heerlijk hoor, maar eigenlijk geen minuut rust gehad.
Ze is nog niet gaan wennen, omdat ze pas eind augutus start. Dus, daar is nog tijd voor na de vakantie. Wel spannend hoor!
Mijn Meiske is natuurlijk net iets ouder dan jullie Popje he!
Dat scheelt echt hoor. Wij zitten erg over de ergste drukte heen.
hey hey,
kleine l kan nog niet lopen, maar sinds hij kruipt merk ik al meer rust. Gisteren bij iemand wezen bbq’en en dan geef je de kids eerst even wat te eten en dan laat ik ze los en zijn ze super lief aan het lopen en kruipen/spelen. o heeft met een grasmaaier het hele gras gedaan ( niet echt natuurlijk en l ging kruipend op onderzoek uit en wij hebben heerlijk gegeten. Dat had een paar maandjes eerder niet gekund. Ik denk als hij gaat lopen het nog weer rustiger wordt. ik ben ook wel gezegend dat ze alles zelf en alleen willen doen en zichzelf dus prima vermaken, misschien is dat ook iets van jongens. O stuurt mij af en toe echt weg. Ik vind vooral werk cobi kids soms zwaar en ik hoorde van vriendin dat als de oudste straks naar school gaat het ook druk wordt omdat je dan zo aan die tijden zit, nu draaien ze natuurlijk lekker mee in ons schema en dat wordt straks denk ik wel even wennen, hoe was dat voor jullie?
x
Ik vond het eerste jaar dat kleuter naar school ging ook best zwaar. Vooral als er gene continuerooster is, dan blijf je op je vrije dag heen en weer fietsen.
Ik kwam trouwens even dag zwaaien :dance: . Tot over twee weken.
xxx
Tot over 2 weken Wawa! Waar ga je heen? Dat heb ik volgens mij gemist…
Veel pleizer in ieder geval! :mrgreen:
Bij N. op haar toekomstige school is er wel continue rooster gelukkig. Elke dag van half 9 tot half 3, behalve woensdag dan tot 12.15 uur.
Aan de ene kant vond ik het heel erg fijn toen de meiden gingen lopen, maar aan de andere kant rennen ze ook overal naartoe en moet ik er dus constant achteraan hobbelen. Zo ook in de vakantie. Selin ging zelfs zelf het diepe zwembad in en uit! Met zwembandjes natuurlijk, maar toch.
wawa fijne vakantie,
oei patricia dat is oppassen geblazen dan. Ik denk dat het hier ook hollen wordt we gaan naar een camping dus ze zijn lekker vrij, maar wij dan niet…
Lieve meiden,
Blijven we hier schrijven? Of gaan we allemaal onze eigen weg en nemen we afscheid van elkaar?
Ik zou graag komende tijd een keer willen afspreken met elkaar. Misschien een leuk idee om te gaan high tea-en? en lekker kwebbelen? Eerst zonder kids afspreken en later met?
XXX
psssst… :-*
@Marije wrote:
psssst…:-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij :mrgreen: :- :-*
@Wawa wrote:
@Marije wrote:psssst…:-
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij :mrgreen: :- :-*
Hahahahahaha! Dat is mooi! :mrgreen: Alles goed meis?
Ja, als echte Nederlander natuurlijk aan het klagen over het weer, maar verder gaat het helemaal goed. Lekker vakantie nu en net terug van paar daagjes bij mijn ouders. Kids worden echt heel erg groot. De tijd vliegt, maar daar zul je alles van weten.
Ik heb zin om hier weer lekker als vanouds te gaan beppen.
Volgens mij zijn we daar allemaal wel aan toe. Wij beginnen gewoon vanaf vandaag/ morgen. Ik ga nu trouwens lekker slapen.
Kuzzies en tot morgen
Erg lang geleden, Denk echt bijna 1.5 jaar dat ik serieus mee bepte. Daarna zo’n ander leventje gekregen even. Natuurlijk nog steeds met de kindjes en mezelf maar om me heen zo veel gebeurtenissen en veranderingen…Ook zelf enorm veranderd, misschien wel wat volwassener geworden zelfs… :shifty: :mrgreen:
Raar om hier weer in te stappen en misschien ook wel raar voor wat andere meiden… Heb totaal geen idee hoe het jullie allemaal is vergaan… Wel vaak aan jullie gedacht maar het kwam er gewoonweg niet van…
Hier net terug van vakantie in Italie met de kids en D.Heerlijk gehad maar natuurlijk ging de tijd veel te snel voorbij.Morgen weer aan het werk.
Denk dat het beste is dat ik gewoon weer mee ga schrijven en dat gaande weg er wel weer vanalles duidelijk gaat worden. Ook als er vragen zijn naar mij toe komt dat wel… Is zo veel!
dikke kus :-*
Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gelopen is. Of je nog in hetzelfde huis woont. Hoe de kinderen reageren op D. Hoe het contact met hun vader is.
Enne, hoezo volwassener geworden? Je kunt toch nog wel ouwehoeren toch? :lol: :lol:
In mijn leventje eigenlijk alles nog hetzelfde. Meiske was eerste anderhalve jaar wel heel intensief. Sliep elke avond en nacht heel erg slecht. Dat was wel enorm zwaar. Kleuter gaat na de zomer ma groep 3. Hij wordt echt groot. Waar zit J. nu?
@Wawa wrote:
Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gelopen is. Of je nog in hetzelfde huis woont. Hoe de kinderen reageren op D. Hoe het contact met hun vader is.
Enne, hoezo volwassener geworden? Je kunt toch nog wel ouwehoeren toch? :lol: :lol:
In mijn leventje eigenlijk alles nog hetzelfde. Meiske was eerste anderhalve jaar wel heel intensief. Sliep elke avond en nacht heel erg slecht. Dat was wel enorm zwaar. Kleuter gaat na de zomer ma groep 3. Hij wordt echt groot. Waar zit J. nu?
Weet inderdaad nog wel dat je zoiezo toen de overgang van twee naar drie kids erg heftig vond toch?! Nu alles wat rustiger? Die van jou ook al naar groep 3! J. gaat na de zomervakantie alweer naar groep 5!!! Niet normaal hoe snel de tijd gaat. Het is zo’n grote man al joh! Tyme gaat eind sept wennen op de kleuterschool, hij is er ook echt aan toe.
We wonen nog steeds in hetzelfde huis, alleen is D er sinds februari bijgekomen. :inlove: Zijn huis wordt nu verhuurd. We willen het graag verkopen maar zolang de huizenmarkt nog zo op z’n gat ligt wachten we nog maar even…
Kids en D samen zijn geweldig! In het begin wat uitgeprobeer etc maar nu vormen we een heel leuk “normaal” gezinnetje.
Kids gaan elke woensdag en een weekend om de twee weken naar A. Heb het daar wel heel moeilijk mee, vooral omdat A nog steeds niet zijn verantwoordelijkheden en zijn afspraken na komt. De tijd zal het leren…

Verder het afgelopen jaar heel erg druk geweest op mijn werk. Fulltime gewerkt en veel cursussen gedaan maar wel enorm veel geleerd! En nog steeds erg naar mijn zin!
Nou, eerste up-date is eruit. Nu jij!
kus
@Marije wrote:
@Wawa wrote:Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal gelopen is. Of je nog in hetzelfde huis woont. Hoe de kinderen reageren op D. Hoe het contact met hun vader is.
Weet inderdaad nog wel dat je zoiezo toen de overgang van twee naar drie kids erg heftig vond toch?! Nu alles wat rustiger? Die van jou ook al naar groep 3! J. gaat na de zomervakantie alweer naar groep 5!!! Niet normaal hoe snel de tijd gaat. Het is zo’n grote man al joh! Tyme gaat eind sept wennen op de kleuterschool, hij is er ook echt aan toe.
We wonen nog steeds in hetzelfde huis, alleen is D er sinds februari bijgekomen. :inlove: Zijn huis wordt nu verhuurd. We willen het graag verkopen maar zolang de huizenmarkt nog zo op z’n gat ligt wachten we nog maar even…
Kids en D samen zijn geweldig! In het begin wat uitgeprobeer etc maar nu vormen we een heel leuk “normaal” gezinnetje.
Kids gaan elke woensdag en een weekend om de twee weken naar A. Heb het daar wel heel moeilijk mee, vooral omdat A nog steeds niet zijn verantwoordelijkheden en zijn afspraken na komt. De tijd zal het leren…
Verder het afgelopen jaar heel erg druk geweest op mijn werk. Fulltime gewerkt en veel cursussen gedaan maar wel enorm veel geleerd! En nog steeds erg naar mijn zin!
Nou, eerste up-date is eruit. Nu jij!
kus
Wat klinkt dat enorm goed zeg. Inderdaad is het qua huizenmarkt niet al te gunstig. Wij willen heel graag een 2-onder-1-kap, maar ik durf het allemaal niet zo goed aan. Bovendien zijn te huizen die ik helemaal super vind, boven ons budget. We wachten dus nog maar een paar jaartjes. Alle kids hebben een eigen kamer, dus haast hebben we niet. Maar we blijven wel kijken hoor. Zonet rondje gewandeld en dan kunnen we het niet laten om elk leuk huis even van binnen op funda te bekijken :mrgreen:
Wat voor werk doe je nu eigenlijk? Nog steeds tandartsassistente?
Peuter gaat in oktober oefenen. Op dit moment weet ik de leerkracht nog niet, dat is altijd 8 weken van tevoren bekend. De kinderen tot de herfstvakantie zijn al wel ingedeeld. Ik vind het wel heel spannend hoor om twee schoolgaande kinderen te hebben. Dan zijn we “over de helft” als je snapt wat ik bedoel.
Ondertussen heeft mannetje een andere baan en jaarcontract is omgezet in een vast contract. Voelt erg goed moet ik zeggen. Hij vindt het zelf ook erg leuk, dus dat is het belangrijkste.
Ik hoop, dat de andere meiden ook snel weer komen kletsen :mrgreen: