Hoi meiden,
Bij deze even fotos van onze beeb :inlove:
Is van de 20 wkn echo, alles zag er goed uit.
Zijaanzicht
Zwaaien
Vooraanzicht met netvliesjes
Vooraanzicht
beeb helemaal
Hoeraaaaaaaaaaa, 12 mei, dus feest bij Jane :-* :-*
Leuke dag gehad? :mrgreen:
@femmie wrote:
Hoi meiden,
Bij deze even fotos van onze beeb :inlove:
Is van de 20 wkn echo, alles zag er goed uit.
Zijaanzicht
Zwaaien
Vooraanzicht met netvliesjes
Vooraanzicht
beeb helemaal
![]()
Fijn om te horen. En wat wordt het?
thanks meiden ik was 10 jarig en kleine grote L is donderdag 1 geworden we vieren het vandaag dus ga zo taart halen, zal wel foto’s plaatsen maar we gaan eerst nog een weekje naar spain.
M’lena wat jammer dat het bezoek niet door kon gaan, wat hebben die mensen het zwaar geahd zeg pff.
Fem wat een prachtige echo’s heb jij op mijn verjaardag laten maken zeg. Ziet er heel mooi uit en zie ik daar nu een derde meisje haha.
Nee hoor ik loop te gissen, nu de ham vraag hoe is het om het te weten, of hebben jullie er toch voor gekozen om het niet te willen weten.
Tot over een weekje
ow jane, heerlijk lekker weekje spanje, veel plezier!!!
En hoe was het vandaag? Leuke dag gehad en is l weer lekker verwend?
En thx, ja ik vond het ook prachtig om beeb weer te mogen zien en uiteraard om te horen dat alles er netjes uitzag. En we hebben besloten het geslacht een verrassing te houden.
Vriend is hier druk bezig met een muur te bouwen voor de zolderkamers, dus de zorg voor de kids en alle huishouden kwam vandaag volledig op mij neer, pff ben moe. Ben zoiezo moe en ga het liefste mee liggen als de kids smiddags op bed liggen, maar uiteraard kwamen ze vandaag om en om. Nou goed, is voor een goed doel en vriend is nog altijd bezig al vanaf vanmorgen vroeg, die is dadelijk ook doodop. Dat wordt dus lekker op tijd naar bed vandaag…
fem druk hoor verbouwen en kids, maar ook leuk.
L.ennetje heeft gisteren de hele middag gehuild zo erg had ik het nog nooit gezien hij huilt eigenlijk nooit of eigenlijk heel kort maar nu echt niet te troosten zo zielig. Had de nacht ervoor ook hoge koorts. Hij heeft vorige week die prikken gehad ik denk dat het nog daarvan is. Maar goed na een kort slaapje en bij oma op schoot ging het wel. Baalde ook dat O en P er niet waren die waren in de ochtend naar de garage en daar lukte het niet met de auto dus die kwamen binnen toen alle gasten weg gingen dus ik heb me de benen onder mijn kont gerend en een taart moment zonder papa en broertje. Dus het was ook na de verjaardag niet echt gezellig meer.
Nu is het weer goed hier lekekr rustig zondagje van maken en morgen lekker weg…
Fem is het nu voor jullie ook een verassing of weten jullie het wel en hoe is het om het te weten. Dat mag je toch wel vertellen
He bah Jane, wat een nare verjaardag. Kon niemand ze ophalen? :hug: :hug: :-* :-*
Nouja zeg! :x Ik kreeg verdorie weer geen mail van de nieuwe post hier! Niet leuk.
Mooie foto’s Fem… Word er week van.
Gefeliciteerd Jane! Niet leuk dat P en O er niet bij konden zijn. En nu lekker relaxen in Spanje. Bofkont. :mrgreen:
Wawa, hoe ist ermee?
Ik moet het even kort houden. Ben helemaal niet lekker en moet echt weer gaan slapen. Morgen werken. Kan me niet veroorloven om ziek thuis te blijven. Tot gauw!
Hallo??
hallo ik ben weer terug het was heerlijk zonnig en fijn met kids.
M’lena hoe ist nu?
Lieve Groet
Heee, Jane, welkom terug! Fijn dat jullie het goed hebben gehad.
Hier wel oke hoor. Werk een beetje te veel dus ik ben blij dat ik nu weekend heb.
We zijn druk in onze grote (moes)tuin bezig en het wordt erg mooi. Morgen gaan we paden van gras leggen. Heb er zin in want dan gaat het er heel anders uitzien. En dit weekend een vrijgezellendag, dus ik hoop dat het droog blijft.
Wat gaan jullie doen dit weekend?
Oh wat leuk een moestuin heerlijk om in de tuin bezig te zijn.
en lekker dagje weg zondag wordt geloof ik mooi qua weer.
Ik ben vandaag en weekend ook vrij vandaag even uitrusten en morgen met vrienden middag en avondje weg en zondag weer rustig an. P heeft mij en de kids ook gemist dus lekker thuis.
Veel plezier dit weekend.
Wat is het hier mega stil :?
Ja, idd! Gooide vorige week weer een balletje op, maar … weer stil.
Waar is Patricia? We horen nooit meer wat van Tilly en Marije… Jammer hoor. Ik mis het wel… Get, word er bijna melancholisch van…
Hoe ist met jou Wawa? Lekkere vrije dagen gehad? Hoe ist met met de kindjes?
Je mag me PB-en. Ik had even een ongelukje, waardoor ik even niet kon KOKKEN.
Verder gaat het hier goed hoor. Ik word alleen wel weemoedig, dat we hier alleen allemaal niet schrijven.
Meiden, tips gevraagd: Ik wil voor I graag een paar nieuwe boeken aanschaffen. We hebben laatst ‘Robin en Knor’ en ’ Allemaal onzin’ (van Paul van Loon) gelezen. Dat zijn allemaal aparte verhaaltjes die wel in 1 verhaal passen. Vond ze zooo leuk! Ze wil ze weer opnieuw gaan lezen. Aangezien we hier erg van de boeken zijn, wil ik wel wat andere boeken aanschaffen. Maaaaarrrrr…welke??? Hadden we hier niet een paar juffen in de zaal? En Jane met haar oudere ‘dochter’? Wellicht hebben jullie leuke tips?
Hoe is het hier verder?? Tis stiiiiiiiilll!!!
Als ik het even rustig heb, schrijf ik het voor je op. Ik PB je dan ook terug :-*
sgoed hoor. :-* Fijne avond.
Ik heb je al twee keer ge-PB-t Mamalena
Lieve schat, je hebt helemaal gelijk, ik blijf ernstig in gebreke… :oops: Sorry, sorry, sorry… Ik sta helaas op het punt om naar bed te gaan, dus nu wordt 't 'm niet meer. Morgenavond ben je de eerste. Echt.
:-*