dat zou dus niks voor mij zijn en is een van mijn grootste punten om het niet te willen weten: bang dat ze het mis hebben. Denk echt dat ik helemaal de kluts kwijt zou zijn na de bevalling omdat je dan zo om moet schakelen, nee das niks voor mij. Dus vandaar ook dat ik het alleen weten wil als ze het zeker weten ziet en dan mag ze me ook helemaal uit gaan leggen wat ze ziet zodat ik het snap en er ook van overtuigd ben dat ze het goed heeft :oops:
Hier vanavond op de eerste hulp doorgebracht. Elin was van de trampoline afgevallen en recht met haar bolletje op een stalen opstapje wat erbij stond. Arm ding. Gelukkig viel het allemaal mee, ik vond het een groot gapend gat, maar na de lange wachttijd bij de ehbo waren de wondranden schijnbaar netjes naar elkaar gekomen en hoefde alleen een pleister. Tja balen van het lange nutteloze wachten, maar was allang blij dat het allemaal meeviel.
He bah schrikken.
Bij ons wist hij het drie keer 100% zeker en drie keer was het goed.
Maar ik wilde het zelf ook met eigen ogen zien
Jeetje Fem, dat is schrikken! Zat je in het nieuwe zh?
Ik heb het allebei de keren niet geweten en vond dat heel leuk. Konden ze het ook niet mis hebben vooraf :lol: .
Hoe ist met jullie?? Ben hier ein-de-lijk weer eens. Heb vakantie. :dance:
Heb jij nu ook meivakantie Wawa? Gaan jullie nog leuke dingen doen morgen.?
Wij effe de stad in en kijken of er wat leuks is. Hou ook erg van de vrijmarkt en de kindjes ook. Bovendien fiets I sinds vorige week zonder zijwieltjes en vindt het geweldig om zo’n eind naar de stad te fietsen. Alleen dat is al een belevenis. En dan een tosti en appelsap in m’n stamkroeg. Nou dan is de dag uberhaupt een succes.
Oh mensen, het regent hier! :dance: Ik ben er zo blij mee. Fem, jij vroeg nog hoe het met m’n hooikoorts gaat. Ik heb zelfs aan de Prednison gezeten en dat hielp gelukkig. Maar regen is helemaal fijn. Dat scheelt echt heel veel.
Jane hoe ist met jou dan?
joehoe er is is gekletst leuk.
Ik zei op de vraag of we het weten wilde ook deze keer direct nee, maar vriend gaf me aan dat hij ook wel graag eens wil ervaren hoe het is om het wel te weten.
Ik heb dat op me in laten werken en ook eens naar ervaringen gevraagd en op dit moment heb ik dan ook zoiets dat we het dan maar eens een keer moeten doen, maar alleen als ze het goed kunnen zien. Ik heb er ergens wel een dubbel gevoel over, ben bang voor een anti-climax als ik het weet (gewoon omdat de verrassing dan weg is), maar hoor zoveel om me heen dat het juist zo leuk is om het te weten, kan ik ook eens een keer een gericht 1e pakje kopen bijvoorbeeld.
Mocht ik nog een keer zwanger worden heb ik besloten dat ik het nu eens een keer wel wil weten. Ik kon het al niet houden bij de tweede kostte me zoveel moeite om nee te zeggen bij de 20 weken echo dat ik nu eens wil ervaren hoe het is om het wel te weten. Lijkt me ook fijn om gericht een naam te kiezen dat was bij onze tweede ook zo'n drama.
Waar ik dan weer bang voor ben is dat ik het lot tart en dat je dankbaar moet zijn voor wat je krijgt. Misschien mijn gelovige achtergrond wie zal het zeggen......
Hier alles goed heb ergveel over gewerkt veel zieken op het werk en pittige groep mementeel dus ben daar veel en niet hier. Vandaag ook weer oproep dienst terwijl ik net 5 dagen heb gewerkt en morgen ook weer moet. Dus beetje gaar ben ik wel verder doen de kids het heel goed en kijk ik uit naar een weekje vakantie 16 mei :dance:
Hoe is het wawa met de kids, hier ook nog steeds verkouden en hoesten. Lijkt dit jaar wel erger het duurt vooral langer. Heb gehoord dat het door die vaccinatie tegen de mexicaanse griep kan komen die we vorig jaar hebben gehad.
m'lena heel veel plezier vandaag en wat knap van i :clap:
Voor ieder ook een hele fijne k dag wij gaan hier ook zo de vrij markt op. hoop wat campingspullen de scoren voor de zomervakantie.
Doeg
M'lena
ja mamalena we zaten in het nieuwe ziekenhuis en het was prachtig :liar:
persoonlijk vond ik dat ze te vroeg open gegaan zijn. De puntjes moeten nog op de i gezet worden. Zo staat de seh nergens goed aangegeven. Voor jou info mocht je het ooit nodig hebben (hoop het niet) volg hoofdingang en rijd langs de parkeergarage af, dan rijd je op de seh af waar je je auto hopelijk kwijt kan.
Nou de schuifdeuren gingen niet open, moesten we met de hand open trekken (handig bij spoed).
De vpk wist niet waar de handschoenen te zoeken (dat kan toch echt niet, dat is een basisbenodigdheid waarvan ze toch echt moet weten waar het te vinden).
Computersysteem liep heel de tijd vast.
Nou werden we geroepen met 5 minuten, olé we hebben voorrang met een kleintje dacht ik nog, nee kwamen we bij de traige voor urgentiebepaling, hadden ze aan de balie ook wel ff mogen vertellen. We kregen urgentie 4 en dat bleek de laagste urgentie die er is. Dus we hebben daar een eeuwigheid gewacht. Welliswaar een kinderwachtkamer met een prachtige lachspiegel die van de muur af te pakken is (lekker makkelijk met kinderen, heb je zo nog urgentie vanwege glasscherven in je lijf).
Het was belachelijk druk. En vervelende voor ons was dat het gebeurde net voor we wilde eten, dus we zaten daar zonder eten, was het al half 8, toen is vriend naar de balie gegaan en heeft gezegt “niet om het een of ander, maar onze dochter heeft nog niet gegeten, die barst van de honger, is inmiddels op van vermoeidheid want ze ligt normaal om 7 uur in bed en daarnaast is haar luier bijna ontploft, ik weet dat het niet medisch urgent is maar kom op dit is natuurlijk geen doen met zo’n kleintje zo” los van het feit dat ik inmiddels bijna van mijn graad ging van de honger. Toen waren we met een kwartier aan de beurt.
Na de triage zei ik nog tegen vriend “die vrouw zei toch dat er iets mee moest toch? Dat we niet dadelijk met een pleister naar huis gestuurd worden” jawel, na alle lange wachten was het voort flink gezwollen en de wondranden daarmee netjes naar elkaar gekomen, dus hoefde alleen een pleistertje. Ik heb ze gezegt dat het echt een gapend gat was, maar hechten of lijmen had nu echt geen zin vlgs de arts.
Natuurlijk wel fijn dat het meeviel, hoefde elin ook geen vervelende behandeling te ondergaan.
Moet wel zeggen dat ik haar nu zonder pleister naar bed heb gedaan en ik moet nog maar eens bezien hoe het geneest Ben bang dat het toch een litteken wordt zo recht voor op haar bolletje.
Maar goed, klink misschien wat sceptisch tov het ziekenhuis, maar zullen wel opstartperikelen zijn geweest. Al vond ik echt bepaalde voorbereiding van sommige personeel te matig.
Hoe was k dag?
En mamalena, regen bij jou haha dat was dan plaatselijk, hier niet hoor vrijdag, alhoewel om 23 uur sliep ik dus mischien toch wel.
Jane, grappig is het bij jullie wat andersom, hier wilde ik het 2 keer niet weten en vriend maakte het niet uit, nu wil vriend het dus wel graag weten. Wat naam betreft, dat lijkt me ook zalig gericht te kunnen kiezen, hier was het ook drama. Maar is mijn schuld hoor ik ben zo belachelijk wispelturig met namen. Vriend bedenkt van de week een naam, ik zeg ow leuk en vond hem ook echt leuk, maar ik hoor hem vandaag bij een gastouder en nu weet ik het zo net nog niet.
En hihi jij wil dus graag een meisje als 3e. Hier echt totaal geen voorkeur, maar kan me voorstellen dat je bang bent het lot te tarten dan, dat zou ik ook hebben als ik voorkeur had denk ik. Ben ook wel zo van die dingen.
Ow meid en zoveel werken, kom je nog wel aan je gezin toe? Lekker dat je vakantie in het vooruitzicht hebt.
Hier de zolder aan het verbouwen, gaan er slaapkamers van maken. Ben al weer helemaal in mijn hoofd aan het inrichten :inlove:
Wat een verhaal fem pff vermoeiend zeg.
wat super dat jullie de zolder gaan verbouwen Hoe ga je het indelen. Lekker dat jullie die ruimte hebben.
Ik heb geen voorkeur voor meisje hoor zou een jongen ook weer fantastisch vinden, maar een meisje zou wel heel leuk zijn ben gewoon benieuwd hoe dat voelt, maar 3 zonen jee dat is toch ook heel fraai. Ik bedoel meer het lot tarten qua gezondheid. Beetje gek misschien dat ik dat denk beetje bijgelovig of zo. :eh:
Gaan jullie er een echte meiden zolder van maken?
ow zo ja jane, zo had ik het lot tarten nog niet bedacht, betekend dat ik er geen last van heb van dat gevoel Nee voor mij staat zoiezo voorop dat we voor de 20 wkn echo gaan en dat we evt het geslacht te horen krijgen is bijzaak. Wie weet hoe het loopt, we zien het uiteindelijk wel ter plekke.
En onze zolder gaan we in tweeen opslitsen. We hebben nu een voorzolder met aan beide zijdes een bergzolder, waarvan ik van 1 een washok heb gemaakt en de ander staan de campingspullen en dan een zolderkamer. De zolderkamer gaan we opdelen in 2en. Hebben bij de buren gekeken, ik dacht dat je geen kamers meer overhield, maar het was toch wel acceptabel. Dus vriend is nu balken aan het zagen om een plafonnetje tegenaan te maken. En ik zit nog in twijfel of we hem wat hoger doen zodat er een hanglamp tegenaan kan of dat we het zo doen dat we mooie inbouwspotjes erin zullen zetten. Dat laatste lijkt me ook wel mooi. Nou ik zie wel wat vriend dadelijk gezaagd heeft haha.
Dana gaat naar de zolder en tzt zal elin de andere kamer gaan krijgen vermoed ik, we zien wel. Ik heb dana al gevraagd of ze dan roze met wit op haar kamertje wilde en ze zei ja :inlove: Ben al helemaal op hol geslagen hoe ik het hebben wil kwa inrichting haha.
Ik ben bezig met de wigwam voor danas verjaardag. Pff veel werk, zit ik dat stof te knippen kom ik erachter dat ik dat patroon scheef heb gemaakt :? Nou ja, trek ik wel weer recht dadelijk maar ja, ben benieuwd of ik er wat van gebrouwen krijg haha.
Jee, wat een verhaal Femmie. Volgende keer toch maar naar de HAP? Daar krijg je een tijd toegewezen is mijn ervaring.
Jane, al aan het klussen voor een derde?
nee joh moet er nog echt aan wennen dat kleinste beep af is met de nodige tranen ben net gestopt met bv ben nog niet toe aan de volgende. Maar het is hier zeer rustig in de slaapkamer en we doen er ook weinig aan om of het tegen te houden of om het spannend te maken. Dus zeeeeeeeeeeeeeeeer laaaaaaaaaaaaaag pitje haha.
Hoe is het bij jou?
Inderdaad fem beter hap zou je denken. Pff eerste hulp mooi niet dus :naughty:
Ik zou er nu ook niet aan moeten denken. meiske is alweer 1 1/2 jaar. Toen peuter die leeftijd had, was ik dus alweer 3 maanden zwanger!!! Zou er nu echt niet aan moeten denken!
Ik had bewust gekozen voor zkh. Tis toch het hoofdje en als er gehecht moet worden wil ik wel dat het netjes gebeurd en heb dan toch meer vertrouwen in het zkh. Maar goed, was niet nodig gelukkig en laten we het maar houden op opstartperikelen.
Hihi gek is dat dan he wawa om zo terug te denken aan de tijd dat je dan alweer zwanger was. Lijkt dan zo onvoorstelbaar.
Jane die kleine van jou is gewoon alweer bijna 1, wat gaat het hard he.
Gaat zo hard ja kan al leuk door het huis kruipen en schuiven en het is ook zo’n flinke dat ik hier al echt met twee jongens aan mijn heupen sta, voelt heel rijk, maar mis mijn kleine baby ook zo…
@jane wrote:
Gaat zo hard ja kan al leuk door het huis kruipen en schuiven en het is ook zo’n flinke dat ik hier al echt met twee jongens aan mijn heupen sta, voelt heel rijk, maar mis mijn kleine baby ook zo…
Ik herken dat, maar eigenlijk hoef ik ook geen baby meer. 't Is goed zo.

Wat grappig, ik mis baby M eigenlijk helemaal niet. Het is zo’n heftig kind dat ik blij was dat we het eerste jaar door waren. Ook nu vind ik het heel vaak nog lastig met die twee meiden. Moet er echt niet aan denken dat er nog een derde bij komt…
Morgen ga ik op kraamvisite bij mensen die hun eerste kind bij mij op de groep hebben gehad. Misschien weten jullie nog dat er 2,5 jaar geleden een kindje van mijn werk is overleden aan hersenvliesontsteking. Dat was het zusje van dat kindje van mijn groep. Ze zijn nu verse ouders van een tweeling. Is allemaal niet zonder slag of stoot gegaan. Moeilijke bevalling, een van de twee had het zwaar de eerste tijd… Pff… , wat hebben die mensen een hoop te verduren… Wordt een dubbel bezoekje denk ik.
Wat gaan jullie doen dit weekend?
Heftig Mamalena, laat je even weten hoe het was. Goed, dat je gaat hoor.
Hier een rustig weekend :-* En jij???
Ik heb bij mijn winkeltje bij aangeboden heel veel Little People spulletjes staan. Ik merk, dat peuter veel meedoet met kleuter qua speelgoed. Meiske speelt graag met keukentje. Voor de zekerheid meld ik het hier. Is goedkoper dan nieuw kopen
Kraambezoek kon niet doorgaan.
Bleh!! Vandaag en morgen weer werken nadat ik 1,5 week vrij ben geweest. Zoooooo geen zin in!!
Patricia, hoe ist met jou? Las laatst weer een stukje terug in ons topic en moest erg aan je denken.
Mensen, fijne dag! En doe mee met de regendans!!
proficiat jane :-*
Ik mis iets? Proficiat dan maar? :mrgreen:
Hoeraaaaaaaaa voor de kleine L!
Jane van harte meid, hoop dat jullie een fijne dag hebben. :-*