Ja het staat er nu heel kort en kill… Maar natuurlijk heb ik er wel veel verdriet van.
Het waarom wil ik jullie graag vertellen op het moment dat ik er wat minder emo over ben.
Dit wil zeker niet zeggen dat we nooit een 3e willen, maar op dit moment kan het niet.
Ben nu overigens pas 4w 5d dus erg pril nog.
jane het zijn medicijnen die je moet nemen om in eerste instantie de groeii te stoppen en dan een miskraam opwekken.
Xx
Lieve Patricia,
Op dit moment zeg ik, dat ik nooit abortus zal laten doen, maar als het zover is weet je nooit hoe je reageert. Pas als je er zelf mee te maken hebt, dan kun je hier beter over oordelen. Voor iedereen ligt het trouwens anders, dus oordelen over een ander kan en mag sowieso nooit. Een ieder die dit wel doet, is jouw vriendschap niet waard.
Ik kan me voorstellen, dat het bij jullie deze zwangerschap absoluut niet uitkomt. Jullie wilden verhuizen en met twee kindjes was het huis al krap. Natuurlijk zit jij ook nog met je medicijnen en lichamelijke conditie.
Als jij dit wilt, dan zal ik je steunen in je verdriet van deze keuze. Probeer het een plaatsje te geven. Misschien kun je voor jezelf een klein dagboekje bijhouden waarin je schrijft waarom je bepaalde keuzes maakt en hoe je je voelt. Als je meiden dan later vragen hebben of je besluit alsnog voor een derde kindje te gaan, dan kun je hierin terug lezen. Veel vrouwen hebben schuldgevoelens achteraf ook al hebben ze de keuze heel bewust gemaakt. Misschien helpt een dagboekje bij het verminderen van deze schuldgevoelens.
Heel veel sterkte voor jullie. Voor jou een extra knuf voor de oijn van de medicijnen en het verliezen van het prille vruchtje. :hug: :hug: :hug:
Hier rotdagen achter de rug. Bij standaardcontrole in het ziekenhuis werd kleuter onwel. Hij kon niet meer staan/ lopen etc… Na allerlei onderzoeken en behandelingen (röntgenfoto’s, echo’s, infuus, maagsonde, etc etc etc) en ongeveer 20 artsen (spoedeisendehulp artsen, kinderartsen, chirurgen) en verpleegkundigen gezien te hebben, bleek dat de hevige buikpijn door een longontsteking kwam. Gelukkig is het ziekenhuisverblijf tot 30 uur beperkt gebleven.
sluit me bij wawa aan hoor meid, kan niet in een ander zijn leven kijken en bepalen of een kindje daar wel of niet in past.
Wat een goede tip van wawa om een dagboekje bij te houden. Is meteen tweeledig, nu je gevoel en emotie van je afschrijven en later al steuntje voor alles.
Wil jullie veel succes wensen meid :hug:
wawa, wat een toestand met kleuter zeg, wel goed dat je in het zkh was, was je meteen op de juiste plek, maar he bah zoiets is wel schrikken. Hoe is het nu met hem? Veel beterschap voor het mannetje :hug:
En meid, ik veroordeel niets. Het is jullie beslissing en ik twijfel er niet aan dat jullie dat weloverwogen hebben besloten. Je zult er ongetwijfeld je redenen voor hebben. Weet dat je altijd je verhaal kunt doen hier. Voor nu krijg je een hele dikke :hug: en een :-* .
Ik heb even niet meer in m’n hoofd waar ik op wilde reageren; heb gisteren de post zitten lezen. (Ik kreeg niet eens meer mail dat er post was! :x )
Maar ik ben echt aan het einde van m’n latijn, dus ga naar bed. Ik kom morgenochtend hier langs. Hoef pas laat te werken. Wil dan graag iets meer schrijven dan nu. Truste.
pff nou dat kan ik me indenken. schiet toch van alles door je hoofd en dan hoeveel uur 30 :shock:
Ik weet niet of ik dat ga redden zit te nu te wachten op de afhaal chinees dan gaat vriend dochter weg brengen en moet ik nog kids naar bed brengen. Liggen ze er bij jou om half acht al in. mijn streven is acht uur. Maar ben er nu even :-* :-* :-*
Zat al te wachten op een berichtje. Hier in principe iedereen om 7 uur plat, maar het is hier ook altijd vroeg dag natuurlijk. Kleuter moet natuurlijk voldoende rusten om lekker op school te kunnen spelen. Is heel anders dan dat je kinderen niet naar school gaan :-*