gaat goed komen jane, heb vandaag al heerlijk genoten.
En ja het gaat schandalig hard, vind ik ook. Elin is al geen baby meer officieel, ze denderd al door het huis, maar het wordt zo leuk met dana en elin, ze hebben zo lol samen. En soms ligt ze hulpeloos op de commode, dan is ze zo moe, of het gaat mis in het spel met dana en dan heeft ze verdriet en dan hoor ik stiekum weer ineens de baby in haar bovenkomen, owwwwwwwww dan smelt ik helemaal.
Ik snap dan ook heel goed wat je bedoelt, zeker omdat l al een flinke beeb was. Elin was en blijft dan toch een minietje.
Ik kijk ook echt uit naar nog een beeb erbij, heerlijk. Maar wel pijn in mijn hart dat het de laatste keer gaat zijn, maar goed, ik weet dat het ergens klaar moet zijn, je kan niet oneindig doorgaan en ik ben al heel dankbaar dat me deze 3 kindjes gegunt zijn.
Ik heb het nog steeds moeilijk met het feit, dat Meiske groot wordt en dat hier nooit meer een beebje zal komen of beter gezegd, dat mijn drie kids nooit meer beebje zullen zijn, maar de laatste weken zie ik ook steeds meer voordelen. De drie kids rennen met z’n allen achter elkaar aan. De liggen met z’n drietjes op de grond te lachen. We worden weer steeds flexibeler. Dat overtuigt me van mijn beslissing, die in eerste instantie verstandelijk is genomen. Het gevoel voor een zwangerschap is er niet meer. Tuurlijk vind ik het lastig, dat de kids groter worden, maar dat zegt niets over een zwangerschap. Ik hoop, dat dat straks ook voor jullie zo voelt.
Femmie gefeliciteerd!!!
Femmieieieieie, jij floeperd, gefeliciteerd. Gewoon weer zwanger. :shock: Super joh. Enne, ik heb wederom geen last van rammelende eierstokken hoor. Vind het gewoon erg leuk voor je.
Sorry, sorry, sorry dat ik er gisterenavond niet was. Erg druk en ik redde het gewoonweg niet om nog langs te komen.
En vandaag 10 uur gewerkt en daarna een uur gesport dus ik val nu om…
Bovendien heeft m’n zus vanmorgen een operatie gehad: tumor bij haar hypofyse verwijderd. een hersenoperatie dus. Heel heftig, maar het is voor zover nu te beoordelen is goed gegaan. Ga morgen naar D-H om haar te zien.
Jammer dat ik jullie niet heb gesproken gisteren, maar ik ben in voor weer zo’n date. Komende vrijdagavond ofzo?
Oh, en Wawa, bedankt nog voor je heeeeeeerlijke foto’s. :inlove: Wat een geweldige kids heb je toch; ik heb er echt van genoten.
Tot gauw.
mamalena, joh das heftig joh van je zus :o Heel veel sterkte en beterschap ermee en succes morgen. Fijn dat je naar haar toekan :-*
Mamalena, pfoef dat is wel heel heftig. Hoe gaat het nu??? :-*
jeetje m’lena wat heftig zeg hoe is het met haar. Jullie zijn super hecht he. Pff nou sterkte.
Ik had late diensten dus kon geen dat hebben. vanavond misschien… Ik ben er rond half negen even.
Wie weet tot dan.
wawa wat schirjf je dat mooi. Ik hoop dat ik er ook zo over ga denken. Het lijkt toch een beetje een rouw proces je neemt afscheid van de baby/zwangerschaps tijd. Fem ik kan me goed indenken dat je hier heel bewust mee bezig bent. Dat was jij ook he wawa.
nou tot laters huilende beep hier
mamalena, hoe gaat het nu met je zus? En hoe was het weekend?
Jane, hoe is het verder? Druk met werk of valt het wel mee nu je klaar bent met school? Moet wel heerlijk zijn joh.
Ben niet heel erg bezig hoor met de laatste zwangerschap, weet het wel natuurlijk, maar thats it. Geniet gewoon lekker weer deze ronde en daarna is het ook goed. Voelt nog altijd wel wat onwerkelijk allemaal weer zwanger te zijn hoor, kan me nog totaal niets voorstellen dat ik over een half jaar weer ga bevallen, al heb ik wel weer mijn zwangerschapskleren aan.
Wat ik net toch meemaak, raad je nooit:
Heb toenstraks een zijkant uit elins ledikant gehaald, kan ze wennen aan de vrijheid uit bed te kunnen met slapen. (maakt de overgang naar juniorbed dadelijk makkelijker). Hoor ik haar huilen, dus ga ik kijken.
Doe ik die deur open, zie ik dana bij elin in bed zitten “stil maar elin, sttttttttt stil maar schatje aai aai, kus, hoi mama dana doet elin troosten want elin was een beetje verdrietig, stil maar schatje en nu moet dana plassen” Dus ik zeg, ga maar naar de wc, “ja das goed, dat elin, stil maar schatje * dikke kus en aai over het bolletje* en niet uit bedje komen he elin!”
Das toch schattig!!! Komt ze daarna terug, kruipt er weer bij (en ik had al zovaak gezegt dat ze niet in de bed mocht) en jawel krak zakt er zo met elin doorheen “tja, nu is je bedje kapot elin, maar maakt niet uit hoor mama, is niet erg, dag elin lekker slapen”
Nja heb haar dan toch wel duidelijk gemaakt dat het wel erg is dat dat bed kapot is (al is ie zo te maken), maar vond het zooooooooooo schattig hoe ze dat zo deed :inlove: :inlove:
En zaterdag is mijn schoonzusje bevallen van haar eerste kindje. We zijn gister gaan kijken, zooooooooo cute!!! :inlove:
Hier ook caranval, zaterdag naar de kinderoptocht, dana was in alle staten toen ze bert en ernie zag, en gister naar de grote optocht, ligt ze savonds in bed "was wel een beetje veel herrie he mam, maar sneeuwwitje liep ook mee en die had dezelfde jurk aan als ikke :inlove: "
Zoooooo heerlijk die kids.
wilde ook nog ff showen hoe het geboortebord geworden is voor mijn nieuwe neefje. Ben er best trots op :inlove:
@jane wrote:
wawa wat schirjf je dat mooi. Ik hoop dat ik er ook zo over ga denken. Het lijkt toch een beetje een rouw proces je neemt afscheid van de baby/zwangerschaps tijd. Fem ik kan me goed indenken dat je hier heel bewust mee bezig bent. Dat was jij ook he wawa.
Ja, ik ben ook heel bewust bezig geweest met de laatste zwangerschap en onze laatste beeb. Er is net een collega bevallen. Nou sta ik niet heel dicht bij haar hoor, maar het doet me ook niet meer zoveel. Leuk een beeb, maar met mijn gezinnetje is het ook prima.
@femmie wrote:
Heb toenstraks een zijkant uit elins ledikant gehaald, kan ze wennen aan de vrijheid uit bed te kunnen met slapen. (maakt de overgang naar juniorbed dadelijk makkelijker). Hoor ik haar huilen, dus ga ik kijken.
Doe ik die deur open, zie ik dana bij elin in bed zitten “stil maar elin, sttttttttt stil maar schatje aai aai, kus, hoi mama dana doet elin troosten want elin was een beetje verdrietig, stil maar schatje en nu moet dana plassen” Dus ik zeg, ga maar naar de wc, “ja das goed, dat elin, stil maar schatje * dikke kus en aai over het bolletje* en niet uit bedje komen he elin!”
Das toch schattig!!! Komt ze daarna terug, kruipt er weer bij (en ik had al zovaak gezegt dat ze niet in de bed mocht) en jawel krak zakt er zo met elin doorheen “tja, nu is je bedje kapot elin, maar maakt niet uit hoor mama, is niet erg, dag elin lekker slapen”
Nja heb haar dan toch wel duidelijk gemaakt dat het wel erg is dat dat bed kapot is (al is ie zo te maken), maar vond het zooooooooooo schattig hoe ze dat zo deed :inlove: :inlove:
Wat enorm lief. Zo zijn mijn jongens ook altijd met Meiske. Het is maar goed, dat Meiske’s ledikantje erg stevig is, want soms zitten ze met z’n drieën erin. Het was zoooooooooooooooooo zielig mama. Meiske moest huilen, dus we hebben haar slaapzak vast uitgedaan, dan kan ze zo mee :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :inlove:
Ben je trouwens niet bang, dat je spijt krijgt om Elin zo snel over te laten stappen naar het volgende bed? Achteraf heb ik niet genoeg genoten bij peuters baby en dreumessentijd, omdat ik al weer met een volgend kindje bezig was. Bij kleuter heb ik dit vanwege het grotere leeftijdsverschil natuurlijk niet mee gemaakt. Meiske is de laatste, dus speelt dat ook niet.
Heeeeeeeey meiden! Ben alweer veel te lang niet meer hier geweest zeg :roll: :oops:
Hoe is het met jullie?
Fem!! :inlove: Van harte meid! Wat leuk zeg! :thumbup:
En wat een mooi bord voor je neefje! :thumbup:
'M’lena hoest nu met je zus??
Hebben jullie Selin nog gezien op de WJO??
http://www.babyinfo.nl
In het midden van de pagina zie je Wij Jonge Ouders Maart 2011. Ben zo trots! :inlove:
Verder nu aan het werk, en niks bijzonder te melden, denk ik
:-*
ja patries, heb hem gezien, mijn jaar was net op maar toen ik wist dat ik zwanger was heb ik me meteen weer aangemeld, dus heb hem gehad, prachtige fotos hoor, met recht dat je trots bent!
wawa heerlijk zo die kids onderling he, ik kan er echt van smelten.
Heb er trouwens nog nooit zo over nagedacht, heb elin heel lang klein gehouden, maar ze wordt nu eenmaal groter. En het is in ons geval ook een practische stap. We willen onze slaapkamer een make-over geven, maar dat moeten we eerst weten of dana en elin samen kunnen slapen, als dat niet kan krijgt elin onze kamer en dan wordt de make-over anders omdat we naar de zolder gaan.
Elin doet het super zo in haar ledikantje en ik merk ook aan haar dat ze het ook wel echt wil, ze is supertrots dat ze zo kan slapen en zelf bedje in en uit kan en is al dol op haar toekomstige juniorbed op haar komende kamer
Mijn uitgerekende datum is op 28 sept gezet. Een week verschoven dus. Had ik ook wel verwacht klopt beter met mijn gevoel van eisprong enuhm jane…
het zaadje heeft hier wrs een dag of 8 overleefd… :silenced:
28 september is mijn verjaardag! :inlove:
Ja patries ik heb hem hier liggen en dacht nog wat een prachtige beep ik wil ook zo’n mooi meiske haha maar had haar niet herkend :oops: Ik heb hem nog dicht zitten ik ga er in een rustig uurtje eens lekker voor zitten, maar wat een leuke ervaring zeg. super.
wawa ik doe het met mijn jongens eigenlijk heel rustig aan. O ligt inderdaad in bed na komst L, maar L ligt nog gewoon in ledikantje op hoge stand want hij doet nog niet zoveel en ook nog bij ons op kamer, maar dat komt omdat het heertje ook nog elke ochtned zijn voeding wil. Binnenkort gaan we kamers schuiven, maar ik heb geen haast. Met O ging het sneller.
m’lena hoe is het met je zus.
Fem wat een super schattig verhaal, ik zou willen dat mijn oudste ook wat vaker die rol op zich neemt. Die is totaal onverantwoord wil alleen maar spelen. Kan L geen moment met rust laten. Ach en dat is natuurlijk ook zoveel waard. Maar wat een lief meiske is het dan zeg. Die is lekker aan het mee moederen :inlove:
En dat meiske van wawa komt zo te lezen ook geen aandacht te kort met twee van die broers. Heerlijke verhalen.
L nog op bovenste stand in ledikantje?? Wat een eng idee! :shock: Maar als hij nog niet zo vele doet zal het geen kwaad kunnen, je zal het zelf het beste weten
Ik geloof dat ik het ledikant bij Selin al met een maand of 5 naar beneden heb moeten doen. Zij loopt nu vrolijk in de rondte trouwens
Wil jullie nog wat vertellen… ook al ga ik sommige mensen misschien wel boos maken… maar heb al zoveel met jullie gedeeld afgelopen jaren.
Ga vrijdag voor een abortuspil
nou ik ben er zeker niet boos over hoor het is jouw keuze jouw lichaam. het enige waar ik aan moest denken was dat jullie misschien nog wel voor een derde wilde gaan. Is die keus nu defintief?
Hoe werkt zoeiets eigenlijk. Wordt je er erg ziek van. Pff lijkt me een hele heftige keuze vind het ergens knap dat je daar voor gaat. Ben je er niet verdrietig over. Het staat nu zo kort. Eigenlijk wil ik dan gewoon vragen…
Patricia hoe ben je eronder?
nee lenn kan zich niet optrekken en draait ook nog niet echt. ligt alleen te slapen
Ja het staat er nu heel kort en kill… Maar natuurlijk heb ik er wel veel verdriet van.
Het waarom wil ik jullie graag vertellen op het moment dat ik er wat minder emo over ben.
Dit wil zeker niet zeggen dat we nooit een 3e willen, maar op dit moment kan het niet.
Ben nu overigens pas 4w 5d dus erg pril nog.
jane het zijn medicijnen die je moet nemen om in eerste instantie de groeii te stoppen en dan een miskraam opwekken.
Xx
jeetje wat moet dat een lastige keus voor jullie zijn geweest. Het is inderdaad erg pril je bent er vroeg achter gekomen. :hug: