Oktoberstoppers 2006

mooi nog een reden om de kinderen nog eerder op bed te doen haha

gezellig, ik ben er ook! En gooi maar meteen een leuk nieuwtje in de groep:

Jawel de eerste 2011 beeb is in aantocht!!! :inlove: :inlove: :inlove:

huh ben je zwanger :shock: fem is het echt

en al 9 weken :shock:

hihi ja het is echt. En vlgs de telling al ruim 10 wkn, maar vlgs dat ik mijn eisprong gevoeld heb is het ongeveer 9 wkn. De echo van afgelopen vrijdag gaf dat ook aan dat het wrs geen 10 wkn is, maar 8 mrt heb ik 2e echo om termijn te bepalen, dus we wachten geduldig af :angel:

En jij jane, is je ongerustheid onlangs terecht gebleken?

Femmie allereerst van Harte meid met je zwangerschap ik ben superblij voor jullie en heb nu helemaal zin haha. Ik vind het echt heel leuk las net je stukje bij de sep moekes, wat een heerlijke tijd ook lekker in de nazomer verlof heerlijk. Las ook dat niet iedereen positief was wat balen zeg…

tsja ik was wel wat overtijd in mijn vakantie maar was dan ook ziek dus was wel even spannend. We zijn niet echt bezig om zwanger te raken hoor, maar ik gebruik ook niets dusssss en p is helemaal om die is al aan het fantaseren over een nieuwe grote auto ik denk dat dat zijn manier is om er aan te wennen. Kunnen wel 5 kinderen in zei hij van het weekend haha.

m’lena ben je er ook??

haha heerlijk jane dat ie er zo tegenover staat.

Hier waren we ook niet gericht bezig, maar gebruikte idd ook niks, beetje zoals bij jullie. Alleen is dit hier wel de laatste keer hoor.

Wel spannend dan zeg joh, als je toch overtijd was…

Zal ff spammen:

En dan de echo van afgelopen vrijdag:

Het was zeker een spannende tijd afgelopen weken. Het voelde zo onwerkelijk, ik heb echt de echo van afgelopen vrijdag nodig gehad om het echt door te laten dringen. En we hadden afgesproken het daarna te gaan vertellen, dus nu wordt het allemaal helemaal echt, zo heerlijk. Ben helemaal happy de peppy :inlove:

dana is ook door het dolle heen, wil alleen maar baby kijken en roept tegen iedereen ELIN WORDT GROTE ZUS!!! :lol: :lol: :lol:

Zo leuk en ze wil het liedje van k3 “hiephiephoera voor onze nieuwe baby” keer op keer horen, echt helemaal in de ban van de baby…

Hebben haar toch maar vertelt dat het nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt voordat de baby er echt is en dat ie voorlopig in mamas buik woont.

oh fem wat een prachtige echo zeg vooral die eerste je ziet gewoon zo goed al gebogen armpjes en beentjes. Helemaal leuk zeg. En dat Dana zegt Elin wordt grote zus. Fantastisch!

We willen geen 5 kinderen hoor, maar met stief en een derde zitten we al op 4 :shock: hele tafel vol. O zei laatst pap mag ik een zusje is toch ook te snoepig. Nou hier voorlopig nog even dromen, maar voor jullie wordt het werkelijkheid en wie weet kun je k3 eens afwisselen met bob de bouwer haha

m lene is boer zoekt vrouw al begonnen even kijken…

nee hoor 20.20 dus WAAAAAAAAR BEN JE

haha ja, wie weet wordt dit een bob de bouwertje haha, al vind dana dat ook best leuk hoor, dus kan het zoiezo wel afwisselen als ik zou willen, maar bob zingt niet over nieuwe baby’s (tenminste daar heb ik nog geen liedjes van gevonden).

Owwwwwwwwww en hoe schattig die owen!!! En jullie hebben dan idd al een groot gezin en wie weet wel een tweeling straks, dan zit je wel op 5 haha.

(dat was wel waar vriend wat bang voor was dat dit een tweeling zou zijn hihi)

Ja en mooi weer die echo he, ik vond het zoooooooooo heerlijk om naar beeb te kunnen kijken en hij bewoog er ook al vrolijk op los :inlove:

Heeeeeeeeeee mamalena!!! ben je nou???

ja een tweeling nou ik zou het geweldig vinden, maar ik denk dat mijn vriend dat ook wel even schrikken zou vinden. Hoe vonden ze het op je werk had je al vast contract.

Ik ben aan solliciteren dus voor mij komt het beter uit als het nog even duurt maar ja je weet nooit.

@Tilly wrote:

Wawa, hoe is het feestje gegaan? Hier heeft het zo’n beetje de hele dag geregend. Hoop maar dat het bij jullie anders is gegaan?

Heeft hij er zelf van genoten?

Ja, hij zit natuurlijk nog gewoon in groep 2 dus dan ben je nog een kleuter.

Het feestje was een groot succes. Tijdens de speurtocht was het droog, dus perfect. Zes genietende jongetjes, dus wij hebben ook genoten.

De grens met doorstromen ligt op 1 januari, kleuter is van februari dus officieel hoort hij ook gewoon in groep 2. We hebben heel kort gesproken over versneld door naar groep 3, maar als ouders staan we daar helemaal niet achter. Kleuter is heel zelfstandig, loopt voor op taal- en rekengebied t.o.v. de jongere klasgenootjes, maar gaat elke dag met veel plezier naar school. Hij wordt op allerlei gebieden uitgedaagd, dus ik vind het prima. Straks komt hij in een 3/4 en zal daar vast ook weer z'n plekje vinden. De juf deelde dezelfde mening. Kleuter is gewoon goed uit te dagen met haar plannen.

@jane wrote:
hartstikke ziek geweest ben het huisje amper uit geweest dus geen leuke vakantie en nu weer druk aan het werk en eigenlijk nog helemaal niet lekker, maar we gaan door. Met dkids gaat het super ook ziek geweest.

wat kun je onzeker worden van die opmerkingen van school zeg. O is helemaal gemmiddeld maar 1 opmerking blijft hangen dat hij nog niet echt fantasie spelletjes met andere kinderen doet. Thuis doet hij dat wel koken voor mama eitje bakken koffie maken dus ik hem gestimuleerd om voor de juf ook lekker eitje te bakken in de hoek en dat heeft hij gedaan missie volracht haha. Waar je druk mee kan zijn. Komt vast allemaal goed met die kids van ons :inlove:

vandaag o ingeschreven op de grote school. Ook een stap zeg pfff

Jane, wat enorm balen, dat je ziek was. Niet echt genoten dus!

Mijn ervaring nu met drie kids is, dat je fantasiespel ook moet leren. Kleuter begon hier veel later mee dan peuter. Peuter ziet het grote voorbeeld van zijn broer natuurlijk. Ook de spulletjes in en om huis zijn belangrijk. Bij een tweede heb je die vaak veel meer. Ik zou me dus echt niet onzeker laten praten hoor. Straks in groep 1 komt dat echt wel.
Voor wat voor type school hebben jullie gekozen?

@femmie wrote:
gezellig, ik ben er ook! En gooi maar meteen een leuk nieuwtje in de groep:

Jawel de eerste 2011 beeb is in aantocht!!!!!!!!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Zo, dat is nog eens een nieuwtje zeg!!!! Jee, gefeliciteerd. Volgens mij de eerste keer, dat iemand hier zwanger is en ik niet jaloers ben.
Ik ben echt heel blij met mijn drie kids, maar een vierde hoeft echt niet meer. Ha ha ha.
Wanneer ben je uitgerekend? oktober?????

Jane, zou je nu al een derde willen? Ik moet wel zeggen, dat ik zwanger zijn toen kleuter net naar school ging wel heftig vond, maar ja Meiske was en is welkom hoor.
Ik redde het wel, maar het viel me wel tegen.

Femmie, je hebt dus zelfs al een echo gehad. Jee, dan heb je het wel heel stil voor ons gehouden!

Ik ga ook zo boer zoekt vrouw kijken :-*

@jane wrote:

Ik ben aan solliciteren dus voor mij komt het beter uit als het nog even duurt maar ja je weet nooit.

Altijd lastig. Ik heb mijn wens toentertijd een paar maandjes vooruit geschoven, vervolgens MK gehad en daarna peuter. Achteraf had ik gewoon mijn gevoel moeten volgen. :wink:

wawa je bent er ook, gezellig!

ik zou het ook nog wat vroeg vinden een derde… nu heb ik wel een hele makkelijke tweede, maar een bewerkelijke eerste. Het valt me alles mee eigenlijk dus ik durf wel te dromen. Ach we zien wel, ben er niet echt mee bezig, maar nu fem zwanger is raken de stokken wel wat op hol zeg maar.

wawa wel mooi om te lezen dat je niet jaloers bent. Ik ben namelijk bang dat ik mijn hele leven kinderen wil krijgen, maar ergens stopt het dus en dat is bij jou na meiske.

Ik ga dan ook maar boer zoekt vrouw kijken haha

ik had een 2ling stiekum ook best wel leuk gevonden, maar zou wel druk geweest zijn dat ook wel weer denk ik. Nou goed het is niet zo en ik had ook het gevoel dat het niet zo was en het is goed zo.

Op het werk heb ik het nog niet vertelt. Eind deze week ga ik dat doen. En nee, ik heb wederom een tijdelijk contract dus het wordt weer spannend…

Uitgerekende datum is nog niet bekend wawa, zal eind sept zijn vermoedelijk. 8 mrt heb ik weer echo, dan weet ik meer waar de datum op uit zal komen. Dacht zelf dat ik ander 11-10-11 wel een leuke datum vind om aan het rijtje toe te voegen :lol:

En ja ik heb het idd stil gehouden, nu was ik hier niet veel meer, was extreem moe, gaat nu ietswat beter, maar ik had vriend beloofd het even voor ons 2tjes te houden, en beloofd was beloofd al kriebelde het soms enorm…

Veel plezier met boer zoekt vrouw meiden (heb ik dus echt gewoon nog nooit gezien)

@Wawa wrote:

@jane wrote:

Altijd lastig. Ik heb mijn wens toentertijd een paar maandjes vooruit geschoven, vervolgens MK gehad en daarna peuter. Achteraf had ik gewoon mijn gevoel moeten volgen. :wink:

Ik weet eigenlijk ook niet wat beter is. blijven en rustig aan doen of door met loopbaan en voor het best gaan. Is voor mij altijd l;astig. School is klaar en ik word er heel onrustig van.

knap dat je het stil hebt gehouden,

voor mijn info stel dat ze contarct beeindigen krijg je dan wel een uitkering of heb jij dat nooit aangevraagd. Spannend inderdaad weer. je hebt het er wel naar je zin toch?

ja jane, ik denk dat ik ook altijd wel dat gevoel zal houden, beebje zijn zoooooo schattig en ik zou er wel zoveel van willen, maar hier ligt ook het besluit dat het hierna goed is. Het voelt wel goed (denk ik 3 kids), ben wel benieuwd, ik had nu wel last van de kriebels toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, ben benieuwd of dat na deze zwangerschap echt weg gaat zijn.

En jane, uiteindelijk gewoon doen wat je goed voelt meid. Uiteindelijk waren dana, elin en deze beeb niet handig icm mijn contracten op het werk, maar ik ben van mening dat mijn kids voor de rest van mijn leven zijn en werk blijft flexibel. Ik wil mijn toekomst niet laten beinvloeden in dat opzicht en laten we wel wezen, wrs had ik dan nu nog niet aan kids kunnen beginnen met al die tijdelijke contracten op dit moment…

En verder, het komt altijd wel op zijn pootjes terecht, hoe het ook loopt. :wink:

Wawa, idd leuk te lezen dat het nu zo compleet voor je voelt. Fijn he dat onze wensen zo vervuld mogen worden allemaal :inlove:

jane, ja als het niet verlengt wordt kan ik wel een uitkering aanvragen, maar ja, das natuurlijk niet waar je zo op zit te wachten he…

heel herkenbaar fem toen ik zwanger was van l had ik al de kriebels voor een volgende en die zijn niet weg gegaan. Ik geniet ook met volle teugen van L zijn baby tijd en vind het eigenlijk veel te snel gaan. Ook hij wordt al zo groot. Sterker nog ik vind dat l nooit echt beep is geweest. zo’n flinke jongen heel tevreden en ook op zichzelf. o was heel klein en kroop als een molletje tegen me aan. Ik ben ook blij dat ik hem nog mag voeden dat zijn voor mij echt de momenten dat ik zo van mijn baby geniet. Nog een paar maandjes en dan is hij baby af :cry:

Fem ik vind het superleuk nieuws en ik ben heel blij voor jullie. En je hebt helemaal gelijk je gezin is blijvend daar draait het om. Geniet lekker van je coming out moment nu mag heel de wereld het weten je bent zwanger :dance:

Ik ga tot snel