Oktoberstoppers 2006

Hebben jullie ook dat vreselijke bericht in de huiskamer gelezen? … :cry: Ik zit met tranen in m’n ogen en het laat me niet los. Ben er gewoon kwaad over.

Vreselijk inderdaad :-*

over welk van de 2 berichten gaat het? Las er 2, die van de amberalert en van dat kindje met kanker. Vreselijk allebei hè :frowning:

nou jane, 3 dgn leven kan hoor, dus wie weet. Ben benieuwd :inlove:

Ik ga mijn best doen hoor om vaker te spelen, maar het is zo druk met werk en huishouden, heb er amper tijd voor, maar het is wel leuk dus ik doe mijn best :wink:

wawa, ow dan heb ik het niet goed omschreven dan denk ik, elin liep idd met 8 mnd met steun (babywalker, aan de tafel, achter de kinderwagen).

Nu loopt ze los, het is weer zooooooooo cute om te zien!!!

Wawa…GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Dikke kus :-* Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Heb vanavond gesport dus ga nu slapen. Sorry dat ik niet wat langer schrijf. Morgen weer.

wawa je was jarig meid van harte met je verjaardag. Heb je het leuk gehad?

Wat is elin een vlotte zeg :dance: :clap:

ik ga die verhalen niet lezen nog veel te veel last van hormonen. Ik loop daar dagen mee en wordt dan ook heel bang dat mij dat overkomt. Dus wawa zo nuchter ben ik niet hoor :wink:

Morgen rijden we weg voor een weekejw intersport ga ik lekker boarden. en o op ski les en beep in de beep slee met schapen vacht heb er helemaal zin in.

Kom vandaag nog terug heb namelijk geen school meer :dance:

liefs

:-*

ladies diploma binnen ik ga een weekje wintersporten doegie :dance: ik hoop jullie snel weer te zien liefst live :-*

Yeeeeh Jane, gefeliciteerd meid!! Goed gedaan! :thumbup:

En nu maar genieten van een welverdiende vakantie. Heel veel plezier, als je dit nog leest!

Veel plezier Jane en gefeliciteerd met je diploma :-* :-

Hier drukke week achter de rug. Morgen vieren we de verjaardag van kleuter :-

He wawa, van harte met je verjaardag, heb je het leuk gehad? En een heeeeeeele leuke dag gewenst vandaag met kleuter, dat ie maar lekker verwend mag worden. En ook proficiat voor hem!

Jane, jij ook proficiat met je diploma joh! Wat een prestatie, echt knap van je. En nu lekker genieten van je welverdiende vakantie, zie het al helemaal voor me, o. in een klasje op de ski’s :inlove:

En mamalena, hoe is het met jou? :-*

Hoi meiden,

Even snel want moet nog even wat doen voor ik Nick zo van school haal.

Jane, jij bent al lekker weg. Ik hoop dat je er super van mag genieten!!

Wawa, hoe was kleuter zijn verjaardagsfeest? En jij hebt het ook gelijk gevierd toch? Allebei goed verwend?

Morgen is de grote man echt jarig toch? Heeft hij er zin in, trakteren op school etc?

Femmie, jullie jongste meid loopt dus al rond. Wat geweldig zeg. Ik vind dat altijd zo’n prachtig gezicht! :inlove:

Hoe gaat het met Dana? Dat is ook al een hele dame aan het worden denk ik?

Mamalena, hoe is het met jou? Je was aan het sporten geweest las ik. Wat doe je precies??

Hoe gaat het verder met jou en de meiden?

Patricia, Selin ook bijna jarig zag ik. Tsjonge dat gaat toch snel zeg. Beetje cliché ik weet het maar vind het toch echt. Met de meiden alles goed en met jou ook?

Hier eindelijk wat rustiger 's avonds met Tijn. Er zijn nu 2 tanden door dus hoop dat dat het is geweest en we even mogen genieten van de rust die we nu 's avonds weer hebben.

Met Luuk en Nick ook alles goed. Nick is een erg grote vent en Luuk gaat hem al goed achterna. Er zit nog veel verschil tussen hoor maar wil er maar mee zeggen dat Luuk ook een echte grote vent wordt. Nog steeds een mager sprietje die slist maar een lekker ding!

Ach, mijn mannen zijn allemaal geweldig :inlove:

Ga nog snel even wat opruimen hier voordat ik Nick en een vriendje ophaal van school.

Vanavond spreekavond op de school waar ik werk dus nog genoeg te doen vandaag.

:-* allemaal

:-* Later meer, ben nu moe :mrgreen:

Wawa, nog van harte gefeliciteerd met kleuter!! Is het nu nog officieel een kleuter eigenlijk??

Hebben jullie een leuke dag gehad? Heeft hij het leuk gehad op school?

Hij is 6 geworden, maar hij zit nog gewoon in groep 1/2 :wink:

Vanmiddag kinderfeestje, maar pleasssssssssssssssssssssssssse, het moet stoppen met regenen. :pray: :pray: :pray: :pray: :kaars: :kaars: :kaars: We hebben een aantal activiteiten buiten :frowning:

Wawa, nog gefeliciteerd he! Ik ga je heel erg helpen duimen dat het ophoudt met regenen. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: . Komen er veel kinderen?

Hoe was z’n verjaardag met de familie?

Da’s trouwens ook een groot verschil… :think: I gaat straks naar groep 3 terwijl ze nog niet eens 6 is… Maar ik denk dat ze het niet trekt om nog een jaar in groep 2 te blijven.

Hoi meiden,

Wawa, hoe is het feestje gegaan? Hier heeft het zo’n beetje de hele dag geregend. Hoop maar dat het bij jullie anders is gegaan?

Heeft hij er zelf van genoten?

Ja, hij zit natuurlijk nog gewoon in groep 2 dus dan ben je nog een kleuter.

Mamalena, hier is het met Nick netzo als met I. Hij gaat straks ook naar groep 3 en is dan ook nog 5. Oh nee, volgens mij wordt hij net voor de school weer begint 6. Hij is de jongste van de klas.

Ben ook blij dat hij gewoon naar groep 3 gaat straks. Hij ligt erg voor en leest alles wat los en vast zit. Ik vind het maar niks. Ach, ergens geweldig hoor maar hij is nog sociaal emotioneel nog zo’n broekie. Op school kreeg ik laatst ook te horen dat zijn zelfbeeld juist onder zijn leeftijd ligt. Daar baal ik van. Ik zie liever dat hij iets ‘gemiddelder’ is. Maar ja, doe je niks aan.

Hoe is het met de andere meiden??

ja ben terug,

hartstikke ziek geweest ben het huisje amper uit geweest dus geen leuke vakantie en nu weer druk aan het werk en eigenlijk nog helemaal niet lekker, maar we gaan door. Met dkids gaat het super ook ziek geweest.

wawa hoe is het feest geweest nog van harte met je grote jongern hoor.

wat kun je onzeker worden van die opmerkingen van school zeg. O is helemaal gemmiddeld maar 1 opmerking blijft hangen dat hij nog niet echt fantasie spelletjes met andere kinderen doet. Thuis doet hij dat wel koken voor mama eitje bakken koffie maken dus ik hem gestimuleerd om voor de juf ook lekker eitje te bakken in de hoek en dat heeft hij gedaan missie volracht haha. Waar je druk mee kan zijn. Komt vast allemaal goed met die kids van ons :inlove:

vandaag o ingeschreven op de grote school. Ook een stap zeg pfff

laters :-*

Tilly, wat heerlijk hoe je het beschrijft van je thuisfront, en eindelijk wat rust in de avond. Lekker hoor.

Dana doet het ook goed idd, had geloof ik nog niet vertelt dat ze zindelijk is overdag? Nja, dat is dus en ze wordt dus idd erg grote meid, ze is ook zo trots op zichzelf, zo prachtig en mama ook natuurlijk.

wawa, wat goed van je dat je de behoefte van je kleuter aanhoudt met school, hoor zovaak andere verhalen van kindjes die op de toppen van hun teentje lopen, zo zielig.

mamalena, hihi wat een tegenstelling idd dan he die i naar groep 3 alweer, wat gaat het hard.

jane, he meid wat balen zo ziek op vakantie, dat is niet eerlijk zeg en dan weer hard aan de bak. :hug:

Ow meid toch en soms kunnen opmerkingen zo blijven hangen he, maar kindjes kunnen zo anders reageren in een groep. Maar als ie thuis toch fantasie heeft, dan zit het er wel in hoor, misschien geniet ie wel enorm van het speelgedrag van andere kindjes.

En al ingeschreven voor de school, waar blijft de tijd. (wij gaan begin maart voor intake gesprek hier in de buurt voor dana :o )

Patricia, nog van harte hoe is de verjaardag geweest?

Lieve meiden, sorry was wat kort maar, ben moe, duik lekker mijn bed in. Tot snel weer hopelijk :-*

ja ben ook weer op de wereld echt een zware werk week gehad nu even wat rustiger.

iedereen hier dus ook druk in de weer. Zullen we vanavond afspreken om 20.00 half uurtje gezellig kletsen. Gooi ik de kids op tijd naar bed, glaasje wijn erbij. Nou ik zal er zijn…

Liefs

Ja maar… Boer zoekt Vrouw komt… Dat kijk ik elke week… :oops: Nou, 19.45 dan. Hebben we een half uurtje. Bakkie koffie, koekie… Ik ben er.

Ga nu een spelletje doen met I. Het grote Floddertje bordspel. Erg grappig.