Oktoberstoppers 2006

@jane wrote:

Ik kan ook op de vrijdagen ik ben de eerste week van feb op vakantie.

liefs

het is volgens mij meer eind februari :wink:

ja prima, doen we :mrgreen: heb je ook nog een skipak te koop in je winkeltje ben mp aan het afspeuren.

Nee, helaas, wel een maatje 80/86 te leen als je niets kunt vinden. :wink:

dank je. Ik heb voor de kleine l eentje van mp gekocht een wit pakje heel schattig, maar zoek nog iets voor de oudste. Heb ook al ski’s voor hem gevonden moet ze wel nog halen heel eind weg maar goed komt wel.

Dank je voor aanbod :-*

Nou is het hier opeens weer rustig. Alles goed met iedereen?

Hier zieke peuter. Is echt heeeeeeeeel zielig.

Ben er wel hoor. Druk met vanalles.

Wawa, wat sneu. Wat heeft ie? Vanmorgen hadden we hier ook een zieke kleuter. Ze gilde het uit van de pijn. Dokter gebeld, afspraak gemaakt… Was het ineens over :shock: :think: Dokter maar weer afgebeld. Rest van de dag ging het goed. Ze at 3 pannenkoeken vanmiddag. En fijn gespeeld. Vanavond wel een heel bleek bekkie, dus vlug naar bed.

Hoe is het met jullie?

Ik ga effe een lekker bakske koffie zetten.

ja ben er ook gisteren dus examen :dance: en ik ben geslaagd. Lekker he met een 8 en ook mijn gemiddelde cijfelijst is een 8 dus helemaal gelukkig. Al mijn opdrachten zijn ook goed ontvangen en beoordeeld. Nu moet ik alleen nog één filpje versturen en dat lukt me niet goed.

welk programma hadde wij hier ook alweer om foto’s en filmpjes met elkaar te delen.

Hoe is het met zieke peuter :hug:

Groet janneke

Jane, van harte gefeliciteerd meid. Als je wilt, kan ik manlief vragen hoe je je filmpje kunt uploaden naar een site. Kun je geen gebruik maken van YouTube en dan zorgen, dat je geen zoekterm intypt. Doen wij altijd voor school zo.

Ben foto-album aan het bijwerken :wink:

:dance: Yeeeeh, Jane, gefeliciteerd!!! :clap: Goed gedaan joh! Wat lekker dat je daar vanaf bent. En wat een geweldige cijfers.

Zitten jullie The voice of Holland te kijken of is iedereen ingestort na een week hard werken?

Visite, Voice en twee zieke kids. Ben helemaal gesloopt.

Hoi meiden,

Hier even stilte want ook hier zieke kids.

Nick en Tijn, maar ze lijken weer wat op te knappen allebei. Gelukkig!

Wawa, beterschap met jou kids. :hug: Echt niks waard hè! Hoop dat ze snel weer opknappen zodat jij weer wat meer energie krijgt. Zieke kids is zo slopend…

Jane, gefeliciteerd!!! Super meid, wat een goed cijfer ook!

Hier geen skipak voor je helaas. Wij hebben nog nooit op de ski’s gestaan. Wie weet ooit nog eens.

Mamalena, hoe is het met kleuter? Nog weer last gehad van buikpijn?

Past wel in het ziektebeeld van hetgeen rond gaat momenteel. Hoop dat het bij één keer is gebleven en ze er nu weer vanaf is.

Patricia, hoe is het met jou meid? En met beide meiden?

Femmie, van jou kant ook stil. Alles goed meid?

Hier even wachten op manlief. Hij haalt even nog een paar boodschappen en dan gaan we heerlijk patat eten :drool: Lekker hoor!

Nou meiden, fijne avond en geniet van de rest van het weekend. (als dat kan natuurlijk :hug: )

:-*

dank jullie wel meiden :-*

wawa het is gelukt met photobucket, ik heb 2 dagen lopen uploden wat duurt dat lang zeg, maar heb ze net weg gestuurd ik hoop dat ze ze volgende week wil nakijken dan kan ik 27 jan voor mijn diploma gaan :dance:

dank voor je hulp was al bijna naar je toe komen rijden :wink: maar wilde dat eerst proberen, maar lang wachten en toch resultaat.

Geen voice hier wanneer is er herhaling.

Ben kapot gelukkig geen zieke kids, zal bij ons nu wel komen. vandaag vroeg O aan me; “mama ga je werken?” ik; “nee” O; :Ga ja achter computer?" :oops: :oops: Jee afgelopen twee jaar was het werken of thuis vrij en aan school werken :oops: :oops: dus vandaag lekker met mijn zoontjes wezen lunchen en stad door slenteren vinden ze leuk… zij wel… en morgen ga ik ze ook alle aandacht geven die ze verdienen.

en ik zou het nu ook super leuk vinden om wat af te spreken. Want ik ben vrij als ik vrij heb :dance:

He wat fijn om weer wat van jullie te horen, Jane en Tilly.

Ja, lekker wat met je kindjes doen, Jane! Neem er de tijd voor.

Tilly, ook al zieke kindjes gehad. Wat een ziekenboeg hier!

Lekker patat gegeten? :drool:

Heb vanavond zo gelachen. Ik sta in de keuken rauwkost te snijden en meestal komt er dan wel een klein meisje iets snaaien. En jawel, ik zie M met haar handje in een leeg kommetje graaien, waarop ik het kommetje met lekkers pak en voor haar neus hou…:" Nee mama, dat moet je daar neerzetten (aanrecht), dan kan ik het pikken :slight_smile: " … :smiley: :smiley: :smiley:

En zo zei I laatst, nadat ik haar lekker in haar bedje ingestopt had: " Mama, ik ben blij dat ik op de wereld ben." :shock: Hoe ze daar nou bij kwam?!?

Fijn weekend nog en misschien tot morgen.

Wat schattige verhaaltje, Mamalena :inlove:

Jane, fijn dat het gelukt is en nu maar duimen en afwachten :-*

Tilly, jij dus ook zieke kids. Idd zo slopend. Nummer 3 lijkt nu ook ziek! :? :cry:

He meiden,

sorry voor mijn afwezigheid, heb het gewoon erg druk, zoals iedereen.

Heb vluchtig wat bij gelezen, jane van harte meid, heerlijk dat je nu je study afgerond hebt :dance:

en allemaal zieke kindjes :hug: beterschap aan allemaal, tis ook een rottijd van het jaar wat dat betreft he.

mamalena, jij ook dikke knuf voor alles :hug:

thx voor de felicitaties. Is inmiddels ook alweer 2 weken geleden, wat gaat het hard. Heerlijk dag, elin genoot zo van alle aandacht en kados en liedjes en en en (ze wilde gewoon niet slapen van opwinding :oops: ) en heb weer ff speciaal emo momentje gemaakt van de geboortetijd met elin en mij. Wat heerlijk weer zo’n 1e verjaardag. Waar de 2e verjaardag van dana alweer wat meer “gewoon” was, vond ik dit toch weer erg speciaal, erg leuk.

Verder gaat het hier zijn gangetje (sukkel door met mijn gezondheid :? ) elin doet verwoede pogingen zelf te lopen. Dana en Elin zijn dol op elkaar (zo geweldig leuk die twee samen bezig te zien, ze gieren het uit van de lol) en Dana mag komend weekend zonder luier gaan proberen, ben benieuwd (is ze al langer aan toe maar door de feestdagen en drukte hebben we er maar even bewust niks mee gedaan).

Nou dat was het weer voor nu ff :-*

Heej Femmie, ik dacht dat jouw meisje al liep. Zoiets schreef je toch met 8 maanden? Ik was toen al verbaasd!

fem wat leuk wat te horen van je. Jee wat gaat de tijd snel van harte met Elin en al lopen zucht :inlove: wat heerlijk dat je meiden zo dol op elkaar zijn. Hier is vooral o dol op L en ik moet l af en toe echt beschermen tegen o die kan hem met geen moment met rust laten.

m’lena wat een snoezigheid daar bij jou haha.

til kom je vaker bij ons spelen en fem ook. zou leuk zijn…

wawa hoe ist bij jou?

hier was het afgelopen week na twee maanden eindelijk weer even spannend tussen de lakens en bedacht me vandaag dat ik met kerst voor het eerst ongi ben geworden dus nu min of meer in mijn vruchtbare dagen zit. Zou toch niet zo zijn :think: zou wel leuk zijn… :angel:

nou ladies tot laters

Ssssssssssssssssssssspannend Jane, toch een 2011 beeb :mrgreen:

haha denk het niet ik voel dat de sprong vandaag is dus tsja als ze 3 dagen leven zou het kunnen :wink:

Het is nog niet echt de bedoeling om nu al zwanger te worden, maar als het zo is zou ik het helemaal niet erg vinden.

:lol: :lol: Ik zou niet tegen die spanning kunnen, maar jij bent veel nuchterder :mrgreen: