Oktoberstoppers 2006

lieverds ik wil heel graag, maar het leifst feb want dan ben ik klaar met school. Ik schuif alles een beetje op. 13 examen 27 heb ik diploma uitreiking en als alle cijfers in orde zijn dan heb ik het rustig, maar wie weet ik krijg ik een onvoldoende terug en dan moet ik nog even knallen. want ja ik heb alles op het laatste moment ingeleverd dus zit in spanning af te wachten :oops:

m’lena alles goed? Je kan ook naar geldermalsen pik ik je daar op en rijden we naar wawa

@jane wrote:

lieverds ik wil heel graag, maar het leifst feb want dan ben ik klaar met school. Ik schuif alles een beetje op. 13 examen 27 heb ik diploma uitreiking en als alle cijfers in orde zijn dan heb ik het rustig, maar wie weet ik krijg ik een onvoldoende terug en dan moet ik nog even knallen. want ja ik heb alles op het laatste moment ingeleverd dus zit in spanning af te wachten :oops:

m’lena alles goed? Je kan ook naar geldermalsen pik ik je daar op en rijden we naar wawa

Uhmmmmm, kleuter is dan jarig op de ene zaterdag en kinderfeestje op volgende zaterdag. Data half februari doen dan??? :wink:

@mamalena wrote:

Ben vandaag ontzettend niet in de stemming om te schrijven, dus hou ik het kort.

Weet niet precies of ik die data kan; ga ik binnenkort checken.

Morgen nog een dag werken en dan weekend. Dan ga ik me weer ontspannen en heb ik weer tijd voor jullie.

:-*

Is er iets gebeurd? :hug: :hug: :hug:

ja halffeb is super, we wachten al zo lang om elkaar te zien dat halve maandje kan er ook wel bij :wink:

maal me ook wat zorgen hoop dat alles goed gaat daar in het zuiden.

@jane wrote:

maal me ook wat zorgen hoop dat alles goed gaat daar in het zuiden.

Naar he, ik vind het allemaal zo sneu

yep vind ik ook.

hoe is het me je meisje. Kan ze al lopen? zal vast wel een vlotte tante zijn met twee van die grote broers. Wat gaat de tijd snel zeg. alweer een jaar. pfff

Ze staat wel en loopt achter haar rollator, maar los doet ze maar 1,2 of 3 stapjes :wink:

Hoi meiden,

Heb nog niks terug gelezen, hoop dat zo snel mogelijk te doen.

Helaas komt het er niet van.

We zitten al weken met Tijn die enorm slecht slaapt. Hij is om de haverklap wakker, en dan gillen!!! Het lijkt erop dat het tanden zijn maar het moet nu niet te lang meer duren want dan weet ik het niet meer.

We slapen er slecht van want ook 's nachts is hij geregeld wakker.

Vandaar mijn afwezigheid weer afgelopen tijd.

:-* voor jullie allen.

KOm ff langs waaien voor een dikke :hug:

:-*

jeetje till wat een toestand heeft hij er overdag dan ook last van of alleen s’nachts :think:

succes

Ha meiden,

Het gaat wel weer. Ben gewoon erg aan het tobben met alles: m’n werk, relatie, gezondheid. En daar word ik regelmatig erg sjaggie van. Verschilt per dag.

Tilly, wat een vervelend gedoe met je kleine man! Voor niemand leuk. Worden de andere kids er niet wakker van? Hoop voor je dat hij er snel weer overheen is.

En wat zag ik op Hyves?? Je bent jarig vandaag!! :dance: Van harte!! :-* Vier je het ook vandaag? Wat een jonge blom ben jij nog zeg :wink: .

Jane, nou ik help je duimen hoor. :pray: Slagen, slagen, slagen…

En bedankt voor je aanbod voor de lift

Wawa, kleine meid achter haar rollator… :lol: Nou, M deed het niet hoor, op die leeftijd. Die was aartslui.

Ja, moeilijk om iets te plannen. Ik kan vaak genoeg, maar het vervoer is gewoon een probleem. Vind het leuk om met allebei m’n meiden te komen maar met een is echt praktischer. Welke maand maakt mij verder niet uit. Heb nooit zoveel plannen staan.

Femmie, hoest met jou??

Ik heb trouwens vandaag al weekend. Wat gaan jullie doen de komende dagen? I heeft een monsterfeest van haar beste vriendinnetje. Heeft ze veel zin in, ook omdat ze dan haar Foeksia-de-miniheks-jurk aan kan, die mijn zus voor haar gemaakt heeft, Staat haar zo mooi. Compleet met heksenhoed en bezem. Gaan we straks even een cadeau voor kopen.

Nou, tot later!

@Tilly wrote:

Hoi meiden,

Heb nog niks terug gelezen, hoop dat zo snel mogelijk te doen.

Helaas komt het er niet van.

We zitten al weken met Tijn die enorm slecht slaapt. Hij is om de haverklap wakker, en dan gillen!!! Het lijkt erop dat het tanden zijn maar het moet nu niet te lang meer duren want dan weet ik het niet meer.

We slapen er slecht van want ook 's nachts is hij geregeld wakker.

Vandaar mijn afwezigheid weer afgelopen tijd.

:-* voor jullie allen.

Heej Tilly,

Ons Meiske slaapt al sinds haar geboorte slecht. Vanaf 2 a 3 uur 's nachts standaard tussen ons in. Ik ben heel makkelijk geworden. Het intereesseert me gewoon niet meer. Over een jaar of anderhalf jaar zal ze vast in haar eigen bed slapen en anders wel als ze 18 is.

Sterkte meid.

X

@patricia26 wrote:

KOm ff langs waaien voor een dikke :hug:

:-

:hug: Knuf terug :mrgreen: :-

@jane wrote:

jeetje till wat een toestand heeft hij er overdag dan ook last van of alleen s’nachts :think:

succes

Ons meisje trouwens alleen 's nachts.

@mamalena wrote:

Het gaat wel weer. Ben gewoon erg aan het tobben met alles: m’n werk, relatie, gezondheid. En daar word ik regelmatig erg sjaggie van. Verschilt per dag.

Ja, moeilijk om iets te plannen. Ik kan vaak genoeg, maar het vervoer is gewoon een probleem. Vind het leuk om met allebei m’n meiden te komen maar met een is echt praktischer. Welke maand maakt mij verder niet uit. Heb nooit zoveel plannen staan.

Meid, wat naar allemaal. Ik kan me voorstellen, dat het allemaal zwaar is. Eigenlijk heb je op dit moment een hele stabiele goede partner naast je nodig, die je met al je sh*t kan helpen. Je hebt gewoon gigapech dat je alles alles alles tegelijk hebt!

Kom je bij her station in Den Bosch? Vanuit daar gaat er een rechtstreekse trein mijn kant op. Ik kan je hier opvangen op het station! Voor mij echt geen probleem.

Ja, dat is waar ook. Bij het station kom ik wel hoor. Meisje voorop, meisje achterop.

Het zou idd fijn zijn als ik een vent had die me erin zou kunnen steunen, ja. In plaats daarvan is hij een deel van het probleem… :?

Oh mensen wat ben ik blij dat ik 2 goedslapende kinderen heb. Het lijkt me echt slopend om elke nacht te worden gestoord. Dat vond ik het eerste jaar nog te doen (alhoewel… :shifty: ), maar daarna wordt het toch echt teveel.

Wawa, wat is er dan met haar? Kan ze ‘gewoon’ niet slapen of is er iets anders aan de hand?

Ga nu gauw naar bed. Barst van de koppijn. Toedeloe.

o inderdaad ook die sliep ook veel bij ons. l gelukkig niet die vind het heerlijk in zijn eigen bedje, maar die heeft dan weer honger om 5 uur. En ik heb dat ook wawa boeit me echt niets meer, als ik maar een paar uurtjes kan tukken haha.

m’lena wat een situatie ook zeg. Ik loop al op mijn tandvlees als één van die drie niet goed lopen. Mijn streven is toch dat het op alle vlakken goed gaat en als het op één wat minder dat je dan altijd nog wat anders hebt. Ik heb het al jaren niet naar mijn zin op mijn werk,maar gelukkig loopt het thuis goed, kindjes gezond redelijk goed contact met kerel haha en ben ik gezond. Daarom hoop ik zo dat je het voor elkaar krijgt om stap voor stap beter te worden, eruit komt met je kerel en dat je je op je plek voelt op je werk :hug:

Ik kan inderdaad maar 3 kids meenemen, maar ik kan er ook één thuis laten. Beep heeft er toch niet zoveel aan.

@mamalena wrote:

Oh mensen wat ben ik blij dat ik 2 goedslapende kinderen heb. Het lijkt me echt slopend om elke nacht te worden gestoord. Dat vond ik het eerste jaar nog te doen (alhoewel… :shifty: ), maar daarna wordt het toch echt teveel.

Wawa, wat is er dan met haar? Kan ze ‘gewoon’ niet slapen of is er iets anders aan de hand?

We weten het niet zo goed. Mannetje zit uren naast haar bed. Soms werkt het maar vaak ook niet. Laten huilen/ krijsen is ook geen optie. We herkennen kleuter in haar, dus we weten dat het over gaat. kleuter heb ik toen laten huilen, maar dat was niet de oplossing.

@jane wrote:

Ik kan inderdaad maar 3 kids meenemen, maar ik kan er ook één thuis laten. Beep heeft er toch niet zoveel aan.

Ik laat meiske denk ik thuis hoor, want die heeft er ook weinig aan. Welke dagen zijn jullie vrij? Eventueel kan ik half februari ook een keer overdag, omdat we vrij zijn. Weet even uit mijn hoofd niet wanneer. Zal een vrijdag zijn.

Ik kan ook op de vrijdagen ik ben de eerste week van feb op vakantie.

liefs