Wat is het stil hier! Iemand nog zwangeren in de omgeving die alles nog nodig hebben? Ik heb van alles in mijn winkeltje bij aangeboden gezet :mrgreen:
Fijne jaarwisseling allemaal :-*
Ik wens alle meiden een gezond, gelukkig en liefdevol 2011 toe. Ik ben heel erg benieuwd of 2011 in dit zeer kleine clubje nog een beebje zal brengen
@Wawa wrote:
Ik wens alle meiden een gezond, gelukkig en liefdevol 2011 toe. Ik ben heel erg benieuwd of 2011 in dit zeer kleine clubje nog een beebje zal brengen![]()
Ik ook

De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar meiden!
Fem, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Elin! En M’lena jij nog gefeli met M natuurlijk.
Hoe is het verder met jullie allemaal?
:-*
Ja, gefeliciteerd Femmie. Jaar is voorbij gevlogen!
Patries, leuk dat je er weer bent.
Jane, leef je nog? :-*
ja leef nog ben heelr druk met afstuderen nog een maandje dan ben ik klaar :lol: :lol:
ik ben ook benieuwd ik dnk dat 2011 geenbeep zal brengen dat is nog wat te vroeg, maar ik heb er alweer zin in haha. Ik mis het zwanger zijn en mijn beep word al zo groot.
Oh ja en ik mot ook nog een man overhalen.
Voor ieders hier een heel fijn gezon en gelukkig 2011.
dikke zoen
wat kiekjes van vak
Jane, wat enorm goed meid. Applausje waard :-*
En supermooie kids. Hier komt geen nummer 4 trouwens
nee ik las dat dat je de hele meuk verkoopt.
Ja ik ben ook super trots. Met dat diploma op zak kan ik weer verder.
Heb je een fijne vak gehad? kunnen opladen.
Groetjes
Hey Jane, leuke foto’s!!
Heerlijk hoor zo’n vakantie.
Wij hebben al alweer geboekt voor juni dit jaar. Heb er nu al zin in. 8)
Op de foto’s lijkt het alsof de kleine veel meer surinaams is dan O. Klopt dat??
Is bij ons trouwens wel zo. De meiden lijken erg veel op elkaar, maar toch heeft S. iets meer buitenlands zeg maar. Ik denk ook, dat haar haren donkerder worden van van N.
Enne… een 3e, ik wil heeeeeeel graag. Ten eerste moet ik ook nog mijn man overhalen, maar het grootste probleem bij ons is de woonruimte. S. slaapt op onze kamer tot ze groot genoeg is om zichzelf te verdedigen tegen N. Maar we hebben dus echt geen ruimte meer over en willen heeeeeeeeeel graag verhuizen, maar het lukt ons nu gewoon niet ons appartement te verkopen zonder schuld.
O. is daar nogal makkelijk in en zegt ‘dan wachten we toch nog een jaar of 4’ maarja, dan heb ik ze alletwee op school en vind ik het leeftijdsverschil te groot worden. :?
Ik ga weer verder met werken :-*
haha ja L is echt een donkertje en o niet . Hier slaapt l ook nog bij ons is ook nog niet veilig met o.
en ons huis staat al een tijd te koop dussssss ook nog om die reden even wachten.
juni heerlijk gaan jullie naar turkije. wij weten het nog niet wat we in de zomer gaan doen. ik denk met de ayto vliegen wordt wel heel duur. dochter p gaat ook mee schoovakantie is mega duur.
groetjes
Lekker gekletst meiden . Hier drukke dag gehad. Twee collega’s ziek. Met invallers werken is niet echt een pretje :?
@Wawa wrote:
Lekker gekletst meiden. Hier drukke dag gehad. Twee collega’s ziek. Met invallers werken is niet echt een pretje :?
Kan het me voorstellen. Meestal is het fijn dat er invallers zijn maar toch werkt het meestal niet echt prettig.
Indd Jane, naar Turkije. Gewoon omdat we weten dat het daar goed bevalt en heerlijk is voor de kids. Naar dit hotel zijn we in 2008 ook geweest. Familiebezoeken stellen we voorlopig nog even uit tot september ofzo. Geen zin in ook :oops:

Hallo meiden,
Allereerst…:GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Ik wens jullie alle goeds toe. Maak er een mooi jaar van.
Lekker gekletst ja. Ik ben een paar dagen weggeweest met R en de kids naar Duitsland om met vrienden in een groot vakantiehuis oud en nieuw te vieren. Was best gezellig, maar ik heb altijd wat moeite met groepen als ik daar meer dan een dag mee op moet trekken.
Maar daarom was ik er dus effe niet. Vandaag weer aan het werk gegaan. Zucht… Viel zwaar. Jullie ook allemaal weer aan het werk?
Verder weinig te melden eigenlijk… Behalve dat jullie van mij ook geen 2011-beebje kunnen verwachten, maar dat is geen nieuws 8)
Patricia, lekker zeg, nu al weten waar je over een paar maanden zit te relaxen! Heerlijk. Ik wil ook!
Wawa, eerste dagje viel dus niet mee :? Vervelend. Tja, ik ben tegenwoordig ook zo’n invaller, waarvan iedereen waarschijnlijk zegt: tja, ze is wel leuk hoor, met de kindjes enzo, maar het blijft toch een invaller hè…
Hoop het niet natuurlijk, maar je weet nooit.
Jane, mooie foto’s!! Lekkere mannekes zijn het zeg. Lukt het met afstuderen? Nou, je bent bijna klaar joh!
Shoot, zie ineens hoe laat het is. Moet morgen vroege dienst werken dus moet nu echt echt echt gaan slapen. Jammer. Morgen bep ik weer meer. Truste!
Fijn, dat je er weer bent Mamalena en herkenbaar hoor ik houd ook niet van grote groepen.
Wat heerlijk dat hier gewoon elke dag weer gekletst wordt. Ik geniet daar van :lol: :lol: :lol:
En, wat vinden jullie van uitje plannen bij speelparadijs? Hier op 10 minuten afstand zit een geweldige locatie zowel voor ons als voor de kids jong en oud!
leuk wawa, ik ben voor,
m’lena wat leuk zeg duitsland en ik herken het ook. Als ik met een groep op vakantie ging dan piepte ik er wel eens tussen uit zei die groep op een gegeven moment. Oh j… ja die ontrekt zich even aan het groepsproces haha. Je kan het maar van elkaar weten he. Was soms zo een halve dag weg. Ik deed ook altijd de boodschappen en het eten koken. Kan namelijk niet goed en lang stilzitten in een groep.
dusssssssss… ik heb geen asperger of zo hoor
Patricia ik kan me die foto’s van N nog goed voor de geest halen in dat zwembad met jou in de band. Gaan jullie weer daar heen. heeeeeeerlijk
Misschien krijgt Fem wel een 2011 beep zou leuk zijn.
vandaag moet ik mijn eindexamen presentatie verder afmaken morgen proefdraaien met een clubje op school en 13 jan voor het eggie. Als al mijn ingeleverde opdrachten met een voldoende zijn beoordeeld dan ben ik dus 13 echt klaar. :dance: 27 diploma uitreiking en lekker uit eten met de club. Tsja en in feb moet ik de dagen dat ik naar school ging weer aan de slag :? Maar vrijdag heb ik een sollicitatie gesprek wie weet wat daar uitkomt.
Nou ladies op een mooi 2011 dat we het hele jaar maar mogen vol kletsen
oh en wawa balen van die invallers je hebt er echt super goede tussen zitten bijv m;lena , maar je hebt er ook dat je denkt pffff ik zet zelf wel een stap harder, want dits chiete helemaal niet op.
Succes
@jane wrote:
oh en wawa balen van die invallers je hebt er echt super goede tussen zitten bijv m;lena, maar je hebt er ook dat je denkt pffff ik zet zelf wel een stap harder, want dits chiete helemaal niet op.
Succes
Dit was er eentje die elk uur zei, dat ze de school niets vond en de leerlingen niets. Bladibladibla, tja, ik als positiveling kan daar dus niets mee.
Oké, twee data. Lekker weinig en concreet. Ook al is er eentje die kan, dan ga ik
Chimpie Champ in Oosterhout bij Nijmegen!
zaterdag 15 januari
zaterdag 29 januari
Tijd kunnen we dan nader bepalen. Ik hoop echt, dat we gaan :mrgreen: . Mamalena, als je met de trein hierheen komt, kan ik je verder meenemen. Moet je alleen voor één van je dames even een zitverhoger meenemen. Ik laat onze jongste dan thuis bij papa.
Ben vandaag ontzettend niet in de stemming om te schrijven, dus hou ik het kort.
Weet niet precies of ik die data kan; ga ik binnenkort checken.
Morgen nog een dag werken en dan weekend. Dan ga ik me weer ontspannen en heb ik weer tijd voor jullie.
:-*