Veel plezier in de kroeg m’lena. Hoe gaat het nu thuis?
Het past namelijk niet meer in ons huis. Ken je dat?
Nee ken ik niet en snap ook totaal niet wat je bedoelt, leg eens uit :angel:
Haha, hier was sint ook erg gul, ik heb de kiet opnieuw ingericht en ik zat daar in de woonkamer en dacht "kan wel een kinderdagverblijf beginnen met al die spullen" :roll:
Maar goed ze vinden het allemaal even leuk dus alles is wel erg geslaagt. En het scheelt he, 1 januari krijgen we nog wat bij aangezien je nooit genoeg kan hebben :mrgreen: (krijgen van familie uitbreiding op de little people dus dat is wel fijn, kan het in de little people hoek erbij, werk met thema hoekjes in huis en dat bevalt erg goed)
jane, nu alweer afstuderen, wat is dat snel gegaan voor mijn gevoel, wel fijn en wat heerlijk egypte, dus jullie speelde daar gewoon voor zwarte piet :mrgreen:
Het werk wat ik doe is leuk, maar werd gister gebeld door een recruiter uit londen :think: had een aanbieding voor me, maar heb ervan afgezien. Zit hier nu helemaal lekker op mijn plek, enige is dat het een tijdelijk contract betreft en het dus wederom geen zekerheid biedt en dat vind ik wel erg jammer...
tilly, heeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar meid, is ook de reden dat ik hier amper meer te zien ben :oops: maar ja, een gezinnetje is nu eenmaal druk (en LEUK)
Maar is ook gezellig toch joh, veel volk over de vloer.
Mijn oren? Tja, ik ben af en aan verkouden, ben het spuugzat, mijn trommelvlies zit wel dicht :dance: dat is veel sneller dan verwacht, maar ik kan bepaalde geluiden niet handelen denk dat het aan de db ligt, hoop maar dat het nog komt doordat het trommelvlies nog dun is en het geluid daardoor moeizaam kan gelijden ofzo, heb ook maar wat bedacht, maar hoor heeeeeeeeeeeeeeel erg dat het nog ooit over gaat :pray:
Piep is er ook nog steeds maar ook af en aan en vlgs mij heeft het te maken met verkoudheid en vermoeidheid.
Patricia, wat een prachtfotos!!!! Krijg hem net niet meer de wij, dus ga hem missen, wil je hier anders een foto van de cover plaatsen, vind ik wel leuk te zien?! (en van het stukje op de eerste pagina over jullie natuurlijk)
Wawa, hoe gaat het snachts? Vermoeiend hoor, hier hebben we ook nog altijd korte nachten 23 uur laatste voeding 6 uur eerste. En ik probeerde weer eens om 20 uur de laatste voeding, maar ik mocht er weel om 1 uur uit vanacht.
Uhm, ik moet me schamen, maar ik ga het rechtzetten:

Sorry, sommige zijn een beetje schandalig laat, maar beter laat dan nooit toch? Hoop dat jullie allemaal fijne dag gehad hebben, heb van sommigen wat gelezen.
Hier gaat het verder prima, verdriet om mick heeft een plekje gekregen, al denken we wel veel aan hem en missen hem enorm, soms lijkt het net of ie er nog gewoon is, zo gek en gizmo vind ik zo zielig zo alleen.
Verder zijn wij een midweek naar centre parcs geweest dat was heeeeeeeeeeeeerlijk. Echt lekker joh.
Meisjes zijn helaas best vaak verkouden en ziekjes, dana ligt nu ook met flinke koorts weer op bed en elin weer niet fit. Vervelend joh die winter zo, al vind ik die sneeuw prachtig.
Verder hier dus ook druk net zoals iedereen, hoort er ook bij toch, vind het wel heerlijk met mijn meisjes zo gezinnetje zijn.
Ow en wb de ontwikkeling van elin, die gaat lekker, ze heeft sinds paar weken haar eerste tandjes en ze zet af en toe een stapje los, ze heeft de grootste lol met dana en ze kan al echt zwaaien en dag en mama zeggen :inlove: