Oktoberstoppers 2006

Wat enorm balen meid.

Hier gaat het redelijk: helaas slapen de kids slecht, nou ja, peuter en Meiske slapen slecht. Daarnaast vind ik dat peuter niet helemaal lekker in z’n velletje zit. Met mij en het werk gaat het wel goed, maar ja goede nachtrust is essentieel voor mijn welbevinden. :oops:

Oh, slaap is zooo bepalend voor je functioneren. In het zh sliep ik soms maar 4 uur per nacht. En dan zou je denken dat je overdag wel wat kan inhalen, maar het was vaak een drukte van jewelste. Ik was op een gegeven moment gewoon oververmoeid!

Waar ligt het aan dat je kindjes niet goed slapen? Peuter nerveus wat betreft de sint? Of is het iets anders?

Drukke tijd op je werk denk ik, met feestdagen voor de boeg enzo? Bij mij op het werk altijd veel geknutsel en georganiseer. Wel leuk, maar druk.

En ik durf het bijna niet te zeggen maar ik hoef nog maar 1 dag te werken en dan ben ik heel december vrij… :shifty: … :dance:

Wat heerlijk joh, genieten toch!

Tja, Meiske slaapt al sinds haar geboorte slecht. Tijdje lang ging het goed. Ze is nu bezig met tandjes, harder kruipen, wil lopen, e.d… Ik denk dus dat het daarmee te maken heeft.

Peuter heeft vee nachtmerries. Zit niet lekker in z’n velletje. Is extreem bang voor honden en poezen. Ik weet eigenlijk niet goed wat we daarmee moeten. Tips zijn welkom.

En, hoe was de nacht?

Wat is een koud maar prachtig weertje! Ik voel me nog niet heel lekker, maar heb erg de neging om lekker te gaan wandelen 0fzo. Goed dik inpakken en eruit! Eerst croissantjes eten… :drool:

Peuter heeft vannacht doorgeslapen! :mrgreen: Helaas wel om kwart over 6 wakker. Ach, je moet ook niet te hoge eisen stellen :wink:

Meiske lag vanaf 3 uur tussen ons in. Tja, kleuter slaapt meestal wel goed.

Hoe is de situatie momenteel bij jou?

Trek je het nog een beetje?

Wat fijn dat ze ook nog wel eens laat zien dat ze het echt wel kan, doorslapen. Al was het vroeg… Gaan jullie er dan ook uit of kan je het nog rekken op de een of andere manier? Ik ken het verschijnsel niet. i was toen ze klein was wel vroeg wakker, maar het ging nog wel. En M was 's nachts heel vaak wakker, door een soort ingesleten patroon door de bv denk ik. Maar die sliep wel al gauw door tot een uur of 8. En dan doen ze allebei nog steeds. Rekken hoeft dan niet.

Tja, het gaat hier wel. We hebben zo onze mindere momenten en verder leven we in redelijke harmonie samen. Klinkt heel mooi… Maar wel mooier dan het is, want we hebben niet echt een relatie en er staat nog steeds veel tussen ons in. Niet helemaal onoverkomelijk maar er moet wel aan gewerkt worden. Klinkt heel vaag…ik weet het. Kan het moeilijk uitleggen. Morgen begint R aan therapie. Hoop dat het hem iets gaat brengen.

Op welke dag ben jij tegenwoordig vrij eigenlijk? :slight_smile:

De vrijdag ben ik vrij :mrgreen: Lekker he.

Wat voor therapie gaat hij volgen? Speel jij daar ook een rol in?

Ben net terug van werk. Hadden informatieavond. Gaaaaaaaaaaahaaaaaap.

Zo, ben ik toch ontzettend beroerd geweest zeg!! Diaree, overgeven… het scheelt me meer dan 2 kilo. Alles kwam eruit… Bah. Hoop dat het nu over is.

Ik ben op vrijdag ook vaak vrij, dus dan kunnen we vast een keer afspreken. :slight_smile:

R heeft een therapeut gevonden die op verschillende manieren werkt. Weet niet precies hoe of wat. In elk geval door NLP en nog wat anders. Gisteren is hij dus voor het eerst geweest en moest hij vooral mensen om zich heen visualiseren en een plek geven. Dat maakte al wel wat los. Ze houdt niet van ellenlange gesprekken in elk geval zei ze, dus de vaart erachter. Geen idee of ik er ook een rol in ga spelen. Hij zit daar nu vooral voor zichzelf. Ik had 'm ook aangeraden om hulp te gaan zoeken al stonden we toen op het punt om uit elkaar te gaan.

Hoe zou het nu toch met de rest van de meiden zijn?

Wat naar. Je blijft ook kwakkelen. Balen meid.

Vrijdag is hartstikke leuk :mrgreen: . Kan je dan alleen niet met de auto ophalen, want ik heb dan geen auto :wink:

Wel goed, dat R. wel actie onderneemt. Nu maar hopen dat het effect heeft :-*

Hoi meiden!

M’lena wat heerlijk de hele maand vrij!! Voel je je al wat bter inmiddels?

Wawa, vervelend die gebroken nachten zeg. Onze kleine meid slaapt gelukkig als een roosje. Wordt alleen heel af en toe wakker als ze haar speentje kwijt is. Ik wil haar eigenlijk van die speen af hebben, Nesrin had er nooit een, maarja hoe doe ik dat??

Oh en heb de foto’s van de shoot binnen!! Het zijn er 60, maar zal er straks even een paar verkleinen en showen.

Gaan jullie nog sinterklaas vieren?

:-*

komen ze dan!

Wat een mooie plaatjes!! Super zeg! Mooi, zo’n sobere achtergrond. En jij ziet er ook keigoed uit zeg. En wat een schattig meisje is Elin.

En leuk om weer wat van je te horen Patries. :wink:

Met mij weer een stukje beter ja. Nadat ik er alles had uitgegooid, heb ik, doordat ik ook zo lang heb geslapen, zo’n 17 uur niet gegeten. Had niet eens honger. Darmen lagen helemaal stil. Heel fijn. Nu langzaam weer aan het eten en het gaat goed. Helaas is R nu aan de diaree… :roll: En dan hebben we het allemaal gehad.

Wawa, ja, leuk, Doen we een keer. Is het staion ver bij jou vandaan? En wandelingetje vind ik niet erg hoor. Of anders een bus?

Ja, wij vieren zondag voor het eerst feest bij mijn vader. Tot nu toe hebben we het altijd gevierd met m’n schoonouders, zonder mijn familie erbij, maar dat vond ik niet leuk meer. Dus heb ik dit georganiseerd. Hoop dat het leuk wordt, aangezien de spanningen nog enigszins voelbaar zijn na alle comotie van de afgelopen tijd.

Het valt me op dat m’n kindjes helemaal niet zenuwachtig zijn ofzo. Morgen feest op school, maar ze geven geen krimp hoor. Ongelooflijk.

En bij jullie?

Hier hebben ze vandaag feest op het kdv, dus ze zijn alle2 als pietjes de deur uit gegaan vanmorgen. Zo schattig.

Ik ben vandaag vrij en vanaf 15 uur zijn de ouders ook welkom. ER is dan meestal een Pietenband, er wordt gedanst en gezongen en ze krijgen een kadootje. Nesrin is wel zenuwachtig en er heel erg mee bezig.

Vorige week sliep ze een nacht bij mijn broertje en daar mocht ze haar schoentje zetten. Hadden ze een groot kado dat niet in haarc schoen paste, dus schoentje bovenop de doos gezet. Snapte ze niks van, dachtze dat ze niets gekregen had :lol:

Zaterdag vieren we het hier bij ons thuis, met alleen onze 2 kids, en dan mijn ouders en broertje en schoonzus. Helaas komt mijn zus en zwager met hun zoontje niet, omdat zij overhoop liggen met mijn ouders. (er is uitgesproken dat ze elkaar nooit meer willen zien, erg gezellig dus).

Zondag met ik werken, maar dat is niet erg. Ook wel gezellig daar :smiley:

ja daar ben ik weer. snorry snorry, was op vakantie geweest en had het daarvoor mega druk. Ik wil blijven schrijven hoor en niet plichtsmatig.

He wat een plaatje is Selin zeg en wat een mooie shoot patries wat zie je er goed uit zeg.

wawa wat een drama die nachten bah. Hier ook nog steeds 1 keer en soms 2 keer eruit. beep komt elke nacht om 5 uur en slappt dan de rest van de nacht tussen ons in.

m’lena wat een drukte, maar nu ben je lekker vrij heerlijk hoor geniet er van. En wat goed daat r in therapie gaat. Het zal wel even tijd kosten, maar ik hoop dat jullie er een beetje goed uit gaan komen. Ben je weer opgeknapt.

Hier erg wennen aan de kou. afgelopen 2 weken zat ik elke dag in bikini aan het zwembad en hier in nl is het gewoon min 6. We krijgen het maar niet warm. Maar wat hebben we genoten. Ik zal snel een foto’tje plaatsen.

Hoi meiden,

Een teken van leven van mijn kant. Ik weet het, ben echt heel lang niet geweest. Kan allerlei excuses gaan maken maar één ervan is serieus… ik heb het druk. Zit vaak 's avonds op de bank en heb dan helaas meestal geen zin hier te kletsen.

Komt ook omdat wij vaak mensen over de vloer hebben waar ik dan mee aan de klets ben. Mijn zusje zit hier veel, ik loop regelmatig een aantal kilometers met mijn vriendin, heb het druk met school en dan ook Tijn die de afgelopen weken erg aan het kwakkelen is.

Hoop dat jullie het begrijpen. Is niet leuk voor jullie maar is echt even niet anders.

Patricia, wat een geweldige foto’s meid! Ik had ze ook op hyves gezien. Vind ze echt helemaal super. Wat een prachtige meid is Elin! Net als haar zusje trouwens hoor.

Jane, jullie dus op vakantie geweest. Waar is de reis naar toe gegaan?

Mamalena, jij ziek geweest? En het liep ook allemaal erg rot weer met R. als ik het mij herinner?

Hoe gaat het nu?

Wawa, jij ook druk? Hoe gaat het met jou mannen en de mooie kleine meid?

Hoe is het met het been van manlief?

Femmie, hoe is het met jou? Hoe gaat het met je oor/oren?

Meer weet ik niet, sorry :oops:

Hier alles wel goed hoor maar echt druk. Sinterklaasfeest georganiseerd op de school van Nick, zelf druk met de eigen klas en ouderavonden, dan Tijn nog zoals ik al zei. Geeft allemaal niet hoor maar als eerste schiet bij mij dan toch KOK er bij in. Sorry.

Meiden, ik ga de tassen voor de kids voor morgen klaarmaken. Morgen weer werken.

Welterusten als jullie er aan toe zijn.

hey til jij ook al zo druk. Ja even drukke tijden in het onderwijs nu, maar straks wel lekker vakantie.

ik ben naar egypte geweest heerlijk temperatuurtje daar en erg druk met afstuderen ik hoop dat het me allemaal lukt.

kids doen het heel goed hier echt lekker jongens en nog niet ziek klop even af.

fem hoe is je baan je werkt nu alweer een tijdje heb je het naar je zin daar.

groetjes

Nou zeg, jullie kletsen zonder mij! Ik kreeg geen meldig.

Even kort:

mamalena, ik dnek 10 a 15 minuten lopen.

Patricia, mooie foto’s.

Jane, Tilly, fijn dat jullie er zijn :-*

Jaaa, leuk dat jullie r weer zijn!

Druk, ja dat snap ik. En Til en Wawa zelfs 3 kindjes…Pfff, ik heb het al druk zat met 2.

Fijn dat jouw mannetjes het zo goed doen, Jane. En wat een lekkere vakantie heb jij gehad zeg! Met wie ben je geweest? Ik is jaloers…

Kom hopelijk straks nog effe kletsen. Als ik niet op de bank in slaap val…

Oh, hoe was trouwens jullie sinterklaasfeest? Hier zijn de meiden echt stierlijk verwend, maar wel leuke cadeaus. Dingen waar ze echt ook iets mee kunnen: spelletjes, puzzels, poppen, pyjama’s, maillots, klei,…dat soort dingen. Maar wel erg veeeel. Volgend jaar dus maar afspraken maken over de hoeveelheid. Het past namelijk niet meer in ons huis. Ken je dat?

Ik ga lekker tukken. Morgenavond ben ik er in elk geval niet. Ben de kroeg in. :dance: