Jahoor, ik heb ook in in een uitje. Gelden de data nog die eerder genoemd werden?
Hier een hoop gebeurd. We hebben weer eens een crisis gehad en ik heb gezegd dat hij maar op moest hoepelen. Dus hij naar z’n ouders, maar daar barstte de bom na 2 weken, waardoor hij weer hier belandde. Mijn eis is dat hij een woning voor zichzelf zoekt zolang hij hier is en hulp gaat zoeken. Daar stemde hij mee in, dus nu is het afwachten. Het verhaal is natuurlijk veel langer, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
Ik heb in elk geval weer een heel emotionele periode achter de rug; het gaat nu wel weer, maar ik heb nog een hoop aan m’n hoofd.
Dus Wawa, sorry dat ik niet heb gereageerd op je mail. Het is gewoon langs me heen gegaan.
Ga hier nu weer wat vaker zijn, want ik mis het geklets met jullie. Moeten jullie ook weer meer komen he? Deal?
Met kids vind ik heel leuk, maar maakt het ook moeilijker om af te spreken. Wij hebben hier nu vakantie, maar bij Wawa net voorbij. Had zo’n mooie gelegenheid kunnen zijn.
Wawa, ja verjaardagen komen er weer aan. Jouw kleine meid en mijn grote. En mijn kleine dan weer een maand erna. Druk, druk druk…
Voor mij is Culemborg met kindjes wel te doen. Is dat een optie?
Weet je, momenteel heb ik het heel druk. Nou ja, druk in mijn hoofd. Uitje vind ik enorm leuk, maar ik kan er ook weer mega tegenop zien, dat ik weer een dag in het weekend mis :? :oops: . Daarom had ik graag afgelopen week afgesproken, maar niemand reageerde. Door de week gaat bij mij niet lukken helaas.
Zie dat jullie meeting aan het plannen zijn, plan maar gewoon iets, ik kijk wel of ik de tijd en energie heb om aan te schuiven.
Ik zag trouwens prachtige foto van de meiden van patricia, wat een beauty’s meid!
mamalena, heftig meid bij jou thuis, als je ooit ff afleiding wil ofzo, je kan hier altijd komen aanwaaien he :-*
Hier gaat het redelijk, met de kindjes gaat het goed, elin zette van de week haar eerste stapje los :o (maar vlgs mij was het per ongeluk, ze schrok er zelf van :lol: )
ze is nu 7400 gram en 67 cm.
En verder is het gewoon een heerlijk ding, echt mama’s meisje, alleen slaapt ze zo enorm belachelijk weinig, snap gewoon niet hoe ze dat doet.
Dana is ook erg leuk, begint echt te tutten met opmaken enzo, zo heerlijk. En ze spelen over het algemeen heel erg leuk samen.
Verder gaat het minder met de kat, is erg ziek en valt niet te genezen, heb er veel verdriet van
Gelukkig is ie nu nog even thuis, kunnen we rustigaan afscheid van hem nemen.
Femmie, wat is Elin snel zeg. Vind je dat wel leuk? Ik kan me ook voorstellen, dat het ook wel lekker is om echt een beebje in huis te hebben. Sterkte met de kat trouwens.
Volgens mij ben ik echt nog nooit zo lang niet op het forum geweest.
Spijt me zeer maar had er echt de tijd en energie even niet voor.
Heb eerst zelf vakantie gehad terwijl Nick nog naar school moest en afgelopen week had Nick vakantie terwijl ik weer naar school moest. Jammer maar ging verder prima.
We zijn ook nog met de familie weekend weg geweest. Hebben wat zieken gehad etc. etc.
Maar, hier ben ik weer.
Een uitje vind ik best leuk hoor maar ook hier nog geen weekend gehad waarop ik zou kunnen. Door de weeks wordt voor mij moeilijk, werk natuurlijk en wil eigenlijk niet dat ik weg ben terwijl Nick dan weer uit school moet komen. Ik heb al genoeg extra dagen voor mijn werk waarop ik weer oppas nodig heb, dat wordt dan gewoon teveel.
Afspreken wil ik best wel een keer maar dan doe ik het liever zonder kids denk ik en in het weekend. Maar sluit me volledig aan bij Femmie, spreek maar wat af en ik kijk wel of ik aansluit.
Til, fijn weer wat van je te horen. Snap dat je het druk hebt met alles. Ik zou het wel heel leuk vinden om je te zien met een uitje, is al zoo lang geleden!! Zonder kids, weekend…ik vind het allemaal best. Komend weekend kan ik hoor! Wie nog meer??
Wawa, ja jammer he…
Femmie, hoe ist met poeslief?
Ik moet zo gaan werken dus gauw effe m’n haar in de plooi krijgen.
Joh! Wat knap! En wat leuk. I heeft ook veel interesse in letters en klanken. Roept de hele dag woorden en bijbehorende letters: " Mama, in hout zit een ‘t’." En ze wil alles ‘naschrijven’ Ik voordoen op een blaadje en zij schrijft het dan na. Zo leuk. Ik vond het ook geweldig om te leren lezen. Ging een wereld voor me open, weet ik nog heel goed; was ik me heel bewust van.