ik heb nog even geen agenda, nou wawa aan jou de eerste keus
Uhmmmmmm, op welke termijn?
Ik dacht aan:
- zaterdag 16 oktober
- zondag 17 oktober
- woensdag 20 oktober
- donderdag 21 oktober
- zaterdag 23 oktober
- zaterdag 30 oktober
Daarna wordt het lastig met verjaardagen hier en natuurlijk met die goede oude man
Hoi meiden! He he… hier ben ik dan eindelijk weer 's een keer :oops: Was zelfs bijna mijn wachtwoord vergeten
Hoe is het met jullie allemaal??
Mijn excuses dat ik zoooooooo lang niet geweest ben. Lag echt niet aan jullie, maar had/heb het zo druk hier thuis en op werk.
Ik had zelfs de geboorte van de beeb van Joos gemist :oops:
Hier gaat het lekker met mijn 2 meiden. Nesrin is erg bijdehand, we hebben vaak woorden (echt op volwassen niveau :o ) maar ze kan ook heeeeeeeel erg lief zijn. Ze wil het liefst nu al naar de basischool haha, dus denk ook wel dat ze daar echt aan toe is.
Selin is een heerlijk poppetje. Zo lief en tevreden. Bijna 8 maanden alweer en ik heb haar in al die maanden echt nooit langer dan 10 minuten horen huilen, en dat is dan omdat ze echt honger heeft. Verder vergeet ik soms zelfs dat ze er is! :oops:
Nou, verder eigenlijk geen bijzonderheden hier. Manlief is op dit moment een maand weg. Hij is in militaire dienst in Turkije. (Dat is een verplichting zolang je als man een turks paspoort hebt. 15 maanden dienstplicht, echter met 5200 euro kun je afkopen tot 1 maand).
Helaas dit jaar niet op vakantie geweest, mede door bovenstaande.
En ik ben op dieet :mrgreen: Ik moest vorige maand naar het ziekenhuis en werd daar gewogen, tot mijn grote schrik bijna 70 kilo! :shock: Zo veel heb ik nog nooit gewogen. Zelfs de dag na de bevalling van Selin woog ik 68!
Dus, ik wil graag terug naar mijn gewicht van voor de zwangerschappen, ongeveer 60 kilo. Ik ben nu 5 dagen bezig en 1,4 kilo kwijt (voornamelijk vocht natuurlijk), Heb het er wel moeilijk mee, maar moet doorzetten.
Als mijn man maar niet gaat denken dat ik dan ben afgevallen omdat ik hem zo miste hahaha…
Ik hoop dat ik zo af en toe weer even kan komen spieken hier.
Oh ja, zal ook nog even een foto van mijn meisjes plaatsen.
Ik dacht aan:
- zaterdag 16 oktober
- zondag 17 oktober
- woensdag 20 oktober
- donderdag 21 oktober janneke aan het eind van de middag maar dan niet bij mij ik ben de hele dag naar school in nijmegen.
- zaterdag 23 oktober janneke -
- zaterdag 30 oktober janneke
Patricia wat leuk om weer wat van je te lezen. veel te lang geleden
super dat je zo aan het afvallen bent en balen dat je vent in turkije zit. 5200 euro wat veel geld zeg. Hij zal ook wel afvallen daar. Ik heb een collega gehad die dat ook moets doen en die kwam hor mager terug en heel poepie bruin. Hij had een super tijd gehad dat dan weer wel, maar vrouw en kids miste hem enorm. Hou jij het een beetje uit.
tot laters
Hey dames,
Ja hoor jane, het is wel te doen. Mis hem alleen wel bij het avondritueel… eten, afwassen, kids in bad en naar bed. Dan is het ff zwaar in je eentje. Maargoed, nog een dag of 27 hahaha…
Hij heeft gister gebeld en hij vond het ook best lache daar. Gelukkig maar, want hij zag er erg tegenop. Aankomend weekend is hij ‘vrij’, dus denk dat hij dan weer belt. (mobieltjes worden ingenomen).
Hoe is het met jou en je mooie 2 mannetjes? Kun je je ritme een beetje vinden?
:-*
Die donderdag kan eventueel wel bij mij, mocht iedereen kunnen.
Patricia, leuk dat je er weer bent.
Hoi meiden,
Heb maar twee dagen gewerkt, zoals altijd, maar ben helemaal op! Heb een drukke klas met allerlei leerlingen die bijzondere zorg vragen, dus ik ben moe
Maar vanavond nog verjaardag van vrienden dus uitrusten zit er nog niet in.
Ik wilde wel even reageren op de donderdag waar over gesproken is.
Dan kan ik niet want ik werk op donderdag en vrijdag.
Ook kan het weekend daarna niet, dus zaterdag de 23e, wij zijn dan met de familie van mijn kant een weekendje weg.
Verder zal ik even moeten overleggen met manlief, hij moet nog wel eens werken op zaterdag.
Maar ik dacht, laat ik even reageren anders lijkt het net of ik het niet eens heb gelezen. Heb ik dus wel
Ga nu even mezelf een beetje opknappen en dan straks er vandoor.
Fijne avond meiden.
Patricia, ik sprak je heel af en toe nog op hyves maar ben blij dat je nu hier ook weer bent. :-*
Tilly, als jij data dan kopieert en aanvult, dan komen we vanzelf tot een datum :-*
patricia is wel lastig met vinden van ritme ik heb ook wel een drukke driftige peuter, maar het gaat steeds beter. Al ben ik na het werk echt kapot. jeetje das nog best een tijdje zonder man hoor en dan nog werk erbij. Petjes af. ik was laatst 2 weken zonder vriend en vond dat echt pittig en toen had ik nog wel verlof.
herkenbaar til hier ook zware doelgroep. Dat vraagt veel van je geduld en dan is het thuis bij mij wel op.
vandaag openhuizen route hele dag binnen wachten en er is nog niemand gekomen bah. Wil lekker naar buiten.
tot laters :-*
Jane, is er uiteindelijk wel iemand geweest?
Dus toch huis te koop staan trouwens
Wat is het hier enorm stil :shock:
joh staat al een jaar te koop. Er is 1 stel geweest. waren enthousiast, maar moeten nog wel hun huis verkopen tsja en dat ligt stil. Ons huis valt in de categorie tweede huis. Dus eerst wat meer beweging onder de starters en dan zijn wij pas aan de beurt.
Ik gooi hem er nog eens in
- donderdag 21 oktober janneke aan het eind van de middag maar dan niet bij mij ik ben de hele dag naar school in nijmegen. en wawa
- zaterdag 23 oktober janneke -
- zaterdag 30 oktober janneke
November:
Hoi meiden! Het is inderdaad stilletjes hier zeg.
Jane, huis verkopen valt niet mee he in deze tijd?
Ik wil ook zo graag verhuizen… Selin heeft niet eens een eigen kamertje. Voel me er schuldig over (ook al sliep men vroeger met 6 kids op 1 kamer), maar kom ook echt wel ruimte te kort. En ik wil zo graag een tuintje voor de meiden…
Wij hebben het ook nog niet te koop staan hoor. De appartementen hier worden wel verkocht, maar ver onder ons hypotheekbedrag. En je kunt de restschuld tegenwoordig niet meer meenemen in een nieuwe hypotheek. Probleem dus. Tsja… je kan dan en nieuwe lening voor 20 of 30.000 aangaan, maar dan moet je die ook aflossen naast je nieuwe hypotheekbedrag, en dat zou te gek worden.
Hoe is het verder met iedereen?
Heej meiden,
Heeeeeeeeeeeeel stil. Volgens mij zit niemand te wachten op uitje nu :? . Iedereen is welkom hier. Ik had jullie al gemaild. Heb je niets ontvangen mail me dan even :mrgreen:
Hier beetje ziekenboeg. Zelf ben ik erg moe. Kom eigenlijk tot niets, maar dat geeft niet, want ik heb vakantie. Had alleen allerlei plannen, wilde schoonmaken, etc.
XXX
Heerlijk wawa weekje vrij. Dat is dan weer het voordeel van een baan in het onderwijs he?!
Jammer dat je dan niet toekomt aan wat je graag had gewild, maar blijkbaar heb je een beetje rust nodig
Hier gaat het me eigenlijk best af zonder man in huis hahaha… Ik vind het alleen wel erg zielig voor Nesrin. Ze heeft natuurlijk geen besef van tijd en zegt elke dag ‘papa blijft heeeeeeeeeeel lang weg he? Maar als hij terug komt blijft hij heeeeeeel lang hier’. Het is echt een (eigenwijs) papa’s kindje. En dat terwijl hij eigenlijk veel strenger is dan ik, maar misschien is dat juist de clue (of hoe schrijf je dat eigenlijk?? :think: )
Met mijn dieet gaat het ook goed, ben bijna 6 kilo kwijt! :dance: Ik zie het zelf niet echt, maar merk het wel aan mijn kleding en gesteldheid. Maar oh ik zou nu ff een moord doen voor een Mc Chicken ofzo :drool: .
Nou ik ga mijn meiden van het kdv halen. Tot gauw weer :-*
Wauw, dat is knap. Hoeveel wil/ moet je in totaal eraf?
nou das jammer ik heb wel zin in een uitje…misschien weer ergens pannekoeken eten…
Patricia wat knap zeg.
Hier heeft l ook geen eigen kamer. zou wel kunnen, maar dan moeten we aan de bak. dochter p heeft roze kamer die moet dan gewit worden en dan kan zij naar zolder en dan l in haar kamer. Nou wie weet dat we dat nog doen, maar ergens vind ik het zonde.
wawa geniet heerlijk van je vakantie en niet teveel peotsen hoor.
tot laters :-*
@jane wrote:
nou das jammer ik heb wel zin in een uitje…misschien weer ergens pannekoeken eten…
Ik heb ook zin in een uitje hoor, maar niemand reageert :?
Zullen we met z’n tweeën pannenkoeken eten. Ha ha ha.
Als we beide onze kids meenemen, dan zijn we al met 7

ja precies, maar ik weet zeker dat m’lena ook wel mee wil. Hoop dat alles een beetje gaat daar.