Als we zonder kinderen gaan, dan spreek ik het liefst 's avonds af
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaallooooooooooooooooooooooooo daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
:lol: :lol: :lol:
HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! IK BEN ER OOHOOK!
Ga ik net op bank bij mannetje zitten. Nou ja, morgen dan maar weer.
XXX
Ikke is moe. Jullie ook?
Ikke is moe. Jullie ook?
Ik heb vandaag hele dag in bed gelegen. Voelde me echt niet lekker. Vooral erg moe.
En net veel te lang aan de telefoon gezeten met mân vriendin dus nu lekker naar bed. Meld me ook meteen af voor morgenavond want dan zit in de kroeg. Zaterdagavond een verjaardag, dus dan ben ik er ook niet. Tussendoor wel hoor, dus hoop weer iemand te spreken hier dan.
Tot gauw!
Ik ben hier ook tussendoor :mrgreen:
jane, prachtig mannetje heb je hoor!
En wat heftig zo met je werk en gebroken nachten enzo, dikke knuf voor jou :hug:
wb derde kindje, zal ff uitleggen hoe dat hier zit meiden. Vriend en ik zitten op 1 lijn en we hinkelen heel de tijd tussen wel/niet wel/niet.
Dus we zijn er totaal niet uit. Wat we wel duidelijk hebben is dat we er niet een te groot gat tussen willen, net zoiets als dana en elin tot iets ruimer, maar niet teveel.
Maar eerlijk gezegt afgelopen week denk ik, is goed zo met 2.
Maar vorige week gehoord dat broer/schoonzus een kleine verwachten en dan kriebelt het wel weer ff, maar was maar ff hoor. Heb nu gewoon ff genoeg aan mezelf helaas :?
fijn weekend allemaal meiden :-*
Femmie, ik vond de overgang van 1 naar 2 easy. Van twee naar drie viel me qua drukte best tegen, maar misschien kwam dat ook door de omstandigheden hier thuis natuurlijk (man die niets kon, reflux/ ziekenhuisopname e.d. van Meiske).
ik heb eindelijk were het gevoel in het ritme te zitten.
Nou zeg, wat een stilte hier!
Hoi meiden,
Ik was er inderdaad het weekend helemaal niet. Zaterdag werd bij ons opnieuw gestraat en moest ik de voorbereidingen treffen voor de verjaardag van Luuk. 's Middags hadden we verjaardag van mijn nichtje en 's avonds nog van manlief zijn opa.
Gisteren hele dag feest gevierd nog voor Luuk zijn verjaardag. Het mannetje is goed verwend! Leuke dingen gekregen, zoals hamertje tic enzo.
Nu nog even het één en ander verder schoonmaken na gisteren en dan lijkt het er weer op.
Hebben jullie allemaal een beetje een fijn weekend gehad??
:-*
Heb ik je nou eigenlijk wel gefeliciteerd met de verjaardag van Luuk? :roll:
En van wie kreeg ik nou bericht via hyves? Patricia jarig?
joehoeeeeeeeeee ik ben er ook en zullen we bij mij afspreken dan kan mâlena gewoon met de trein das maar een kippe eindje dan pik ik haar op station op.
En doen we een ochtend en dan haal ik lekker wat broodjes of zo, pannetje soep en hupsakee.
Ik kan vaak op de maandag en vrijdag ochtenden of in het weekend.
suggestie: hm agenda zoekâŠ
Groetjes
ik wacht :mrgreen:
Ja, leuk! Op vrijdag ben ik meestal vrij dus dan kan ik wel. Oudste moet dan wel naar school 's ochtendsâŠ
Ben erg weinig hier geweest de afgelopen tijd. Druk met werken en dat valt me best zwaar.
Daarbij gaat het tussen R en mij echt niet goed dus veel aan mân hoofd. Gisteren zoân enorme ruzie gehad (kindjes waren gelukkig niet thuis) en ik heb het er helemaal mee gehad. :evil: Hij liegt alles bij elkaar, vertelt me niets uit zichzelf, ik moet overal zelf achter komen⊠Een en al oneerlijkheidâŠIk heb er genoeg van. Bah! Ik praat nu niet meer tegen hem, hij slaapt op een andere kamer en ben zo min mogelijk samen met hem thuis. Heb geen idee hoe het gaat lopen, maar het liefst zou ik zien dat hij ophoepeld. Voel me er heel leeg bij. Heel vreemd.
Jammer dat ik jullie dit weeer moet vertellen. Het houdt niet op, he? Zou het ook anders willen zien.
En dan te bedenken dat we elkaar vandaag 11 jaar geleden voor het eerst een kus gavenâŠ
Mamalena, ik kan me je goed voorstellen dat je het zat bent. Kuzzie voor jou.
Optie vrijdag vind ik niet zo geslaagd. Ik heb dan geen auto en kleuter kan niet mee. Zaterdagochtend lijkt me ideaal. Als ik met drie kids kom, wat het leukste is, ga ik wel voor een korte bijeenkomst twee a tweeëneenhalf uur lijkt me dan genoeg.
mij ook als je met de drie komt :mrgreen: haha nee hoor kijk maar. Zaterdagochtend vind ik ook een prima optie. Mlena kun jij dan ook. Til zat wel moeilijk met de weekenden maar die kan misschien ook wel een ochtendje weg. Huis is hier groot genoeg voor alle kids.
mâlena jee wat een toestanden toch bij jou. Dat trek je toch zo niet allemaal :hug: Lijkt me niet fijn om gescheiden onder 1 dak te wonen.
Wat ga je doen?
Oh en agend ligt in de auto en die is een paar dagen bij de garage lekker handig dus, maar ik kan eigenlijk bijna elke zaterdag ochtend.
Dus gooi maar wat data. Tilly misschien bij jou beginnen. welke zaterdag kun je?
Tilly:
Wawa:
Femmie:
mâlena:
marije:
Janneke:
Patricia?, Joos? charissa?
Ik wacht even op reactie van Tilly :mrgreen:
Oh meiden, dat moet ik eerst even met manlief overleggen. Is wel zo netjes hĂš?! Hij is er nu niet dus begin maar vast met roepen hoor. Ik gooi mijn agenda er dan wel naast.
:-*