Oktoberstoppers 2006

Meiske is onrustig, dus ;t lukt me niet te KOKKEN :-*

Nu slaapt Meiske en is peuter aan het spoken. Grrrrrrrrrrr, lukt dus nog steeds niet. Ik zie trouwens dat er niemand meer is geweest :think:

Nee sorry Wawa, maar vrijdagavond is voor mij juist niet zo heel super om te Kokken.

Heb dan net mijn werkdagen achter de rug en probeer dan de weektaken etc voor mijn duo rond te maken en te mailen, dus… Beetje druk dan en vaak ook moe.

Maar, ben er nu dus wel even.

Hoe is het nu peuter? Slaapt hij weer lekker?

Femmie, wat heb jij enorm pech met je oor zeg! Kan me goed voorstellen dat je er helemaal vervelend en verdrietig van bent. Is ook niet echt een super vooruitzicht dat het misschien nog wel een half jaar kan duren. :hug:

Jane, hoe is het met jou meid?

Hier ook last van haaruitval. Daar vroeg je toch laatst naar?

Oh, er komt visite binnen. Ben er weer vandoor.

:-*

nou ik zit aan het einde hoor. we hebben grote opening van mijn werk gisteren het formele gedeelte en vandaag het feest. Komt er op neer dat ik deze week al meer als 50 uur aan de bak ben. Maar morgen vrij. maar een dagje en dan weer een ruk. Ik kijk uit naar donderdag dan ben ik een paar dagen vrij, dus mijn excuus.

Fem jeetje wat een verhaal jo. wat een pech hadden je meiden. :hug: en dat oor dat is niet fraai. Ik lees tussen de regels wel door dat je graag aan een derde wil beginnen. Super hoor. Nou ik hoo dat het een beetje snel dichtgroeit.

til ook al haar verlies, hier hele bossen en mijn haar is erg lang dus ik schrik van de plukken elke dag en mijn staart die steeds dunner wordt, had al niet veel.

Zou leuk zijn als patricia weer langs kwam.

wawa hier ook af en toe naar bed om 8 uur maar ik wissel af met vriend, die blijft dan op voor de kids en ik duik lekker mijn bedje in. Anders hou ik het echt niet vol. Ik ben dan wel in de ochtend de pineut want riend wil dan uitslapen. Is echt even tropentijd en jij en til nog met 3 pff. Ik kijk uit naar een baan waar ik misschien wat minder kan werken, iets meer verdienen en dan zou ik een derde heel misschien ook wel aandurven :wink:

m’lena hoe is het bij jullie? Gaat het op het werk ook goed nu.

tot later

Jane, ik zou het liefst vroeg naar bed willen en uit willen slapen :lol: :lol:

ja dat zou echt ideaal zijn haha

gisteren tot 8 uur gewerkt en om 22.00 lag ik er in en om 7 uur stond er een snotterkopje voor me en om 4.00 moest er ook nog gevoed worden. Dus ik maak wel een lang nacht maar wel onderbroken.

maar hioer doe ik het echt voor hoor :inlove:

Wat een heerlijke drol :inlove:

Uithuwelijken? :mrgreen:

Wauw jane, wat een ontzettend lekker ding!! Prachtig mannentje :inlove:

Ik wil jouw mannen ook wel weer eens zien Tilly :mrgreen: .

Is het overigens niet weer eens tijd voor een forumuitje?

Misschien alvast plannen? Lijkt mij leuk op een ochtend met kids.

Maar dan moet Tilly ook komen voor Kleuter (Nou ja, je zoon dan :wink: )

Ja, Ja, Ja, ik ben voor. Geen idee hoe ik met m’n kids ergens ga komen…Alhoewel, een paar plekken lukt nog wel. Dat wordt dan al gauw een weekend toch? Gezien de schoolgaande kids. Van bijkletsen komt dan alleen niet zoveel, dat snappen we wel he. Waarschijnlijk hoor je dan uit heel veel mondjes tegelijk: mama, mama, mama, mama!.. :roll: Maar ik vind het vooral errrrrrg leuk om jullie koters (weer) te zien en mijn fantastische meiden aan jullie te showen! Dusse, kom maar op met de data, ik kan eigenlijk altijd wel…Haha, dat klinkt sneu zeg, alsof ik geen vrienden heb ofzo. Neehoor, ik spreek het liefst op korte termijn af vandaar dat ik weet dat er nog niets in m’n agenda staat.

Gaan we gewoon met z’n allen naar jou :mrgreen:

Ja, altijd welkom hoor! Maar jullie zijn al eens hier geweest. Culemborg lukt ons wel met de trein en Femmie is voor mij natuurlijk ook heel goed te doen. Ik laat het aan jullie. Goed?

Jane zou ons toch sowieso nog utinodigen?

En bij mij mag het ook hoor!! Hier natuurlijk ook een uk geboren dus kraamvisite is nog steeds welkom :wink:

We zijn geloof ik overal wel welkom als ik het zo hoor. Ik zit alleen al een aantal weekenden vol dus moeten we even kijken hoe en wat.

@Tilly wrote:

En bij mij mag het ook hoor!! Hier natuurlijk ook een uk geboren dus kraamvisite is nog steeds welkom :wink:

We zijn geloof ik overal wel welkom als ik het zo hoor. Ik zit alleen al een aantal weekenden vol dus moeten we even kijken hoe en wat.

We zijn elke keer in het Zuiden, dus van mij mag het inderdaad ook wel bij Tilly. Mamalena, als je dan met de trein hierheen komt, dan kun je bij mij in de auto verder. Ik kan 7 man kwijt, dus jij met twee kids kunnen erin. Moet je wel autostoeltjes meeslepen. Uhmmm, da’s niet handig natuurlijk. :think:

Tja,… :think: Hoe moet ik dat doen dan…?

Maar Til, zit jij er wel op te wachten dat wij met alle kids komen dan?? Kan me zo voorstellen dat dat wel heel erg druk is.

Ik kom trouwens niet op hotmail. Heeeel irritant. Meer mensen last van?

@mamalena wrote:

Tja,… :think: Hoe moet ik dat doen dan…?

Maar Til, zit jij er wel op te wachten dat wij met alle kids komen dan?? Kan me zo voorstellen dat dat wel heel erg druk is.

Ik kom trouwens niet op hotmail. Heeeel irritant. Meer mensen last van?

Uhmmm, even denken. Ik moet sowieso verhoger erbij hebben. Dat scheelt één. Heb je eventueel zelf ook ene verhoger voor je oudste?

Dat is niet zo zwaar.

X

Nope. Alleen een heel stoeltje dacht ik. En ik vind het wel een beetje ver om met 2 kids in de trein richting Zwolle te gaan.

…Jaaaa, ik weet het, ik moet m’n rijbewijs halen… :oops:

Ach meiden,

Het hoeft niet bij mij hoor! Maar ook hier zijn jullie welkom, dat wilde ik er alleen maar even mee zeggen.

Mamalena, ik snap jou heel goed. Ik vind het in de auto al heel wat om met 3 kids te gaan. Durf dan ook nog niet te beloven of ik kom hoor. Zie er namelijk altijd erg tegenop. Niet om jullie te zien maar omdat ik dan de verantwoordelijkheid draag voor 3 kids op zo’n ‘lange’ reis. Dat is dan ook weer niet erg maar dan denk ik altijd weer, voor wie doe ik het nu… Als je het goed bekijkt doe ik het voor mezelf maar doe ik mijn kids er ook zo’n plezier mee als ik ze meeneem???

Volgen jullie mij een beetje want het klinkt misschien wat negatief maar bedoel het niet zo hoor :oops: :-*

Nou, precies. Ik weet idd niet of ik ze er nou zo’n plezier mee doe. Als ik jouw kant op kom Til, dan kom ik zonder kids. Ben nml wel heel benieuwd naar die van jou. :wink: