Oktoberstoppers 2006

Ach Fem, je hoeft je echt niet verontschuldigen hoor. Lijkt me ook echt zo kl*te om zo’n last van je oren te hebben. Klaag maar een eind weg. Als je dat een klein beetje helpt…

Wat een weertje meiden! Ben echt aan het dubben wat ik zal gaan doen. R ligt met een kater in bed, ik moet nog een cadeautje kopen voor m’n zus, maar wil ook iets leuks doen met de meiden en genieten van het weer natuurlijk. :think: Probeer er een leuke combi van te maken…

Ik ben helemaal geen zeur, maar ik zit echt even niet voor mijn lol achter KOK te lezen. het is niet rustgevend vind ik.

Dat roze gedoe bedoel je? Tja, ik vind t ook niet echt mooi maar t went wel denk ik.

Ben uireindelijk vanmiddag naar de stad geweest met I om een cadeau te scoren voor m’n zus. Het is een armband geworden. Hoop zo dat ze 'm mooi vind.

Zit nu een documentaire te kijken over 9-11. Erg indrukwekkend… Kan het me nog zo goed herinneren wat ik die dag deed en wanneer ik het hoorde. Heel onwerkelijk die beelden. Vind het altijd net een heel slechte film.

ja was echt heel bizar om dat live te zien toen. pfff

fem het klinkt echt enorm ellendig hoor. ik zou echt niet weten zou er ook gek van worden. Kom maandag maar goed voor jezelf op.

Mijn klachten zijn vele malen minder, maar soms dan denk ik als ze me toen eerder een ab kuurtje hadden gegeven was er niets aan de hand geweest. Misschien is dat buisje inderdaad wel helemaal niet goed. succes morgen.

wawa ik vind het eigenlijk ook een beetje te.

m’lena heerlijke dag he en nu… :? wanneer ga je de armband geven.

laters

Mamalena, hoe vond je zus het cadeau?

Wat een regen he? We zouden eigenlijk peertjes gaan plukken. Snik snik.

Nou, wij gaan zo naar bed. Afgelopen nacht was een beroerde nacht, dus even bijtanken :-*

Nou Fem, ik wens je heel veel sterkte bij de ha morgen. Hoe voel je je nu? Beetje uit te houden?

Wawa, joh zo vroeg naar bed? Ik denk dat meestal 's morgens als ik er net uit ben:" Vanavond echt op tijd m’n nest in!" …maar nee, lukt eigenlijk nooit omdat ik altijd weer blij ben tijd voor mezelf te hebben en te lang op blijf. Maar ik zou het wel moeten doen… :shifty:

M’n zus vond 'm erg mooi gelukkig. Was nogal prijzig dus ik zei dat ze wel echt eerlijk moest zijn of ze 'm mooi vond of niet. Maar ik weet blijkbaar nog steeds wat bij haar past, want hij viel in de smaak. Was weer fijn om elkaar te zien. Meteen ook m’n pa en z’n vriendin weer gezien. Ook leuk.

Jane, hoe was jouw weekend?

Tilly, ben nog helemaal vergeten je te feliciteren met je vaarbewijs! Echt goed joh!! Ben er helemaal voor om volgend jaar op het water te meeten. :smiley:

En Marije, waar ben je?? Hoe ist??

Ga nog even voor de tv hangen en dan ook naar bed.

Vroeg naar bed gaan lukte dus niet. Meiske en peuter beiden klaar wakker. het werd uiteindelijk weer meeeeeeeeeeeeega laat. Snik :frowning:

mamalena, wat was het heerlijk weer, wij hebben ook naar die docu gekeken, ik vond het ook erg indrukwekkend en aangrijpend en weet ook nog precies hoe of wat zoveel jaar geleden.

Fijn dat je zus het kado mooi vond.

Jane, ja misschien is mijn wel erger maar wil niet zeggen dat dat van jou niet heel vervelend is als het weer opspeelt, toch de moeite waard hoor om eens na te laten kijken, maar tip, laat niet zomaar iets doen, laat je eerst goed informeren.

Nou meiden, ik mocht vanmorgen meteen komen en ga in die stoel zitten, ze kijken, pakt een mega lange naald dus ik zeg :shifty: wat ga je doen? :shifty: Ze ging het schoonzuigen, maar was bang dat het buisje mee zou komen, ga je gang zei ik, vind het niks erg als ie eruit gaat en flop :dance: daar ging ie :dance: buisje is eruit!!! Owwwwwwwwwww wat een verlichting/opluchting, heerlijk dat ding eruit, kan ik eindelijk weer op mijn favo linker zij slapen (tja verklaar me maar voor gek, maar ik durfde dat dus niet meer omdat ik bang was dat het buisje de verkeerde kant op eruit zou vallen snachts, en gevolg dat ik slecht sliep en enorme spierpijn in mijn rug en nek omdat ik lag hoe ik niet gewend was…)

Maar… er zit wel een flink gaatje in mijn trommelvlies. Heb nu de zoveelste oordruppels gehad, middenoor is erg onrustig en dat moet eerst rustig worden voor het gaatje dichtkan. Moet zeggen dat ik me wel enige zorgen maak of het wel dichtgroeit, maar vriend heeft het schijnbaar ook ooit eens gehad en dat is goedgekomen, dus daar gaan we maar vanuit.

Die piep… die zit er nog en pas al het middenoor rustig is en het trommelvlies genezen zullen we weten of het weer verdwenen is, dus ik moet geduld hebben. Maar voel me op een of andere stomme manier al opgelucht dat dat buisje weg is, nu mijn lijf zijn werk laten doen icm de druppels. :pray: :pray: :pray:

Ja hoe is het verder met de rest? Houden maar een klein clubje over zo he :frowning:

Hopelijk groeit het snel dicht Femmie.

Enne, inderdaad klein clubje. Als andere meiden echt niet meer komen kletsen, dan mogen we tzt van mij ook wel een andere voorkant.

Ik hoop dat ze nog komen, maar ik vrees van niet,

Nou, fijn dat het een opluchting is, Fem. En nu maar hopen dat het snel dicht gaat.

ja, klein kluppie… Jammer hoor. Ach, hoe we ons ook noemen, we blijven de stoppers van okt 2006. En ik vind het wel heel leuk om contact te houden met wie dat ook wil. En als er mensen afvallen gaandeweg…so be it.

Wawa, naar bed jij! Na zo’n slechte nacht terwijl je toch al brak was… Vort!! :wink:

Groetjes van Patricia, binnenkort komt ze even beppen hoop ik. Lag niet aan ons, maar was druk. Ik ook, dus ben weer weg :mrgreen:

Hoe ist vandaag met iedereen hier?

Goed hoor! :wink:

Ga nu naar bed, weer veel te laat maar krijg het maar niet voor elkaar er eerder in te duiken.

:-*

Tilly, heb ik helaas ook last van :zzz: :zzz:

Niemand meer geweest? Roze begint te wennen vind ik.

Jullie ook?

truste meiden :-*

mag ik weer ff verder klagen en zeiken :wall:

Wat een drama week zeg.

Dinsdag was echt een off-day. Eerst zit elin op schoot en maakt een gekke beweging en valt zo van mijn schoot, met haar bolletje tegen de bovenrand van de salontafel en vervolgens tegen de hoek van de tafelpoot. Arme schat, ze had zo pijn :cry:

Toen was ik boven aan het omkleden en dana komt ook naar boven, met al haar poppen in haar handen en had dus geen mogelijkheid zich vast te houden, ik hoor een gil en een kebonskebonskebons en daar ligt de arme schat, beneden aan de trap in tranen.

Daarna geen idee wat er gebeurt, maar ik stoot tegen dana, die met haar bolletje kei hard tegen de deur, dus ik wil weer troosten en daarmee geef ik elin een elleboogstoot tegen haar bolletje, twee meiden in tranen.

Als klap op de vuurpijl grijpt dana aan het eind van de dag met haar vingertjes naar de pan op het vuur. Mennnnnnn ik was er echt klaar mee.

Had overigens nog wel een tweede trapbuiteling van dana van boven naar beneden kunnen voorkomen en een val van elin van het bed :?

Gister weer gewerkt en savonds was ik kapot. Die piep in mijn kop, gek wordt ik ervan en het is energieslopend. Dus ik ben om 19 uur in slaap gevallen op de bank. Om 23 uur naar bed en elin voeden en de oogjes dicht en ik wordt een half uur later wakker, had dana haar bedje ondergespuugt. Dus alles verschonen en ze wilde in ons bed, nou toe maar en de rest van de nacht heeft ze ieder half uur liggen spugen.

Arme ziel.

Heb vandaag dus maar vrij genomen…

Verder vandaag kno gesproken, had nog veel vragen, en kort komt het erop neer dat ze verwacht dat het tot een half jaar kan duren dat het gat weer dicht zit, maar is niet zeker, ze houdt het in de gaten en als het niet verbeterd moet het operatief gedicht worden. Verder verwacht ze dat de piep komt door het gat in mijn trommelvlies, maar kan ook komen door de infectiehaard in mijn middenoor. Ik hoop het zooooooooooo, dat het straks weer weg is als alles weer op orde is :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Maar als ik dan denk een half jaar met gat en piep in mijn kop, ik weet niet hoe ik dat moet gaan doen eerlijk gezegt, ik ben nu na een week al extreem prikkelbaar, alles klinkt schel (laat staan dat de meiden in de keuken enthoussiast zijn met geluid en bestek) en van die piep wordt ik zo moe…

En ik wordt er ook zo verdrietig van, ik vind het zo heerlijk met de meiden in bad, maar ik mag nu echt geen water in mijn oor krijgen dus dat zit er komend half jaar niet in, en ik heb hier nog sauna bonnen liggen, daar mag ik voorlopig dus ook niet heen, douchen is een drama en als ik dan denk aan een evt 3e kindje, hoe moet dat met evt operatie in het vooruitzicht? Ik heb zo enorm de pest in dat ik dat buisje heb laten plaatsen, maar ja dat is niet meer terug te draaien helaas, hoop maar dat het snel allemaal goed komt. :pray: :pray: :pray:

Zo, nou dat was weer een leuk gezellige update vanaf hier.

Wawa, de kleur is aangepast vlgs mij, tekstkleur iig, die was roze nu is ie zwart, kijkt rustiger hè.

Hé Fem,

Heb niet zoveel tijd om lang te reageren, maar wil je even een hart onder de riem steken. Meid, ik heb je verhaal met open mond zitten lezen. Jeetje, wat een dag zeg! :shock: Zijn jouw kindjes gelukkig wel van eikenhout gemaakt?

En dat gepiep en gedoe… :hug: Ik help je hopen dat je van het meest gunstige uit mag gaan. :pray: Sterkte!!!

Jee, Femmie, wat een pech. Heel veel sterkte. Enne, als ik jouw verhaal zo lees, zou ik eigenlijk ook nog maar niet aan een derde beginnen. Eerst maar even zelf op orde en even rust :hug:

't Is stil vandaag :mrgreen: