Oktoberstoppers 2006

Gaat de laatste tijd niet zo goed met jou he Femmie!

nou, eerlijk gezegt niet echt nee. Ik voel me zo belabberd en ik begin er echt gewoon mega sjagerijnig van te worden. Want naast mijn hoofd die helemaal vol zit en raar doet heb ik nog een hoop andere flauwe kleine lichamelijke kwaaltjes, alles bij elkaar is het echt blehhhhhhh.

Ik ga morgen kno maar weer bellen, het zit echt niet goed allemaal daar, dus hoop maar dat ze nog een plekje voor me hebben :pray:

En jij wawa, alles goed, lukt het een beetje weer te werken na zo’n heerlijke vakantie?

Ow ik denk niet dat iemand interesse heeft, maar we doen onze salontafel eruit klik hier voor salontafel

Is alles lichamelijk of valt het geestelijk ook allemaal tegen?

Uit je hier maar wat meer hoor. Het echte leven is helaas al hard genoeg.

Alles wat je zegt, kan tegen je gebruikt worden, vind ik altijd :hug:

Hadden jullie allemaal gestemd trouwens? Tot 12 uur kun je stemmen.

We staan nog bovenaan, als we dat volhouden de komende 2 uur en 5 minuten wint peuter een prijsje :wink:

en gewonnen want ik heb gestemd hoor,

hier zaterdag nog gewerkt gisteren rustig aan gedaan en vandaag weer een een beetje op aarde en morgen weer aan de slag. Maar ontzettend bedankt voor die lieve berichtjes. Het is rredelijk gegaan wel drama voor oppas met Lenn want die is echt boos en geeft het uiteindelijk op en ligt te wachten totdat ik weer kom. zielig he. Kolven gaat ook goed, maar dat blijft letterlijk en figuurlijk echt een ruk bezigheid :mrgreen:

Hey marije wat schrikken zeg hoe kan dat ineens en hoe is het nu.

Fem wat een doffe ellende heb jij met je oor zeg. Kun je terecht?

Ik heb woensdag sollicitatie gesprek spannend he.

wawa ik moest vandaag aan je denken toen ik boodschappen deed. Ik doe nu ook alles van te voren inslaan en bedacht dat jij het ook al klaar maakte voor de est van de week. Misschien dat ik dat vanavond ook ga doen meteen voor een paar dagen, maar misschien ook niet.

tilly hoe is het met jou en je jongens,

nou vrijdag as ga ik er echt zijn :angel:

later meiden

och jane, arm ventje :hug:

En ik weet niet hoe jij kolft, maar ik zet dat ding erop en de pomp doet zijn werk (nja die rukt wel wat, maar ik heb hem altijd voluit staan en dan denk ik nog, als ie nu nog wat meer kon dan zou het sneller gaan en meer :oops: )

He en wat spannend en leuk joh! Ik ga voor je duimen dat het iets is :pray:

wawa ik had gestemd hoor, heb wel ff moeten zoeken tussen de fotos maar had hem gevonden. Heeft ie gewonnen?

Ik mocht vanmorgen komen, oor is rustiger dan vrijdag, buisje zat verstopt en ik moet stoppen met de oordruppels (goddank, want die waren dubieus wel of niet toegestaan icm bv, dus dit is wel een last van mijn schouders), van de druppels had ik wrs alle klachten. Ze heeft buisje weer opengezogen en het gaatje bleek groter te zijn geworden. Het was dus vreemd dat ik pijn heb gehad, maar ik heb later nog eens gedacht en mijn theorie is nu dat het buisje dichtzat en alle troep ervoor gezorgd heeft dat het gaatje verder openscheurde, tja dat zal wel pijn doen natuurlijk. Nu maar hopen dat het vanzelf weer dichtgaat :pray:

Andere oor zag er rustig uit (gek want heb ik ook af en toe pijn aan)

Gaat nu redelijk, moet maar ff geduld hebben dus ik doe mijn best :angel: (weet je dat je knettergek wordt als je heel de dag geploep en gekraak en gesuis in je kop hoort :twisted: ben aan het eind van de dag echt uitgeput en arme vriend, die heeft het geweten van het weekend :frowning: .)

Ik heb besloten dat ik maar weer aan de homeopathie ga, dat hielp vroeger goed, maar daarvoor moet ik alle huidige medicijnen in de ring gooien, dat vind ik wel wat eng, dus ik wacht eerst maar even tot dit een beetje opgelost is en dan ga ik maar eens naar de homeopaat…

@jane wrote:

wawa ik moest vandaag aan je denken toen ik boodschappen deed. Ik doe nu ook alles van te voren inslaan en bedacht dat jij het ook al klaar maakte voor de est van de week. Misschien dat ik dat vanavond ook ga doen meteen voor een paar dagen, maar misschien ook niet.

Ha ha ha, ik kook niet voor de hele week hoor :lol: :lol:
Ik kook op zondag voor maandag of ik haal op maandag gekookt eten uit de diepvries (stamppot) :wink:
Maandag is onze druktedag. De rest van de week is één van ons thuis om eten te koken.

Femmie, weten nog niet of hij gewonnen heeft.

Enorm balen van je oor. Inderdaad lastig, dat je je oor niet gewoon even af kunt zetten, maar je er steeds bewust van bent door die nare geluiden :hug:

ik zat me idd al af te vragen hoe je voor de hele week kon koken en het goed houden :eh: :lol:

wij doen voort op vrijdag boodschappen voor de hele week, ik zet op de kalender per dag wat we bedacht hadden te eten. Erg makkelijk en dan kopen we wat meer groente en net zoals vandaag extra brocolli en aardappeltjes, alles zonder zout en hups, alles wat over is onder de stamper en we hebben een vers groentehapje voor elin. En ondertussen eet ze zo stiekumpjes aan al een beetje met ons mee aan tafel, erg leuk :mrgreen:

ow jammer wawa, wanneer weet je het? En wat kan ie winnen?

Ja idd, knettergestoord werd ik ervan en mega sjagie en tja, dan is vriend er om dat op af te reageren he :oops: :shifty:

Gelukkig is het vandaag wat rustiger met geploep en gekraak, wel gesuis nog, maar dat moet echt overgaan dus we wachten maar af.

@femmie wrote:

ow jammer wawa, wanneer weet je het? En wat kan ie winnen?

.

Koffer met z’n foto en boekenpakket (alles voor 29,95 euro). Ha ha ha, niet grote prijs, maar wel leuk als hij het zou winnen :wink:

Ik ga naar bed :wink:

Hoi meiden,

Ik kom ook maar weer eens aanwaaien. Heb geloof ik even de tijd.

Luuk is opgehaald door mijn schoonmoeder want die is vandaag jarig. Ik kon met de kids niet heen vandaag omdat ik vanmiddag na school ook nog zwemmen heb met Nick. Mijn schoonmoeder had toen bedacht dat Nick tussen de middag bij haar kon eten en als ze hem dan weer naar school had gebracht dan haalde ze Luuk op. Nou, prima toch?!!

Hier beetje druk geweest de afgelopen tijd. Ben natuurlijk net weer aan het werk, Nick is jarig geweest, afgelopen zaterdag nog feestje van gehad, zwemles na schooltijd etc. etc.

Tja, dan is het niet zo dat ik dan 's avonds als de kids op bed liggen nog zoveel puf heb om op Kok mee te kletsen. Meelezen doe ik eigenlijk wel altijd.

Jane, wat balen dat het met L. niet zo lekker gaat bij de oppas. Hopelijk went hij snel een beetje. Is voor hem fijn maar voor jou helemaal!!

Hier gaat het met Tijn ook nog niet lekker hoor op de dagen dat ik hem wegbreng. Zelfs bij mijn schoonmoeder wil het nog niet echt lukken. Op het kdv is het helemaal pet. Daar slaapt hij praktisch niet :frowning: Vind het toch wel vervelend om dan naar mijn werk te gaan. Eenmaal aan het werk gaat het prima hoor maar het blijft toch een vervelend idee.

Gaat het verder goed met L. Hoe groot en zwaar is hij nu? Ben benieuwd of L. en Tijn een beetje op elkaar ‘lijken’.

Wawa, hoop dat jou mannetje mag winnen. Is toch wel erg leuk!!! Ben benieuwd hoor.

Hoe gaat het met jou weer op het werk? Kun je een beetje wennen?

Femmie, last van de oren hebben is inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeel irritant en vermoeiend :twisted: Nu heb ik gelukkig niet vaak ook echt pijn aan mijn oren maar dat de boel dicht zit is al heel naar. Kan me dus een beetje indenken dat jij helemaal gek moet worden met ook nog eens pijn erbij.

Hoe gaat het op je werk? Heb je daar helemaal je draai gevonden?

Marije, hoe is het nu met Tyme. Hoop zo dat hij snel weer is opgeknapt.

Mamalena, weer een beetje in het schoolritme? Is opzich wel lekker hè maar je moet wel ineens weer heeeeel veel, vind je ook niet?

Hoe gaat het verder thuis?

Weten jullie wat ik gisteren heb gehaald… mijn vaarbewijs!!!

Wij hebben sinds deze zomer samen met vrienden van ons een speedboot(je).

Erg leuk! De mannen hebben een maandje terug al hun vaarbewijs gehaald maar nu moesten wij nog. Wij hadden namelijk met hen meegeleerd dus was het eigenlijk jammer als wij niet ook een poging zouden wagen. En ja hoor, we hebben hem allebei gehaald! :dance: Ben er erg blij mee want het was een pittig examen.

Oh, Tijn wil er wel heeeeel graag uit. Ga er vandoor meiden.

:-*

Gefeliciteerd met je knulletje en met je vaarbewijs,Tilly :-*

Het forum is roze :shock: :shock: :shock:

En lila!!! :o

Worden er voortaan alleen maar meisjes op KOK geboren :lol: :lol:

wat een wijven forum :mrgreen: en die tekst moeders zoals ik pffffff.

Fem is enorm balen van je oor. Ik had nooit last van mijn oren maar sinds ik dat abces heb gehad heb ik bij verkoudheid meteen steken en pijn in mijn oor en heb ik ook vaak dat alles om mij heen dof hoort. Heel irri. P zegt ook vaak dat ik wel doof lijk. Misschien heeft dat abces toch iets beschadigd. Ik hoop zo dat jouw oor wat beter herstelt, maar het zal altijd wel een zwakke plek blijven. ben benieuwd naar wat voor een middel je gaat gebruiken. Hou me op de hoogte :wink:

Had woensdag soll gesprek, maar ben afgewezen. Baalde wel heel even, maar bedacht me dat het ook niet echt mijn plek was. Was nog niet eerder afgewezen na een gesprek werd er wel even onzeker van.

Tilly hier een dikke 8 kilo en lengte 64 we gaan volgende week weer. L zit boven de bovengrens :oops: waar wel in verhouding. Echt een beertje om te zien.

Wat balen dat jouw kleine het ook niet zo goed doet bij de oppas en ook naar dat hij niet wil slapen, want l slaapt veel waardoor de tijd ook wel lekker voorbij gaat voor hem. Hij komt echter wel weer in de nacht en soms wel 2 keer en dat is voor mij wel erg zwaar, ben ook onder mijn normale gewicht. Zo zat ik vorige maand nog een paar kilo er boven en toen ik begon met werken en die nacht bv, zat ik binnen een week onder de 60 kilo, dus moet ik wel even in de gate houden. al mijn haren beginnen nu ook uit te vallen. Had dat bij o ook. Heb jij/anderen dat ook? tsja en weerstand he, verkouden, pijntjes, hoesten en moe.

wawa en fem het vooruit boodschappen doen (deden wij nooit) :oops: Is zo goed bevallen. het scheelt in tijd en geld en ook vriend gaat sneller achter de potten en pannen staan als hij weet wat er gekookt moet worden. helemaal goed dus hier. Meestal wachtte hij tot ik thuis was en deden we samen boodschappen, was ook een fijn moment, maar nu kom ik thuis en is het eten op papa dag al klaar :inlove:

Ik ga vanavond naar de sauna dus ik kan weer niet kokken, maar ik hou hem wel er in vrijdag avond. Ik hoop dat jullie elkaar even vinden… :-*

.

jezus, i love roze, maar dit ziet er toch niet uit zeg, zeg eerlijk :hand:

Maar goed, ik begin hier lichtelijk gestoord te worden :cry:

Ik heb nu weer nieuwe druppels, had woensdagavond water in mijn oren gekregen met douchen en hoorde daarna een irritante piep in mijn oren. Nu heb ik altijd al wel een lichtelijke suis die ik hoor, maar nu waren het er 3, ik dacht dat ik gek werd, dus weer gebeld en weer aan de oordruppels en vanmorgen weer gebeld want ik krijg jeuk van die druppels.

Ik wordt er moedeloos van, het is zo enorm vermoeiend en ik kan thuis amper meer wat hebben, loop ik t snauwen tegen vriend die het ook allemaal niet verdient, ik wil het liefste dat buisje eruit en dan naar de homeopaat, als ik zo anderhalf jaar rond moet lopen wordt ik echt gek. Maar goed, ik wacht het weekend maar weer af en dan bel ik maandag wel weer (die moeten inmiddels ook gek van me worden, bel elke dag naar die poli met vragen en klachten :oops: ) moest het weekend ff aankijken en als de druppels niet hielpen moest ik vlgd week maar weer langskomen… (dacht, plan die afspraak maar vast, maar heb het maar niet gezegt :silenced: )

jane, wat jammer joh dat je afgewezen bent, voelt ff als een deuk in je ego he, als de ander zegt dat het niets wordt, stom maar raar die keus wil je bij jezelf houden. Nou goed, wel fijn dat je er zelf ook zo over dacht.

Owwwwww sauna, vriendin van me wilde ook datum plannen, maar ik mag nu niet :cry: Veel plezier vanavond.

En wat heb je met je oor dan? Abces gehad? :o Dat dof horen ken ik, heb ik ook si oorontsteking op mijn 15e maar dan standaard met rechts. Ook blijvende schade aan middenoor denk ik, weet het ook niet, gekke is dat gehoortest uitwijzen dat ik prima hoor. Heb er wel mee leren leven, maar het is niet fijn he :hug:

Zeker als je het zo maar af en toe hebt, valt het des te meer op, kan me voorstellen dat het heel irri is.

He ik heb helemaal geen fotos van jou beertje gezien, wil je die eens doormailen? Ben benieuwd. Pff kan me voorstellen dat het zwaar voor je is als ie snachts weer komt, je hoort het vaker, nieuwe situatie dat de kleine dan een terugval krijgt, maar pff had je net die nacht eraf en nu is ie weer terug en dan ook nog eens werken :hug:

Ik heb nog geen haaruitval, maar na dana heb ik dat ook heel erg gehad idd.

tilly, proficiat met je vaarbewijs :dance: dat wordt komende zomer meeting op tillys boot meiden, tilly aan het roer en wij in het zonnetje op het dek! :mrgreen:

En jij ook al zo last van verstoppingen, is ook erg vervelend die druk heel de tijd in oren, dat de natuur daar niks anders op bedacht heeft he.

Werk gaat goed, heb net 2 daagse training achter de rug, ben nu echt moe. En draai heb ik prima gevonden, zit ook in een erg leuk team.

Zo, nou was wel en uurtje te vroeg, maar zo dana in bed leggen en dan boodschappen doen. Scheelt trouwens idd hoop geld, ik doe nu voor 50 euro boodschappen voor de hele week, terwijl ik voorheen dagelijks voor 25 euro boodschappen deed ofzo :think:

Oh tilly vergeet ik je helemaal te feliciteren en ik heb er in de loop van de avond nog wel aan gedacht hoe stoer ik het vind dat je je vaarbewijs hebt :dance: super.

Fem weet je nog dat ik na de bevalling van o heel ziek werd. Ik had een verwaarloosde keelontsteking was door de ha al twee keer naar huis gestuurd met pcm, tussen kerst en oud en nieuw werd het heel erg. Ik kon niet meer praten, eten en slikken. Met oudjaar kreeg ik enorme steken in mijn kaak en oor. Wij waren al naar de poli geweest, maar de ab sloeg niet aan en toen oudjaar weer naar de eerstehulp en toen werd ik meteen opgenomen, ook omdat ik uitgedroogd was bv en niet kunnen drinken en ab bleek geen goeie combi :mrgreen: . Abces werd verwijderd en bleek gevaarlijk groot te zijn geworden. Sindsdien heb ik een dof gehoor en doet het pijn als ik verkouden ben. Soms kan ik nog boos worden op die ha. Misschien moet ik mijn gehoor ook eens laten testen.

Jeetje dus je hebt weer zo’n last. Dat gesuis en gepiep moet echt heel irri zijn zeg. Ook niet leuk voor je huisgenoten :hug: meteen bellen maandag de aanhouder wint en je hebt echt iets nodig wat helpt.

Ik heb nooit precies meegekregen wat er aan de hand was toen, uitdroging wist ik, maar tgv abces is me ontgaan :oops: Jee moet ook heftig geweest zijn, en nu nog die pijn, ik snap dat je boos bent op ha, ben ik ook lang geweest, ik ben op mijn 15e keer op keer naar huis gestuurd met neusspray terwijl mijn gehoor achteruit ging en toen ik uiteindelijk in het zkh kwam zei de arts dat ik niet veel langer had moeten wachten, dan had ie niets meer kunnen doen. Dus toch blijvende schade overgehouden.

En toen hebben ze met prikje verdoofd voor het buisje en die aanprikplaatsen doen hier ook nog altijd pijn. Soort van litteken denk ik op een gevoelige plaats, misschien bij jou ook, maar misschien is het voor jou beter om eens te kijken met een arts of er bijvoorbeeld iets van druppels zijn die het dan kunnen verzachten? Als het in de uitwendige gehoorgang zit zou otalgan misschien een uitkomst kunnen bieden. Zijn oordruppels met lidocaine (verdoven ze ook mee als je word gehecht, kan je zo halen bij drogist en apotheek zonder recept), maar dan moet het wel aan de oppervlakte gelegen zijn, als het dieper gelegen zit waar je pijn dan vandaan komt, dan werkt het niet, maar dat zou een arts toch met je kunnen bekijken?

Gehoortesten vind ik vaak weinig toegevoegde waarde hebben. Ik vind die testen maar lala, bij mij komt er elke keer uit dat alles goed is, maar ik hoor zelf potverdorie toch wel het beste of ik wel of niet ergens last van heb? Maar goed, misschien dat het voor jou wel een stapje in de goede richting kan zijn natuurlijk.

Net HAP gebeld, ik heb nog altijd die piep in mijn oor, is echt doodvermoeiend (denk aan dat je op stap geweest bent en snachts thuiskomt, dan piept het ook zo in je kop van de herrie de hele avond, dat is de vlgd ochtend weg, hier is het nu continue en gaat maar niet weg).

Ik heb dus druppels maar die jeuken, wordt naast die piep nu gek van de jeuk. Dus hap gebeld, want in bijsluiter stond overleg met arts, dus die zeggen doodleuk, kijk voor jezelf wat het zwaarste weegt, de klacht of de bijwerking :cry: Wat heb ik daar nu aan? Ik ben zo bang als ik stop met druppelen dat het piepen nooit meer over gaat. Ik heb het ooit eerder gehad en na lange tijd is het wat afgezakt en nu is het weer zo aanwezig. Dus ik durf niet te stoppen, maar ow die jeuk. Wauw dat het maandag was en dat ik weer naar de poli kan. Ik begin steeds meer te krijgen, eruit met dat buisje en ik ga het wel anders proberen, ben nu zo aan het klooien en het wordt er allemaal niet beter op.

Ga maar eens stofzuigen hier, nog meer herrie aan mijn kop, hoor ik die piep iig niet meer en doe ik ook nog eens iets zinnigs.

Fijn weekend meiden, en sorry voor al mijn geklaag de laatste tijd :frowning: