Jane, dat is ook een gedoe met het drinken zeg. Wel fijn dat ie het van een lepeltje af kan. En bekertje lijkt dus ook wat te gaan lukken, is het geen geknoei? Hier gaat alles er nog langs bij elin, maar oefening baart kunst. Ik ben aan het denken, want drinkt ie nog wel goed aan de borst? Want met dat bekertje, drinkt ie dat zelf, of gieten jullie dat beetje bij beetje erin? Als dat laatste is kan je het risico lopen dat ie straks wat gemakzuchtig wordt en geen zin meer heeft zelf aan de borst te drinken. Nou drinkt ie al wel ruim 3 mnd, dus zal het niet zo vaart lopen als bij pasgeborene, maar hou het wel ff in de gaten, zou zonde zijn :-*
Ow elin is weer wakker, ben er weer vandoor.
Fijne dag en ow, mamalena, hoop dat m het fijn heeft vandaag :hug:
Succes met werken morgen Jane :-*
Jane, ook succes van mijn kant meid!!!
Hoop dat het met L. goed mag gaan. :-*
Hoi meiden,
Even nieuws namens Marije, gekopieerd van haar hyves.
Al twee dagen in het ziekenhuis bij mijn kleine mannetje…Hij was uitgedroogd en vervolgens vonden zijn hartje en niertjes dat ook niet zo leuk meer… Nu nog aan de sonde met ORS maar wel al van de hartbewaking af. Morgen gesprek met de kinderarts. @ ziekenhuis
Berichtje van vandaag:
Lieve schatten, dank je wel voor alle berichtjes! Doet me goed! Met Tyme gaat het vandaag iets beter. Hij eet weer wat en de ORS staat staat vaker uit, ook heeft hij geen koorts meer. Zo een gesprek met de arts, even zien wat ze zeggen…
Ik las dit op haar hyves en had er hier nog niks over gelezen. Heb haar gevraagd of ik het hier mocht plaatsen dus bij deze…
Marije, nogmaals sterkte. Ik hoop dat de ka goed nieuws heeft en Tyme steeds verder op mag knappen. :-*
:o Jeetje, Marije, wat schrikken!! Hoe kwam het dat hij uitgedroogd was? Ik hoop heel erg dat het snel beter gaat met hem. :-*
Jane, vandaag weer aan het werk meid? Hoe is het gegaan? Erg wennen? En met L?
Fem, die Elin!! :shock: Die heeft haast of niet? Zo klein en dan al achter zo’n wagentje. :naughty: Dat wordt oppassen hoor. Voor je het weet woont ze op kamers. :lol:
Hoi meiden,
Even weer een berichtje van Marije.
Gelukkig… Tyme is weer thuis. Hij mag nu rustig verder thuis uitzieken!!! @ THUIS!!!
Jane, hoe is je eerste werkdag bevallen? En L. is het daarmee ook goed gegaan vandaag??
:-*
jee marije, wat heftig, sterkte met tyme!
En hoe gaat het me jezelf? al wat meer duidelijk van de mdl?
Tilly, thx voor de update, en hoe is het met jou?
Jane, hoe is het gegaan vandaag, met jou en kolven en l?
Mamalena, hoe vond m het op kdv?
Ja elin die gaat heel hard ineens, ineens is ze zo baby af wat dat betreft.
Hier gaat het ook niet zo lekker, klaagmodus aan ben vanmiddag van werk naar huis gegaan en kon niet anders dan kei hard janken van de oorpijn. Had de kno al gebeld toen het nog wel te doen was en kan morgen terecht bij een vrouwelijke kno (die ik vorige keer had vond ik te weinig rekening houden met mijn bv, hoop dat zij dat wel doet).
Ow ik ging kapot van de pijn, vriend wilde seh bellen, maar heeft dan maar de ha gebeld en die zeggen leuk, ja ze mag 4x2 pcm.
Pffffffff alsof dat helpt… Ja de top van de pijn is eraf, maar ik hoop zooooooo dat het dadelijk doorbreekt, dan alle troep eruit dan is die pijn tenminste weg, of morgen in zkh doorprikken, want ik ben het zo enorm beu, loop inmiddels al vanaf januari te tobben en niks helpt…
Goed, klaagmodus weer uit.
ow fijn dat ie weer thuis is, beterschap tyme :hug:
Pfoef, Marije, dat is schrikken meid. :hug: :hug: Veel sterkte.
Femmie, hoe is het nu? :hug:
Fijn, dat je mannetje weer thuis is Marije!!! Beterschap met 'm.
Oh, Fem, wat een ellende met je oor. Kan me zo voorstellen dat je het zat bent. Wat doet dat toch zeer. Nou, doorprikken dan maar, toch? Hoop idd voor je dat deze kno-er echt naar je luistert.
En wat jammer dat Elin zo hard gaat in sommige opzichten. Daar gaat je kleine meisje…En de babytijd duurt al zo kort voor mijn gevoel.
He Wawa, hoest met jou?
@mamalena wrote:
He Wawa, hoest met jou?
Echte leven is weer begonnen. Ben vanaf nu vrijdag ipv donderdag vrij.
Ik moet dus nog wel even wennen.
ja mamalena, moet helemaal aan je denken, jij weet als geen ander wat het is te tobben en niets helpt :hug:
Het gaat nu redelijk, pijn is nog wel aanwezig maar wat meer richting achtergrond. Hoop dat het de nacht zo blijft. Voel wel dat het echt helemaal vol zit achter mijn trommelvlies, bah. Hoop echt dat die vrouw morgen wat kan betekenen. Ik had vorige keer al gezegt dat ik graag doorgeprikt had, want ik zag die troep niet verdwijnen, maar dat had geen zin als de druk in het middenoor gewoon goed was zei hij toen. Tja en daar vertrouw ik dan op he en nu zit ik weer met de ellende (nu heb ik inmiddels al 3 wkn weer een fikse verkoudheid hoor)
wawa, weer druk aan het werk? Alles goed?
mamalena, ja jammer dat ze zo snel groot wordt, maar wel weer leuk, ik geniet van de interactie tussen dana en elin en elin heeft ook nog wel dingen waarin ik zo enorm nog een babytje zie, hoe ze ooit hulpeloos kan liggen huilen op de commode bijvoorbeeld, dan heeft ze echt weer ff een soort van pasgeborene look
ow wawa, dat heb ik ook, is wennen he! Dat je ineens een ruk van 4 dgn moet maken :hug:
pffff wat een verschil zeg, vandaag naar kno geweest en was zon aardige vrouw! Hield meteen rekening met bv en heeft uiteindelijk buisje geplaatst, want met kinderen op kdv en mijn voorgeschiedenis was het vragen om ellende komende jaren dus kon het beter zo.
Heb een fikse oorontsteking te pakken, nou ja, dat wist ik al gezien de pijn gister.
Nu heeft ze het doorgeprikt maar is mijn trommelvlies dun en uitgelebberd dus is het de vraag hoe lang het gaat zitten, maar ik dacht meteen aan mamalena die toen homeopathie opperde, ons pap en mam zeiden toen pulsetila, maar ik moet eens uit gaan zoeken of ik dat ook preventief kan nemen of hoe dat werkt :think:
mamalena heb jij enig idee? Of is zeker afhankelijk per situatie?
Is wel lastig, ben inmiddels al 2 dgn helemaal draaiierig in mijn hoofd en vind dat maar eng als ik met de kindjes aan het verzorgen ben :roll: ben continue bang van mijn stokje te gaan, hoop dat ik me morgen beter voel
zo, nou gaat lekker hier he, ik heb me helaas aan mogen sluiten in de club van kommer en kwel :?
Kunnen we niet op een of andere manier weer in een positieve drive komen hier weer met z’n allen, zonder al die vervelende dingen?
ik klets gewoon verder als jullie niet erg vinden hè
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=4637547#4637547 :inlove:
Voelt wel beetje gek, maar ook heel speciaal.
Hartstikke fijn, dat de KNO aardig was Femmie.
Meiden, ik zou er vanavond dus zijn. Was vergeten, dat ik zelf personeelsuitje had. ha ha ha.
Gelukkig waren jullie er ook niet
Nee, wij waren tot 21.00 uur in de Efteling. Kids vonden het geweldig, maar doodop natuurlijk. Het was helemaal niet het plan om tot die tijd te blijven maar je eet wat, loopt eens een keer verkeerd (ik ben al-tijd de weg kwijt in dit soort parken :evil: ) en voor je het weet is het sluitingstijd. Gelukkig wonen we dichtbij.
Wie heeft er nog leuke plannen voor dit weekend? Ik ben vandaag weer alleen met de kids. Denk dat ik naar onze moes/relaxtuin ga. Tis zulk mooi weer!
Tot later!
Oja, Fem, gefeliciteerd met je mijlpaal!
Geen plannen, gewoon lekker genoten van het mooie weer en de tuin gedaan :-*
Heerlijk efteling mamalena, leuke afsluiter van de schoolvakantie.
hier vanmorgen met dana de stad in geweest om te shoppen en vanmiddag op de bank gelegen met oor en koppijn :wall:
en vanavond gebbqed met buurtjes. Morgen gaat vriend salontafel maken en smiddags naar ons pap en mam.
En we hebben vakantie album binnen, isse leuk (zoals dana dan zegt)