Ze zegt wel, “Cayla, oortje kapot, hé? Cayla oortjes doen het niet.” Maar beseffen? Nee, denk het niet, want je ziet het niet en als je tegen Cayla praat maakt ze ook geluid. Als Cayla 6 mnd is dan gaat dat geluid maken geleidelijk aan minderen. Maar tot nu zie je niks aan haar. Wel vind Sasja het leuk om met de handen gebaren te maken. Dus af en toe leren we haar een gebaar.
Gaan die geluidjes minderen? :think:
Is het dan zo dat élke baby gewoon geluidjes maakt, ongeacht of ze je horen of niet?
En ik maar denken dat Nesrin tegen mij terugpraat :think: :mrgreen: :oops:
Chrisje, lijkt me lastig om terug te moeten komen, terwijl je niet weet wat ze precies willen gaan onderzoeken en doen.
Wat betreft Angela: ik KOK een aardige tijd en merk toch dat meiden die bevallen zijn toch minder gaan KOKken. Voor sommige meiden is het echt tot de climax van de bevalling :roll:
Zou het jammer vinden. Niet allemaal wegblijven na de bevalling hoor, dan ben ik straks alleen :lol: :lol: :mrgreen:
Foto’s van mijn huis is showtopic :-*
@Charissa wrote:
Zou het jammer vinden. Niet allemaal wegblijven na de bevalling hoor, dan ben ik straks alleen:lol: :lol: :mrgreen:
Ik blijf :mrgreen: Manlief zei van de week, dat er nog wel een derde komt :wink:
Wat een ontzettende lieve tekst Wawa :-*
Wawa, je bent een heeeeeeeele lieve schat :-* :-* :-* :-* :-*
Zucht…Dankjewel Wawa! :-*
Ik ben hier pas gaan schrijven ná de geboorte van de eerste, omdat ik zo fijn vond om hier vragen te kunnen stellen en ervaringen van andere moeders te lezen. Dus ik denk dat ik dat nu ook weer gewoon blijf doen hoor. Lijkt me heel fijn. En zeker nu ik jullie beter heb leren kennen! Des te meer reden om te blijven plakken. Ik kan me wel voorstellen dat het de eerste tijd druk is als nr 2 er is en dat ik dan minder hier ben, alhoewel het me juist lekker lijkt hier te lezen hoe het met jullie gaat enzo. Houdt je ook een beetje met je voetjes op de grond en in de wereld om je heen. Je zit toch in een soort coconnetje de begintijd. Maargoed, dat is een voornemen. Hoop het waar te maken.
Ik ben er ook (half) Heb nog niet echt goed gelezen. omdat ik dus niet zo lang kan zitten :?
sorry weer ff ego, h ier nog steeds hetzelfde. zitten is nog steeds pijnlijk :evil:
gister naar het zkh geweest, dr stuurde me door naar eerste hulp.
Daar mocht ik zon charmante japon aan en wachten maar. Toen werd er gekeken van buiten en binnen, hij voelde dus ook die bult en hij wou toch voor de zekerheid een rectal exam doen (YUK) john zat te lachen op de stoel want die zat me al steeds te plagen daarmee :roll: dus ik moest ook lachen en maakte het iets meer minder genant. Daarna weer via de vagina en hij liet de zuster wa spuiten en zo halen… oh ja leuk naalden zijn mijn beste vriend :liar: eerst verdoven daarna moest hij er met die spuit in en wat van die prop afzuigen om te kijken wat er in zat… Gelukkig geen pus maar dus vol bloed. Dat ding is nog zo’n 5-7 cm en moet over tijd uit drainen … het genezings process duurt 3-4 weken… uhm ja lekker balen. Verder aan de antibiotica omdat hij daar met naalden heeft lopen vroeten. En ik moet 2 tot 3x per dag in een bad zitten zodat het loskomt hopelijk en langzaam leegloopt. Ga zo weer op pad want mag nou op controle bij mijn eigen dokter om weer na te laten kijken. john mag vandaag weer werken en morgen (donderdag en vrijdag vrij ivm thanksgiving dus dat is wel lekker)
Ik hoop snel weer normaal te kunnen zitten en weer bij te lezen en reageren
:-*
Wendy, jeetje dat is niet niks zeg. Heftige onderzoeken en die pijn :hug: Gelukkig kon je er zelf een beetje om lachen. Hopelijk helpen de baden en ben je snel van ‘het ding’ verlost.
wawa :-* Wat een lief berichtje! Jij bent zelf ook een schat hoor! Je staat ons hier altijd met raad en daad bij. :thumbup:
Ik hoop dat ik de tijd vind om na de bevalling hier ook rond te blijven hangen. K heb hier al zoveel geleerd, en heb straks als de kleine er is vast heel veel vragen. (rugbyhouding???het zegt me nog niks :think: )
CharissaBen jij een oktober06stopper? Ja toch? Natuurlijk blijf je dan gewoon hier kletsen! Fijn dat je zo’n oplossing hebt kunnen vinden. Hopelijk werkt dit goed voor jullie, en kan je samen/apart gelukkig zijn.
Ik ga na dit berichtje snel je foto’s bekijken. :dance:
Chrisje Heeft Cayla ook grote moedervlekken op haar lichaam?
Die onzekerheid blijft hè, hopelijk weet je snel waar je aan toe bent. Dat zorgt vast voor wat rust in jullie leven.
In het radboud zitten wel goede artsen.
PatriciaSucces morgen! Zal wel wennen zijn.
Inderdaad, half Leiden en omgeving had gisteren geen water. Gelukkig duurde het niet te lang.
femmieLekkere slaapkop. Geef er maar aan toe hoor. Vermoeidheid is een van de weinige kwaaltjes waar ik bijna de hele zwangerschap last van heb(gehad). In de 4e, 5e, 6e maand ging het wel wat beter, maar nu stort ik 's avonds ook weer lekker in.
Enneuh, gefeliciteerd met je 12 weken :dance:
TillyHoe ging het vandaag alleen met de twee jongens? Je zal wel moe zijn nu. Fijn dat je veel hulp van mensen in je omgeving hebt. Zo’n hummeltje kost energie, zeker als je ook nog een peuterpuber rond hebt lopen. :-*
Mamalena Hoe was de verjaardag van poppetje? Heeft ze de visite nog laten weten hoe de pop heet?
MarijeHeb je nog last van naweeën? Of gaat dat al wat beter. Ik ben benieuwd naar de foto’s van de kleine. :inlove:
Ben ik nu weer bij? Ik geloof het wel. Anders mijn excuus.
Joos, rugbyhouding is dat je je kind net als een rugby onder je oksel hebt :lol: :lol: :lol: , alleen hoef je dan niet te rennen
Wendy, wat een pech heb je toch. :hug: Red je het wel alleen? Ik hoor/ lees op moment niets over je moeder. Alles wel goed?
Vanavond ineens geen lekker gevoel -> afkicken van de kraamweek? Ik wete het niet. Ben niet sjag, maar meer wat verdrietig.
@Wawa wrote:
Joos, rugbyhouding is dat je je kind net als een rugby onder je oksel hebt :lol: :lol: :lol: , alleen hoef je dan niet te rennen
Vanavond ineens geen lekker gevoel -> afkicken van de kraamweek? Ik wete het niet. Ben niet sjag, maar meer wat verdrietig.
hahahaha dat scheelt een hoop, ik zie me nog niet rond rennen met zo’n kleine onder de arm. Je zal je vergissen en een ‘achterlijn’ overrennen… :shock:
:hug: ondanks dat jij je verdrietig voelt, tover je toch een lach op mijn vermoeide gezicht :-* dank je.
@Wawa wrote:
Ja ja ik lees nog steeds stiekum mee en wil hier ff op reageren…
Dit heb ik namelijk ook heel erg gehad bij Sofie.
Het ging me ineens te snel, buik weg, zwangerschap over en een kindje waar je dan voor mag zorgen.
Zo langzaam als de zwangerschap ging, zo snel ging ineens de kraamweek.
Ging net ff iets te snel voor de hormoontjes :shifty:
Dus voor jou effe een dikke :hug:
Denk maar zo… die hormonen zullen er toch hoe dan ook weer eens uit moeten :-*
Mag ik nog ff stiekum Sofie spammen nu ik hier toch ben :shifty: :oops:
Joos, moedervlekken? o w8 mss bedoel je dat om de pigmentvlekken? Die zitten in haar oog…
wawa, héél herkenbaar, had dat ook toen de kraamhulp weg was, opeens zo alleen… :hug:
mirretje :think: blauwe ogen…
Hey meiden,
Wawa, mooie woorden heb je geschreven! :-
Vergeet niet dat jij er zelf ook altijd voor iedereen bent he?
Mir wat een mooie foto’s van Sofie :inlove:
Enne…de kleur van de ogen kan nog veranderen toch? Maar ze zijn wel heel mooi!
Wawa :hug:
Ik ken het gevoel van afkicken van de kraamweek helemaal niet. Niet echt een kraamperiode gehad eigenlijk met Nesrin in het ziekenhuis en tegelijk de verhuizing :think:
Maar kan me er wel wat bij voorstellen. Ik neem dit ook heel serieus van jou want jij komt altijd zo zeker en sterk over! Dikke :hug:
Joos hoe gaat het met jou verder?
Ga je ook BV geven?
Marije waar blijven de foto’s van Tyme??
Ben zo benieuwd :mrgreen: Naweeen al over?
M’lena heeft poppetje zich nog versproken over de naam van de beeb??
Jane, hoe gaat het met jou en Owen?
Jeetje Wendy, het zit jou ook weer ff niet mee. Wat een onderzoeken zeg…brrr… Is het bekend hoe je aan dat ‘ding’ komt?
Sterkte iig :hug:
Euhmm… wawa? Die derde? Wanneer ligt dat in de planning? :mrgreen:
Angela nog steeds niet gezien helaas…
Nou ik ga ff wat spulletjes bij elkaar rapen voor werk morgen…Best wel weer ff spannend!
:- :-*
Nou meiden ik ga douchen en lekker vroeg mijn bedje in. Nesrin slaapt gelukkig ook, laatste paar dagen wilde ze echt niet voor 22 uur!
Toch best wel weer even spannend zo’n eerste werkdag!
Tot gauw! :-*
Mir, je hebt een prachtig meisje! :inlove: En die blauwe ogen zijn bijzonder, maar wel te verklaren hè
Nog bedankt voor alle kleertjes, het meeste ligt al netjes in de kast te wachten op de nieuwe eigenaar.
Chrisje, ja die pigmentvlekken zitten in het oog, dat las ik, maar ik vroeg me af of ze ook vlekken op haar lijfje heeft.
Mijn zusje heeft dat namelijk ook, vandaar mijn vraag.
Patricia, ik ga wel proberen om bv te geven. Ik zat me alleen wel af te vragen wat ik daarvoor al in huis moet halen. Is het handig om al een kolf en flesjes te kopen? Of kan dat beter als de kleine er is? :think:
Ik ben benieuwd hoe het gaat vandaag met jou en Nesrin.
Wawa, hoe voel je je vandaag meid? :hug:
Wendy, hoe was de controle bij jouw eigen arts?
Hi lieverds!
Ben er heel even… Mag bijna weer lopen etc
( Wat overigens best goed gaat zonder pijn )!!! :dance:
Dus dan kan ik weer op de computer beneden inplaats van op deze oude trage laptop… :roll:
Kom dan ook even uitgebreid verslag doen en reageren.
Ik heb even snel twee foto’s van Tyme geplaatst op het showforum.
Dikke dikke knuf voor jullie allemaal.
liefs Marije :-*