**OKTOBERSTOPPERS 2006*deel 20**

Marije, fijn dat je weer wat mobieler bent.

Patricia, rugbyhouding is voor mij fijn, omdat mijn tepels wat meer naar buiten wijzen :roll:

Ladies,

Nou heb ik voor jullie ook een nieuwtje:

Ik was terug bij Theo (alweer een jaar nu, voor degene die het nog niet wisten, wij zijn een tijd uit elkaar geweest) maar na een heel weekend gepraat te hebben zijn we met ons verstand op het juiste punt beland. We houden zielsveel van elkaar, maar samen in 1 huis gaat gewoon niet. Daarbij is hij vreselijk druk met zijn eigen bedrijf welke hij begin vorig jaar heeft opgezet, waardoor hij 9 van de 10 keer druk druk druk is en wij erbij inschieten. Met als conclusie, ik boos, etc etc.

We gaan apart wonen, we houden een relatie (we kunnen niet zonder elkaar :lol: ) maar ik ga 3 straten verder wonen. Supermooie benedenwoning (met tuin! die ik altijd al wilde :mrgreen: ). Compleet gerenoveerd door het bouwbedrijf waar ik werk en volgende week komt de vloer erin en wordt alles gestoffeerd. Hoef alleen nog maar een bank en tv-meubel. De rest stond allemaal nog in de opslag van 2 jaar geleden :mrgreen:

Dus ik ben officieel (naja op papier dan) weer alleenstaand.

Mennnnnn wat een last van onze schouders, sfeer hier in huis is nog nooit zo goed geweest. We liepen er beide al langer mee, maar voordat een keer de bom barst hebben we dit besluit genomen Een goed besluit, zonder ruzie. :thumbup:

En we zien wel waar het schip strandt, of niet 8)

Mag ik nu nog wel met jullie meekletsen :shifty:

Enne Femmie, naar aanleiding van die pb van laatst heb ik dus weer zitten denken of ik nou echt wel zo gelukkig was. Uiteraard wel met Theo maar niet met alles erom heen (het huis - 2 hoog zonder tuin, zijn dubbele baan etc. etc) :-*

Marije…Ja, GEFELICITEERD!!! Geniet maar lekker van je 3 mannen.

Tilly, als ik iets voor je kan doen, boodschappen of zo wil ik dat best hoor! Schroom niet om iets te vragen!

Mamalena, alsnog gefeliciteerd!

Charissa, wat een goede en moedige beslissing, soms is een andere weg een betere! :hug: :-*

Femmie :shock: :lol: :clap: EEN BUIKJE ! (foto?)

Wawa, lekker hoor dat het zo goed gaat. In principe gaat het hier ook wel lekker alleen heeft sasja behoorlijk last van de peuterpubertijd. Jou kindje niet zo, als ik het lees…

Kyra, ik heb je ge-pb’t!

Hier gaat het verder wel lekker. Volgende week maandag avond start onze eerste cursus ouder en kind. Voor onder andere gebarentaal en om te leren om te gaan met een doof kind.

Vandaag weer bij de osteopaat geweest. Haar nekje zit nog steeds vast :frowning: .

En haar hoofdje is niet mooi rond, onder andere door de voorkeurshouding. Vorige week is het gemeten door de fysio, en het is 110%. 100% is goed, en vanaf 108% wordt een helmpje aanbevolen. We hebben nu nog 2 maanden om het terugte brengen naar 107/108% . Hoe het precies verder werkt weet ik niet, maar zo zei de fysio het tegen mij.

Lieverds, :hug:

Christina

Charissa…Ik had helemaal geen idee dat het 'niet zo liep’tussen jou en Theo. En normaal gesproken zou ik iemand in de situatie waarin jij nu zit een hele dikke :hug: geven…maar geloof dat dat in jouw geval niet hoeft. Toch wel een kleine :hug: , want ook deze beslissing zal niet makkelijk geweest zijn. Maar fijn dat jullie er beide zo achter staan, en er zeker gelukkiger van worden! :-

Chrisje, het zit jullie ook niet mee he? Ik ken zo’n helmpje niet, maar het lijkt me geen fijn idee! Hoop dat het percentage gau onder die 108% komt dan!

Die cursus lijkt me behalve heel leerzaam, ook nuttig omdat je natuurlijk in aanraking komt met ‘lotgenoten’. Laat je ons weten hoe het was tzt?

Ik ga gauw weer verder :-

Thanx,

Patricia, het gaat op zich goed tussen Theo en mij hoor, maar we zijn beiden niet gelukkig op de manier hoe het nu gaat. Houden van is 1 ding, samenwonen is een tweede :wink:

En over tussen ons is het niet, ik ga alleen elders wonen. Beiden rust en daar ben ik ook wel aan toe :shifty:

Chrisje, het zit jullie idd niet mee…Hoe lang zou ze een helmpje moeten, lees en hoor er goede berichten over. En nu is Cayla nog jong (al heeft ze al genoeg meegemaakt :cry: ). En de cursus, spannend evengoed :hug: :hug:

Charissa :o :shock: ik schrik er toch van meis!!! Jeetje, wat moedig van jullie, dat jullie deze stap kunnen maken met het nuchtere verstand. Hopelijk worden jullie er allemaal gelukkiger van. Je klinkt er ook opgewekt onder meis. Dat is belangrijk.

En tuurlijk MOET je hier mee blijven kletsen!!!

Mamalena, PROFICIAT MET DE VERJAARDAG VAN POPPETJE

Chrisje, wat vind ik het toch knap wat je allemaal doet. Vlgs mij wordt jij wel heel erg geleeft op dit moment door alles wat er op je afkomt denk ik? Weet je je hoofd nog boven water te houden?

En gewoon aan de fysio vragen hoor, hoe je dat het beste kan doen met het terugbrengen van de ronding. Ik weet dat er speciale matrasjes voor zijn, maar misschien heeft ze nog meer tips :hug:

Patricia, hihi wat grappig dat je denkt dat het een meisje wordt. Je bent niet de enige :wink: Mijn beste vriendin vind mij ook een “meisjesmama”

Hihi, ik ben ook wel benieuwd, maar we willen het niet weten hoor! Pas als ik bevallen ben wil ik weten wat het is :mrgreen:

Geniet nog ff van je vrije dag morgen en succes als je woensdag weer aan het werk gaat. Ik zal aan je denken.

Enuhm dames, tja er worden volop buikfoto’s gevraagd. Maar heb op dit moment nog niet echt een mooie foto kunnen maken, die ik goed genoeg vind om te showen :wink: :oops:

Zodra ik een mooie foto heb om te showen dan zal ik het zeker doen hoor! :wink:

En femmie jij gefeliciteerd met je 12 weken! :dance:

Is toch weer een mijpaal.

:-*

@femmie wrote:

Charissa [/b Hopelijk worden jullie er allemaal gelukkiger van.

En daar doen we het voor :thumbup:

En jij, gefeliciteerd met je 12 weken :dance: :dance: :dance:

jaaaaaaaaaa :mrgreen: dank je meiden.

Idd een mijlpaal zoals ze het noemen, al voelt het niet zo speciaal hoor, heb al heel lang het gevoel dat het goed zit :mrgreen:

Hoi,

Chrisje, wat ben je toch lief meid :-* Fijn dat je je hulp aanbiedt maar ik hoop het niet nodig te hebben. Dat klinkt gemeen maar ik bedoel ermee te zeggen dat ik toch hoop dat ik nog steeds kan rekenen op de hulp van van de familie en naaste vrienden. Maar, mocht het me echt niet lukken dan hoor je het wel van me.

Maar meid, je hebt het zelf al zo druk :roll: Ik hoop dat je het zelf allemaal nog een beetje aankan. Krijg jij ook hulp van familie en vrienden wanneer je het nodig hebt?

Je had het trouwens over Sasja die in de peuterpubertijd zit, nou hier nog zo één hoor. Nick z’n favoriete woordje is NEE :evil: Om gek van te worden gewoon. Overdag is het nog wel te doen hoor, maar rond etenstijd :shock: en de tijd tot het naar bed gaan :shock: dat is echt niet leuk meer. Ach, we hopen maar dat het snel over mag gaan maar ik vind het wel moeilijk hoor.

Charissa, wat een beslissing hebben Theo en jij genomen zeg. Wel fijn te horen dat jullie er allebei zo achter staan. Helemaal goed om te horen dat dit jullie gelukkiger maakt en dat is toch echt heeeeeeeel belangrijk. :-

Femmie, je bent inderdaad alweer 12 weken meid. De tijd gaat heel erg snel vind ik. Tja, het is een mijlpaal maar ook ik stond er vaak niet echt bij stil moet ik zeggen. Wel dat ik 12 weken zwanger was en dat dat een soort van grens was, maar ik voelde me verder toch echt niet anders dan anders :mrgreen:

Marije, hoop dat het even fijn was zo buiten het bed. Hoe is het nu met de naweeen? Ik hoop dat die snel wegtrekken en je ook daar vanaf bent.

:hug:

Patricia, hoe gaat het verder met jou? Weer helemaal beter?

Hoe doet Nesrin het? Komt ze 's nachts nog vaak of is het goed te doen?

Volgende week alweer werken, meid wat gaat de tijd toch snel.

Heb je er wel een beetje zin in?

De rest van de meiden, hoe is het met jullie?

Ik kan even niet verder reageren want Luuk vraagt om aandacht.

:-

chrisje, heb je al zo’n kussentje voor op de zij? peuter heeft ook een erge voorkeurshouding gehad: fysiotherapie vanaf 6 weken na de geboorte, later nog naar osteopaat geweest. Gaan ouders/ schoonouders ook cursus gebarentaal volgen?

charissa, volgens mij ben je happy met je keuze dus geen knuf maar een kus :-* . enne tweede kindje blijft welkom in jullie latrelatie?

tilly, peuter kan hier ook enorm dwars zijn hoor, maar ik kan al heel veel uitleggen gelukkig

femmie, heerlijk dat je op de 12 weken zit. Wordt de vermoeidheid nu ook al minder?

Patrica, jij was toch weer aan het werk? Hoe bevalt het?

Beeb ligt op schoot, dus het is allemaal wat kort :-*

Wawa, eerst settelen en rusten en dan kijken we hoe of wat. Ik ben nog jong (snel en wild :lol: :lol: ) dus heb nog de tijd…We weten verder niet hoe alles gaat lopen, eerst dat maar eens bekijken. Dus het ligt momenteel op een hoge plank het idee, heb er vrede mee…

Meld me verder af voor vanavond, moet nog wat paperassen klaar maken en het restant van mijn meubilair uitzoeken :smiley:

Ga trouwens morgen foto’s maken van mijn huisje, dus die show ik dan wel :thumbup:

wawa, ikke = :zzz: kop :wink:

:lol: :lol: :lol: heb altijd veel kunnen slapen en geef er nu lekker aan toe. Vermoeidheid wordt ook nog niet minder, heb echt momenten dat ik volledig instort.

Ik ga er ook vanuit dat dit nog wel ff zo zal blijven.

Knuffelse met beeb :inlove:

Charissa, mijn buurvrouw gaat ook scheiden (die heeft het huis tegenover ons gekocht :wink: ) Ze geniet er zo van om heerlijk spulletjes uit te kunnen kiezen voor haar huisje en dat niet te hoeven overleggen. Lekker dat wat zij zelf wil.

En super hoe je er tegenaan kijkt :thumbup: het heeft je echt bevrijd he?

Tilly, geef je luuk ook een knuf van mij? :-*

Poppetje vann mamalena, je ligt nu vast te slapen, maar toch nog gefeliciteerd!!!

Morgen ga ik verder alles bijlezen, ben nu te moe.

Vanavond stond ik onder de douche (nog ff voor de pufclub) valt ineens de druk weg. Dan sta je daar met een bos haar vol shampoo. :roll:

Het werd ook ijskoud dus ik ben er snel onder vandaan gesprongen, en heb zoveel mogelijk sop er met koud water bij de wasbak uitgespoeld.

brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Slaap lekker, en morgen ga ik weer gewoon op iedereen reageren. :-*

Morguh!

Hier alles lekker, ga straks even naar mijn huisje toe om foto’s te maken en de meterstanden op te nemen en alvast in gedachten alles inrichten :lol:

Iemand die weet hoe het met Angela is??? :think:

Hoi meiden!

Nee niks meer van Angela gehoord inderdaad. Ze zal wel heerlijk aan het genieten zijn van haar Sanne!

Joos, heel Leiden en Leiderdorp zaten even zonder water gister!!

Charissa, heerlijk je iegen spulletjes uitzoeken!

Maar hoe kan het dan dat je zo snel een huisje hebt? :think: Of heb ik ergens wat gemist? :oops:

Vandaag is mijn laatste ‘betaalde’ vrije dag, morgen moet ik aan het werk en Nesrin naar het kdv. Mijn man is morgenochtend vrij, dus die gaat haar brengen rond een uur of 9, en dan haal ik haar na mijn werk om half 6 weer op. Hoop maar dat het goed gaat allemaal!!

Vandaag dus nog even genieten!

Goed met jullie allemaal alles goed?

:-*

@patricia26 wrote:

Maar hoe kan het dan dat je zo snel een huisje hebt? :think: Of heb ik ergens wat gemist? :oops:

Je hebt niets gemist hoor. Ik heb zo snel een woning omdat Theo in het vastgoed zit :shifty:

Ben benieuwd hoe het morgen bevalt, jij werken en Nesrin op het kdv. Je zal vast met een heel raar gevoel op je werk zitten :wink:

Oh vandaar! Das handig :wink: :mrgreen:

Ben ook heel benieuwd hoe ik me morgen zal voelen…

Donderdag ben ik trouwens alweer vrij :mrgreen: en vrijdag weer werken, maar dan gaat Nesrin naar mijn zus toe.

Charissa, fijn dat je zo snel eenhuisje hebt!

Patricia, morgen weer aan het werk. Hoop dat je Nesrin niet al te veel mist.

Joos, brrr zo’n koude douche net nu het buiten ook steeds zo koud is, balen…

Femmie, ja dat je alleen de eerste drie maanden moe bent is (vind ik ) een fabeltje :smiley: Lekker aan toe geven, en moe komt van eht woord moeder zeggen ze wel eens dus maak je borst maar nat :wink: .

Tilly, vind het helemaal niet gemeen hoor! Natuurlijk probeer je op je naaste familie en vrienden terug te vallen, maar als die net niet kunnen of zo, nou ja je weet het wel :wink: . Ja Sasja wordt alleen maar erger. Compleet uit haar dak gaat ze als het niet gaat zoals zij het in haar hoofd heeft. En dan boos, op de grond liggen, slaan,gillen en schoppen het hoort er helaas allemaal bij. Meestal is ze na een echte bui heel verdrietig en komt dan bij me op schoot zitten. Vind het vooral vervelend voor haar want ze is dan alle controle kwijt.

Wawa, ja Cayla heeft fysio, osteo en ook een driehoekskussentje. Maar madam zet zich af met haar voeten en draait en wurmt net zo lang tot ze hoog genoeg ligt om op haar rechter kant te draaien.

Nu hebben we eerst de eerste van een reeks oudercursussen en hierna gaan we de cursus voor fam. en vrienden plannen. Dat zouden ook drie avonden zijn maar w.s. gaan we kijken of het op een zaterdag gepland kan worden omdat mijn oudste zus op Texel woont en ook graag mee wil doen.

Nu heb ik volgens mij op iedereen gereageerd, niet? Ander sorry :oops: en een :-*

Vanmorgen belde er iemand van het Radboud in Nijmegen om voor volgende week een afspraak te plannen. De professor wil ons zien om de resultaten van het onderzoek te bespreken. Nu is dus al bekend dat het E.R.G. goed was dus vraag ik me af of hij mss verder wil onderzoeken naar de pigmentvlekken en het netvlies. Lijkt me een beetje raar als we alleen voor een älles is goed"moeten komen, niet?

Nou ik ga weer ff en wasje aanzetten, toedelidoki

Chrisje hoe reageert Sasja eigenlijk op het feit dat haar zusje doof is? Of beseft ze dat nog niet helemaal?