MARIJE, MAN EN JESSE, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE TYME :inlove:
hier is het nog steeds klote, ik kan nog nie veel doen. Denk dat het toch mijn bekken zijn of zo. Maandag maar bellen naar de dr want dit is niet te doen :? [/quote]
Naja, zie je, ik meld me weer af voor het weekend en Marije is bevallen!!!
Van harte gefeliciteerd met Tyme!!! Super super super!
:-* :-*
jaaaaaaaaaaaaaa joepieeeeeeeeeeeeeee
Marije, man en jesse, proficiat met de geboorte van jullie zoon en broertje thyme!!! :dance: :dance: :dance:
he meiden, sorry dat ik er zo weinig ben de laatste tijd, maar heb het druk met werk (5 dagen in de week :wall: ) en ben savonds gewoon moe, moe en nog eens moe. :roll:
Weekend heb ik zo ongeveer nodig om bij te slapen.
Verder gaat het heel goed met me. Heb verder nergens last van, dus ik mag echt niet klagen.
En hier is het echt begonnen. Ik ging gister douchen en keek in de spiegel en dacht “verbeeld ik het me nu of ziet mijn navel er anders uit?”
Toen ik onder de douche uitkwam, was mijn vriend zijn tanden aan het poetsen en ik hoorde allerlei rare geluiden en zag een vinger die naar mijn buik wees en zijn ogen stonden zo: :shock:
“Je navel!!! En je buik!!! Hij is dik aan het worden”
Haha, om me heen hoor ik ook steeds meer dat je het begint te zien. Heb het tot nu toe ontkent, omdat ik het er zelf uit vond zien als een vetschort en probeerde al wat kan mijn buik in te houden, maar gister onder de douche, was het echt ff klaar met inhouden dus vandaar :shifty:
Wendy, bah, wat balen van je bekken. Het ging zo goed allemaal bij je! Heel verstandig om maandag ff na te laten kijken hoor!!
Tilly, luuk is thuis :dance:
Dat is wel geweldig meis! Ondanks dat het allemaal zwaar is, hoef je lekker niet meer zo vaak op en neer naar het zkh. Heerlijk hoor. Kan je er wat van genieten?
Jane en wawa, jullie hebben pb.
Heb ik verder iets belangrijks gemist???
JOEHOEEEE TYME IS GEBOREN!! MARIJE, MAN EN JESSE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON EN BROERTJE!!!
Hoe spreek je de naam uit?
Patricia, bedankt dat je 's nachts je bed uit bent gegaan om ons op de hoogte te stellen van de geboorte van Tyme :-
Wat heb je trouwens een prachtig meisje! Ze heeft echt een mooi expressief koppie :inlove:
Femmie, dat vraagt natuurlijk om een buikfoto!! :dance: Enneuh, niet verontschuldigen, die vermoeidheid hoort erbij. Dan moet je lekker doen wat je zelf wil, en je niet gedwongen voelen om hier te komen. :-
Hee wendy, wat akelig dat je je zo voelt. :hug: Veel sterkte.
Tilly, het is ook wel weer wennen lijkt me, met zo’n hummeltje erbij. En dan ook nog een heel speciaal hummeltje.
Je was eigenlijk pas over een weekje uitgerekend hè.
Mir, het was een bliksembezoek, maar wel weer leuk! Bedankt voor alle kleertjes! :-*
Wawa, ik hou die tips in mijn achterhoofd voor wellicht ooit in de toekomst
Gisteren hebben we de halve dag in de auto gezeten. Nu is dat in onze eigen auto geen probleem, maar we hebben een vervangende auto. Die van ons staat in de garage (nieuwe bumper ivm een aanrijding, en nieuwe voorruit). Ik had het gevoel alsof ik in een bolderkar rond reed. :?
Dus, vandaag maar een lekker dagje bankhangen.
Hi meiden, zit even met laptop in bed…
Mag er even twee dagen niet uit ivm mijn bekken.
Alles is heel snel gegaan gisteren in twee uur van twee naar volledige ontsluiting…
Maar het gaat goed met ons, Tyme ( spreekt uit Tijme )doet het heel goed, en ben toch met bv begonnen!
Tot snel dikke kus Marije
Zoo dat is inderdaad snel gegaan! Wat fijn zeg, je had al zo lang pijn, een snelle bevalling was je zeker gegund.
Super dat het zo goed gaat met jou en Tyme Juliyan (leuke namen! :mrgreen: )).
Nu nog lekker rustig aan doen in bed, laat je maar lekker verwennen. :-*
(ps, ik heb voor het lijstje je echo foto nog even gebruikt)
Marije,
Wowwwwwwwwww super zeg! Heb je niet ongelovelijk last van naweeen? Nou geniet maar lekker en goed van je dat je met bv begonnen bent, lukt het een beetje?
Marije, manlief en Jesse gefeliciteerd met de geboorte van Tyme!!! Mooie naam zeg!!
Fijn te horen dat alles zo goed is gegaan! Ik hoop dat je een hele fijne kraamtijd mag krijgen waarin je enorm van je gezin kan genieten. :-
:-
Gaaf lijstje joos en jeetje, sta ik eindelijk op het zwangerenlijstje, verlaten jullie me daar allemaal weer :mrgreen:
Hihi, wat gaat de tijd toch snel.
Ik heb ff zitten tellen, maar op dit moment is het 5 jongetjes tegen 4 meisjes, en joos krijgt ook een jongetje, dus kan het nog alleen 50-50 worden als mamalena en ik een meisje krijgen, hihi, ik ben benieuwd wat het gaat worden :mrgreen:
Even kort, want ik ben bezig met mijn oefeningen :mrgreen:
Marije, gefeliciteerd met Tyme. Enne heeeeeeeeeeeeeeeele mooie naam
Tilly, jouw situatie en mijn situatie zijn niet te vergelijken meid. Jij hebt het veel zwaarder. Luuk is veel lichter en heeft een moeilijke start gehad. Jouw Nick is net weer iets jonger. Ik denk trouwens dat de verpleegkundige jullie extra op het hart heeft gedrukt om niet teveel met Luuk te slepen, zodat jullie het rustig aan doen. Ik zou nog een keer informeren en vragen of jullie je “gewone” leven met buiten wandelen, even naar de supermarkt/ winkel gaan wel weer op mogen pakken. Volgens mij gaat het meer om op visite gaan, Luuk uit logeren doen etc etc. Anders hadden ze jullie immers niet naar huis laten gaan toch? Je moet wel normaal kunnen functioneren.
@Wawa wrote:
Tilly, jouw situatie en mijn situatie zijn niet te vergelijken meid. Jij hebt het veel zwaarder. Luuk is veel lichter en heeft een moeilijke start gehad. Jouw Nick is net weer iets jonger. Ik denk trouwens dat de verpleegkundige jullie extra op het hart heeft gedrukt om niet teveel met Luuk te slepen, zodat jullie het rustig aan doen. Ik zou nog een keer informeren en vragen of jullie je “gewone” leven met buiten wandelen, even naar de supermarkt/ winkel gaan wel weer op mogen pakken. Volgens mij gaat het meer om op visite gaan, Luuk uit logeren doen etc etc. Anders hadden ze jullie immers niet naar huis laten gaan toch? Je moet wel normaal kunnen functioneren.
Nou wawa, helaas is het dus zo dat met zulke kindjes als Luuk, dysmatuur en prematuur het niet verstandig is op stap te gaan. Naar de winkel gaan etc is dus niet maar zo aan de orde of het moet wel heeeeeeel noodzakelijk zijn. Dit komt omdat het allemaal heel veel energie kost voor Luuk om in de wandelwagen te gaan, er weer uit, zich warm houden (ook al moet ik er dan een kruik bij in doen)
Ik snap wel dat het voor jou niet logisch klinkt en dat je denkt dat hij dan niet naar huis zou mogen, maar het ligt dus toch een beetje anders.
Luuk is beter af nu hij thuis is en het ziekenhuis is niet meer noodzakelijk. Maar, je kunt dan helaas nog niet doen wat je anders gewend was te doen. Hoop dat je het een beetje begrijpt hoe ik het vertel? :think:
Normaal functioneren is er dus nog niet helemaal bij. We moeten voor een maandje even een andere manier van ‘normaal functioneren’ zien te vinden

Dan nog even een vraagje voor jou als je het niet vervelend vind. Om de hoeveel tijd komt jou kleine mannetje voor de borst? Ik weet dat Luuk en jou beebje niet helemaal te vergelijken zijn, maar ik ben wel nieuwsgierig. Als je het vervelend vind dat ik weer wat vraag moet je het maar zeggen hoor :oops:
Joos, mooi lijstje weer hoor!!! :thumbup: :thumbup:
Femmie, wat lees ik nu…krijg je een buikje!!! Dat vraagt inderdaad om een nieuwe buikfoto meid

Fijn te horen dat het verder weer goed met je gaat.
Wendy, wat ontzettend vervelend dat je nu ineens zoveel pijn hebt. Ik hoop dat je morgen snel bij een arts terecht kan en ze je verder kunnen helpen. Is John nog wel thuis om te helpen, of moet hij alweer aan het werk?
Een dikke :hug: voor jou.
Patricia, wat een mooie meid heb je toch. En die haartjes, tja die komen vanzelf.

Mamalena, Charissa, Angela en :think: (ben ik nog iemand vergeten?)
met jullie ook alles goed?
Charissa, heb je een leuk weekend gehad?
Ik ga zo maar eens een klein mannetje uit bed halen. We hadden hem er in gelegd om te kijken of hij toch nog weer even wilde gaan slapen maar helaas. Het lijkt er toch echt op dat we de tijd niet meer kunnen rekken en meneer wil ETEN :drool:
:-*
Meiden, zie mijn banner.
Ik heb het lekker even in het rood gezet . Ben zó trots!!
Ze vond het geweldig vanmorgen. Allemaal slingers en ballonnen en dat is voor haar het mooiste wat er is. Haar cadeau, een (jongens)pop vond ze top. Ze heeft hem de naam van de baby gegeven…Waarschijnlijk horen we die nog wel vaker langskomen vandaag. :doh: Nou, dan weet meteen alle visite hoe hij gaat heten.
Gefeliciteerd mamalena!!!
Hier alles goed, mag aan het einde van de middag even uit bed!!!
Eindelijk douchen, en plassen op een normale wc!
Zo’n ondersteek en washandje zijn niet je van het… :?
Heb nog wel erg veel last van naweeen, maar ach als ik dan naar dat hummeltje kijk… :inlove:
Zal proberen er vandaag wat foto’s op te zetten.
liefs Marije.
Mamalena, van harte gefeliciteerd met poppetje! :inlove:
Marije, ben benieuwd naar de foto’s van Tyme
Mamalena, gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je poppetje!!! Zij is nu ook een peuter :inlove: :dance:
Hoop dat jullie een fijne dag krijgen vandaag. Geniet ervan!!!
Marije, wat heerlijk dat je vandaag eventjes uit bed mag!! Oh, ik kan me zo goed indenken wat het is om op bed te moeten blijven liggen.
Na de keizersnee kon ik de eerste dag ook geen kant op. Wat is dat vervelend hè?!! Nou geniet maar lekker van je douche en het zitten op de wc :mrgreen: En, geniet vooral maar heeeeeeel erg veel van jullie kleine mannetje :inlove: Ik ben benieuwd naar de foto’s.
Hier vandaag voor het eerst alleen met Nick en Luuk. Manlief moest vandaag helaas weer aan het werk. Maar, het gaat tot nu toe prima dus als het vandaag zo doorgaat teken ik ervoor.
Nick wil nu graag even aandacht dus die zal ik hem maar eens snel gaan geven.
:-*
Mamalena, gefeliciteerd :inlove:
Tilly, ik snap het, maar ik vind het behoorlijk vervelend voor je. Zo kom je niet aan je rust en regelmaat toe, meissie :hug:
O ja, beebje krijgt om ongeveer 3 uur voeding. Als er minder dan twee uur tussen zit, dan krijgt hij nog niet. Komt hij tussen de 2 en 3 uur, dan krijgt hij wel. Ik doe overdag maximaal 4 uur. 's Nachts zoveel als hij zelf aangeeft: tot nu toe maximaal 5 uur.
Even voor gisteravond tot nu:
7 uur
10 uur
half 2
half 7
half 10
half 12
Per voeding ben ik 25 minuten kwijt. Hij drinkt aan twee borsten (rugbyhouding, omdat dat voor mij het prettigste is)
Ik ben vandaag voor het eerst met beebje alleen. peuter is naar kdv.
Heb heel veel schoongemaakt :shifty: Even weer baas in eigen huis :roll: :mrgreen:
Hoi allemaal!
Marije, wat fijn dat het zo snel gegaan is! :thumbup:
Sterkte met je naweeen :hug: (ik heb dat zelf trouwens nooit gehad, raar he?)
Geniet lekker van je ventje en ben benieuwd naar foto’s! :mrgreen:
Ja wawa vind je de rugbyhouding fijn? Ze hebben mij dat toen op het zhs ook geleerd maar ik vond het niks.
M’lena gefeliciteerd met poppetje! :-* :inlove:
Jane, hoe is het met jou?
Jeeeeeeeeh femmie krijgt een dikke buik! :mrgreen: Ga je toch wel ff showen he?
Wendy heb je de ha al gebeld?
Charissa hoe was je weekendje?
Joos lekker uitgerudt gister? hoe gaat het verder met je?
@femmie wrote:
Gaaf lijstje joos en jeetje, sta ik eindelijk op het zwangerenlijstje, verlaten jullie me daar allemaal weer :mrgreen:
Hihi, wat gaat de tijd toch snel.
Ik heb ff zitten tellen, maar op dit moment is het 5 jongetjes tegen 4 meisjes, en joos krijgt ook een jongetje, dus kan het nog alleen 50-50 worden als mamalena en ik een meisje krijgen, hihi, ik ben benieuwd wat het gaat worden :mrgreen:
Femmie, ik denk dat jij ook een meisje lkrijgt

Willen jullie het straks weten eigenlijk?
Nou, ik moet alweer bijna aan het werk joh! Woensdag weer beginnen. Vandaag wil ik het hele huis nog even aan kant maken en alle was wegwerken, en dan morgen nog een dagje relaxen…
Zo, ga nu eerst even boodschappen doen. Tot later! :-*