**OKTOBERSTOPPERS 2006*deel 20**

Beeb van Marije, komt u maar!

Beeb, voor beschuit kom je er toch wel uit?

Marije, haal de pakken muisjes maar in huis :wink:

Ook het nieuwe deeltje gevonden!

Meiden hoe is het met jullie allemaal?

Tilly, ff een tegenvaller weer indd die liesbreuk van Luuk, maar wat een TE schattige foto’s! :inlove: Hoe heeft hij het vannacht gedaan?

Marije…ik hou mijn tel in de gaten hoor vandaag! Je zit nu bij de vk als t goed is…ben benieuwd!

:-*

Deeltje gevonden meiden :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Net terug van de vk , ze wilde me niet strippen want de dienstdoende vk was al met twee bevallingen bezig. :lol:

Wel inwendig gekeken, baarmoeder mond is week en heb twee centimeter ontsluiting. :dance:

Na het onderzoek ook gelijk bloedverlies etc… dus het is bezig, maar wanneer het nu echt doorzet is even afwachten kan vandaag, maar ook morgen of het weekend zijn.

Ga nu even plat, buik doet best pijn… :shifty:

Misschien tot straks, en anders horen jullie meer van Patricia! :-*

liefs Marije.

SPANNEND!!! :dance:

Ik hoop dat het doorzet meid. Ik beviel ook op 39+6, best leuk :wink:

bij het zien van de foto’s heb ik de nodige traantjes gelaten. lieve tilly, man en broertje geniet lekker van jullie prachtige zoon laat je kraamtijd nu maar beginnen.

wel balen van de liesbreuk dat levert weer een zh procedure op, maar dat overwint dit kereltje wel. wat moet het heerlijk zijn voor hem om lekker thuis te zijn.

patricia ben je een beetje opgeknapt. wat heerlijk dat nesrin het naar haar zin had op het kdv, dat maakt de stap minder moeilijk om te gaan weken niet?

ik begin maandag voor drie daagjes, maar ben dan weer een tijdje vrij hoor, maar ik vind het ook wel fijn om weer te werken.

wawa alles goed hier, hoe gaat het bij jou, druk druk druk hoe gaat de bv.

joos wat een wijze en lieve baas heb jij,heerlijk iemand die een beetje meedenkt. je weerstand is niet wat het geweest is dus een verkoudheidje levert meerdere kwalen op. bah en het duurt ook langer voordat het over is. :hug: hopelijk kun je dit weekend naar mir doe haar de groeten.

marije spannuund ze hem op hoor.

komt misschien door die beker chocolade melk :mrgreen:

charissa heeft dus de knip dichtgehouden door het slechte weer. waar een regenbuitje al niet goed voor is.

wendy wat zielig dat blauwe oog, handig van je schoonmoeder. wel een eng verhaal zeg. Gelukkig is het goed afgelopen.

m’lena heb je een beetje je rust kunnen pakken? heeft manlief een beetje voor je gezorgd en is dat boek uit?

ja en owen heeft weer een goede nacht gedraaid al de derde :dance: en ik heb ook goed nieuws…Owen is ontslagen uit het zh :dance: :dance: geen controles meer, ja nog even voor de gezelli bij de vk, geen prikken meer. hb is nog wel laag, maar hij doet het super. en hij woog 5 kilo en is 56 cm lang :shock: :shock:

liefs jane

Jane wat fijn dat Owen ontslagen is! :dance: 5 kilo al? Dat weegt Nesrin ook! :shock: Maar zij is ook wel een erg fijn poppetje hoor…

Ik vind het ook wel lekker om weer aan het werk te gaan. Ben er wel aan toe zegmaar. Gaat Owen ook naar een kdv?

Huh? Helemaal niemand meer geweest hier? :o

Jane, goed nieuws meid. En BV loop hier goed. Na tweede dag al weer stijgend in gewicht. :mrgreen:

Patricia, idd rustig, maar Marije is vast aan het bevallen, als het al niet geboren is. ik heb echt zo’n voorgevoel :mrgreen:

't Was rustig hier vandaag hè Patricia.

Ben benieuwd hoe het nu met Marije is. 2 Cm ontsluiting klinkt hoopvol toch?

Wawa, volgens mij heeft een van onze poezen hier meegelezen want die kwam net ook al met een (levende) muis binnen :shock:

Jane, Goed nieuws! Fijn dat het zo lekker gaat met Owen. Hij groeit goed hè. Heb je al weer nieuwe foto’s voor ons?

Ik zal zaterdag de groeten doen aan Mir.

@Joos wrote:

Wawa, volgens mij heeft een van onze poezen hier meegelezen want die kwam net ook al met een (levende) muis binnen :shock:

:lol: :lol: Dus nog een voorteken dat Marije aan het bevallen is :lol:

Laten we het hopen. Ze moet het al zo lang rustig aan doen hè.

Ik had ook al zo’n voorgevoel over Marije…maar ze heeft wel mijn 06-nr en ik heb nog niks gehoord…

Wawa, fijn dat de BV zo goed gaat joh! :thumbup:

Joos hoe gaat het nu met jou? Nog steeds ziekjes of al beter?

Zat net even naar het lijstje te kijken en het zou zomaar kunnen dat jij en M’lena samen bevallen.

Wat zijn eigenlijk je plannen voor oud en nieuw? :mrgreen:

hahaha mijn plannen zijn om het lekker met de buren te vieren. Ze hebben al aangegeven om voor mij jip en janneke champagne te kopen (helaas, het zijn namelijk fransen, en hebben altijd wel erg lekkere echte champagne).

Ik ga er niet vanuit tijdens het vuurwerk te bevallen :mrgreen:

Het gaat opzich wel goed met mij, nog wat snotterig, maar daar hebben meer mensen last van. Ben jij al weer opgeknapt?

Ja hier gaat het ook wel weer redelijk. Ook nog wat snotterig en last van hoestbuien, maar verder oke :slight_smile:

Zijn jullie eigenlijk al helemaal uit de naam voor jullie beeb?

De eerste naam wel. De 2e blijft lastig. We twijfelen zelfs of we wel een 2e gaan geven, terwijl we dat in het begin echt van plan waren.

Ik duik nu mijn bedje in.

tot morgen maar weer! :zzz:

Lastig…

Nou ja het is in ieder geval fijn dat jullie de eerst naam ‘klaar’ hebben!

Ben nu toch wel heel benieuwd naar Marije… Dus heb haar een sms gestuurd :oops:

Slaap lekker Joos :-*

Meiden… moet jullie teleurstellen… hier nog niets… word er GEK van!

Dan weer wel goede weeen, dan weer niet.

Heb wel wat bloedverlies etc, maar het wil maar niet doorzetten.

Ik lag al op bed, maar kon niet slapen… even kopje thee dus. :roll:

Nou goed we geven niet op, in een paar uur kan er veel gebeuren.

Lief dat jullie zo meeleven, doet me goed :-*

liefs Marije.