Sterkte Marije… enne…bevallen op de uitgerekende datum is ook leuk :hug:
Ah Marije toch, BEEB KOM NOU!!!
Moet werken, tot later :-*
Bib en brak.
tot later! :-*
Marije, snotverdorie. Ik kwam hier om je te feliciteren!!! Aan de ananas en bitterlemon dus maar??? Ik ben me echt kapot aan het duimen! :hug: :hug:
Joos, hebben jullie een veel voorkomende achternaam? Anders zou ik wel voor een tweede naam gaan :roll:
Hallo meiden,
Ben ik weer. Rustig hier weer. Marije nog steeds BIB? Meid toch, het is wel zwaar zo hè? Ik duim voor je hoor!
Wij zijn net terug van IKEA…Oh, wat kan ik daar toch lekker shoppen!! En dan hou ik me nog in! Mooie schapenvachtjes gekocht, vloerkleed, lamp, kussenhoezen. Lekker hoor. Weer wat in te richten.
Ga nu nog even naar de Praxis voor gordijnroedes, berlengsnoeren e.d. Ja, we komen er wel. Manlief staat nu de kinderkamer te texen. Hemeltjesblauw worden de muren vanaf het plafond, met beige de onderkant. Oftewel duinen met lucht.
Tot straks!
Bib en brak
Als dat vlies nou eens brak..... :hug:
Wawa, de kleine krijgt de achternaam van mijn vriend, en dat is een niet zo heel veel voorkomende naam. Maar ik weet wel dat er mensen met dezelfde achternaam in combinatie met initiaal hebben.
Mamalena, heerlijk hè, de ikea :mrgreen: Enneuh...heb je toevallig foto's van mijn babykamer gezien???
Lichtblauw, met beige (strandzandkleur) en zo'n ikea schapenvelletje op de grond... :think:
Hmmmmmm, tja… :think: Verdacht…Heb de foto’s even gemist. Maar jij hebt als het goed is geen uitzicht naar zee, toch? Ik wil dus graag nog duinen schilderen, met paaltjes langs het pad wat zo nar zee loopt. Vuurtorentje erbij, vlieger, wat mooie wolkjes, komt helemaal goed.
Nog niets van Marije?
Stilletjes weer hier en indd ook nog geen marije gezien!
Marijijijijijijijijijijijijijije!!! Benjenou??? (zo zegt popje het altijd)
Ladies, meld me weer af voor het weekend. Enne vorig keer ook gedaan, toen beviel Wawa :thumbup: :inlove: , dus ik gok dat Marije gaat bevallen dit weekend
Ik hoop het zo, en als ik daarmee kan helpen doe ik het graag :mrgreen: :-
Tot zondag meiden :-
Heel fijn weekend gewenst Charissa, Geniet ervan, groeten aan Theo! Toedeloe!!!
Veel plezier Charissa!! :-*
Charissa, veel plezier meid!! Geniet ervan.
Marije, mocht je inmiddels bezig zijn dan wens ik je heeeel veel succes. :-
Hier druk, druk, druk. Luuk vraagt nog vaak om een voeding en dat is toch best heel erg slopend. Soms komt hij om de 2 uur en dat dus ook 's nachts. Jullie kunnen je dus vast wel indenken dat ik inmiddels al best heel moe ben
Vandaar dat ik hier misschien niet zoveel zal zijn de komende tijd, maar ik doe mijn best iig alles te lezen.
:-
Begrijpelijk Tilly! :hug:
Nou nog niks van Marije, maar ook nog geen sms gekregen dus er zal nog wel niks gebeuren…neem ik aan!
:oops: :oops: :oops: Oh meiden, is niet zo netjes van mij om zo een hele dag niets te laten horen van me he… :oops: :oops: Zal me wat vaker melden…
Hier nog steeds hetzelfde… weeen, en dan net op het punt staan de vk te bellen, en dan… weg weeen… :x :roll:
Ben het ondertussen goed zat! Als het morgen weer zo is bel ik gewoon! :snooty:
Moet eerlijk zeggen dat ik even geen puf heb om te reageren etc… ben niet echt de gezelligste op dit moment, vriend wordt ook al niet goed van me…
Ik beloof plechtig dat als het echt doorzet ik iniedergeval gelijk een sms stuur naar Patricia.
Dikke kus Marije. :-*
Joos, ben nog even op zoek gegaan naar die foto’s maar niet gevonden. Waar staan die?!? Heb ze vast al wel gezien, maar weet het gewoon niet meer.
Marije :hug:
Voel je niet verplicht je hier te melden…ik ben je ‘melder’ toch?
Ik hoop echt voor je dat het door gaat zetten, want dit is ook maar niks.
Ik ga mijn bedje opzoeken, weltrusten allemaal! :-*