Marije :hug:
sorry ff ego.
Ik heb sinds gister al last van mijn stuitje of zo het doet constand zeer en kan amper zitten of liggen :evil: Hoop dat het snel over is want dit is echt klote en wordt er niet vrolijker van … Verder alles wel goed. John is gelukkig nog thuis die kan voor Devin en Teagan zorgen.
:-*
@mamalena wrote:
Marijijijijijijijijijijijijijije!!! Benjenou??? (zo zegt popje het altijd)
Ikke is hier!

Wendy: Auw… :hug: :hug:
nou marije je houdt het wel spannend zeg. zet hem op hoor. :thumbup:
ik ben ziek en owen ook dikke snottebellen zo zielig wil om de twee uurtjes drinken omdat hij het niet volhoudt met een verstopte neus.
wendy :hug: pijnlijk.
wawa fijn dat bv zo goed gaat.
mijn kleine man huilt weer. balen dat ik hier steeds maar zo kort kan zijn.
liefs en een fijn weekend
Kyr@, stekte meid.
Marije, jij had toch ook nog een kindje? Misschien moet je die vast wegbrengen en dan toegeven aan de weeën, dat hielp bij mij :-*
Oeh Wendy dat is vervelend…Sterkte! :hug:
Ja Marije, wat Wawa zegt zit wel wat in natuurlijk… Weeen zetten soms pas door als je zelf ontspannen bent. Kun je Jesse ergens heen brengen?
Wawa, hoe doet jouw beeb het? Ik vind dat je hier toch nog wel vaak te vinden bent hoor! :mrgreen: :thumbup: Mooie naam trouwens
Tilly en Angela, lekker aan het genieten?
Oh Jane dat is zo zielig he? Nesrin heeft ook al een dikke 2 weken een verstopte neus. Ik gebruik zoutoplossing maar tot nu toe helpt het nog niet veel. Ze is nu ook heel erg aan het hoesten. Zo zielig! Soms denk ik dat ze erin stikt! :shock: Ik zal haar wel aangestoken hebben.
Joos en M’lnea, hoe gaat het met jullie?
Oh ja, nieuwe foto’s in het sf!
Hi,
Wawa, Patricia: M’n moeder komt zo, ga vragen of ze het goed vindt als Jesse alvast mee mag. Misschien dat het helpt…
Het klopt wel hoor, heb totaal geen rust in mijn lijf zitten…
Heb even wat foto’s geplaatst op het showforum van mijn pietje!!
Lief dat jullie zo meedenken met me! :-*
BIA! vruchtwater gebroken en om de 5 min weeen… meer nieuws komt denk ik van Patricia!
@patricia26 wrote:
Wawa, hoe doet jouw beeb het? Ik vind dat je hier toch nog wel vaak te vinden bent hoor! :mrgreen: :thumbup: Mooie naam trouwens
Dank je wel voor het compliment. Weet je wat het is met een tweede kindje? Die gaat gewoon in het ritme van de eerste mee, dus er verandert eigenlijk maar heel weinig. Maar ik zou beebje niet meer kunnen/ willen missen. Heel gek idee: vorige week twijfelde ik rond deze tijd of er iets zou gaan gebeuren. Ik was heel onrustig e.d. Morgen is beebje een week oud! Het lijkt al zoveel langer.
@Marije wrote:
BIA! vruchtwater gebroken en om de 5 min weeen… meer nieuws komt denk ik van Patricia!
:-
Meid, hartstikke goed. Ik ga hier hard duimen, dat je net zo’n bevalling krijgt als ik :-
Ik kreeg dus rond half 6 een sms van Marije dat ze vruchtwater verloor…maar toen waren er nog geen weeen. Helaas was ik op dat moment niet in de buurt van een comp. Wilde het nu dus plaatsten maar zie dat Marije hier ondertussen zelf al geweest is, MET weeen. Spannend, zet 'm op meid! :thumbup: :-*
Hoi,
Marije, zet hem op meid!!! Hoop dat je een voorspoedige bevalling hebt.
Wawa, gaat het bij jou echt zo gemakkelijk met een 2e erbij? Ik vind het nog best wel lastig hoor. Nick vindt z’n broertje helemaal geweldig en dat is natuurlijk super maar hij moet af en toe wel even op z’n vingers getikt worden. Hij maakt Luuk nog snel wakker door z’n lawaai en iets te harde geaai
:mrgreen:
Ook vind ik het lastig dat Luuk nog zo vaak een voeding moet krijgen. Hoe doe jij het dan allemaal met jullie kleine man erbij? Nog tips?
Verder hier erg moe, rillerig en ziekjes. Hoop dat dit snel over mag gaan want manlief heeft het ook. Dat maakt het er allemaal niet gemakkelijker op moet ik zeggen.
Tsjonge, wat ben ik toch aan het klagen hè?!! :oops: Sorry, maar moest het even kwijt denk ik.
Ik reageer nu dus ook maar op 2 personen, sorry daarvoor. Ik hoop dat er snel een tijd mag komen dat ik hier weer lekker gezellig mee kan kletsen. Hmm, hoe vaak heb ik dat nu inmiddels al gezegd? :think: Maar, ik meen het.
@Tilly wrote:
Wawa, gaat het bij jou echt zo gemakkelijk met een 2e erbij? Ik vind het nog best wel lastig hoor.Nick vindt z’n broertje helemaal geweldig en dat is natuurlijk super maar hij moet af en toe wel even op z’n vingers getikt worden. Hij maakt Luuk nog snel wakker door z’n lawaai en iets te harde geaai
Ook vind ik het lastig dat Luuk nog zo vaak een voeding moet krijgen. Hoe doe jij het dan allemaal met jullie kleine man erbij? Nog tips?
Onze peuter is 2 jaar en 9 maanden, dus dat scheelt. Kan misschien iets meer uitleggen. Peuter wil ook veel knuffelen, maar het lawaai is geen probleem, omdat beeb dat vanaf zondag al gewend is. Vanmorgen was peuter wel enorm vervelend hoor, maar dat had hij voor die tijd ook al.
Voeden is hier nu tussen 8 en 10 keer per dag. Dat zal steeds minder worden.
De tips die ik heb:
- zorg voor leuk speelgoed dat klaar ligt eventueel al aan het spelen zetten
- eventueel tegelijk laten eten als jij voedt (dingen waar hij lang over doet: manna's, rozijntjes etc)
- mee laten helpen met dingen pakken
- voeden aan begin van middagslaapje en voeden op einde van middagslaapje, zodat je twee voedingen al hebt gehad als Nick weer wakker wordt.
Kuzzie voor jou meid :-*
Wawa het lijkt jou echt zo makkelijk af te gaan allemaal!
Ik hoop dat Tilly wat aan je tips heeft.
Tilly, verontschuldig je niet…ik heb het hier al druk met 1 kleintje…laat staan jij zeg!
Nog niks van Marije gehoord…ben zo beniewud! :mrgreen:
Ik ben ook heel erg benieuwd naar Marije. :mrgreen: Zou ze precies een week na mij bevallen?
Namens Joos (die niet op KoK kan bij haar ouders) en ook mijzelf :mrgreen:
Marije meis, veel succes en zet em op!!! :-* :-* :-*
Hee Wawa wat zien ik!!!
Beebje is toch nog gekomen :inlove: :D :dance:
Gefeliciteerd meid!
Was het wachten wel waard zeker :inlove: :inlove: :inlove:
Alles goed met jou en de kleine?
Bevalling goed doorstaan?
Peuter een beetje lief?
(Oeps veel vragen :oops: )
Geniet er maar van!
@Wawa wrote:
@Tilly wrote:Wawa, gaat het bij jou echt zo gemakkelijk met een 2e erbij? Ik vind het nog best wel lastig hoor.Nick vindt z’n broertje helemaal geweldig en dat is natuurlijk super maar hij moet af en toe wel even op z’n vingers getikt worden. Hij maakt Luuk nog snel wakker door z’n lawaai en iets te harde geaai
Onze peuter is 2 jaar en 9 maanden, dus dat scheelt. Kan misschien iets meer uitleggen. Peuter wil ook veel knuffelen, maar het lawaai is geen probleem, omdat beeb dat vanaf zondag al gewend is. Vanmorgen was peuter wel enorm vervelend hoor, maar dat had hij voor die tijd ook al.
Voeden is hier nu tussen 8 en 10 keer per dag. Dat zal steeds minder worden.
De tips die ik heb:
- zorg voor leuk speelgoed dat klaar ligt eventueel al aan het spelen zetten
- eventueel tegelijk laten eten als jij voedt (dingen waar hij lang over doet: manna's, rozijntjes etc)
- mee laten helpen met dingen pakken
- voeden aan begin van middagslaapje en voeden op einde van middagslaapje, zodat je twee voedingen al hebt gehad als Nick weer wakker wordt.
Kuzzie voor jou meid :-*
Lieve Wawa, dank je wel voor de tips.
Ik geloof dat ik de meeste hiervan al doe. dus dan kom ik voor mezelf tot de conclusie dat ik me misschien toch het meest druk maak om Luuk. Die ligt momenteel te slapen in m'n armen :inlove: Op zo'n moment vraag ik me weer af waar ik me zo druk om maak :oops:
Ach, het zal allemaal wel goed komen hoor maar we zijn er nog niet.
Gisteren te horen gekregen van de verpleegkundige uit het ziekenhuis die langs kwam dat we toch echt maar zo min mogelijk met Luuk op stap moeten gaan. Nu snap ik dat wel maar moet ik dus weer na gaan denken over hoe we het dan de komende periode gaan doen. Wie gaat broood voor me ophalen? Hoe zorg ik ervoor dat Nick nog wel buiten de deur komt? etc etc.
Tsongje, ik kan best zeuren he? :oops: Ik zal er maar snel weer mee stoppen.
Nog even een keertje voor Marije....................mocht je nog bezig zijn, zet hem op meid!!!! :-*
Tjsa, dat is dan weer lastig Tilly :hug:
Ik heb er verder geen verstand van…maar zou je geen recht hebben op een thuis hulp? :think:
Nu ik aan Marije denk denk ik ook weer terug aan mijn eigen bevalling en alhoewel dat best redelijk ging, zeker voor een eerste kindje, denk ik toch ‘waarom heeft de natuur dat niet beter/anders geregeld? Waarom moet het soms zo moeilijk en pijnlijk zijn?’
Meiden, nieuws van Marije!!!
Marije is om 23.05 uur bevallen van een zoon. Hij heet Tyme Juliyan en weegt 3640 gram.
VAN HARTE GEFELICITEERD MET TYME!
Nou Marije we horen binnenkort graag je verhaal natuurlijk maar in ieder geval bedankt voor je sms :-* Geniet van je beebje!!
Ik ga mijn bedje weer in :mrgreen: :-*
:shock: Hèèè??? Dat is snel!! Nou, zo zie je maar. Je peuter effe elders onderbrengen doet wonderen. Ik zal het onthouden.
In elk geval:
Marije, manlief en Jesse, gefeliciteerd met Tyme!!!
Hoop dat het goed met jullie gaat.