**OKTOBERSTOPPERS 2006*deel 20**

Marije, heb foto’s gezien :inlove:

Wawa, Joos, goed topic :wink:

Wen, wat een rotsituatie weer! Wanneer zit het jou nou ook eens mee na een bevalling :hug: :hug:

Patricia, hoe was de eerste werkdag?

Mirretje, Chrisje, ik ben blij dat het gevoel herkenbaar is voor jullie. Ondertussen gaat het wel beter. Alleen heeft beeb vandaag een regeldag. Valt op zich nog mee hoor, maar ik ben alleen maar aan het voeden.

Mirretje, lieve foto’s meid :-*

Patricia, de derde :mrgreen: . Ik denk als mijn kleinste ventje een jaar of 1 1/2 is, maar we wachten eerst even af hoe een gezin van 4 bevalt :mrgreen:

Joos, ik heb afgelopen zaterdag een kolf gekocht, maar dit is eigenlijk nog helemaal niet nodig. Hetzelfde geldt voor de flesjes. Voor mij eigen gemoedsrust had ik wel flesjes en flesvoeding in huis. Het risico is wel dat je hier eerder naar grijpt. Ik heb een borstvoedingscursus gevolgd, zodat ik wist wat me te wachten stond.

Marije, fijn dat je er weer bent.

Charissa, jammer toch dat zo’n topic nodig is. Volgens mij heeft iedereen een uitlaadklep nodig of het nou privé of zakelijk is. Soms zeg en schrijf je zaken onder invloed van hormonen. Als ik nu berichten van een jaar geleden zou lezen, zou ik ze bijvoorbeeld nu wel anders formuleren. Het is voor mij weer een teken, dat het helaas nodig is om niets over namen te schrijven, foto’s te plaatsen, woonplaats etc. Hierdoor blijft altijd de twijfel bij anderen of ik ik ben.

Hoi meiden,

Ik heb het gered om even snel bij te lezen maar Luuk vraagt nu toch echt om een voeding.

Tsjonge, ik hoop dat ik snel weer wat meer tijd heb want dit is vandaag echt de eerste keer dat ik hier heb kunnen spieken.

De computer stond wel de hele dag aan en heb ook wel geprobeerd te kijken hier, maar er kwam iedere keer weer wat tussen.

Ik ga nu Luuk maar eens ophalen.

:-*

Het is inderdaad jammer dat het zo moet lopen :-* . Ik schrijf hier van alles maar de dingen die ik echt privé wil houden, die doe ik via pb.

Ik vind het echt jammer dat de dingen die hier geschreven zijn tegen iemand gebruikt worden, heb dan de ballen om het recht op de man/vrouw af te vragen hoe het zit en hoe een en ander bedoeld is. Het is een forum en soms worden dingen anders bedoeld dan ze geschreven staan.

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :hug:

Soms als je dingen hebt op geschreven, dan lucht het op, en kan je het van je af zetten. Later (een uur, een dag, een week een jaar) kan je er helemaal anders over denken, en zelfs lachen om hetgeen je geschreven hebt. Het gaat immers onder het genot van emoties en hormonen.

Juist hier kan je ff lekker knallen, waardoor je irl gewoon kan blijven functioneren.

Heel jammer als dan blijkt dat je woorden tegen je worden gebruikt, op een wel zeer kinderachtige manier.

zucht

Tilly, Lucky Luuk heeft je nodig meid. Heerlijk dat hij zo bij je wil drinken. Geniet er maar van. We weten dat je niet zomaar wegblijft hier. :-

Wawa, ik vind het idee om alvast wat in huis te hebben ook wel fijn. Het kolven hoeft natuurlijk ook pas als je meer van huis gaat enzo (na verlof bijvoorbeeld). Ik ga binnenkort nog naar een voorlichtingsavond over bv, en hier in de straat woont een lactatiedeskundige. Ik mag bij haar altijd aankloppen als er problemen zijn, dat scheelt ook wel.

Wat betreft flesjes…pfff dan zie je door de bomen het bos niet meer. Wat zijn er veel verschillende soorten/maten/prijzen!

Ik zat te denken aan een starterspakket van Avent. Is dat wat?

(leuk dat je al weer aan een 3e denkt :mrgreen: )

Patricia, hoe is het gegaan meid? Je zal wel bekaf zijn nu. :-

Charissa, je wordt wel weer bewuster van wat je wel of niet kan schrijven hè. Jammer, want het voelde toch wel vertrouwd.

Marije, wat een prachtig kereltje! En wat goed dat je bijna weer mag lopen. :thumbup:

@Charissa wrote:

Het is inderdaad jammer dat het zo moet lopen :-* . Ik schrijf hier van alles maar de dingen die ik echt privé wil houden, die doe ik via pb.

Ik vind het echt jammer dat de dingen die hier geschreven zijn tegen iemand gebruikt worden, heb dan de ballen om het recht op de man/vrouw af te vragen hoe het zit en hoe een en ander bedoeld is. Het is een forum en soms worden dingen anders bedoeld dan ze geschreven staan.

Dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft :hug:

Huh?!, Heb ik iets gemist?? Ik snap even niet wat jullie bedoelen.

…Snap het nu. Laat maar.

He meiden, heb nog niet veel bijgelezen, hang hier een beetje rond, heb om 9:00 uur de echo en zit daar nu op te wachten. Ik moest met een volle blaas komen en ik moet nu zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ongelovelijk plassen :roll:

Nou ja, het is voor het goede doel, hopelijk dadelijk een mooi plaatje.

Mamalena, jij bent nu de volgende in het rijtje die aan de beurt is. Spannend hoor!!!

Wawa, lief trouwens wat je in dat andere topic over ons schreef :-*

Tilly, hoe is het meis, red je het allemaal een beetje met luuk thuis?

Charissa, ik zag je foto’s op het andere topic. Gaaf hoor! Leuk dat poppetje er de leuke kant van in kan zien. Maakt het voor jullie een stuk makkelijker toch. En ik zag dat theo ook mee was gaan kijken? Moet zeggen dat je trouwens wel erg snel wat anders hebt, kwam het toevallig allemaal tegelijk op je pad?

Kyra ow bah, ik gruwel van jou verhaal! Als ik ergens HEEEEEEEEL erg tegenop zie is het wel als ik inscheur of ingeknipt moet worden. Dat is nog daaraantoe, maar dat hechten naderhand dat lijkt me echt zo eng! Oeh bah, nou ja, ik hoop dat het zo klaar voor je is, en het met weken in bad enzo goed geneest. Gelukkig is het daar een goed doorbloed gebied, dat scheelt :hug:

Nou meiden, ff geen tijd meer op de rest te reageren. Moet gaan. Iedereen die ik niet gehad heb, dikke :hug: en tot gauw!!!

Hey meiden! Moet ff gaan bijlezen hoor voordat ik kan gaan reageren, er is best veel geschreven gister!

Tot later! :-*

Hoe is het met jullie allemaal?

Viel toch best wel mee wat ik bij te lezen had :oops: :mrgreen: Op een paar pb-tjes na dan :wink:

Joos, tot aan d ebevalling was ik niet van plan om BV te geven, dus ik had er ook niets voor ins huis. Toen ik ontslagen werd uit het ziekenhuis heb ik gewoon zo’n kolfapparaat gehuurd, inclusief 2 flesjes. Kostte geloof ik 12,95 per week.

marije ik heb d efoto’s gezien :inlove:

Fijn ook dat het met jou zo goed gaat.

Wendy hoe gaat het met jou? Nog veel pijn?

Femmie hoe was je echo meid? Ben erg benieuwd!

Nou, hier eigenlijk niks nieuws te melden.

Gister heb ik weer voor het eerst gewerkt en dat is me best goed bevallen. Was er wel weer aan toe na 17 weken thuis. Vandaag dus weer lekker vrij, maar morgen weer aan de slag. En met Nesrin op het kdv gaat het gelukkig ook heel goed! :thumbup: 3

Vandaag heb ik haar ook gebracht :oops: Dus ff lekker ‘echt’ vrij :mrgreen:

hey meiden heb alles bij gelezen, maar moet nu echt weg voor nacontrole bij de vk.

marije van harte met jullie zoon en wat een prachtige naam.

zou iemand mij een pb kunnen sturen over wat er in hemelsnaam gebeurd is???

ik ben vanmiddag weer even terug en ga uitgebreid op jullie reageren. ik heb namelijk de afgelopen dagen gewerkt en heb geen tijd gehad om hier te zijn. ik blijf gewoon hier lekker schrijven hoor, ik wil niet zo’n climax schrijver zijn zie tekst wawa :mrgreen: sorry dat ik er zo weinig ben geweest.

tot later

Joos, aventstartersset is een prima aanschaf vind ik zelf, maar je houdt altijd het risico dat je beeb een andere smaak heeft :wink:

Jane, rustig aan, we zien je wel weer verschijnen.

Joos, ik heb alleen maar flessen van difrax en die bevallen mij goed… Maar wat Wawa zegt, het ligt echt aan je beeb :wink: :mrgreen:

Hey wat is het rustig hier vandaag…!

Ik heb Nesrin net van het kvd gehaald en het is gelukkig weer hartstikke goed gegaan. Alles juffies zijn verliefd op d’r staat in haar schriftje :inlove: :mrgreen:

Patricia, wat fijn om te horen meid :-*

Jane, ben jij dan alweer aan het werk! :shock:

Ik ben vanaf nu niet meer de hele dag online. Ik wil zoveel mogelijk van mijn mannen genieten. Ik zet dus nu heel bewust af en toe de laptop uit :wink:

@Wawa wrote:

Ik ben vanaf nu niet meer de hele dag online. Ik wil zoveel mogelijk van mijn mannen genieten. Ik zet dus nu heel bewust af en toe de laptop uit :wink:

En je hebt gelijk ook! :wink:

ik geloof dat Jane zelf bij haas baas heeft aangegeven dat ze fgraag weer een paar dagen wil werken… maar dat kan ze je beter misschien zelf vertellen hoe dat zit :mrgreen:

Jane, waar gaat Owen dan eigenlijk naartoe?

En hoe was het bij de nacontrole?

Femmie, Theo zit in het vastgoed vandaar zo snel een huis :wink:

Jane, wat snel al weer aan het werk :shock:

Patricia, wat fijn dat het met Nesrin zo goed gaat op het kdv :thumbup:

nou deze dame is ook op de hoogte…

joos ik heb van avent de kolf met het bewaar systeem ideaal die bakjes om de melk in te bewaren en je draait ze zo onder de kolf of je draait er een speen op en dan heb je een fles. maar ik zou alleen de kolf kopen omdat mijn beepje ook de difrax fles het lekkerst vind en bij de avent fles veel lucht bij zuigt. ik heb geen klachten over de kolf die kolft super.

ja ik werk deze week omdat ik anders veel moet inhalen als ik weer begin. nu ben ik helemaal bij met scholing en kan ik straks gewoon lekker fris beginnen die dagen neem ik elders wel weer terug. het viel me overigens heel erg zwaar ik zat in mijn auto’tje te huilen niet normaal en stond ook nog lang in de file zodat ik alleen maar aan mijn mannetje dacht. :cry: morgen moet ik nog één dagje.

owen is bij mijn moeder en schoonmoeder geweest en vriend lief past ook op. en het gaat super hij is heel erg makkelijk hoor ik iedereen zeggen. het gaat ook een stuk beter nu. minder last van krampjes en hij drinkt goed en slaapt veel. hij is alleen dus verkouden.

patricia hoe is het met nesrin die was ook verkouden he. zo zielig dat gesnotter en gekuch.

charissa wat een verhaal lees ik daar bij jou. ik moet zeggen dat mijn eerste gedachte was jee wat knap dat je afstand neemt. nu denk ik afstand is uitstel van een mogelijke relatiebreuk om het maar zo cru te zeggen, maar zoals jij het beschrijft lijkt het meer een soort doorstart van je relatie of niet? nou ik vind het in ieder geval knap dat jullie zo’n beslissing hebben genomen en als ik je zo hoor spreken schiet het leven alleen zoals ik dat had ook door mijn hoofd. en ik had het geweldig in mijn up in mijn mooie huisje midden in de stad met een tuin. soms verlang ik er wel eens naar terug.

wawa geniet je lekker van je mannen, als het goed is lees je dit dus niet :naughty:

wendy wat vervelend zeg daar bij jou :frowning: een dikke :hug:

m’lena het wachten is nu op jou :dance:

femmie je hebt niets gemist hoor owen is ontslagen uit zh, maar was wel gewoon thuis. hij is gezond verklaard :dance:

patricia fijn dat je eerste werkdag goed bevallen is. moest jij niet huilen? hihi ik dus wel. ook mooi dat nesrin het naar de zin heeft op het kdv dan kun je met een gerust hart werken.

chrisje wat lief dat je je hulp aanbied aan tilly. terwijl je het zelf ook niet makkelijk hebt.

tilly moeilijk dus om een ritme te vinden nu luuk thuis is. wel goed om hem goed te laten aansterken al lever je misschien wat in op je levenstijl en vrijheid. ik vindhet heel knap hoe je er mee omgaat en heb veel respect voor jou en je situatie.

bij de vk is alles goed gekeurd :wink:

liefs jane

Jane, pfoef met 6 weken alweer werken. Heel knap van je. Lichamelijk kan ik nu al wel weer werken, maar geestelijk :naughty: . Ik ben veel te emotioneel.

He meiden,

Kom ff vertellen dat de echo goed was! We hebben beebje zien zwaaien en echt mooie plaatjes. Zal ik binnenkort showen.

Ik hou het kort, barst van de maagpijn en ben voor de verandering doodmoe, dus… ik ga naar bed :wink:

Patricia, hoe waren de eerste dagen op je werk?

@femmie wrote:

He meiden,

Kom ff vertellen dat de echo goed was! We hebben beebje zien zwaaien en echt mooie plaatjes. Zal ik binnenkort showen.

Supergoed nieuws meid :-*