**oktoberstoppers 2006 deel 19**

Joos, ik heb op een gegeven moment, toen ik het echt beu was, tegen manlief gezegd dat ik vond dat hij mij bij moest staan zodra m’n schoonvader weer zo’n opmerking plaatste. Heel vaak had hij niet eens door dat z’n vader dat zei. Hij heeft 'm er een keer op aangesproken en blijkbaar heeft dat geholpen. Ik heb sowieso het gevoel dat m’n schoonouders mij meer geaccepteerd hebben sinds de komst van popje en wij ook getrouwd zijn. Nu gaat het prima.

BIB hier…

lig al twee dagen op bed, met enorme pijn aan m’n bekken… volgens mij ligt beeb niet gunstig ofzo :think:

Ga nu weer even terug, maar probeer vanavond even te lezen en wat te schrijven.

:-* :-* :-*

liefs Marije.

@Marije wrote:

BIB hier…

lig al twee dagen op bed, met enorme pijn aan m’n bekken… volgens mij ligt beeb niet gunstig ofzo :think:

Ga nu weer even terug, maar probeer vanavond even te lezen en wat te schrijven.

:-* :-* :-

liefs Marije.

:hug: :hug: :hug: Balen meid, maar ja wij moeten ook op dezelfde dag bevallen h? :wink: En deze beeb heeft het nog naar z’n zin in de buik. geduld dus :-

hey hey daar ben ik weer even voor zolang het kan.

joos grappig he die hik, owen had en heeft het nog steeds vaak. leuk om te weten dat beep zich in jouw buik heeft verslikt. :wink:

en die tip van m’lena dat is wel een hele goede zeg, zo kan je partner een beetje voor je opkomen want vaak zijn die opmerkingen so geraffineerd. balen hoor.

en een vet :clap: voor dat prachtige lijstje en wat een mooie beepjes leveren wij af zeg.

angela ik herken veel in jouw verhaal. wat een spanning en zorgen he? je bent ineens moeder, maar je voelt ineens ook zoveel zorg ik vond het verschrikkelijk om de kleine achter te laten en naar huis te moeten. ik heb ook zeer veel respect of bewondering voor tilly die dat al een tijd elke dag doet. het is zo tegen natuurlijk. maar wat heerlijke meid en wat een bos haar.

ik hoop en duim dat de oktoberstoppers meer positieve verhalen hier mogen hebben.

wendy wat een prachtig kindje en wat heerlijk dat het zo goed gaat. en devin houdt de borsten van zijn moeder dus goed in de gate. moet ook wel bijzonder zijn voor zo’n kleintje he. en wat grappig dat je zoveel herkent. hoe is het met de familie in nl zijn ze een beetje trots?

wawa het spijt me ik ben hier ook niet zo vaak :oops: maar bij de nov mama’s is het nu spitsuur vermoed ik.

femmie wat gaat de tijd hard he en ik had je verhaal ook al gelezen, maar het is zo orgineel en leuk dat ik het kan blijven lezen. :-* leuk om het nu met je familie te delen he.

m’lena ik ben benieuwd naar het kamertje ik was heel erg onder de indruk van het kamertje van je poppetje en nu vraag ik me af wat je hebt gemaakt voor je pintje.

patricia hoe gaan de nachten nu. wat beter? ik moet er nog veel te vaak uit naar mijn zin :oops: heeft ze nog last van krampjes? en al plannen voor een volgende… aankomende zomer al… hmm misschien doe ik wel mee haha maar dan wel met keizersnede :mrgreen: ik geniet nu met de dag meer.

tilly… hij is al over de anderhalve kilo en nu hup naar de twee dat is toch een fijn idee niet. en wat goed dat luuk steeds genoeg voeding bij jou haalt, dat is toch iets om trots op te zijn. :clap:

morgen ga ik naar de consultatie arts en woensdag weer naar het zh. dus wij zijn er nog wel druk mee, al kan ik het wat beter loslaten nu en mijn kleine man gewoon behandelen als een gezond kindje, ik was zo krampachtig en voorzichtig.

gisteren een groot kraamfeest gehouden hier en ben nog bek af, maar we hebben het wel gehad en men wat een cadeau’s hebben we gehad althans owen,

Jane, geef je nog BV? Vaak moet je er dan ook langer uit 's nachts hoor, maar het is en blijft natuurlijk wel het beste. Ik hoop, dat je snel in een rustiger vaarwater komt. Waarom hebben jullie een kraamfeest gehouden en gene kraamvisite? Gewoon interesse hoor. En wat heb je allemaal gekregen. ik ben errug nieuwsgierig :mrgreen: :mrgreen:

Wawa en jane :oops: het zou natuurlijk best wel eens zo kunnen zijn dat ik het verhaal hier al vertelt had over het vertellen :oops: ben af en toe echt ff kwijt wat ik wel en niet vertelt heb :oops:

Jane, wat knap van je dat je het allemaal wat los kan laten. En wat leuk van dat kraamfeest. Ben je er nu ineens vanaf? Of komen er ook nog mensen op kraamvisite?

En ja, heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk dat ik het kan delen met familie. Ik was er zo klaar mee, met alles voor me te moeten houden.

Marije, doe het rustig aan meis. Stiekum hoop ik voor je dat beebje snel gaat komen, dat je van al die vervelende pijn af bent :hug:

Joos, sterkte vanavond :wink:

Mamalena, wel fijn dat het sinds de komst van popje beter klikt met je schoonvader. Jammer dat zoiets ervoor nodig is, maar toch…

En jaaaaaaaaaa meiden, morgen alweer 10 weken!!! Ik vind het zelf ook supersnel gaan. Heb gelukkig geen last van het gevoel dat de eerste 12 weken voorbij kruipen, das wel fijn.

We hebben gewoon al 1/4 van de zwangerschap gehad!!! :shock:

Heerlijk he Femmie. Wanneer heb je ook alweer je volgende echo?

@Wawa wrote:

Morgen :wink:

En hoe is het met jou? Vermaak je je een beetje?

@femmie wrote:

@Wawa wrote:
Morgen :wink:

En hoe is het met jou? Vermaak je je een beetje?

Wat fijn zeg. Laat je gelijk weten hoe het was :-*

Ik vermaak me op zich wel, maar lichamelijk wordt het zwaarder, dus ik moet gewoon een stapje terugnemen en daar baal ik van.

ja kan ik me voorstellen, maar geniet maar wel van de tijd die je vorige keer nooit zwanger mocht meemaken.

Ik moet morgen gewoon werken, dus weet nog niet of ik het hier meteen kan vertellen.

He vraagje:

Ik kan kiezen tussen “ouders van nu” of “kinderen” welke kunnen jullie aanraden voor als je zwanger bent? Of krijg ik straks in een van die pakketen al een gratis proefexemplaar ofzo?

@femmie wrote:

ja kan ik me voorstellen, maar geniet maar wel van de tijd die je vorige keer nooit zwanger mocht meemaken.

Ik moet morgen gewoon werken, dus weet nog niet of ik het hier meteen kan vertellen.

He vraagje:

Ik kan kiezen tussen “ouders van nu” of “kinderen” welke kunnen jullie aanraden voor als je zwanger bent? Of krijg ik straks in een van die pakketen al een gratis proefexemplaar ofzo?

Ouders van nu krijg je volgens mij gratis. Ik vind zelf de KINDEREN erg leuk.

Wacht wel even op een leuk aanbiedingscadeau waar je wat aan hebt. Scheelt je echt heel heel veel geld. :wink:

Ik heb het weer overleefd. Gelukkig was ze in redelijke stemming.

Weer vreselijk verwend met een complete babymexx outfit. Pfff dat is bij elkaar duurder dan wat er voor de rest in de kast hangt geloof ik :shock:

Femmie, veel plezier morgen meid. Hopelijk ligt die kleine vrolijk naar jullie te zwaaien. :dance:

Ik heb veel bladeren gratis gekregen. Wij jonge ouders is gratis via de prenatal geloof ik. Verder krijg je overal wel kortingsbonnen van.

Wawa :hug:

Jane, die hik is inderdaad grappig. Enneuh inderdaad, be baby’s van dit topic mogen er zeker zijn! :-*

Hopelijk krijg je deze week allemaal goed nieuws van de artsen.

Marije :hug:

Mamalena, ah gevoelig punt, wij zijn niet getrouwd 8) Gelukkig steun mijn vriend me wel.

Fijn dat het nu wel beter gaat tussen jou en je schoonvader.

Hoi meiden,

Kom andere keer bijkletsen maar wil wel even Femmie veel plezier wensen morgen met de echo!!!

:-*

Femmie, veel plezier vandaag bij de echo!

Ik heb hier ‘ouders van nu’ maar die heb ik opgezegd, want 9 van de 10 keer las ik hem niet. Heel veel reclame e.d. zit erin.

Loïs heeft heerlijk geslapen in haar nieuwe kamer (nog niet helemaal af hoor :shifty: ) en voor het eerst later wakker geworden dan 07.00 uur :shock: hmmmm ga er maar vanuit dat het eenmalig is, dan valt het altijd mee als het nog een keer voorkomt :lol:

Jane, succes vandaag bij de arts met Owen :inlove:

Hikken van de baby, had Loïs ook heel erg in mijn buik :inlove: Na de geboorte ook nog heel veel gehad, nu is het gelukkig minder…

Marije, :hug:

Lees later verder bij, even loïs aankleden :-*

Goeimorgen,

Femmie, heeeel veeeel plezier vandaag!!! Jullie gaan gewoon jullie kleine garnaal zien met kloppend hartje, leuk!!! :inlove: Je komt meteen verslag uitbrengen hè?

Femmie, ben je alweer terug?

Hier BIB-melding. Marije, waar ben je? :wink:

Hier Wawa! BIB… ben net een beetje wakker… heel de nacht niet geslapen… Maar maak je geen zorgen hoor, we bevallen op dezelfde dag :wink: :wink: :wink: :mrgreen:

@Marije wrote:

Hier Wawa! BIB… ben net een beetje wakker… heel de nacht niet geslapen… Maar maak je geen zorgen hoor, we bevallen op dezelfde dag :wink: :wink: :wink: :mrgreen:

Nou zeg, ik heb dus ook heel beroerd geslapen. We gaan dus wel gelijk op! :wink:

Sorry meiden, loop een beetje achter want heb nog niet alles kunnen lezen. Ik hoop dat alles goed gaat met iedereen. Helaas geen Bub’s dit weekend!

Tot gauw :-*

Hier nog even snel een vraagje, voordat ik weer plat ga.

Is er iemand die eventueel haar 06 nummer wil geven voor het geval ik niet zelf kan posten met een BIA of BUB melding?

liefs :-*