Oooooooooh, wat een lekker meissie!! En dat haar… :inlove: Geweldig. Fijn dat het zo goed gaat met haar.
Wawa, ik ga ook niet zitten wachten hoor, maar ik wil wel eerder alles op orde hebben dan 2 jaar geleden. Toen was er nog zoveel niet gedaan! Was echt een stressfactor in m’n kraamtijd.
uhmmmmmmm, ik ben al wel een beetje aan het wachten :roll: :oops:
Thanks voor jullie reacties. Ik ben ook erg verliefd op onze dochter!
Vanavond zijn we weer bij Sanne geweest. Ze was klaarwakker. Normaal slaapt ze als een roos, zelfs tijdens het geven van de fles. Manlief was bezig om haar te verschonen. Tijdens het verschonen begon ze ineens te plassen en te poepen. Aangezien ze nog aan de antibiotica zit is de ontlasting lekker dun. Het hele bed zat eronder en moest verschoond worden. Daarna heeft ze de fles gekregen. In eerste instantie kreeg ze 8 voedingen per dag en dat is nu terug gebracht naar 6. Ze kreeg eerst 60 cc en nu krijgt ze 90 cc. Dat is best wel veel. Daar moet ze echt nog even aan wennen. Ze kreeg er maar 70 in. Ik heb haar nog even geprobeerd in slaap te krijgen, maar mevrouw was klaar wakker en had het niet in de kop om te gaan slapen. Ze begon wat te jengelen en ik gaf haar mijn pink. Daar is ze helemaal verzot op. Op een gegeven moment heb ik haar toch maar in het bedje gelegd, maar de ogen waren wijd open. Ik ben op een gegeven moment toch maar weg gegaan. Dat was moeilijk want ik wil niet dat ze huilt als ik naar huis ga. Al snel werd me duidelijk dat ze aan het jengelen was omdat ze haar zin niet kreeg (ze wilde mijn pink en die kreeg ze niet meer). Zo jong en dan al manipuleren. Het zit er al vroeg in.
Ik ben zo ontzettend blij dat het goed gaat met onze kleine meid. We hebben echt in spanning gezeten de afgelopen periode. Nu nog een weekje geduld en we mogen haar mee naar huis nemen. :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik heb geen tijd gehad om alle pagina’s te lezen dus ik spring dan vanaf hier weer in. Ik zal proberen om wat te schrijven en te reageren als ik tijd heb.
spring er hier net als Angela wel weer in zover het wordt toegelaten 8)
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties :-
Angela wil wel ff op jou reageren.
Fijn om te horen dat je meisje het toch goed doet… Wat klote zeg voor jullie om zo te beginnen he.
Wat ik uit je verhaal begrijp is het dat Sanne het misschien bij jou heeft opgelopen tijdens de bevalling. Is het dan waar ik ook positief op was getest? Ik moest voor Strep B dus aan het infuus met antibiotica tijdens de bevalling. Teagan is daarna ook extra getest enzo.
Vind het in ieder geval erg sneu voor jullie, maar gelukkig loopt het goed af :hug:
Dus daar is het niet standaard die controle dan of wel?
Hoe is het verder met iedereen?
Hier alles goed, Ik merk wel dat ik te veel doe. Ik voel me zo goed eigenlijk dat ik denk de hele wereld aan te kunnen. John moet me dan ook regelmatig op de bank zetten hehe.
Teagan doet het super. Hij lijkt echt super veel op Devin.
Ben blij dat ik weer thuis ben, lekker ons eigen en kan Devin ook wennen aan zijn broertje.
Mijn ( . )( . ) zijn aan het groeien en de melk en zo komt lekker op gang… :dance: heerlijk en ik hoop er zeker nog lang van te mogen genieten.
Devin vind het wel grappig als Teagan drinkt… dan zegt ie.
what is Teagan doing to mommy’s boobies :lol:
Zal morgen wel foto’s op het forum zetten, ga nou lekker wat eten en dan rusten de rest van de tijd.
Angela, fijn je hier weer te zien meid. Je hebt nogal wat meegemaakt de afgelopen week zeg. Hopelijk mag Sanne snel naar huis en is ze verder helemaal gezond.
Wat een bos haar heeft ze al zeg! Geweldig! :inlove:
Wendy, jij voelt je helemaal goed hè. Super om ook positieve verhalen te lezen bij de oktoberstoppers. Goed naar John luisteren en het lekker rustig aan doen hoor Schattig hoe Devin op zijn broertje reageert.
Patricia, dit zomer is voor mij te vroeg hoor :mrgreen: Een jaartje later misschien?
Tilly, was alles goed bij Luuk? Ik hoop echt dat hij snel met jullie naar huis mag.
Bedankt voor het :oops:
Het leek me wel leuk om de kleintjes in het lijstje te verwerken. Maar als de mama’s dat liever niet willen dan moeten ze het maar even aangeven.
Wawa, sorry, ik ben er wat minder de laatste tijd. k Doe mijn best wel om regelmatig te komen, maar heb het vrij druk. Over 5 weken ga ik met verlof en ik heb nog een stapel werk weg te werken.
Vanmiddag eerst boodschappen gedaan, en daarna hoorde ik dat mijn schoonouders morgen op bezoek komen. :twisted: Hij is wel aardig, maar ik kan haar niet uitstaan. Ze heeft altijd overal commentaar op en ik kan niets goed doen. We kregen een babypakje van haar met de opmerking “Dan heeft de kleine in ieder geval ook iets leuks”.
Zo zijn er nog wel tig voorbeelden. Mijn vriend zegt dat ik me er niets van aan moet trekken en me niet druk moet maken, maar dat is makkelijker gezegt dan gedaan.
Naja Joos, wat een achterlijke opmerking van je schoonmoeder :evil: :twisted: Ze had er van mij 1 teruggekregen, stuur haar maar hierlangs hoor
Hier het weekend de kids van Theo en we zijn de kamer van Loïs aan het verbouwen. Ze gaat nu eindelijk uit het ledikant en in het peuterbed, maar daarvoor moet haar kamer opnieuw ingedeeld worden, want er staat nu nog een bed voor Theo zijn oudste dochter Rebecca. Die krijgt een slaapbank (waar Loïs ook lekker op kan zitten). Zo heeft Loïs haar eigen kamer (eindelijk!! :mrgreen: ) en Rebecca toch nog een klein eigen hoekje :thumbup:
Charissa, da’s goed, ik stuur haar wel even langs! :mrgreen: Normaal zou ze zo’n opmerking ook driedubbel terug krijgen, maar ik probeer toch voor mijn vriend de lieve vrede wat te bewaren.
Loïs is een peuterbedje! Ze wordt al echt groot hè. Wat zal ze trots zijn op haar eigen kamertje!
Wawa, het is hier inderdaad momenteel rustig ja. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het ergens ook wel lekker vind want dan kan ik het tenminste een beetje bij benen :oops: :mrgreen:
Maar, hoe is het met jou meid? Al helemaal klaar voor de komst van de kleine? Zal vast wel aangezien je er een beetje rekening mee moet hebben gehouden dat ook deze uk te vroeg geboren zou worden net als peuter destijds.
Hoe gaat het momenteel met peuter en z’n zere oren? Doet de neusspray z’n werk?
Angela, hoe gaat het met jou meid? En met de kleine Sanne, hoe gaat het nu met haar? Nog een paar dagen meid en dan mag ze lekker met jullie mee naar huis :inlove:
Charissa, wat leuk dat Loïs een ander bed heeft. Vind ze het leuk om in een ‘groot’ bed te gaan slapen? Wat wordt ze toch groot meid!!
Fijn voor haar dat ze nu toch een beetje een eigen kamer heeft zo met een slaapbankje. Ideale oplossing hoor!!
Joos, ik kan me voorstellen dat je niet zo heel veel tijd hebt om hier te schrijven. Je zal het wel goed druk hebben momenteel.
Wat een heerlijk vooruitzicht dan toch dat je over 5 weekjes lekker verlof hebt!! Nog even meid.
Wat de foto’s in het lijstje betreft, ik vind het prima hoor!! Juist daarom vind ik het lijstje zo mooi :inlove:
Mamalena, wat ontzettend balen dat het momenteel niet lekker gaat met jou. Je hebt echt wel nare klachten meid. Fijn dat je nu wel thuis kan zitten en niet met die pijn aan het werk hoeft. Nu is thuis zitten ook niet altijd even leuk, maar nu wel het beste voor jou.
Succes met alles voor elkaar maken voor de kleine uk.
Femmie, hoe gaat het bij jou? Nog steeds last van verminderde eetlust? Begint je buikje ook al iets op te zetten?
Wat gaat het trouwens hard zeg het aantal weken dat jij alweer zwanger bent :shock: Leuk hoor!!!
Jane, hoe gaat het bij jou? Alles goed met jou en Owen? Hoe staat het nu met z’n hb en is er al meer duidelijk wat ze eventueel gaan doen? Hmmm, of had je dat al verteld :oops: :think:
Chrisje, met jou en de meiden ook alles goed? Al meer gehoord van Groningen?
Wendy, zijn jullie lekker aan het genieten van Teagan? Nog steeds alles goed daar bij en met jullie?
Hoe reageerde jou familie trouwens op het mooie nieuws?
Patricia, wat fijn dat Nesrin jullie weer had verwend met een nachtje doorslapen. Heeft ze het nog weer een keer gedaan? Hoe gaat het verder met jou? Kun je een beetje je draai als moeder vinden? Klinkt een beetje vreemd maar het is soms niet niks, hoeveel je er ook van geniet.
Marije, hoe gaat het met jou meid? Kun je het nog een beetje volhouden allemaal? Al enig teken van een naderende bevalling?
Hier alles goed.
Luuk is natuurlijk weer gegroeid en woog vandaag 1650 gram. Hij krijgt een beetje bolle wangetjes en er zijn zowaar billetjes te zien als je de luier verschoont :inlove: Ontzettend mooi om te zien!!
Het drinken bij mij gaat ook super. Zoals jullie vast al wel weten ga ik 2 keer op een dag heen en meestal drinkt hij dan ook die 2 keren bij mij. Vanmorgen en vanavond heeft hij het volledige aantal cc dat hij binnen moet krijgen netjes bij mij gedronken. Hij hoefde dus niks na te krijgen via de sonde :dance: Goed hè!!
Vanmorgen heb ik hem weer in bad gedaan en hij heeft er volop van genoten. Prachtig was dat :inlove:
We kregen een babypakje van haar met de opmerking "Dan heeft de kleine in ieder geval ook iets leuks".
...Joos, wat irritant!!!! Oh, ik kan me zó goed voorstellen dat je op zo'n moment echt op je tong zit te bijten!
Mijn schoonvader kon in het begin ook wel van dat soort opmerkingen maken. Hij zei bijv. ooit toen wij daar op bezoek waren en ik zei dat we moesten gaan omdat ik enorme honger had: "Nou nou, dat zal bij jou wel meevallen. Je hebt genoeg om op te teren."...... :shock: ..... :evil: De l*l! Inmiddels heeft hij bijna 2 kleinkinderen van me en haalt hij het niet meer in z'n hoofd.
Femmie, beetje late reactie, maar wat een ontzettend achterlijke reactie van de vent op je werk. Werkelijk belachelijk!!!
Reactie op je chocoletters, errrrrrg leuk. Goed bedacht!
Oh, en zwanger zijn vind ik ook niet je-van-het, hoor. Iemand haalde dat een tijdje terug aan. Ik vind het heel bijzonder, maar ook zát ongemakkelijke momenten. Vooral deze zs. Sprak een vriendin vandaag die woensdag bevallen is en zij zei ook dat ze d'r buik niet mist. Had ik ook.
Charissa, fijn dat Loïs meer haar eigen kamer krijgt! En een groot bed, spannend voor haar!
Joos, oh wat heb je toch een mooi lijstje gemaakt zeg :thumbup:
oh wat een nare opmerking zoiets. valt niet mee om de vrede te bewaren voor je vriend natuurlijk :hug: Je moet natuurlijk dalijk wel je gevoel weergeven als de kleine er is als je iets tegenzit, al valt het niet mee. Ze zal dan wel met veel “goedbedoelde adviezen komen” :-
Femmie, hoe is het met je? hopelijk gaat het al wat beter met je vermoeidheid en zo.
Charissa, oh wat heerlijk joh dat Lois dalijk haar eigen kamertje en zo heeft. Tja wel een leuk idee om gewoon een slaapbankje voor haar half zusje te hebben op de kamer. Als zij er dan niet is dan lijkt haar kamer ook meer voor haar zelf… ben benieuwd hoe het er dalijk uitziet
Tilly, Luuk doet het echt goed he… erg fijn om te horen.
Hoe is het nou met Nick? is hij weer opgeknapt?
Verder was het ff emo om naar huis te bellen dat Teagan was geboren.
Het is toch moeilijk voor hun dat ze hem niet kunnen zien in het echt en knuffelen.
Wawa, was je kleintje ook ziek?
Hou je het nog een beetje vol?
Marije, hou je het ook nog een beetje vol?
Hoe is het met de rest? :-
Hier gaat alles goed, heb ff gespamed in het show forum.
Heb alleen nog wel last van naweeen en vooral tijdens de bv.
Teagan doet het super en Devin is nou al een echte bezorgde grote broer.
:-*
Mamalena, bij devin miste ik de buik met vlagen en zal dat dalijk misschien weer hebben. Heb er wel van genoten.
Zo, ik ben even 12 uur niet geweest en hier is het opeens reuzedruk. Heb ik een ander bioritme ofzo?? :lol: :lol:
Mamalena, ik vind zwanger zijn tot 35 weken echt leuk, maar deze laatste week vind ik echt waardeloos. ik wil heel erg veel, maar lichamelijk trek ik dat gewoon niet helaas. Maar ja, volgens mij heb jij het vele malen zwaarder, dus ik mag niet klagen :oops: :roll:
Hier zoals jullie lezen nog steeds BIB. Had ik na de geboorte van peuter met 36 weken en 6 dagen niet verwacht. Ik ga toch maar eens meer naar de 40 weken (of langer :roll: ) toeleven. Ik krijg van iedereen reacties dat mijn buik zo laag hangt. Dat zegt dus geen ene drol! (Dus idd dacht ik eerder te bevallen Tilly)
Angela, ik hoop, dat jullie kleine meiske snel naar huis mag. Ik heb gisteren over jouw bericht heen gelezen gek genoeg. :hug:
Kyr@, naar hoor die naweeën. Schijnt vaak te zijn bij een tweede bevalling. Hopelijk is het snel voorbij.
Joos, wat een k u t schoonmoeder. Mijn schoonmoeder is ook zo’n draak. Niets van aantrekken en vooral niet tussen jullie laten komen hoor. :-* Enne wij gaan het later anders doen met onze schoondochters toch? Ik hoop namelijk niet dat ik zo’n draak van een schoonmoeder wordt :lol: :lol: :mrgreen: O ja, ik houd helemaal niet van bezoekjes van mijn schoonouders :roll: :oops: Herkenbaar?
Charissa, voor wat voor peuterbedje ga je? Onze peuter ligt nu sinds februari in een peuterbedje en ik vind het ideaal. natuurlijk ook omdat hij zindelijk is en nu zelf makkelijk uit bed kan komen om boven aan de trap te roepen, dat hij moet plassen/ poepen.
Marije, ik wacht op een BIB melding van jou
Vanmorgen met peuter broodjes gemaakt. Ze zijn nu aan het rijzen onder de theedoek. Straks de oven in. Njammie. Moet wel toegeven, dat ik me echt even moet zetten tot dat soort acties. Naderhand ziet de keuken er namelijk erg wit uit door al het meel en was ik wel effies bezig om alles weer schoon te krijgen. Maar ja, wat heb ik anders de hele dag te doen :mrgreen:
He meiden, sorry ik ben erg saai de laatste tijd en kan jullie ff echt niet meer bijhouden (kan het hele forum niet meer bijhouden)
Mamalena, wat ben jij al lekker bezig met alles (moet ook wel want jij banner tikt ook al richting het einde)
Leuk hoor dat je zo goed geslaagd bent.
En wat heerlijk die vakantie. Ik hoop dat wij er ook nog ff tussenuit kunnen voor de kleine geboren wordt.
Angela, jeetje joh wat een voorspoedige bevalling!!! Fijn hoor.
Jeetje en wat een zorgen ook al met sanne. Dat hebben er veel hier in het clubje zeg! Direct een hoop zorgen om beebje. Gelukkig is het nu allemaal weer goed. Hoop dat de week snel om is en ze mee naar huis mag. Dan kan je lekker gaan genieten. Hoe is je man eronder? Geniet die ook mee?
Charissa, waar is je link naar je website? Ik las dat lois een nieuwe kamer heeft gekregen. Die wil ik wel zien natuurlijk!!!
Wendy, meis toch, wel lekker rustig aan doen en genieten he!!! Bij jou gaat alles lekker voorspoedig zo te lezen. Heerlijk hoor. En zo gaaf dat ie op halloween geboren is!!!
Joos, wat een leuk lijstje heb je gemaakt!!! Grappig, er staan geen namen bij de beebs, maar kan wel eruit halen welke van wie is :mrgreen:
En heb je je schoonmoeder overleefd?
Wawa, :hug: hoop dat je je verder wel vermaakt tijdens je verlof toch? Ondanks dat het hier zo rustig is…
Tilly, met luuk gaat het ook beetje bij beetje de goede kant op he. Jeetje blijft wel echt een kleine uk…
Jane, hoe is het met jou meis? Geniet je lekker? En Owen, hoe gaat het met hem? En zijn hb?
Marije, met jou alles goed meis? Hoe gaat het met het rust houden?
Nou, hier gaat het goed verder hoor. Mag niet klagen. Eetlust is weer beter. Vermoeidheid blijft (maar dat zal wel 9 maanden zo zijn, want ik ben gewoon een slaapkop)
Wel wat uitstraling in mijn bil wat op z’n tijd af en toe niet te harden is, maar dat ga ik morgen gewoon ff aankaarten bij de gyn.
Verder heb ik al een heeeeeeeeeeeeele leuke meisjesnaam bedacht. (ben er helemaal verliefd op, hebben jullie dat ook gehad met de naam die je koos? :oops: )
Verder hebben mijn collega’s erg leuk gereageerd op het niet nieuws.
En ik had nog niet vertelt hoe we het bij mijn familie vertelt hadden:
We waren met iedereen bij elkaar omdat we lootjes gingen trekken voor kerst en mijn broers verjaardag gingen vieren. Ook mijn opa en oma waren er.
Paar jaar geleden is het mis gegaan met lootjes trekken, twee mensen dachten mijn vader te hebben, terwijl een van hen mij eigenlijk had. Had ik dus geen kadoos :lol:
Dus wij hadden zelf kaartjes gemaakt en ingesealt en de afspraak gemaakt dat dat kaartje voortaan op het kadootje moet zitten. Maar er waren er toch een paar kwijt geraakt. Hè toch. Nu moesten we nieuwe maken :mrgreen:
Dus hadden we overal oom, tante, opa, oma, papa en mama voorgezet (wat van toepassing was).
1e rondje trokken mijn vriend en ik allebei onszelf.
Daarna volgde nog 3 rondjes voor mijn broer ineens zei “wie is papa…???” toen ie het hartop uitsprak had hij in eens zoiets van “he verrek” iedereen door het dolle heen.
Was echt super leuk. Mijn opa en oma ook helemaal trots (wordt hun 5e achterkleinkind).
En mijn neefje en nichtje reageerde ook superleuk. Mijn neefje reageerde eerst van “neuhhhhhhhhhh dat kan niettttttttt” en daarna sprong ie op schoot en begon hij in mijn buik te pikken (heel zachtjes) en zei “daar zit een baby in”
Mijn nichtje later ook. En ik hoorde van mijn schoonzusje dat ze nu aan iedereen vertelt dat tante femke een baby in de buik heeft :inlove:
Nou meiden, fijn weekend allemaal enuhm mocht er iemand gaan bevallen, dan heel veel succes en zet hem op!
Tilly, wat goed dat Luuk zonder bijvoeden kan! (die 2 keer dat hij bij jou drinkt) Wat een knap ventje is het toch hè :dance:
Mamalena, lekkere opmerking van je schoonvader! :roll: Hoe heb je die man getraind?
Wendy, ja die adviezen heeft ze al. :? Ze heeft ook al aangegeven welke namen ze leuk vind (die worden het dus zeker niet!). Enneuh, of ze niet kon blijven slapen als de kleine geboren was. NO WAY!
Die naweeen lijken die op gewone weeen? Dat lijkt me geen pretje.
Wat een schatje is Devin, nu al de bezorgde grote broer :inlove:
Wawa, dus schoonmoeder is bij jou ook een gevoelige snaar. Wij gaan dat inderdaad heeeeel anders doen. We hebben immers een goed voorbeeld hoe het niet moet.
Jouw kleintje heeft het nog erg naar zijn zin bij mama. Geen een zwangerschap is hetzelfde hè.
Je keuken is misschien een puinhoop na broodjesmaken, maar de kleine man heeft er weer een superherinnering bij. Wij deden vroeger ook altijd zulke dingen, en daar denk ik met veel plezier aan terug.
femmie, geen sorry, neem lekker je rust. Nog een paar weekjes en dan heb je vast meer energie. Alweer 10 weken zeg :dance:
Mijn schoonmoeder is onderweg, ik zit me nog even geestelijk voor te bereiden.
Jij bent volgens mij super creatief. Echt leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent. :thumbup: