Het werd weer eens tijd voor een nieuw deeltje volgens mij!
Ik ben benieuwd hoeveel baby’s er in dit deeltje geboren worden.
Joos wat ziet dat er mooi uit meid. bedankt voor het mooie lijstje.
tilly ik kan me dat goed voorstellen dat je al die beeps zo groot vind owen lag op de couveuse afdeling en toen ik daar om me heen keek ben jij vaak door mijn gedachte heen geflitst. er zaten daar moeders de hele dag te waken bij die hele kleine babies, owen was echt een reus. het is een wonder die kleintjes, ik hoop dat luuk lekker blijft groeien 40 gram is veel op zo’n lichaampje dus dat is goed nieuws. en lekker spammen hoor.
wawa geniet lekker van je verlof, je hebt het verdient.
angela goed nieuws hoor, ziet er goed uit je waardes, nu nog (even) :? bevallen. spannende tijden voor je.
bedankt voor de lieve wensen en ja ik vind owen ook een onwijze knapperd :oops:
tot later liefs jane
BIB
Jane, echt een mooi kereltje hoor! :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ben nu even bij mijn zussie. We gaan straks lekker lasagna eten! :drool:
Ik krijg steeds heftigere voorweeën. Vanmiddag in de auto onderweg naar mijn zus ook weer. Vreselijk. Het straalde lekker naar mijn rug uit, getver dat voelde echt niet fijn. Maar kijken hoe het verder verloopt vandaag. Het komt en gaat. Nu op dit moment voel ik het ook weer opkomen.
Nu zijn manlief en ik vanmiddag even aan het stoeien geweest om te kijken of dat ook wat in beweging brengt. :oops: :oops: :oops: Je weet maar nooit.
Wij gaan nu lekker eten. Ik hou jullie op de hoogte!
:-*
Jane, wat een mooi kereltje. Nu snap ik dat jij zo geniet :inlove:
Ik ga weer ff bankhangen. Ben erg moe de laatste dagen. Hoop snel weer van de partij te kunnen zijn hier. :-*
Joos, idd vond ik schirjven ook persoonlijker dan adresstickers.
Heel stom, maar ik was Mirretje en Patricia al weer helemaal vergeten :oops: :roll: . Ze schrijven hier ook nauwelijks. Ik heb steeds het gevoel, dat we maar 3 beebs hebben.
Oh meiden,
Wat ben ik jullie toch aan het verwaarlozen :oops: Het komt er echt allemaal niet zo van de laatste tijd. Jullie zullen het vast wel begrijpen, maar ik baal er zo van :wall:
Ik zou anders nog één weekje moeten werken en dan verlof. Dan had ik dus ‘normaal’ gesproken veel meer van me laten horen, maar ja… Zo zie je maar weer dat je het niet zelf in de hand hebt.
Heb alles bijgelezen hoor. Fijn dat er geen gekke dingen aan de hand zijn.
Ik moet nu kolven en daarna zal ik denk ik m’n bed maar eens opzoeken. Ik val zowat in slaap achter de computer dus…
BIB
ff vlug ben net thuis, bleh ben sinds gister bij schoonmoeder geweest na de dokter.
Alles goed, nog hetzelfde alleen iets meer week.
Niks bijzonder hier, heb nog wat inkopen gedaan voor devin. Grote box vol met duplo blokken . in een rijdende box in de vorm van een bus. heel leuk voor 6,50 dus ik ben blij kan hij spelen.
hier zit zo’n tweedehands winkel voor baby en kinder spullen. ziet er allemaal goed uit is nette winkel en scheelt een boel geld in bepaalde dingen.
verder Tilly lieverd :hug:
Jane, lieffffffffffffffffffff is Owen :inlove:
voor de rest niet zo veel ik ga zo mijn boodschappen doen en ben er morgen weer
Tilly, gaan die weken vooraf nu van je totale verlof af? Of heb je recht op 16 weken vanaf 6 weken voor je uitgerekende datum?
Hier eindelijk een peuter die niet om 6 uur wakker was, maar om kwart voor 8! :dance:
Wawa, m’n zwangerschapsverlof is ingegaan op de datm dat Luuk geboren is. Ik heb dus al 3 weken verlof er op zitten nu :wall: Tja, als je kindje 2 maanden te vroeg geboren wordt heb je gewoon meteen verlof wanneer je bevallen bent. Echt niet leuk :evil:
Het zou dan dus zo zijn dat als Luuk thuis is ik nog ongeveer een week of 6 samen heb met hem en dan weer aan het werk moet. Dat gaat dus niet gebeuren :naughty: Dan neem ik wel ouderschapsverlof op ofzo want dat is niet te doen.
Heerlijk dat peuter eens een keer uitgeslapen heeft. Geniet er maar van meid. Ik hoop voor je dat hij dat tijdens je verlof nog veeeeeeeeel vaker gaat doen :mrgreen:
Nou meiden, fijne dag allemaal vandaag. Ik moet weer eens kolven en dan op weg naar het ziekenhuis.
Spreek jullie wel weer.
Jee balen meid, maar ik weet dat je na je zwangerschapsverlof wel tijdelijk de ziektewet in kunt. Ik weet niet wanneer de voorjaarsvakantie bij jullie valt, maar er moet toch iets te regelen zijn? :hug:
Ik ben er weer.
Vinden jullie het erg als ik hier weer inval?
Heb wel ff de (vlgs mij) belangrijke dingen weten te filteren, maar als ik iets over het hoofd zie, sorry daarvoor.
Jane, wat een bevalling meis. Jeetje, wat moet jij het zwaar gehad hebben. Gelukkig maakt owen het wel weer goed geloof ik :inlove:
Ik zie he tal helemaal voor me wat je mee hebt moeten maken :hug:
Chrisje
Meis wat een schok. Ze zeggen wel eens dat het fijn is te weten wat er nu is, dat iets een naam heeft, maar dit is toch wel ff schrikken. Hoe gaat het nu met je?
Tilly, ik heb ongelovelijke mooie foto’s van luuk en je mannetje voorbij zien komen, hoe is het verder met jullie? Kan me voorstellen dat je wat met ouderschapsverlof wil gaan regelen.
Je vroeg naar iemand die iets leuks te vertellen heeft om iedereen erdoor heen te helpen?
Nou hihi ik ben zwanger :inlove: :inlove: :inlove:
Hihi, ik heb weer ff een momentje dat het allemaal doordringt :inlove:
Op een of andere manier gaat er veel langs me heen. Ik WEET dat ik zwanger ben, maar de roze wolk heb ik nog niet echt gevonden, gewoon omdat ik het druk heb op het werk enzo. Maar nu zit ik hier te schrijven en zag net mijn banner hihi en dan ineens komt het weer boven :inlove:
Meiden, fijne dag vandaag weer en tot snel. :-*
Femmie, spring maar weer in meid! Die roze wolk…tja, wat men daar onder verstaat weet ik ook niet echt. Je bent wel zwanger, maar er is nog niets te zien, en je gaat gewoon verder met de orde van de dag. Alleen stiekem in je hoofd weet je iets wat de rest om je heen niet weet.
GEFELICITEERD! :inlove: GEFELICITEERD! :inlove: GEFELICITEERD! :inlove: GEFELICITEERD! :inlove: GEFELICITEERD! :inlove: GEFELICITEERD! :inlove: GEFELICITEERD! :inlove: GEFELICITEERD! :inlove:
Tilly, jho wat balen dat je al verlof hebt, maar daar niet optimaal van kan genieten. En dan zo snel beginnen als Luuk net thuis zou zijn? Daar moet toch iets voor te regelen zijn? Deze tijd is juist extra zwaar voor jou. :hug:
Enneuh, dat je hier minder bent snapt iedereen wel hoor, voel je daar alsjeblieft niet schuldig over. Ik vind helemaal niet dat je ons verwaarloosd eigenlijk. :-
Wendy, jaaa je mag BIBben! Dublo is altijd leuk hè. Ik heb daar vroeger ook veel mee gespeeld. En als je dat tweedehands kan kopen scheelt het bakken met geld. Devin heeft er vast veel plezier van.
Wawa, mir en Patricia schrijven hier ook (bijna) niet meer hè. Niet zo gek dat je ze vergeet. Mir had ook al aangegeven dat ze niet persé op het lijstje hoefde. Tja, omdat ik toch wel dol op haar ben en ik het lijstje maak, heb ik haar er wel op laten staan. Als jij (en anderen) zich daaraan storen moet je het maar zeggen. Dan haal ik haar er af.
Angela, nog geen BIB vandaag, is BIA???
Jane, geniet maar van dat prachtige kereltje van je. Het was wel een heftige start hè. Gelukkig doet hij het goed nu. :-
PS, iemand vroeg me om een nieuwe buikfoto: zie avatar, wat een pens hè!
ja joos nu zie je echt een bolle buik mooi hoor hele leuke foto.
femmie geniet maar lekker en ook lekker aan die vermoeidheid toegeven hoor.
tilly wat zuur zeg dat verlof, volgens mij kom je wel in aanmerking voor zorgverlof of zo. heel vervelend. je hoeft je toch niet te verontschuldigen voor je afwezigheid. meid ik vind het al knap dat je hier zo vaak bent gezien de omstandigheden. Hoe is het met Luuk vandaag.
wendy komt dichtbij nu, en nog zo aan het shoppen. leuk hoor.
en ook angela meid wat spannend ik denk dat je bezig bent. is je kindje precies een weekje jonger dan de mijne :dance: succes meid zet hem op :-*
liefs jane
Joos, lekker toch zo’n groeiende buik. Hier wel een hele pijnlijke buik moet ik eerlijk toegeven :oops:
Jane, gefeliciteerd met jullie eerste week :inlove: . hopelijk verlopen de komende 51 weken tot aan zijn verjaardag wat rustiger. :-*
Hi meiden,
Kom morgen weer hoor… ben moe en heb beetje erg last van voorweeen of iets dergelijks :think:.
Dikke kus! :-*
@Marije wrote:
Hi meiden,
Kom morgen weer hoor… ben moeen heb beetje erg last van voorweeen of iets dergelijks :think:.
Dikke kus! :-*
Is nog wel iets te vroeg he? Angela mag eerst.
Nog geen BIB melding van Angela vandaag :roll:
Angela houdt ons wel in spanning hè. Ben zo benieuwd of ze (aan het) bevallen is!
Marije, doe rustig aan meid :-*
Wawa, pijnlijk als in voorweeën, of van het groeien? Nog ff hè :hug:
Jane, wat gaat zo’n week dan toch snel hè. Hoe gaat het nu met jullie?
Een collega van mij is vandaag bevallen van een zoon, Sem. Het is een ware babyboom in mijn omgeving :lol:
Hoi meiden,
Weer een nieuw deeltje :dance: Tsjonge wat hebben we al veel gekletst met elkaar :mrgreen:
Angela, meid wat hou je ons in spanning :shock: Ik ben benieuwd of je het gewoon druk hebt of dat je inderdaad straks een BUB melding komt doen.
Marije, nu al last van voorweeen. Tja, dat kan natuurlijk ook al wel maar laat beebje nog maar mooi even zitten toch?!
Wawa, wat ontzettend leuk weer zoveel van jou te lezen. Je hebt echt eindelijk de tijd voor jezelf, of niet?! Geniet er maar van meid.
Joos, wat heb jij een super mooie buik meid!! Ik was al benieuwd of de buik van je avater van jezelf was. Ja dus. Daar mag je heeeel trots op zijn meid, hij is echt heel mooi :inlove:
Jane, wat fijn om ook al zo regelmatig weer wat van jou te lezen. Hoe gaat het nu met Owen. En de borstvoeding ging ook goed had ik gelezen? Gaaf meid. :dance:
Femmie, dat was inderdaad iets leuks wat je te vertellen had :mrgreen: Je bent echt ZWANGER!!! :lol: Meid wat gaaf toch hè. Geniet ervan meid. Als ik naar je banner kijk verbaas ik me er over hoe snel het ook al weer gaat. Je bent alweer dik 6 week zwanger. Super toch!!
Wendy, dus Devin is ook zo gek van duplo? Nick ook, hij kan er heel lang mee spelen en er de mooiste dingen van maken (vind ik ) Wat leuk dat je die duplo zo goedkoop op de kop hebt weten te tikken. Zo kun je nog eens iets kopen!
Jij mag ook alweer BIBBEN, wat gaat het nu toch allemaal snel.
Hoe is het verder met je, alles nog wel een beetje rustig?
Chrisje, hoe gaat het met jou en de meiden?
En Patricia, jij nog steeds niet terug meid? Ben benieuwd wanneer jij je weer meldt hier.
Heb ik nou de meesten weer gehad? Dacht het wel of niet.
Hier vandaag weer 2 mijlpalen voor Luuk. Hij is vanmiddag naar de High Care overgeplaatst. Dat is toch wel weer anders hoor. Minder strikte regels en ietsjes gemoedelijker allemaal. Wel even wennen maar toch ook wel positief.
Verder heeft hij vanmiddag voor het eerst zelf gedronken :dance: Dat krijgt hij dan niet uit een flesje, maar uit een los draadje net zoals een sonde. Je doet dan een vinger in z’n mondje samen met de sonde en dan moet hij zuigen en slikken!! Het zuigen i.c.m. slikken ontwikkelen ze rond de 34 weken en hij is vandaag 34+1 dus ze dachten, we proberen het maar eens even. Luuk was zo wakker geweest dat dit een goed idee leek. Dat was het dus ook. Op 1 cc na heeft hij alles opgedronken. :dance: Is dat knap of knap :mrgreen:
Z’n voeding is vandaag ook weer omhoog gegaan en hij zit nu op 8,5 cc per uur. Hij woog gisteren 1125 gram en vandaag precies hetzelfde. We zijn benieuwd of hij dan morgen weer gegroeid is.
Zo, dat was even een update van onze kleine man.
Nick vindt z’n broertje ook helemaal geweldig. Hij heeft niet veel geduld om bij de couveuse te kijken, maar hij aait Luuk meestal wel even.
Eergisteren zei hij tegen Luuk: 'gaat Nick samen met Juuk (hij kan de ‘l’ niet goed zeggen :mrgreen: ) voetballen hè! Lief hè? :inlove:
Vanavond wilde hij aan Luuk de speen geven. Dit is voor ons zo geweldig leuk om te zien!
Nou meiden, dat was het weer voor nu.
Buikpijn zijn pijnlijke ribben en indalingspijntjes. Maar 't Is niet anders
Tilly, goed nieuws meid. Heeft manlief eigenlijk ook vrij?