**oktoberstoppers 2006 deel 19**

BIB

Angela, spannend hoor, en ben benieuwd of je ondertussen al je beebje hebt.

Joos, mooie buikfoto :inlove:

Jane, oh Owen ook alweer een weekje. Hoe gaat het met hem? allemaal weer bijgekomen?

Marije, doe maar lekker rustig aan :hug: hoe is het met de huishoudelijke hulp en zo afgelopen?

Tilly, oh wat moet dat fijn zijn om te horen uit Nick zijn mond dat hij met zijn broertje wil voetballen :inlove:

en Luuk 2 mijlpalen zeg, wat goed :dance:

wawa, wat ga je doen van de week nou je alle tijd hebt?

Femmie, hopelijk kun je snel van een roze wolk genieten. komt vast wel als je dalijk wat mijlpalen hebt gehad en je echt voelt en merkt dat je een kleine beeb in je buik hebt :-

voor de rest :-

Hier alles goed, gisteravond zijn john en ik bij de buurvrouw wezen kletsen. John met 2 van die zwangere mutsen :mrgreen:

Was gezellig en we gingen om 1 uur weg.

Vandaag lekker rustig gedaan.

oh ja ik geloof dat het Tilly was die het vroeg over ons mam. Ze heeft morgen(vandaag) een lange chemo dus is afwachten of ze moet blijven en bloed bij moet hebben. Tot zover is ze nog steeds niet ziek van de chemo dus dat is super fijn. Al die andere kuren was ze altijd zo ziek.

Vandaag was ze ff naar een braderie geweest in de rolstoel met ons pap en m’n zussies dus was wel fijn om er ff uit te zijn voor haar.

oh ja ik heb gister stof gekocht (fleece). Ik wil nl een dekentje maken wat ik om mijn nek kan knopen als ik dalijk BV geef buitenshuis ergens. Vind ik wel prettig en ook omdat het dan lekker warm is voor de kleine want we gaan toch die koude winter in. Het stof is roze met de ribbon van borstkanker erop. (dus wil niet zeggen dat ik een meid krijg want ik weet het niet :lol: ) Maar ik vond het wel toepasselijk omdat het voor de tijd is dat ik bv geef. En omdat ons mam dus eerst borstkanker heeft gehad vond ik het wel mooi en ga er van de week mee aan de slag.

Het was ook prachtig weer gisteren Wen om lekker naar de braderie te gaan! Ben erg benieuwd hoe je moeder deze chemo doorkomt :pray:

Superstofje heb je gehaald :thumbup:

Joos, geen pens maar een supermooie zwangere buik :inlove:

Wawa, wat fijn dat je van peuter mocht uitslapen, hopelijk herhaalt zich dat :smiley:

Tilly, wat balen dat je eigenlijk maar zo kort met Luuk thuis zou hebben, maar je laat het er niet bij zitten zag ik al :thumbup: Is Luuk nog meer aangekomen nu?

Angela, joehoe waar ben je? We zijn nieuwsgierig :angel:

Marije, rustig aan hoor meid!

Ik had Patricia een paar weken geleden een pb gestuurd en die heeft ze wel gelezen volgens mijn inbox :think:

Femmie, jij lekker zwangere! :inlove:

Jane, hoe is het met jou en met Owen? Gaat alles goed?

Chrisje, hoe gaat het bij jullie thuis en met jou?

:-* :-* :-*

We hebben net de brugklas uitgezwaaid, die zijn op kamp. wel gek hoor, normaal ga ik altijd mee. Nu heb ik wel een erg rustig weekje (hoop ik).

Dus, ook tijd om stiekem even in te loggen op kok :mrgreen:

Charissa, eigenlijk is het geen pens hè. Ik heb gewoon een beetje een dikke buiken trauma. Vind het eng om dik te worden, maar ben aan de andere kant ook trots op mijn buik.

Patricia heeft mijn pb ook gelezen maar helaas ook niet gereageerd. Jammer.

Wendy, sterkte voor je moeder. Hopelijk blijft ze weinig last houden van de chemo’s. Heerlijk dat ze er vandaag nog lekker even uit kon.

Wawa, het is inderdaad niet anders, maar wel ff lastig hè. Nog ff meid.

Tilly, ja het is mijn eigen buik :oops: Hij lijkt op de foto wel iets groter dan in het echt.

Wat is het toch fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Luuk! En Nick die zichzelf al ziet voetballen met zijn broertje :inlove:

ANGELAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

Femmie, weet eigenlijk iemand in je omgeving al dat je zwanger bent?

Joos, hopelijk kun je deze week even bijtanken. Volgende week heb je toch vakantie?

Wendy, hopelijk blijft je moeder zich naar omstandigheden goed voelen.

Enne misschien wordt het wel een meisje :inlove:

Charissa, proberen jullie nog actief zwanger te raken door te klussen rond de ei-sprong of laten jullie alles een beetje op z’n beloop? Ik leer namelijk zo weinig over jou zelf. Je reageert meer op de andere meiden.

Hier van 10 tot 9 geslapen, daarna in bed tv gekeken. Peuter is naar kdv gebracht door m’n mannetje. Ik ga hem na z’n middagslaapje ophalen. Vandaag een rommeldag. Verder morgen wat visite/ vriendinnen die langskomen. Ik ga gewoon echt even niets doen, dus geen actieve plannen.

Dames, sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, maar we hadden een tijdje geen internet.

Nou ik kan jullie mededelen dat het nog steeds BIB is! Hij/zij is voorlopig nog niet van plan om te komen. Zit nog lekker warm en veilig in mijn buik. Lijkt nu al op zijn/haar vader :lol: :lol: :lol: die vind het ook iedere morgen weer moeilijk om zijn warme veilige omgeving te verlaten (bed wel te verstaan).

Ik reageer nu even kort, wil me even lekker douchen.

O ja, Joos manlief heeft het bed gistermiddag in elkaar gezet! :dance: :dance: :dance: Ik geloof dat jij daar een paar dagen geleden naar vroeg. Echt comfortabel is het nu ook weer niet als ik heel eerlijk ben. Jeetje wat is het matras toch hard! Maar goed, het staat!!!

Ik ga nu douchen!

:-*

Ons niet meer zolang in spanning houden hoor Angela! :mrgreen: :-*

Joos, het is een prachtige buik :inlove: Idd jammer dat we geen bericht terug hebben gekregen van Patricia :? Hopelijk gaat alles goed…

Wawa, we klussen hier wel, maar meer wanneer we zin hebben. We zien wel hoe het loopt. Als het nog een jaar duurt,ook prima, en is het snel raak is het ook prima :thumbup: Jullie zullen in ieder geval de eersten zijn die het horen zodra het raak is :smiley:

@Charissa wrote:

Wawa, we klussen hier wel, maar meer wanneer we zin hebben. We zien wel hoe het loopt. Als het nog een jaar duurt,ook prima, en is het snel raak is het ook prima :thumbup: Jullie zullen in ieder geval de eersten zijn die het horen zodra het raak is :smiley:

Dat vind ik echt heel knap van je :-* . Ik ben zo’n enorme doos, die dan toich stiekem gaat zitten tellen :oops: . Maar ik duim voor je meid :-*

Zo zeg, wat een lange dag als je echt helemaal niets hoeft :oops: . Ik ga zo peuter maar weer ophalen. ik belde net kdv, maar hij sliep nog :roll: . Als hij thuis nou eens zo lang sliep. :lol:

Morgen moet ik naar de tandarts en peuter gaat voor het eerst mee. Lijkt me zo geinig zo’n klein ventje in zo’n grote stoel :mrgreen:

Loïs is vorige week voor het eerst naar de tandarts geweest. Ze vond het geweldig! Goed haar mondje open gedaan en na afloop mocht ze een speeltje uit de speelgoedemmer zoeken :thumbup:

Mochten wij vroeger ook altijd bij hem :mrgreen:

Ben benieuwd hoe peuter het gaat vinden :smiley:

Grappig dat hij nog lekker aan het slapen was. Loïs slaapt ook altijd goed op het kdv, zal ik haar meer moeten afmatten :think: :mrgreen:

Tot later, ga even buiten wandelen

Hallo allemaal,

Tilly. weet bijna zeker dat je recht hebt op zorgverlof hoor!Anders Fnv ff bellen. Toen ik in het zkh lag had thijs daar ook recht op.

Fijn om te lezen dat Luuk het zo goed doet!Echt heel fijn!

Femmie je bent écht zwanger…!!!

:lol:

Joos mooie buik!

Wawa vervelend dat het bed niet fijn is. heb je een bed van de thuiszorg? Waarom als ik vragen mag?

Charissa, Loïs al bij de tandarts geweest? Ze is toch bijna even oud als Sasja?Heb nog niks van de tandarts gehoord hierover…

Wawa, ook al kindje naar de tandarts.

Angela…Ik wil bub :wink: :smiley:

Wendy, mooi dat stofje. Denk stiekem toch dat het een meidje wordt hoor… En ik hoop dat je moeder niet al te veel last heeft van de chemo!

Marije, voel je je al weer iets beter?

En nu over “ons”…hier gaat het goed. Wel druk om steeds overal heen te gaan. Moest om 14.00 uur bij de osteopaat staan, maar had het verkeerd in mijn agenda gezet en ik was er dus braaf om 14.00 uur…Had ik er om 13.30 moeten zijn :oops: Nu moet Cayla nog langer (1 week) w88…

Mss hebben jullie het gelezen in “een arm om je schouders” . Er is een grote kans dat ze het syndroom van Usher heeft. Was hier behoorlijk kapot van, en hoop dat het niet zo is, al ben ik bang van wel dus…

Volgende week woensdag weer naar het audiologisch centrum en ook dat is wel weer spannend.

Lieve meiden, cayla is wakker en ik ga haar ff masseren…

:-* :-* :-*

Blijf duimen op goed nieuws hoor Chrisje!

Ik moest vorige week naar de tandarts en had Loïs meegenomen. Maar anders wilde hij haar graag zien als ze 3 zou zijn (en dat wordt ze in januari

Hoi meiden!! Remember me? :oops: :lol: :lol:

Vanaf vandaag ben ik weer aangesloten op het internet, dus als jullie het goed vinden kom ik weer meeschrijven!!

Jeetje wat is er hier veel gebeurd zeg… Ik ga proberen om het eea grof bij te lezen…tot later!!

Chrisje, balen van die afspraak. Konden ze je echt vandaag niet behandelen? Balen hoor. Ik heb ooit de verkeerde tijd voor de tandarts opgeschreven: kwart over 3 i.p.v. kwart voor 3 :oops:

O ja, mijn bed is prima, maar die van Angela niet :wink:

Pffffffffff…echt alles lezen is niet te doen, hoop dat jullie dat begrijpen.

Allereerst…Jane, Mir en Tilly natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! :-* :-*

Tilly, dat was wel even schrikken?! Gelukkkig doet Luuk het goed. Ik heb de foto’s gezien en het is een heerlijk mannetje!!

Jane, wat een heftige bevalling meid! :hug: Schrok ervan, zeker omdat het bij mij zo voorspoedig verlopen is allemaal! Ik begreep dat Owen nu lekker thuis is, dus geniet ervan!!

Ik kon alleen zijn foto niet zien??

Jane schreef:

wij hebben gisteren een hele dag in spanning in het ziekenhuis gezeten en in de namiddag kregen wij de verlossende woorden dat Owen mee mocht. Ik heb nooit kunnen invoelen hoe het is om je kindje achter te laten in het zh en dit heeft diepe indruk op mij gemaakt. ik heb me geloof ik nog niet zo intens ongelukkig gevoeld.Gelukkig is dit verhaal goed afgelopen en ik ben zeer zeer dankbaar hiervoor.

Pff meid, ik begrijp wa je bedoelt… Heb dit stukje tekst wel weer even weg moeten slikken :wink:

En femmie, wat een geweldig nieuws meid!! :dance: :dance: Eindelijk zwanger en je verdient het!! Ben zo blij voor je!! Heb je de roze wolk inmiddels wel gevonden??

Chrisje, ik begrijp dat er wel het eea speelt met Cayla :hug: Ik heb nog niet genoeg bij gelezern om te weten wat er nou precies speelt, maar dat ga ik zeker nog wel doen. Veel sterkte in ieder geval! :hug:

Verder las ik nog wat over (heftige) voorweeen e.d. Meiden, jullie gaan zo hard!! Spannend hoor!

Ik moet nu echt even achter de comp weg…maar hoop er zsm weer te zijn.

Dikke kus voor jullie allemaal en voor degenen die met verlof zijn…geniet ervan!!

Liefs, Patricia

Thx voor de lieve reacties allemaal meiden. Ja ben echt zwanger en begin het steeds meer te merken. Moe, pijnlijke (.)(.) en, (ik kon me nooit voorstellen dat het echt bestond), zo verstrooid als ik weet niet wat

Tilly, klinkt gek, maar ik vind de tijd ook erg vlug gaan (nog wel), misschien wel vanwege dat de echo’s de termijn naar de 12 weken toe breken, maar dat maakt niet uit. Kom mijn tijd zo wel door.

Ik hou het kort, wilde ff hoi zeggen (moest ff kijken bij een junimama hoe de echo was geweest), maar ben te moe om op iedereen te reageren nu, sorry :oops:

En welkom terug patricia.

Femmie, veel succes morgen. Hoe laat mag je?

thx, tien over half 11. Laat morgenavond wel ff weten hoe het was. :shifty:

Duik nu echt weer ff op de bank :oops:

@femmie wrote:

thx, tien over half 11. Laat morgenavond wel ff weten hoe het was. :shifty:

Duik nu echt weer ff op de bank :oops:

Kalm aan he meis en succes morgen. :-*

Femmie, begrijp ik hieruit dat je m orgen weer een echo krijgt?? Als dat zo is, veel suces en natuurlijk plezier!

Wawa, met verlof he inmiddels?? Kun je nu wel een beetje rust vinden?? Gaat het allemaal goed verder?

Femmie, rustig aan! Lekker uitrusten…

Welkom terug Patricia :-

Wawa, de lange dag verder vandaag nog doorgekomen? Heeft peuter nog lang uitgeslapen daar?

Tilly, Jane, alles goed met de beebs en de mama’s uiteraard?

Wen, hoe is het met je mama haar chemo gegaan?

Ga even een avond bankhangen, tot morgen ladies :-