patricia, welkom terug . hoe is het met je mooie meisje?
Charissa, best goed ze zat op het randje en hoeft geen bloed bij te hebben dus mocht ze na een lange dag naar huis.
hoe was het met theo weer lekker thuis?
Femmie, spannend morgen veel suc6
Wawa, hehe lekker rustig aan doen, als je je verveelt kan je altijd nog stof halen en iets in elkaar flantsen
Tilly, hoe is het met je sterke mannetje?
Angela, oh we zaten zo in spanning, dus de beeb nog lekker rustig he.
Joos, ja zal wel ff wennen zijn als je normaal mee gaat met de brugklassers. hopelijk kun je lekker rustig aan doen.
oh ja BIB :mrgreen:
De dag verder nog wel doorgekomen hoor. Vanavond gezwommen, daarna lekker gekletst met de oppas. Nu is manlief net thuis en de oppas is naar huis. Tot morgen :-*
Wawa, heerlijk ontspannen zwemmen, dat lijkt me ook zo heerlijk! Helaas past dat voor mij niet in de planning. Heb je nu minder pijn?
Ik heb inderdaad volgende week vakantie :dance:
Succes bij de tandarts! Ben benieuwd of jouw peuter net zo stoer is als Loïs.
Wendy, fijn dat het goed gegaan is met je moeder. Ze is vast liever thuis in haar eigen bed, dan in zo’n ziekenhuis bed.
Ik had het gisteren toch iets drukker dan verwacht, maar goed, het is allemaal nog wel te doen. Vandaag een dag verslagen en lesplannen schrijven.
Charissa, lekker bankgehangen? Ik sluit me aan bij Wawa, knap om niet op je cyclus te letten!
Loïs wordt echt groot hè, al echt bij de tandarts op de stoel. en dat cadeautje is natuurlijk het leukst van alles!
Femmie, veel plezier zo! En rust lekker uit meid! :-*
Patricia, welkom terug! fijn dat alles goed is met jou en Nesrin (heb je nog leuke foto’s?). Hoe bevalt je nieuwe huis?
Chrisje, wat ontzettend balen dat ze je toch niet konden helpen gisteren. Pfff, meestal lopen ze nogal uit in ziekenhuizen enzo toch. Je zit al zo in spanning. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid :hug:
Angela, we zaten wel in spanning zeg! :mrgreen: Fijn dat je bed nu klaar staat. De kleine heeft nu geen excuus meer om te blijven zitten hè.
…
en nu weer snel aan het werk!
Peuter deed het super bij de tandarts :mrgreen: . Gaf bij binnenkomst en weggaan netjes een handje. Thuis vertelde hij tegen papa, dat de tandarts net als de kermis was :lol: :lol: :lol: : de stoel bewoog :mrgreen:
In de wachtkamer was een mevrouw helemaal verbaasd over peuters taalontwikkeling. Hij las namelijk even rupsje nooitgenoeg voor. Deze mama helemaal trots :mrgreen:
Verder hoef ik pas over een jaar weer terug te komen. Nog steeds geen gaatjes en bijna 30. :dance:
Peuter en mannetje zijn naar peuterzwemmen en mijn vriendin komt zo langs met haar twee kids. Vermoeiend, maar wel gezellig. Manlief gaat vandaag de klossen halen voor onder het bed. Die moeten er bij ons vanaf week 36 onder staan. Ik ben zo benieuwd naar peuters reactie als het bed straks opeens zo hoog staat :lol: :lol: . Ook ben ik erg benieuwd naar de laag stof die achter het bed ligt. Sinds de vorige bevalling heb ik het bed niet meer weggehaald :oops: . herkenbaar?
Hoi meiden!
Wawa, wat goed van peuter allemaal! :thumbup: Hoop voor hem dat hij net zo’n sterk gebit heeft als jij…nog steeds geen gaatjes zeg, wat goed!
Ik had mijn eerste gaatje ook pas toen ik 19 was hoor…maar het is er niet bij 1 gebleven helaas. Veel plezier vandaag!
Joos, ik zal vanmiddag wat foto’s van Nesrin plaatsen, heb er wel wat ja
Gaat met jou alles verder goed? Werk ze vandaag.
Hoe is het met de rest?
:-*
Wawa, wat super van peuter en hahahaha de kermis :inlove: Ik heb ook nog nooit een gaatje gehad en mijn tandarts vertelde mij dat als je voor je 25e geen gaatjes hebt gehad, je ze waarschijnlijk niet meer krijgt. (mits je natuurlijk je gebit goed verzorgd :mrgreen: )
En die laag stof is herkenbaar hoor. Hier rijden we 1 x in de maand de bedden even weg en dan ligt er ook al een aardige laag 8)
Joos, werkze vandaag!
Kom maar op met Nesrinfoto’s!
Heb een nieuw toestel gehad van theo, die van Pink Ribbon. De prepaidversie, aangezien ik toch weinig bel en meer dat ding heb omdat ik zo vaak gebeld wordt :roll: Ben er helemaal gek mee, mocht ook wel een nieuwe, mijn oude was bijna overleden :?
Ik ken het toestel van Pink Ribbon niet? Welk merk is dat? ben ook wel toe aan een nieuwe namelijk…
Nou, hier is mijn schatje dan:
Cute!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Dit is mijn nieuwe toestel: het is zo’n slider
Op de site van kpn staat ook de abonnementversie. Nieuw toestel gekocht en daarvan gaat meteen 10 euro naar het goede doel :thumbup:
BIB
Nogmaals sorry, sorry, sorry!!! Ik zal proberen om me netjes iedere dag te melden :oops: :oops: :oops:
Gister voelde ik me hondsberoerd. Manlief en ik zijn beide smoor verkouden. Ik ben op een gegeven moment maar op het fijne kraambed gaan liggen. Jeetje wat deden mijn botten me op een gegeven moment zeer zeg! Ik was blij dat ik weer op mijn eigen lekkere bedje lag.
Vanmorgen vroeg opgestaan, zussie haar vriend is een paar dagen weg en ze eet nu bij ons. Maar ze heeft ook een hond en die kan niet de hele dag alleen thuis zitten. Dus die heeft ze vanmorgen even gebracht voordat ze naar het werk ging (06:50 uur!!!).
Hond is een beetje vervelend, zit achter mijn katten aan, is onwijs druk. Heb hem lekker in de tuin gelaten, wist ie het tot 2 x toe te presteren om weg te lopen. :x :x :x Maar hij is weer terecht en zit nu heel zielig in het hok.
Ondertussen ben ik al de hele dag aan de poets. Heb mijn Senseo en waterkoker ontkalkt, ben de kitrandjes van het aanrecht aan het schoonmaken met bleek, heb de douche schoongemaakt, gestofzogen. En nu zit ik even lekker op mijn gat. In tegenstelling tot gister voel ik me behoorlijk fit vandaag. Daar kan ik maar beter even van profiteren toch?
Patricia, welkom terug!!! Fijn dat je weer internet hebt meid! En wat een mooi meissie!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Chrisje, ik moet het stukje nog lezen, maar wil je wel een dikke :hug: geven.
Charissa, vind het knap dat je zo’n instelling hebt. Ik denk echter wel dat als je zo denkt en er niet zo erg mee bezig bent het een stuk sneller kan gaan. Je hoort het zo vaak! Ik blijf voor jullie :thumbup: :thumbdown: Trouwens gave telefoon!!! Goed merk, samsung. Heb ik ook (de D600).
Wawa, ik had ook veel liever mijn eigen bed op klossen gehad, maar de vk zei dat ze liever had dat ik een kraambed bestelde. Ze had het erover dat ze soms een bepaalde positie moest innemen die niet ging bij een tweepersoons bed. Ja en een eenpersoons bed heb ik niet. Maar goed, jouw bedje ligt iig wel lekker :mrgreen:
Femmie, wat klink je toch heerlijk zwanger meid. Geniet maar lekker van je kwaaltjes :lol: Als ik me niet vergis heb je binnenkort (morgen???) je echo toch? Spannend hoor! :-
Ha, Wendy ook lekker aan het BIBBEN geslagen. Ben ik niet meer alleen gelukkig. We zullen zien wie er als eerste mag. Een beetje dezelfde situatie als wat ik met Jane had. We waren er echt van overtuigd dat het rond de 38, 38,5 week zou komen, maar nee hoor! Nu hoorde ik dat de vk vermoed dat ik de 40 ook nog wel eens voorbij kon gaan. Nou ja, afwachten maar weer!
Tilly, hoe is het met jullie?
Mamalena, ook al een tijdje niets van gehoord (of ik ben kippig), hoe is het met je meis?
Heb ik nu iedereen gehad??? Zo niet, sorry, maar een dikke :- voor jullie allemaal. Ik ga weer even verder poetsen en zal daarna even wat voorbereidingen treffen voor het avondeten.
Misschien tot later en anders meld ik me morgen weer (mocht er niets spannends gebeuren vanavond )
Angela, je bent wel lekker aan de poets en dat terwijl je gisteren zooooo verkouden was :think:
niks 40 weken
Hi meiden,
Wat is er weer lekker veel gekletst!
Kom vanavond even schrijven! :-
liefs Marije! :-
@Chrisje wrote:
Angela, je bent wel lekker aan de poets en dat terwijl je gisteren zooooo verkouden was:think:
niks 40 weken
Dat zei mijn moeder ook al

Ach wat een paracetamolletje voor het slapen gaan al niet kan doen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :dance:
We hebben het hartje zien kloppen!!!
Hihi, zon klein stipje wat pokkepokkepokkepok deed :inlove:
Mijn vriend zat helemaal vertederd te kijken zo van, das ons kindje :inlove:
Alles leek goed. Ben 3 juni uitgerekend, maar 7 weken en 1 dag zwanger en ik snap er zelf niets meer van, want als ik het hier op kok uitreken dat ben ik de 2e juni uitgerekend, maar die zal het schrikkeljaar meetellen en dat deed de gyn niet. Hou dus maar 7 wkn en 1 dag aan en begin juni uitgetelt
Verder zat ze dus te vertellen dat ik 7 wkn en 1 dag was. Kreeg ik de echo, meet ze hem op en zegt, ow zie je wel, precies 6 wkn en 1 dag. Zoals ik net zei.
:think: net zei je toch 7 wkn en 1 dag???
Ow ja, zei ze. Dus ik had denk ik een blik in mijn ogen van, ow is het niet goed nu dan? Want ze begon meteen uit te leggen dat ie heel hoog ligt, met zijn kontje tegen de rand van mijn bm (hoe kan ze toch ooit zien dat het zijn kontje is??? :shock: ) en hij daarom wat moeilijker te meten was. 5 november mag ik terug voor de 10 weken echo en dan zou het wrs wat makkelijker meten zijn en zou ie al groter zijn met armpjes en beentjes :inlove:
Hihi, ik ben zo happy :inlove:
Vroeg me trouwens af hè? Hebben jullie een combinatietest laten doen? Ik zit nu met mijn vriend eea te overdenken. Ik denk dan, het is maar 1 van zovele dingen die je evt uitsluit. Moet dan vooral denken aan cayla, dat was van te voren ook niet te voorzien toch? En wat doe je als de uitslag is dat er een grote kans is???
Ik vind het moeilijk en ik vroeg me dus af wat jullie daarmee gedaan hebben? Heb er nml nooit iemand over gehoord (vlgs mij joos en angela wel, kan dat?)
Zo, nou ik ben ineens 2 dagen verder in termijn :mrgreen: en ik ga zo foto’s plaatsen op het showforum :inlove: :shifty:
Ow ja, en ik heb me opgegeven voor zwangerschapszwemmen. Is hier een wachtlijst voor :?
Nu maar hopen dat ie niet te lang is en ik snel mee mag doen.
Nou, ga zo ff bijlezen en reageren op iedereen. Tot zo!!!
Femmie ik vind het zo fijn voor je dat je je kleintje hebt gezien! Bijzonder hè. Wel een beetje verwarrend hoe lang je nou zwanger bent, maar het is inderdaad vast duidelijker te zien bij de volgende echo.
Wij hebben wel de combinatietest laten doen. Mocht die test een verhoogd kans op down geven, dan zouden we wel verder gaan testen. Hier heb ik van te voren veel met mijn vriend over gesproken. Ook omdat mijn zusje een ziekte heeft. Zij heeft hem in een zeer milde vorm, meestal hebben patiënten meer last van ongemakken. Als ons kindje zoiets zou hebben, dan hadden wij waarschijnlijk de zwangerschap afgebroken.
Dit klinkt heel zakelijk en koel misschien, maar het is weloverwogen en toch zou het een zeer moeilijk emotioneel besluit zijn.
Angela, je hoeft je niet te verontschuldigen hoor meid. We leven gewoon met je mee hè. En omdat je er eigenlijk dagelijks wel even bent, dachten we dat het zover was. Maar aan je poestgedrag te zien duurt het niet lang meer
Charissa, mooie telefoon! Ik ben dol op roze :inlove:
Patricia, oooh wat een schatje is Nesrin! :inlove: Die gaat vast heel wat hoofden op hol brengen.
Wawa, jij hebt dus ook al zo’n kleine kanjer! Net als op de kermis :mrgreen: En ook nog een goede taalontwikkling…dat hoor je vast graag als juf
Ik heb weer eens last van mijn buik. Aan het eind van de dag is hij ook veel groter dan 's ochtends. Helemaal boven aan, net onder mijn ribben aan de rechterkant steekt het af en toe. Is dit normaal?
Morgen moet ik naar de vk, dan zal ik het ook vragen.
Hoi meiden,
Ik krijg het steeds maar niet voor elkaar eens even lekker op iedereen te reageren. Dat is zo ontzettend frustrerend!! Ik lees iedere keer alles wel door, maar dan ontbreekt me de tijd te reageren. Nu heb ik even de tijd voor zometeen m’n zusje komt dus ik zal eens zien hoever ik kom.
Allereerst Patricia, welkom terug meid!! Wat hebben wij jou lang niet gezien zeg :shock:
Wat een prachtige meid hebben jullie :inlove: Ik vind haar echt heel mooi om te zien. Hoe gaat het met haar? Groeit ze goed? En hoe gaat het met jou? Begint alles een beetje te wennen en lukt het al een beetje om een ritme te vinden? En hoe is het met je man, hij ook een beetje gewend aan alles?
Femmie, morgen je echo meid!! Wat ontzettend leuk en spannend. Ik zal morgen zeker even spieken wat je te vertellen hebt over de echo. Verder klink je behoorlijk zwanger meid. Dat kan natuurlijk ook wel kloppen want dat ben je ook :mrgreen: Ik hoop dat de kwaaltjes een beetje ‘te doen’ zijn en je niet erg misselijk gaat worden ofzo. Geniet maar lekker van je zwangerschap!
Wawa en Charissa, wat hebben jullie dappere kindjes zeg! Zo netjes bij de tandarts in de stoel zitten. :shock: Leuk dat ze geen angst ofzo hebben, dat hoor je toch ook heel regelmatig.
Angela, bij jou dus nog steeds BIB. Nou ja, iig vanmiddag nog wel :mrgreen: Jij bent nog druk aan de schoonmaak lees ik, knap hoor! Dat je daar de energie nog voor hebt. Ach, als je maar niet alles tegelijk doet wil het waarschijnlijk ook wel.
Ben benieuwd hoelang beebje nog bij jou in de buik blijft zitten, spannend hoor.
Trouwens even een vraagje, hoe ontkalk jij het senseo apparaat? Hier ook al wel gedaan maar de manier waarop is mij toen niet goed bevallen. Ben heel benieuwd hoe jij dat hebt gedaan, misschien kan ik het dan ook wel anders doen.
Wendy, fijn te horen dat het met je moeder best wel goed gaat naar omstandigheden. Ook heerlijk dat ze weer naar huis mocht aan het eind van een lange dag. Hoop dat ze zich na deze kuur weer snel wat beter mag voelen.
Verder alles goed met jou? Jij bent ook alweer aan het BIBBEN hè meid. Ook voor jou is het einde bijna in zicht :dance: Spannend :mrgreen:
Chrisje, wat balen toch dat het niet goed is gelopen met de afspraak. Nu dus nog een week wachten. Dat levert dus nog een week extra spanning op. Ik hoop dat de tijd snel voorbij vliegt en jullie meer duidelijkheid krijgen. Dikke :hug: voor jou, maar ook voor je man en meiden.
Joos, wat heerlijk dat je volgende week vakantie hebt. Heb je al leuke plannen gemaakt? Iig kun je het even lekker rustig aan doen als je wilt en de tijd voor jezelf nemen, tenminste dat hoop ik voor je.
Hoe gaat het nu met je buik? Niet meer zo pijnlijk?
Marije, hoe gaat het met jou meid? Heb je al een beetje een manier gevonden om het rustig aan te doen? Dat is namelijk heel moeilijk vind je niet. Ik loop er ook nog elke dag tegenaan maar het begint wel een beetje te wennen. Straks kunnen we weer van alles meid. Nog even geduld hebben.
Hoe is het met de voorweeen? Is je buik nog steeds onrustig of is het weer wat afgezakt?
Charissa, hoe was het bankhangen gisteravond? Is meestal wel erg lekker of niet?!!
Wat knap van jullie dat jullie op zo’n ontspannen manier omgaan met het zwanger worden. Ik heb daar echt bewondering voor! Het is natuurlijk ook de beste manier om er mee om te gaan, maar niet meteen de makkelijkste.
Wawa, heeft peuter je vanmorgen nog lekker lang laten slapen? Volgens mij geniet je wel van je verlof, of niet?! Heb je nog dingetjes die je klaar moet maken voor de kleine? Of is alles al helemaal voor elkaar?
Hmm, ben ik nu nog iemand vergeten :think: Anders…sorry :oops: :-
Vandaag natuurlijk weer naar Luuk geweest. Het gaat wel redelijk goed met hem. Momenteel lijkt hij wat verkouden en dat lijkt ook te verklaren waarom hij de laatste dagen niet zo lekker in z’n velletje zit. Z’n ademhaling gaat regelmatig veel te snel en daarbij z’n hartslag ook. Er is door de artsen al even overwogen hem toch weer aan de low flow (korte sprietjes) te leggen. Gelukkig ging het toen net weer even wat beter met hem en bleek het niet nodig te zijn. Toch had hij vandaag ook weer van die dippen er tussen zitten dus ik ben benieuwd hoe het verder zal gaan.
Ze hebben z’n bloed gecontroleerd op een infectie, maar die hebben ze niet gevonden. Ook hebben ze z’n snotter (sorry) gecontroleerd op het RVS virus. Wat dat precies is moet ik nog even lezen, maar dat is niet zo best. Gelukkig bleek hij ook dit niet te hebben.
Waarschijnlijk heeft hij dus ‘gewoon’ een virus onder de leden en is hij daardoor verkouden en snotterig. Dit kost hem veel energie waardoor het iets minder met hem gaat.
Het groeien wil waarschijnlijk daardoor ook even niet zo vlotten want hij is maar weinig gegroeid. De ene dag niks, dan weer 10 gram en vandaag maar 5. Ach, alles is mooi meegenomen maar het is niet veel.
Verder hebben ze hem gisteravond bij mij aangelegd en heeft hij wat gedronken m.b.v. een tepelhoedje. Vinden jullie dat nou niet reuze knap van mijn kleine ventje?!! :inlove: Hij zuigt natuurlijk maar een paar keer achter elkaar, maar hij kreeg wel wat binnen. Dit is gewoon om hem een beetje te laten wennen hoor, hij krijgt nog gewoon sonde voeding. Toch was ik heel blij met dat fantastische moment!!
Met Nick gaat het allemaal ook wel goed. Ik vind het heel moeilijk alles te regelen nu manlief weer aan het werk is. Waar moet Nick heen? Als ik hem meeneem naar het ziekenhuis, wie past er dan op hem als hij niet meer bij Luuk wil kijken? Dit breekt me toch wel een klein beetje op want het is niet de manier waarop je voor je kinderen wil zorgen.
Ook is me nog niet helemaal duidelijk hoe alles gaat op de High Care. Het is weer wennen en zoeken naar hoe alles in z’n werk gaat. Dit heb ik vanavond ook aangegeven bij de verpleegkundige en deze heeft goed in de gaten gehad dat we nog te weinig voorlichting hebben gehad. Zij gaat daar nu voor zorgen en heeft mij zelf ook al een heleboel verteld. Ik was dan ook in tranen (daar baalde ik wel van) maar het zat me zo hoog.
Het zal nu vast allemaal wel goed komen hoor!!
Nou meiden, dat was weer eens een eeeeeeeeeeellllllleeeeenlang verhaal dus zal er nu maar eens mee stoppen.
Ik spreek jullie snel weer.
:-
Tilly :lol: we zaten tegelijkertijd te typen en je hebt er wrs overheen gelezen dat ik vandaag de echo gehad heb
Meis wat balen dat Luuk een verkoudheid te pakken heeft, maar aan de andere kant ook wel weer fijn dat het niets ernstigers is. Al moet dit ook niet te lang duren natuurlijk :?
En wat ongelovelijk knap van hem dat ie heeft weten te drinken!!! En zeker met een tepelhoedje, die dingen zijn zo groot, hoe heeft ie toch ooit van zijn leven daar zijn kleine mondje omheen weten te krijgen? :o
Kolf jij op dit moment om het op gang te houden?
Je mag echt nog altijd supertrots op je mannetje zijn!!!
En ik vind dat je er echt knap mee omgaat hoor!!! Heel goed van je dat je aangegeven hebt dat je je weg niet weet te vinden. Nu kunnen ze daarop inspelen. En die tranen, dat is niet erg hoor!! Het is ook niet niks wat je meemaakt, zoiets moet er nu af en toe gewoon uit. Al kan ik me je gevoel wel voorstellen dat je baalt dat dit in het zkh gebeurde, maar daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor!!!
En wat betreft het probleem met nick, ja jeetje het is lastig, ja, maar ik vind juist dat het je zo’n goede moeder maakt dat je dit zo lastig vindt. Een ander zou zich er misschien niet druk om maken en de andere kleine aan z’n lot overlaten. Jij bekommerd je ook om nick, en dat terwijl luuk nu zoveel aandacht opeist. Dat vind ik echt knap van je. :hug:
Joos, tja, ik kan je niet echt helpen met je vraag, behalve dat ik kan zeggen: de FA zei me vandaag dat het erbij hoort, omdat je bm een spier is die samen wil trekken en nu op moet rekken. Daar komen die steekjes en evt krampen vandaan, maar of dat bij jou termijn nog zo is? :think: Je bm groeit natuurlijk nog wel altijd, maar ik zou het zeker idd morgen bij de vk voorleggen.
Angela, hoe gaat het met je? Ik was bang dat het voor jou echt wachten zou gaan worden en de tijd heel lang voor je zou gaan duren. Valt het een beetje mee?
Staat je bed nu inmiddels wel omhoog?
Charissa, wat een gave telefoon!!! En nog 2 vliegen in 1 klap ook. Goed hoor. Ben je hem lekker aan het uitproberen? :mrgreen:
Patricia, wat een mooi meisje heb je toch!!! Leuk dat je er weer bent.
Wawa, je hebt peuter igg netjes opgevoed, dat lees ik al :mrgreen:
Waarom moeten bij jou de klossen er vanaf 36 wkn onder? Gaat de vk het vanaf dat termijn gewoon thuis doen? :think:
Wendy, wat mooi dat stof. Heeft echt een meer dan dubbele betekenis voor je hè (helaas ) Maar wel mooi dat je het zo doet. Lukt het een beetje er wat van te maken?
Chrisje, jeetje meis, ik begrijp dat dus nog niets zeker is? Wat een onzekerheid toch. Weet je wanneer je wat meer duidelijkheid krijgt?
Je bent wel druk in de weer hè met haar. Kan me voorstellen dat dat vermoeiend is. Jeetje joh. Kan jij het nog een beetje volhouden ook met sasja? En werk jij (weer)? Of ben je nu fulltime thuis?
Marije, hoe is het met jou?
Mamalena, lekker op vakantie?
Jane, jij geniet zeker nog volop? En al druk met kraamvisite ook denk ik? Geniet er maar lekker van meis.
Ow ja, ik had het goed gevoel waar beebje zich ingenesteld heeft :dance: en het is er eentje, en als de vlgd echo weer goed is, mag ik naar de vk!!! :dance:
Pfoef, forum is zo langzaam vanavond. Ik reageer morgen wel :-*
Tilly, wat goed dat Luuk aan de borst gedronken heeft!!! :dance: :dance: :dance: Knap hoor! Ik kan me voorstellen dat je even een traan moest laten in het ziekenhuis, er komt ook zoveel op je af en als je dan niet weet hoe het allemaal in zijn werk gaat voel je je ook zo verloren. Ik heb er respect voor hoe jullie met de hele situatie om weten te gaan. Vind het echt heel knap. :-* Trouwens het Senseo apparaat heb ik met schoonmaakazijn en water ontkalkt. Een kwart schoonmaakazijn in het reservoir en de rest water, bakje eronder zetten, apparaat aan en beide knopjes tegelijk indrukken (maar dat zul je alvast weten). Daarna nog een paar keer naspoelen met gewoon water. Zo ontkalk ik de waterkoker ook altijd.
Femmie, wat super dat alles goed was bij de gyn!!! Mooi is dat hè als je met eigen ogen het hartje kunt zien kloppen. :inlove: Ik heb datzelfde gevoel nu wekelijks als ik het hartje hoor kloppen bij de vk. :inlove: Om antwoord te geven op je vraag, ik heb me er bij neergelegd dat het nog wel even wachten kan zijn. Als ik met mijn armen over elkaar ga zitten, schiet het helemaal niet op, dus hou ik mezelf maar bezig. Daarom is zussie nu ook bij ons met avondeten en slaapt ze morgen weer bij me. Zo vermaak ik me prima. Vandaag had ik een energiestoot en ben ik lekker aan de poets gegaan. Ach ik verzin wel wat om de dag door te komen. Eerst lekker uitslapen, daarna rustig ontbijten en een beetje tv kijken, daarna lekker laat en lang douchen en dan zie ik wel waar ik zin in heb. Verder wordt ik ook regelmatig even gebeld door deze of gene die erg benieuwd zijn of ik inmiddels al in de weeën zit ( :x :x :x , zit ik niet echt op te wachten maar goed). En voor ik het weet is het weer tijd om ATWT te kijken en met het avondeten aan de gang te gaan. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat ik vind dat de laatste weken erg snel gaan. :o Leek het eerst zo langzaam te gaan, zo snel vind ik het nu gaan. Nja, zullen de hormoontjes wel zijn. :think: En ja, het bed staat sinds zondag in de kamer, maar het ligt voor geen meter. Het is erg hard en oncomfortabel. :?
Joos, fijn dat jullie zo meeleven. :-* Ik baalde zondag wel even, want ik had al zo’n voorgevoel. Ik dacht nog bij mezelf, o jee, die denken straks dat ik bezig ben. Ik was blij dat de verbinding weer hersteld was maandag. Mocht er iets in beweging komen een dezer dagen, dan zal ik dat zeker melden door een BIA te geven. Maar vooralsnog is het een BIB!
Ik moet wel heel eerlijk zeggen dat ik zo langzamerhand wel zenuwachtig begin te worden. Manlief moet morgen voor zijn werk weer naar het eiland en ik ben zo bang dat het dan begint. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor me dat dat niet gaat gebeuren. Zussie is wel bij me, maar ik heb toch liever mijn eigen mannetje bij me. Mocht het deze week niets worden, dan zit ik volgende week woensdag weer met hetzelfde probleem. Maar ja, het komt wanneer het komen wil. Daar hebben we helaas niets over te zeggen.
Mooi, ik ben verder bekaf. Ik ga lekker mijn pyama aandoen en ik kruip op het kraambed (of bank :think: ) en ik wacht totdat manlief thuiskomt. Ik meld me morgen weer!
BIB
Patricia, mooie foto’s van Nesrin :inlove: wat een mooi meisje. en zo’n leuk kleurtje. Hoe is het met je huisje? verder helemaal klaar?
Charissa, gave mobiel heb je gekregen
Angela, tja je weet het niet he, bij Jane was het toch ook ineens geloof ik. ze had ook geen voortekenen en ineens beginnen dan de eerste weeen. Hopelijk voor je als je mannetje terug is.
Jane, lekker aan het genieten van Owen? Hoe reageerde je hond eigenlijk?
Femmie, SUPER echo joh :inlove: geniet er maar lekker van het gaat zoooooo snel.
Joos, suc6 bij de vk
Tilly, oh wat fijn dat Luuk een beetje aan de borst heeft gedronken. Wat zal dat een mooi moment geweest zijn voor je. Vervelend dat hij zo verkouden is.
En met Nick, tja moeilijk hoor. Voor zo’n kleintje is het niet niks om een tijd in een zkh te zitten en dan rustig zijn. hopelijk heb je snel een oplossing of mensen die je kunnen helpen met wat opvang of zo? :hug: geloof goed dat je er mee zit, je wilt ze allebei aandacht geven maar gaat niet zo makkelijk in zo’n situatie he.
de rest :-*
Hier gaat het wel, vandaag wel wat steken gehad in mijn lies?? niet buik of daaronder (je weet wel) maar echt de lies helemaal bovenin bij m’n bovenbeen. Zijn best wel gemeen ook :?
morgen als het niet regent lekker wandelen met devin en wat herfst gerei verzamelen en opschilderen …