Tilly, meid, dat lijkt me ook zo dubbel. Je wilt gewoon bij beide kinderen zijn. Je woont te ver weg, anders had je peuter echt hier af en toe mogen brengen hoor. Heeft het ziekenhuis geen opvangmogelijkheden? Waar je Nick even een uurtje kan brengen om te ontladen.
Femmie, ik vind het zo fijn, dat de echo goed was meid. Enne, uitgerekende datum altijd zo laat mogelijk laten staan. Dit is gewooneweg het gunstigst.
Klossen met 36 weken eronder vindt de kraamzorg nodig. Stel dat je eerder bevalt en naar huis mag, dan staan de klossen eronder en kan de kraamhulp je makkelijk controleren en het bed verschonen. Toch voor de zekerheid het plastic er weer onder gedaan.
Kyr@ wat verwacht je zelf dat de pijnen zijn? Bij jou wordt het nu ook spannend.
Angela, ik denk, dat je echt zult bevallen als je rust hebt en je man thuis is hoor. Ik heb me daar vorige keer ook druk om gemaakt, maar dit was dus echt niet nodig.
Joos, hier ook regelmatig steken bovenin. Dat zijn gekneusde ribben door het schoppen en duwen van de beeb. Ribben moeten iets wijken
Ik ga even lekker met peuter lezen. Om 9 uur breng ik hem een een paar uurtjes naar kdv. Om half 1 haal ik hem weer op. Hij moet toch blijven wennen om te gaan. Anders wil hij over 16 weken echt niet meer anderhale dag per week naar kdv.
Marije, schrijven niet gelukt meid? Hoe gaat het met je voorweeën?
Wat stil meiden. kom op, ik heb verlof, dus wat meer schrijven
jaja wawa ik zie het al geen rust in je donder. wat schattig dat je kleintje het zo goed deed bij de tandarts hihi kermis :inlove: lief
angela wel elke dag komen melden he hihi. spannend hoor en die schoonmaak woede is toch echt wel een teken. ik denk dat je vrijdag avond aan de beurt bent. :thumbup:
tilly meid ik ben al wat emotioneel incontinent, maar meid je verhaal greep me erg aan. wat een mooi moment moet dat zijn geweest dat hij even aan je borst kon.
Hebben ze voor nick in de ouderkamer geen speelhoek waar hij even heen kan met lego spelen of iets. hier in zh hadden ze ook iets met clowns en oppas waar je gebruik van kon maken. wie weet is dat iets voor jullie, want het lijkt me heel lastig om nu je aandacht te verdelen.
Joos hoe is het met je buik meid hoe is je bloeddruk.
wendy fijn dat je moeder er even uit kon van de week en wat een leuk stofje is dat zeg. als ik geen bv meer geef ga ik een erfelijkheidsonderzoek laten doen aangezien in mijn familie een aantal vrouwen voor hun 50 levensjaar zijn overleden aan borstkanker. laat jij je ook controleren?
marije hoe is het met je, hou je het nog een beetje uit. wat kun je aan zo op de dag, of lig je veel plat?
patricia welkom terug, hoe is de verhuizing gegaan? en wat een prachtige dochter zeg, die kijkers heel mooi. Owen krijst het hele huis bij elkaar na een bad, maar nesrin ligt er toch ontspannen bij.
charissa mooi toestel is dat helemaal roze en hip en ook nog voor een goed doel, daar word je toch blij van.
m’lena hoe is het met jouw al een tijdje niets gelezen, of heb ik iets gemist :oops:
chrisje ik duim en hoop dat je kleintje niet het syndroom van usher heeft. hoe reageert ze op die massages.
femmie volgens mij is het enige wat je kunt uitsluiten het down syndroom, openruggetje en hazelip. wij zouden het kindje toch laten komen mocht het het syndroom hebben we hadden wel iets verhoogde kans omdat mijn nichtje het ook heeft. wij hebben het daarom niet laten doen. Daarnaast is de test niet heel betrouwbaar en is de kans groot dat je misschien ook nog een punctie wilt of verder onderzoek, mocht je een verhoogde kans hebben. het blijft namelijk een kansberekening. nou denk er goed over na en laat je goed informeren. super dat je het hartje hebt gehoord en die telling dat kan met I0 weken zo nog eens veranderen. gewoon je eigen datum aanhouden.
hier gaat alles heel goed ik ben wel wat emo en huilerig, komt er nu een beetje uit ik zit nog niet echt op een roze wolk, maar prijs mezelf gelukkig dat we hier zo samen mogen zijn en ik geniet wel erg van mijn mannetje, maar het maakt ook veel los. mijn liefste bezigheid is kijken gewoon uren kijken naar mijn kindje.
liefs jane
Jane, veel vrouwen hebben juist in de periode waar jij nu in zit een emotionele periode hoor. Kraamhulp weg, nu alles alleen moeten doen. Gewoon af en toe lekker een potje janken meid :hug: :-*
Hi meiden,
Wat zijn jullie actief zeg! :lol: :lol:
Ik ben er wel hoor, maar heb even niet zo veel energie om te schrijven :oops:
Ben gisteren naar de vk geweest, beeb is al helemaal ingedaald :o ( verklaard ook waarom ik de laatste dagen meer pijn heb gekregen an mijn bekken)
Heb ook nog steeds erg veel harde buiken, moet straks even een plasje inleveren bij de huisarts, om te kijken of het niet een blaasontsteking is.
Verder moet ik nu eigenlijk volledige bedrust nemen , vanwege de pijn, harde buiken etc…
Ik deed het voor mijn doen al zo rustig aan :roll:
Nou ja, we moeten het er maar even mee doen.
Voel me een zeikerd! :oops:
Misschien krijg ik vanavond wel weer even een energie boost , en kom ik even gezellig doen…
liefs een even ego Marije. :-*
Hoi meiden!
Tilly, werd wel ff emo van je verhaal… Maar wat fijn dat Luuk aan de borst gedronken heeft!
Femmie, gefeliciteerd met je mooie echo meid! :-* Die van 10 weken zal nog veel mooier zijn
Femmie, bij ons werd de combi test eigenlijk standaard gedaan en ik heb er nooit zo over ne gedacht. Mijn uitslag was 1:25109, dus kans zeer klein op syndroom van Down. Maar het is en blijft een kansberekening…
Wendy wat een mooi stofje! Leuk idee ook. Hoe voel je je verder?
Jane, Nesrin viond het badje heerlijk. Is eigenlijk het enige moment dat zesd echt ontspannen is! :mrgreen: Op slapen na dan.
Hoe gaat het met Owen? Wil je nog een foto plaatsen? Ik kan die andere om een of andere reden niet zien…?
Marije, lekker rsutig aan doen hor! :hug:
Hoe is het met alle anderen??
:-*
Hé meiden,
Wawa, ik hoop dat je gelijk hebt. Misschien is dat wel de reden waarom ik buikpijn heb. De angst dat het vandaag mocht gebeuren. Ik was vanmorgen ook behoorlijk emo. Ik heb liggen janken omdat manlief naar zijn werk moest. Niet een traantje, nee echt lopen snikken :shock: Ik begrijp er helemaal niets meer van.
Wendy, gister een schoonmaakwoede en nergens last van, nu ben ik nadat manlief vertrokken is weer op bed gaan liggen en ik heb tot half één liggen slapen. Vannacht zeer slecht geslapen. Iedere keer dat ik wakker was, was beeb enorm actief, terwijl ik normaal beeb niet voel als ik moet plassen. Verder heb ik een zeurderige buikpijn met zitten, lopen. Als ik op mijn zij lig valt het mee. Ik begrijp niets meer van mijn lichaam.
Jane, ik hoop dat je gelijk krijgt. Het zou wel fijn zijn als manlief thuis is mocht het zover zijn. Enne, jank maar lekker hoor! Het lucht enorm op denk ik. Ik sluit me bij Wawa’s opmerking aan.
Marije, meid kalm aan hoor! Wel vervelend dat je nu aan bed gekluisterd bent. Hoe doe je dat dan met Jesse?
Nou ja, hier nog steeds BIB
Angela spannend hoor!!
Ik heb tijdens mijn weeen nog het toilet gesopt en staan stofzuigen dusse…
Misschien heb je het al ergens verteld, maar hoe lang zou je man erover doen om thuis te komen dan?
Net wakker geworden met peuter. Ik deed ook middagslaapje en mijn vriendin komt zo. Dus effies kort.
Ik haalde peuter om half 1 op. Het miezerde een beetje, maar het begon steeds harder. Op de terugweg stortregende het. Vreeeeeeeeeeeeeselijk. We waren tot op de onderbroek nat van de regen. Dus alles uit gedaan op de kachel gelegd, pyjama aan en samen middagslaapje gedaan :mrgreen: . De kookwekker gezet, want vriendin komt zo met kids.
Wawa, veel plezuer vanmiddag! Balen van die regen.
Ooh trouwens, wat betreft de ribben had je gelijk!
Angela, heb je al van iemand het tel.nr? Zodat je kan sms-en als het begonnen is. (dan zitten we hier niet zo zenuwachtig te zijn :oops: )
Wel fijn dat je zusje er is als je man op het eiland zit. De kleine wacht vast wel tot papa thuis is.
Marije, volledige bedrust…heb jij een laptop bij je in bed, of ben je stiekem in overtreding? :naughty: Lastig hoor, maar het is voor een goed doel hè. Sterkte :hug:
Jane, mijn bloeddruk is nog steeds prima, 65/110.
Heerlijk uren kijken naar je kindje, wat moet dat geweldig zijn. Geniet er maar van. En dat huilen…kraamtranen noemen ze dat toch? Laat ze maar lekker lopen hoor :-*
Wendy, denk erom he, dit weekend mag je niet bevallen! Heb je al wat leuks met Devin kunnen maken?
Femmie, onderin zijn de banden wel wat gevoelig inderdaad, maar bovenin zijn het dus echt mijn ribben :? Als hij maar niet op zijn oom lijkt, die heeft mijn moeder gebroken ribben geschopt!
Tilly…kippenvel bij het lezen van jou verhaal. Zo bijzonder en fijn dat de kleine Luuk bij jou mocht drinken. :inlove: Toch weer een mijlpaal hè.
Hopelijk is hij die verkoudheid snel teboven en kan hij zich weer concentreren op groeien.
Goed dat je je zorgen en vragen aangegeven hebt bij de verpleegkundige. Daar zijn ze voor hè. Fijn dat ze de tijd voor je nam. Je zit ook in zo’n emotionele periode, dan zijn die tranen niet gek hoor.
Knuffel voor jou en je mannetjes. Je best een fantastische moeder. Femmie verwoorde dat heel goed
En wat betreft het probleem met nick, ja jeetje het is lastig, ja, maar ik vind juist dat het je zo'n goede moeder maakt dat je dit zo lastig vindt. Een ander zou zich er misschien niet druk om maken en de andere kleine aan z'n lot overlaten. Jij bekommerd je ook om nick, en dat terwijl luuk nu zoveel aandacht opeist. Dat vind ik echt knap van je.
Ladies even een dikke :-
Morgenavond meer, ben gaar en ga lekker op de bank hangen…
(kan gewoon niet zonder jullie, ondertussen ben ik hier toch weer dagelijks te vinden ondanks dat ik zou stoppen met schrijven :oops: )
Jullie zijn topmeiden :hug: :-
Heerlijk Charissa, ik vind dat juist erg gezellig :-*
Ik zet je zo weer op de lijst hoor :-*
Volgens mij hebben we al heel lang niets meer van mamalena gehoord of wel? :think:
11 oktober heeft ze gepost dat ze naar Frankrijk ging…is lekker ff op vakantie!
Klopt, ze ging naar de Dordogne.
Meiden, ik ben er wel, maar was ff druk met in een ander topic reageren.
En ben nu een beetje moe eigenlijk, wil graag naar bed. Lees hier gauw weer bij goed? :-*
Slaap lekker fem :-*
@Chrisje wrote:
11 oktober heeft ze gepost dat ze naar Frankrijk ging…is lekker ff op vakantie!
Toen was ik nog ana het werk en had ik weinig forumtijd. Vandaar dat ik het gemist heb