Marije je hebt pb
Oh ja, nog even mijn complimenten aan Joos voor het geweldige lijstje!!
Ach Marije, ik zou wel willen maar denk dat ik er niet aan toe kom het goede nieuws dan op tijd te melden.
Maar, ik las dat je pb had van Patricia dus misschien is het probleem al opgelost?
:-*
Dank je wel Patricia! :-* Je merkt het wel dan he!
Tilly: Snap het hoor meis! :-* Hoe gaat het vandaag met je mannetje? Las ergens dat het einde van heel het ziekenhuis gedoe wel in zicht is he! :-* :-* :-*
Femmie: Al terug van de echo? Hoe was het?
Wawa: Jij ook al dus… ik moet ook heeel vaak naar de wc… lig ik net weer een beetje… :roll:
Marije, onze uitgerekende datums zitten zo dicht bij elkaar, dat ik niet mijn mobiel durf te geven, maar ik had het wel het liefst gedaan :mrgreen:
Inderdaad veel plassen, maar ook erg misselijk en veel harde buiken. vreselijk. Zullen we 's nachts gaan MSN-en? :lol: :lol:
Ik heb net toch 2 aventflessenspenen en flesvoeding gekocht voor de zekerheid. Dat geeft me een rustiger gevoel.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: lijkt me geen slim plannetje nee :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Wel leuk om een sms te sturen en er dan een terug te krijgen , met hetzelfde bericht heb je toch een soort “gedeelde pijn” :roll:
Dat s’nachts msn-en lijkt me een goede! Ik zat vannacht om 4.30 weer eens beneden en had bijna de computer aangezet… ik verveelde me rot! :roll:
Ik heb hier ook 4 flessen van Avent staan en een bus Hypo-Allergeen. Zit nog steeds heel erg te twijfelen wat ik ga doen, heb heel de zwangerschap geroepen dat ik dit keer geen bv wilde geven omdat het bij Jesse zo’n ramp was… begin nu toch weer te twijfelen. :think: Nou ja zien we wel als het moment daar is.
Ga nu toch nog maar even plat GAAP!
Hallo allemaal…
Zwangeren:Sterkte met de laatste loodjes…
Dat voelt zo lang geleden…
Ben op het moment een beetje down, daarom reageer ik weinig. Het wachten op uitslagen en de onzekerheid wat er nou aan de hand is met Cayla en de energie die een peuterpuber me kost beginnen me een beetje op te breken. Het bloed was naar nijmegen gestuurd en daar krijgen we de 30ste dus gewoon de uitslag van. Maar het onderzoek naar Usher zit er niet bij in en daar moeten we eerst voor naar nijmegen. Het is al 1,5 week geleden dat de oogarts belde dat hij ons ging laten oproepen. en ik had erheen gebeld en we zouden meteen een brief krijgen met een uitnodiging…maar tot nu toe nog niks. Ben dat wachten echt zóó beu! :x
Nou ik ga weer, Cayla wil graag weer iets eten en een schone luier…
doei
Verder allemaal een dikke pakkerd.
Oh Chrisje :hug: :hug: , ik zou het wachten ook beu zijn en vooral omdat je al zolang gewacht hebt en nu weer moet wachten… :-
Had mijn mobiele nummer ook wel willen geven hoor Marije, maar zie dat je ondertussen al voorzien bent :thumbup:
Slaap ze :hug: :-
Ik ben benieuwd wie van jullie, Wawa en Marije, als eerste gaat BUB-ben :mrgreen:
Chrisje, ik miste je al meissie :hug: :hug: :-*
Hoi,
Nog geen nieuws van Femmie? Ze moest daarna ook gewoon weer werken geloof ik dus we zullen denk ik nog even moeten wachten op een berichtje.
Marije en Wawa, wat maken jullie het spannend meiden. Een ding is zeker…het gaat niet lang meer duren voor jullie :mrgreen:
Wawa, ik kan het me wel voorstellen hoor dat je toch flessen in huis hebt gehaald en voeding. Toch hoop ik voor je dat de bv wil lukken. Het is best heel bijzonder moet ik zeggen :oops: :mrgreen:
Marije, ik wist ook nog niet of ik wel bv wilde proberen deze keer. Ik zat er hard over te denken maar gewoon meteen fv te gaan geven. Heb met Nick ook veel problemen gehad en heb toen een hele tijd gekolfd.
Nu had ik geen keus wat het kolven aangaat en deze keer lukt het dus maar zo om bv te geven. Zo zie je maar weer dat het toch een 2e keer wel kan lukken. Tenminste, bij mij tot op heden wel.
Chrisje, ik miste je ook al meid. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Wat hebben jullie toch een moeilijke tijd voor jullie momenteel. Afwachten is zo ontzettend slopend. Ik hoop dat jullie er doorheen komen en de tijd snel mag gaan.
Een hele dikke :hug: en :-
Charissa, wat leuk dat Loïs zo lekker heeft geslapen in haar nieuwe kamer. Lekker ook voor mama dat ze na 7.00 wakker is geworden. Hopelijk houdt ze dat even een poosje vol.
Ik ga nu even snel Nick aandacht geven, hij wil dat mama ook in de kamer komt spelen. Dat zal ik dan maar doen. :inlove: Het is ook zo’n schatje :inlove:
:-
Hey meiden,
Nog niks van Femmie? ben zo benieuwd…ze zal toch wel een foto meegekregen hebben?? Nou we wachten af…
Marije en Wawa, spannend!! Haha, wel lache hoor als jullie echt op dezelfde dag gaan bevallen… :mrgreen:
Ik gok op de 11e :mrgreen:
Jane, hoe is het met Owen en zijn hb?
Chrisje, ik miste je ook al! Slopend hoor wat jullie allemaal moeten dorstaan… Dikke :hug:
Charissa, fijn dat Loïs het zo goed doet in haar nieuwe kamer :dance:
Tilly, woon jij eigenlijk ver bij het ziekenhuis vandaan?
Joos, M’lena, hoe gaat het met jullie?
Angela lekker aan het genieten van Sanne?? Wat een mooi koppie met haar heeft ze al zeg! :thumbup:
Hier gaat alles goed. Nesrin wil de nachten nog steeds niet doorslapen, maar daar ben ik inmiddels ook wel aan gewend :mrgreen:
Ze is alweer 10 weken geweest!!! :shock: :shock: Het gaat zo hard…
Woensdag hebben we en intake op het kdv, ben benieuwd.
Ga nu even de keuken in, tot later! :-*
Patricia, veel kinderen slapen pas na een hele lange tijd door. Daarna volgen de slapeloze nachten door tandjes krijgen, slapeloze nachten door kiesjes krijgen, daarna slapeloze nachten door enge dromen, slechte nachten door eigenwijze peuterpubertijd. Dus tja, je zult er vanzelf aan wennen
Tilly, ik weet dat BV het beste is hoor en ik ga er ook voor. Vanmiddag borst/zoogcompressen gehaald naast KV en flessenspenen. Ik heb ook BV cursus gevolgd. Maar ik ga het niet koste wat het kost doorzetten. Ik vind een gezonde, happy mama ook heel belangrijk.
Ik hoop, dat alles goed is met Femmie
@Wawa wrote:
Ik hoop, dat alles goed is met Femmie
Ik ook… Ze heeft natuurlijk geen meldingsplicht ofzo…maar ze heeft al zoveel moeten doorstaan, dat ik nu wel een beetje zenuwachtig word.
Even een vraagje… Moet je zelf voor de voeding en luiers op het kdv zorgen? Ik zal het woensdag vast wel horen, maar ben even benieuwd.
@patricia26 wrote:
Even een vraagje… Moet je zelf voor de voeding en luiers op het kdv zorgen? Ik zal het woensdag vast wel horen, maar ben even benieuwd.
Luiers en doekjes hier niet. FV weet ik eigenlijk niet zeker. Volgens mij ook per kdv afhankelijk
Nog geen nieuws… Jammer. Moet nu de deur uit en ben er morgen weer!
@Wawa wrote:
Tilly, ik weet dat BV het beste is hoor en ik ga er ook voor. Vanmiddag borst/zoogcompressen gehaald naast KV en flessenspenen. Ik heb ook BV cursus gevolgd. Maar ik ga het niet koste wat het kost doorzetten. Ik vind een gezonde, happy mama ook heel belangrijk.
Ho, ho :hand: :wink: Je hoort mij niemand veroordelen hoor over het wel of niet geven van bv. Ik heb zelf ook de fles gegeven hoor !!! :wink:
Ik bedoel alleen te zeggen dat ik me er zo enorm over verbaas dat het deze keer bij Luuk tot op heden wel wil. Dat terwijl ik bij Nick zo lang aan het knooien ben geweest. Toen heb ik ook bewust voor mezelf gekozen want het was geen doen meer. Ik was geen happy mama meer en dat is niet goed :naughty: Daarna wel weer :mrgreen: Dat is zoveel meer waard!!
Nog steeds niks van Femmie inderdaad. Misschien heeft ze nog geen tijd gehad. Dat hoop ik maar want ik hoop zo dat alles goed is!!!! :pray:
Ik zal weer eens wat foto's van Luuk in ons sf zetten. Mogen het er een paar meer zijn? Heb weer zulke mooie gemaakt de laatste weken :oops: :mrgreen:
@Tilly wrote:
@Wawa wrote:
Ho, ho :hand: :wink: Je hoort mij niemand veroordelen hoor over het wel of niet geven van bv. -*
Oh, maar zo voelde ik het ook niet hoor meissie :-* . Ik vind BV gewoon nog eng :roll:
Vanavond weer naar de pufclub geweest, en daardoor geen tijd om hier alles bij te lezen en te reageren.
Ik wil alleen even Chrisje een :hug: geven.
En even zeggen dat ik een sms van femmie heb gehad, het was goed en ze mag naar de vk. Ik denk wel dat ik dat hiermag vertellen. Ze zal wel weer hartstikke moe zijn, en daarom niet hier komen.
Nog steeds geen bia of bubjes van wawa en marije. Zou wel grappig zijn als jullie echt op dezelfde dag bevallen.
Ik ren nu nog even naar het sf om Luuk te bewonderen en dan duik ik mijn nest in.
Slaap lekker!!!
FEMMIE, WAAR BEN JE!!!
Ik wil graag goed nieuws horen!!! En zien!!
Ik ga dit keer ook weer voor de BV hoor. Dat was vorige keer een kleine ramp. Maar m’n zs is ook niet te vergelijken met de vorige, dus ik ga er maar vanuit dat de BV ook heel anders kan lopen. De vorige keer ben ik mezelf compleet voorbij gelopen en ben ik alle grenzen overgegaan om het tóch te laten lukken. Tevergeefs.
Heb me dit keer opgegeven voor BV-cursus en mezelf beloofd dat ik een lactatiekundige inschakel wanneer het niet goed op gang komt. Maar ik heb ook een belofte gedaan om eerlijk te zijn en te stoppen wanneer ik het niet meer trek.
Maar, oh, wat heb ik er een verdriet van gehad dat ik de knoop moest doorhakken bij popje…Pfjoe, als ik daar nog aan denk…! Ik had een enorm gevoel van falen, terwijl ik heel erg m’n best had gedaan.
Chrisje, wat een gedoe zeg!! Het wordt tijd dat jullie eens ergens een uitslag van krijgen. Dit is gewoon niet eerlijk meer, zolang als jullie in spanning worden gehouden. Sterkte hè!
Patricia, per KDV is het verschillend. Waar ik werk is het incl. en waar popje naar toe gaat niet. En jeetje, Nesrin alweer 10 weken…?.. :shock: Echt, de tijd vliegt!
Tilly, wat een mooie foto’s weer van Luuk!! Je kunt zo goed zien dat hij al een stuk gegroeid is! En wat fijn dat je hem zelf kunt voeden. Kolf je er ook nog bij of niet?
Sorry, heb even telefoon. hopelijk straks nog even hier.
Fijn, dat het goed was met Femmie.
Hier nog BIB. Tot morgen maar weer. Manlief is morgen vrij, dus ik mag uitslapen :mrgreen:
Morguh!
Helaas was het uitslapen van Loïs hier goed voor 1 nacht, maar daar had ik me al op ingesteld
Wawa, nog lekker aan het slapen hoop ik :mrgreen:
Mamalena, ik ga gewoon dubbel druimen dat de BV goed gaat lukken dit keer
Femmie, fijn dat alles goed was :thumbup:
Patricia, bij het kdv van Loïs was alles inclusief. En over het doorslapen. Loïs sliep de laatste dag van mijn verlof in 1 keer door :dance: :dance: Toen was ze bijna 3 maanden. Maar het kan ook nog langer duren en idd wat Wawa ook zegt, daarna de gebroken nachten van tandjes e.d.
Hier hebben we soms ook gebroken nachten, dan heeft ze weer eng gedroomd.
:-* :-*