**oktoberstoppers 2006 deel 19**

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Wendy en gezin, Van harte gefeliciteerd met TEAGAN

:dance: :dance: :dance: :-

Dus toch een jongen…haha…

Hoor graag je verhaal, maar rust eerst maar lekker uit!

Marije, voor jou ook spannend! Hoge bloeddruk is minder, maar misschien betekent het indd wel dat je snel gaat bevallen! Succes meid :-

Net bij de tandarts geweest en geen gaatjes :dance:

Allles gaat hier verder goed. Nesrin heeft vannacht tot 06.30 uur geslapen! Dus alweer een hele verbetering met voorgaande dagen.

Hoe is het met de rest?

:-*

jippie weer een jongen erbij en wat een mooie naam past goed bij devin. van harte gefeliciteerd :dance:

even kort want kleine is aan het brullen. hb is wederom gedaald alleen deze arts was minder pessimistisch. die vertelde dat het er gewoon bij hoort dat babies hun bloed afbreken en in een hb dip komen.

tilly ze zei wel dat als het nog verder daalt er wel een transfusie gedaan word en owen krijgt nu niets. vreemd he. wij moeten dus volgende week wederom naar zh. ze zei ook dat men het normaal gesproken niet eens weet dat de hb zo daalt, maar ja daar koop ik natuurlijk niets voor. het haalt hoe dan ook de onbezorgdheid weg en ook al moet ik de kleine man als een gezond kindje behandelen, toch lukt dat me niet en ben ik heel voorzichtig. met hem gaat het overigens heel goed.

luuk gaat dus beetje wennen aan de temp, wat een ontwikkelingen he voor zo’n klein menneke.

joos dat klinkt als een goede ervaring was dat in utrecht dat zh?

ik heb zo’n naar gevoel over gehouden van de bevalling dat ik nu denk nooit weer, maar daar ga ik het dus nog met de gyn over hebben

ik kom later terug

Jane, ik heb wel het eea begrepen over je bevalling, maar heb je het verhaal ook ergens geschreven?

Kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt om je mannetje… :hug:

Zeiden ze bij Nesrin ook;‘bij een thuisbevalling was de infectie waarschijnlijk nooit ontdekt’ Tsja, maar toch lag ze daar, dus wat heb je aan zo’n reactie?! :hug:

Ik word helemaal blij als ik aan Wendy denk :mrgreen:

WENDY EN JOHN GEFELICITEERD MET TEAGAN!!!

Leuk, weer een knulletje!

Rust maar lekker uit meid.

Tilly, Wat heerlijk om Luuk in bad te doen :inlove: Lijkt me ook wel erg fijn voor hem. Ze houden je kereltje goed in de gaten hè. Hij komt er wel.

Het werk valt inderdaad wel wat tegen. Het kost me allemaal meer energie. Ik vervang deze periode de docent geschiedenis/aardrijkskunde in de brugklas, maar heb aangegeven dat ik dat er niet allemaal naast kan doen. Er werd eerst wel vreemd gekeken (huh, je doet er toch wel vaker meer dingen naast?), maar gelukkig werd er niet moeilijk gedaan. Nu geef ik dus naast mijn eigen lessen alleen geschiedenis in de brugklas, en dat is wel te doen.

Enneuh, die buikfoto heb ik vorige week wel bij de jan08mama’s geplaatst, zal hem zo ook ff in ons sf zetten.

mamalena, leuk je weer te zien meid. Doe lekker rustig aan.

wawa/marije :hug: dames ik hoop dat we jullie ook snel mogelijk feliciteren.

Wawa, met 1.64 ben ik helemaal klein, niet alleen mijn bovenlijf :mrgreen: Tja, de papa van de kleine is 2 meter, dus als hij op zijn vader lijkt heeft hij wat meer ruimte nodig.

Marije, goed dat de vk je toch naar het ziekenhuis stuurt. Hopelijk is je bloeddruk inderdaad hoger doordat je snel gaat bevallen.

Patricia, geen gaatjes, en nesrin heeft goed geslapen, wat wil je nog meer :thumbup:

Jane, phoe wat een onzeker gebeuren met die hb waarde van Owen.

Fijn dat het verder wel goed met hem gaat, maar bezorgd ben je dat toch hè. :-*

Het ziekenhuis is hier in Leiden. In Utrecht heb je geloof ik ook een diakonessenhuis, maar da’s een beetje te ver rijden met weëen denk ik.

De kleine had vannacht de hik. Wat een grappig gevoel zeg. Maar ik kon er helaas niet door slapen. :zzz: Nu zei een collega tegen mij, dat als de baby hikt tijdens de zwangerschap, hij/zij een allergie zal krijgen later. Is dat zo?? :think:

(En nu weer aan het werk, straks nog 1 uurtje Nederlands en dan naar huis)

Wendy, John en Devin, gefeliciteerd met de geboorte van Teagan !!

Heb verder nog niet gelezen maar las het goede nieuws van Wendy al bij de novembermama’s.

Wendy, gefeliciteerd met Teagan

Jane, wat naar allemaal. Ik hoop toch echt, dat je de bevalling straks toch vergeten bent :hug: :hug:

Joos, lekker he die hik :-* :mrgreen:

Marije, balen meid. Ik hoop niets ernstigs.

Patricia, heeft ze nu beter geslapen met mee voeding. Of had je nog niet opgehoogd? Wat zei CB daar maandag eigenlijk over?

Ja, ik heb nu de laatste fles 180 gegeven ipv 150.

CB zegt alleen; ‘kijk maar wat ze wil’ Dus daar heb ik niks aan…of wel :mrgreen:

Zolang ik maar niet over die liter per dag kom vinden zij het goed.

Maar ze krijgt nu dus 5x150 en 1x180.

Wel alle voedingen gemengd met Forte.

@patricia26 wrote:

Ja, ik heb nu de laatste fles 180 gegeven ipv 150.

CB zegt alleen; ‘kijk maar wat ze wil’ Dus daar heb ik niks aan…of wel :mrgreen:

Zolang ik maar niet over die liter per dag kom vinden zij het goed.

Maar ze krijgt nu dus 5x150 en 1x180.

Wel alle voedingen gemengd met Forte.

Ik deed die avondfles inderdaad ook na verloop van tijd meer. Maar lekker dat ze daardoor beter slaapt. Ik deed peuter 's avonds eerst in bad, daarna lekkere fles en dan in bed. Werkte goed :mrgreen:

Vullen jullie de poll effies in:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2039345#2039345

Ingevuld hoor Wawa :wink:

Marije nog niet terug? Heeft zij iemands 06?

@patricia26 wrote:

Ingevuld hoor Wawa :wink:

Marije nog niet terug? Heeft zij iemands 06?

Nee, heb geen gegevens van haar,

Ik ben trouwens 10 1/2 aangekomen nu. Vind ik veel, omdat ik bij peuter totaal 9 aangekomen was, maar ja ik ben nu ook al een week langer zwanger natuurlijk.

Ik kwam in totaal 18 kilo aan :oops: :mrgreen:

En ben er pas 9 kwijt helaas… :?

@patricia26 wrote:

Ik kwam in totaal 18 kilo aan :oops: :mrgreen:

En ben er pas 9 kwijt helaas… :?

Meid, je was toch erg dun voor die tijd? Zien anderen het of is het alleen de weegschaal?

Haha, erg dun ben ik nooit geweest hoor :mrgreen:

Ja, anderen zien het ook wel, maar zien ook wel veel verschil met toen ik net bevallen was. Moet ook zeggen dat ik er niet echt veel voor doe om af te vallen, en dat terwijl ik het wel graag wil.

Ach, als ik straks weer aan het werk ben heb ik geen tijd meer om te snoepen :wink:

Hi meiden,

Ten eerste: WENDY GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!!

Na een lange dag ziekenhuis weer terug, nog met BIB.

Kwamen spoed bevallingen etc tussen door dus het was voornamelijk veel wachten.

Ze hebben bloed afgenomen, plasje nagekeken en heb een uur lang aan een ctg, en bloeddruk meter gelegen.

Daar was mijn bloeddruk weer gemiddeld 120/80 dus niet meer “hoog”.

Bloed was goed, en urine ook. Pffft :dance:

Nog even een praatje met de Gyn gehad, op het ctg waren erg veel harde buiken te zien. ( ja dat had ik ook al wel gevoeld) :mrgreen:

Zij denkt dat m’n bloeddruk schommelingen echt te maken hebben met een naderende bevalling… nou ik moet het eerst zien en dan geloven hoor haha. :wink: :mrgreen:

Even iets anders… tis idd wel handig om een 06 nummer van iemand te hebben ja… :think: Als iemand zich geroepen voelt om zich door mij bijv midden in de nacht wakker gesms’t te worden… :mrgreen: meld maar!

Ben nu echt heel moe, dus als jullie het niet heel erg vinden, reageer ik later op jullie.

kus Marije. :-*

Wendy, John en Devin: van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Teagan

Later meer, ben net thuis en ga nu eten maken voor Loïs en mij want Theo is een avondje uit, dus druk druk druk :?

@Wawa wrote:

Vullen jullie de poll effies in:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2039345#2039345

Heb hem ingevuld, maar van Luuk klopt het natuurlijk niet want was te vroeg. Van Nick wel ingevuld, maar weet het niet heel zeker meer.

Marije, spannend hoor. Ik hoop dat je snel mag bevallen :mrgreen:

Ik ga zo Babyboom kijken. Ga je ook weer kijken Joos?

Wendy, John en Devin: Proficiat met de geboorte van Teagan !!!

Femmie, jouw banner tikt ook lekker door :mrgreen: