Ik lees net mijn lange stuk ff terug en zie dat het stukje voor wawa verdwenen is :think:
Wawa…hoe gaat het met jou? (ik weet ff niet meer wat ik net getypt had :oops: )
@Joos wrote:
Ik lees net mijn lange stuk ff terug en zie dat het stukje voor wawa verdwenen is :think:
Wawa…hoe gaat het met jou? (ik weet ff niet meer wat ik net getypt had :oops: )
Hi hi hi, ik reageer ook nauwelijks op iedereen. Ik zit hier mezelf alleen toe te spreken, dat ik niet moet zeuren, klagen etc. en over een kwartier gewoon moedig op de fiets moet stappen om peuter op te halen. Ik heb het zo gehad met de harde buiken en met de gekneusde ribben. :oops:
Ik ben op moment gewoon een dikke zeur :oops:
Zo, ook weer even tijd gevonden om bij te lezen en schrijven.
Wat is het hier spannend aan het worden! Wendy, veel succes!! :thumbup:
Sorry ben het ff kwijt, maar jullie weten niet wat het wordt/is toch? Ik gok op een meid!
Wawa, zeuren mag hoor in die laatste weken :hug:
Marije hoe gaat het met jou meid?? Hoe ws het bij de vk??
Jane, kan me je gevoel over Owen goed voorstellen hoor…Je voelt je zo machteloos he? Dikke :hug: voor jou.
Hoe laat heb je het gesprek met de arts?
Ben benieuwd naar nieuws van Angela. Wel een luxe hoor dat ze lekker bij haar meisje in het zhs mag blijven! Maar hoop dat ze gauw thuis zijn.
Met Charissa ook alles goed?
En Chrisje? Trek jij het nog een beetje allemaal?
Joos ik ben toen ook naar zo’n voorlichtingsavond geweeest en vond het ook erg interessant. Alleen was ik in het LUMC…en daar hadden ze geen tv’s om naar je kindje te kijken
Zie je erg tegen de bevalling op?
Tilly hoe is het met jouw mannen?
Fijn dat Luuk nu op de MC ligt! :thumbup: Is toch een stapje dichter bij huis idd.
Femmie wat een leuke manier met die chocoletters! :mrgreen:
Jij bent trouwens net zo lang zwanger als dat Nesrin oud is (op 1 dag na) ds kan ik het makkelijk bijhouden :mrgreen: Hoe voel je je?
M’lena, hoe gaat het met jou? NOg een beetje energie of niet?
Nou Nesrin heeft dus maandag haar eerste prikjes gehad, en het is me erg meegevallen! Ze heeft bijna niet gehuild, had in de avond alleen wat koorts en was een beetje suf. Maar ik denk dat ze er weinig last van gehad heeft.
Ze is gister en vandaag trouwens wel wat onrustig en zit ook constant op haar handjes te sabbelen. Denk dat ik de voeding maar iets moet gaan verhogen… Ze slaapt ook nog niet door, dat is wel jammer.
Nou, vanmiddag moet ik zelf nar het zhs, afspraak op de anticonceptiepoli. Dan doen ze onderzoek naar Chlamidia geloof ik, en als dat goed is zetten ze volgende week weer een nieuw spiraaltje. Heb helemaal geen zin meer in mensen die tussen mijn benen gaan zitten! :x :mrgreen:
Trouwens, tijdje terug hadden we het hier over wanneer weer sex na de bevalling, en de meesten zeiden geloof ik wachten tot de nacontrole… Maar, ik ben natuurlijk ook op nacontrole geweest, maar er is toen niets gedaan?? Alleen gesprekje over hoe de zwangerschap en bevalling verlopen is, verder niets. Het is toch de bedoeling dat er naar je hechtingen gekeken wordt of niet? :think:
:-*
Wawa met gekneusde ribben mag je zeuren hoor (doe ik ook wel eens en ik ben net 30 wk zwanger :oops: ). Harde buiken zijn ook geen pretje, en dan met die combinatie nog ff eenstukje gaan fietsen? Jij hebt lef zeg :-*
Nog even en dan zie je waar je het voor hebt gedaan hè.
Patricia, wat een bikkel is Nesrin! Bijna niet huilen, knap hoor.
Ik zie niet echt tegen de bevalling op. Dat deed ik eerst wel, maar zag het gisteren helemaal zitten daar.
We zaten eerst ook nog over het Rijnland te denken. Ze hebben daar die experimentele pijnstilling. Een collega is daar 2 weken geleden bevallen. 15 min nadat ze was aangesloten op die medicatie ging de hartslag van de baby van 140 naar 60! Dat werd een spoedkeizersnee. Dus euh…voor mij maar geen experimenten. :shifty:
Van nacontroles en sex na een bevalling weet ik niks, sorry.
Gek idee hè…dat Wendy nu bezig is met bevallen, en misschien Marije ook wel…
@Joos wrote:
Gek idee hè…dat Wendy nu bezig is met bevallen, en misschien Marije ook wel…
Weet je wat pas gek is? Nu ik weet dat zij (bijna) aan het bevallen zijn, wil ik ook weer :mrgreen: :oops: Hoe pijn het ook deed, het is toch ook wel een super-ervaring…
Joos, ik had geen keus qua ziekenhuis, maar zou ook niet voor de expirimenten gaan indd

hahaha dus je hebt de smaak te pakken?
Het moet vast iets heel speciaals zijn. :inlove:
Nou ja ik moet zeggen dat het me gewoon heel erg meegevallen is allemaal…Maar dat kan een volgende x natuurlijk wel heel anders zijn.
Maar hoe dan ook…het eindresultaat blijft altijd speciaal :inlove:
Hallo lieverds,
Hoe is het met jullie?
Zit al een tijdje weer stiekiempies mee te lezen.
Denk laat toch maar is wat van me horen.
Heeeeeeeeeeeeeey! Ja hier alles goed…spannende tijden hier op het topic zoals je ziet :mrgreen:
Hoe gaat het verder met jou?
spannend inderdaad :dance:
Je hoort verschillende verhalen hè. Jouw bevalling en die van Angela klinken wel redelijk, maar als ik dan bijvoorbeeld het verhaal van Jane lees…brrrr :shifty:
Ja oneerlijk he? En dat uiteindelijk allemaal voor hetzelfde doel.
O hoe naar de bevalling ook, veel mensen zeggen na een tijdje nog wel eens te willen. Ook ik wilde nooit meer zwnger worden want dat is verschrikkelijk, maar toch, stiekem…
zou ik het zo weer doen…maar nu niet want ben ff druk,haha
Haha…ja ik had het ook over de bevalling, en niet over de zwangerschap
Bevallen zou ik zo weer doen, NU als het moet…maar zwanger zijn vond ik toch minder prettig. Maarja, ook een 2e zwangerschap kan natuurlijk heel anders zijn. Nu heb ik niet het idee dat ik echt van mijn zwangerschap genoten heb, ik hoop dat dat een 2e keer wel zo zal zijn.
Ligt overigens helemaal aan mezelf hoor…want heb eignelijk maar weinig klachten gehad. Kon er gewoon moeilijk mee om gaan dat mijn lichaam zo veranderde en dat ik beperkt werd in sommige dingen. :oops:
@patricia26 wrote:
Heeeeeeeeeeeeeey! Ja hier alles goed…spannende tijden hier op het topic zoals je ziet :mrgreen:
Hoe gaat het verder met jou?
Ja geweldig om die spanning te lezen en die herkenning van mijn zwangerschap.
Ik moest bij Marije meteen aan mezelf denken dat ik bij inwendig onderzoek mijn vliezen braken.
Met mij gaat gelukkig alles goed. Ben aan het afkicken van mijn medicijnen. Dat is iets minder maar wel voor een goed doel. Geestelijk gaat het perfect.
Ik had trouwens ook geen inwendig onderzoek bij de na onderzoek. Mijn hechtingen waren er eerder uitgehaald dan het onderzoek. De Vk stelde wel uit haar zelf voor om te kijken maar het hoefde niet.
Mijn hechtingen zijn er nooit uitgehaald, gewoon vanzelf opgelost. Is wle normaal toch? :shifty: :think:
Oeh wat een herkenning!
Ik hoor voortdurend “geniet ervan”.
En tja, ook ik heb erg weinig te klagen, maar toch…genieten…doe ik dat??? :think:
Haha, precies…Gek werd ik ervan als mensen weer zeiden ‘geweldig he? geniet ervan!’ Nou gelukkig ben ik niet de enige…
En toen was het stil…
Hoe zou het met Wendy zijn? En Marije?? Zou toch wat zijn als ze op dezelfde dag bevallen :mrgreen:
Hi, hier nog BIB… :roll:
Heb nu visite, maar wilde jullie dit alvast even zeggen, kom vanavond even verslag doen van de vk!
:-*
Kyra, spannend… :lol: