BIB!
Hi meiden ben er nog wel hoor Slaap erg veel de laatste dagen :oops:
Dus me aan m’n rust houden lukt me aardig!
Voel me nog wel steeds ontzettend schuldig, en heb dan ook af en toe flinke huilbuitjes… maar goed,is denk ik ook een cocktail van hormoontjes en de laatste loodjes. :roll:
Tilly: Veel succes vandaag in het ziekenhuis! Dikke kus voor je mannen :-
Wen: Fijn dat alles oke was, en dan nu maar weer verder met wachten, en wachten , en wachten…
Charissa: Ja leuk he die ochtend uren :roll: en dan ook al zooooo actief, Snap jij dat?? :think: :mrgreen:
Joos: Denk maar even lekker aan je zelf hoor meis. :-
Wawa: Beetje geslapen vannacht, of weer erge last gehad van harde buiken etc?
Ga eens even wat eten!
liefs Marije.
Weer een goede nacht gehad Marije, dus ben wel uitgerust. :mrgreen:
Hoi meiden, kwam even kijken of er misschien weer BIA’s of BUB’s zijn :mrgreen: Maar nee dus. Moet nu even de deur uit, kom later vandaag bijkletsen.
Bye! :-*
Heerlijk Wawa dat je weer goed geslapen hebt! Wat is slapen toch lekker :lol: :mrgreen: .
Mijn moeder kwam vannochtend Jesse even ophalen, en zijn heerlijk twee uur lang naar het park gegaan… En ik ben heerlijk terug mijn bedje in gegaan :oops:
Patricia: Tot straks! :-*
Hier net wat roze afscheiding… :think: Zal wel niets zijn toch? :shifty:
hey marije ik had dat ook rond die tijd en toen schreef men dat het misschien slijmprop is. balen hoor die huilbuitjes en dan ben je nog wel lekker uitgerust. heb misschien teveel tijd om bij je gevoelens stil te staan. :hug:
charissa dat is lief ik probeer jullie uiteraard zoveel mogelijk op de hoogte houden, maar soms heb ik ook geen zin om over al mijn zorgen te schrijven en kom ik hier voor wat afleiding, nou ja beide gevallen kan natuurlijk.
joos jij ook rustig aan he en goed voor jezelf zorgen.
wendy fijn dat controle goed was en ik zal duimen dat de kleine spoedig komt.
tilly is de kleine luuk weer gegroeid end rinkt hij nog goed?
vandaag dus ook weer in zh geweest, vriend kwam vanuit zijn werk omdat ik niet alleen kan, begin meteen te huilen als ik de drempel over ben zo emo word ik van dat stomme zh. ben het zo zat elke keer weer mijn kleine mannetje prikken en pijn doen. dan zit ik buiten de prikkamer te huilen en vriend en kleine binnen. morgen hebben we gesprek met de kinderarts en dan horen we weer verder.
liefs jane
Jane, sterkte meid en die tranen kan ik me goed voorstellen.
Marije, roze met slijm? Vast de slijmprop :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: Ja… dacht dat ik hem ondertussen al vier keer verloren was , maar dit sloeg alles :sick: :mrgreen:
Jane: Vervelend he al die mensen die zomaar met hun handen aan je mannetje zitten…even een dikke knuf! :hug: :-*
Verder geen klachten Marije? Wee o.i.d.?
Hoi meiden,
Reageer alleen even snel op Marije en de volgende keer weer wat uitgebreider op de rest :oops:
Marije, klinkt toch spannend hoor!!!
Welterusten allemaal en ik hoop morgen beter mijn best te doen hier.
:-* en lekker.
Tilly en Wawa: Nee nog niet echt weeen… wel wat pijnlijkere harde buiken.
Ga zo maar lekker naar bed , en kijken wat de vk morgen zegt… misschien doet ze wel een inwendig onderzoek ( niet dat ik daar dol op ben hoor, maar misschien ondekt ze wel iets)
Slaap lekker lieverds! :-*
drukke dag gehad, en is te merken.
john is onderweg naar huis en dan gaan we naar het ziekenhuis. hoop dat het doorzet. heb weeen sommige om de 6 min sommige om de 3.
maar omdat ik dus aan het infuus moet enzo en het is een uur rijden naar het zkh gaan we nou en hopelijk is het geen vals alarm
:-*
Spannend Wen!!!
Marije, en hoe is het nu? Succes bij de vk
Jane, laat die tranen lekker lopen. Je had je toch ook een hele andere start met je mannetje voorgesteld :hug:
Marije, Wendy, hoe is het daar?
Hier bib
Hier BIB.
Nog wel aan het rommelen, maar het kan zoveel zijn in deze laatste weekjes… :roll:
Moet om 12.10 bij de vk zijn, daarna kom ik even vertellen!
Wendy: Succes meis, hoop dat het doorzet! :-* ]
Marije, ik had echt gehoopt, dat je al bevallen was :-*
OOhwww wat is het spannend hier!!
Wendy, succes meid, ik hoop dat het doorzet. John krijgt dan gelijk hè! :thumbup:
Marije, bij jou duurt het dus ook niet lang meer. Jij ook veel succes :thumbup:
Jane, ach jeetje, je arme mannetje weer naar het ziekenhuis. Ik kan me voorstellen dat je je daar helemaal niet goed bij voelt. Hoe is het nu met Owen?
Tilly, hoe is het nu met Nick?
En die kleine Luuk blijft knap groeien hè :thumbup:
Charissa, leuk, K3 :mrgreen: Ach, als die kleine meid het maar leuk vindt hè.
Femmie, super originele manier om het te vertellen! En dan die reactie !
Chrisje, jeetje! Wat een gedoe zeg! Logisch dat je kwaad bent. Kan je weer gaan wachten. :hug:
Patricia, hoe is het nu met Nesrin, slaapt ze een beetje rustig? Ik heb ook zo’n bellywarmer gekocht! Bedankt nog voor de tip. :thumbup:
Mamalena? Hoe gaat het met jou?
Angela, ik hoop dat het gesprek met de arts positief was en dat jullie nu weer lekker samen thuis zijn. Ik heb je nog een sms gestuurd.
Gisteravond zijn we naar een voorlichtingsavond geweest van het diakonessenhuis over (poli)klinisch bevallen. Ik zie het helemaal zitten. Ze hebben 4 kamers, van alle gemakken voorzien. Bedden met massage standen, tv, computer met internet, lekkere bank, privé badkamer etc.
Ze lieten aan de hand van foto’s zien hoe een bevalling er ongeveer aan toe gaat. De manier van handelen sprak mij erg aan. En ook na de bevalling, lekker eerst rustig de baby bij moeder (en vader) laten liggen. En mocht je moeten blijven, dan ligt de baby bij je bed! Mocht de kleine toch op een andere zaal moeten liggen (zelfde etage), dan kan je hem/haar bekijken op je tv.
Aan het einde was er nog informatie over borstvoeding. Toch ook wel nuttig voor een leek.
Klinkt goed Joos :mrgreen:
ff vlug vanuit het zkh,
BAH rugweeen, baal baal.
ben ff aan het rondlopen tussen alles door. dalijk word als het goed is water gebroken dus dan zien we wel weer verder maar vandaag wordt het dus waarschijnlijk wel…
Wauw Kyr@, dus misschien nog een oktoberbeebje :-*
Balen van die rugweeën Wendy.
Hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten.