**oktoberstoppers 2006 deel 19**

@Wawa wrote:

@Joos wrote:
ff snel vanaf mijn werk (arrggg de vakantie is voorbij :frowning: )

sms van angela:
We liggen nog steeds in het ziekenhuis. Ze hebben een bacterie bij Sanne gevonden. We hebben vandaag een gesprek met de arts. Gaat wel veel beter met haar nu. Ze is een stuk rustiger en slaapt nu een stuk beter. We moeten haar nu zelfs wakker maken voor de fles.

Liefs, Angela

jee, het zit niet echt mee met de oktoberstopperskindjes :hug:

Hoi meiden, ben er ook weer. Kan nu ff niet uitgebreid reageren, maar wil Angela en beeb wel sterkte wensen. Klinkt precies hetzelfde als wat Nesrin toen had! AB en bloedkweken afgenomen.
Angela, ligt ze ook op MC? iig wel fijn dat je ook mag blijven daar, die luxe had ik niet.

Nou verder voor iedereen een dikke :hug: , ik moet weer ff verder. Nesrin krijgt vanmiddag haar eerste prikjes op het CB :cry: en ik heb nog veel te doen vandaag. Tot later!
:-*

Nog niet helemaal bijgelezen maar wil Angela en man een dikke knuffel en :-* geven en hopelijk knapt Sanne snel op zodat ze lekker met jullie mee kan naar huis en je kan gaan genieten in je eigen omgeving :hug: :hug:

@patricia26 wrote:

Nou verder voor iedereen een dikke :hug: , ik moet weer ff verder. Nesrin krijgt vanmiddag haar eerste prikjes op het CB :cry: en ik heb nog veel te doen vandaag. Tot later!

:-

Meissie veel sterkte en mij voel het toendertijd mee. Gewoon lekker vasthouden en knuffelen :- :-* :-*

Sluit me bij Wawa aan mbt de prikjes :hug:

Ik hoor hier al 2 uur K3 muziek :zzz: Theo heeft een dvd met in totaal 3 uur K3 liedjes (met clip :mrgreen: ) maar de clipjes kijkt ze maar een andere keer. Heb al een poging gedaan om andere kinderliedjes op te zetten maar ze komt elke keer terug met die dvd van K3 :roll:

Nog maar 1 uur 8) en ach, ze is lief aan het kralen rijgen en tussendoor aan het zingen en dansen :inlove: :inlove:

Angela Sterkte met alles!

Tilly, mijn tandarts zit in Hattem en ik moet daar ook heen, moet er om 15 uur zijn, mss kom ik je wel tegen.

Ik kopieer ff een stuk wat ik al bij de juli mama’s had geplaatst:

Vorige week dinsdag met Cayla naar het cb geweest. Ze is 64 centimeter en weegt 5,5 kilo en nog een beetje. Sasja was zo groot toen ze een half jaar was!!! (was dan ook wel een ukkie, maar toch…).

Woensdag zijn we bij het audiologisch centrum geweest. Weer getest en ja ze is toch echt erg doof. Ook gaf de audioloog het idee om aan de kinderarts te vragen of Usher onder het genetisch onderzoek valt, waar we 30 november de uitslag van hopen te krijgen, of dat ze dat er bij kunnen testen, dan weten we 30 november waar we aan toe zijn…

Dus donderdag ik erheen bellen, moest ikzelf maar ff naar Groningen bellen. Groningen gebeld…o mevrouw ik kan geen Cayla xxxxx vinden in het systeem, ook niet met op geboortedatum. Ik vermoed dat er iets mis is gegaan Echt ik was zo boos…Dus ik weer naar de secretaresse van de kinderarts gebeld, en die belde even later op dat ik a.s. woensdag dan een telefonische afspraaak heb met de kinderarts. W.s. moeten we dan dus wééér erheen om bloed te prikken en opnieuw 3 maanden wachten.

Nu ff leuk nieuws Cayla heeft zich omgedraait van de buik op haar rug!!!

Ben apetrots op haar! (word het me meteen duidelijk waarom ze gisteren om het uur wilde drinken!)

Om 1 uur moet ik met haar weer naar de osteopaat en om 3 uur moet ik zelf naar de tandarts voor mijn verstandskies die door is en enorm vervelend doet.

Hou het ff hierbij,

Chrisje, fijn om weer wat van je te lezen. Hoe gaat het met jou? Trek je het nog een beetje? :hug:

Even snel een dikke :hug: voor CHrisje.

angela van harte met jullie dochter en een hele mooie naam hebben jullie gekozen

wat een domper dat ze nog in het zh moet blijven, maar wat fijn dat jij daar ook mag blijven, ik vond het zo erg om weg te moeten. nu kun je naar je kleine meisje toe en haar zelfs op tv zien. Het is vast anders dan je je had voorgesteld. succes en hopelijk knappen jullie snel op. :-*

tilly wat een fijn nieuws dat luuk naar de mc mag en wat een groei heeft hij weer doorgemaakt :thumbup: en die kleine nick heeft het ook niet makkelijk gehad wat een akelig pijnlijk piemel verhaal. :hug: is het nu wat beter.

wendy je geduld word dus nu meer op de proef gesteld. hoe zou dat komen he. dat je nu zo nieuwschierig bent. nu loop je ook al wel echt op zijn eind. ik ben benieuwd misschien ben jij wel de eerste van nov.

femmie wat een ontzettende leuke manier om het je schoonmoeder te vertellen en aandoenlijk dat ze het niet ineens begreep. echt een verassing dus. heel leuk.

Joos mooi lijstje weer super. en is het gelukt met de inkopen?

nou ik ben hier niet veel geweest ben erg moe of vermoeid. toch ga ik wel af en toe de hort op, moet er echt even uit en gelukkig doet owen het dan heel goed, maar hij vraagt veel om de borst en groeit ook behoorlijk. hij wil veel bij mij zijn en begint te huilen als ik hem weg leg.

het dalende hb is niet van mij maar van owen hij staat nog steeds onder controle, morgen weer naar het zh en als het dan nog verder gedaald is krijgt hij misschien een bloedtransf. dus niet zo fraai ik maak me ook best veel zorgen om hem.

liefs

chrisje voor jou en je kleintje nou kleintje 64 cm…ook nog even een dikke :hug:

Hee, Angela, gefeliciteerd met Sanne! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis…

groetjes van mede-oktobermama 2007 (hopen we dan, nog 3 dagen kans op oktoberbeeb!)

@Sija wrote:

Hee, Angela, gefeliciteerd met Sanne! Hopelijk kunnen jullie snel naar huis…

groetjes van mede-oktobermama 2007 (hopen we dan, nog 3 dagen kans op oktoberbeeb!)

Jij heel veel succes met wachten. Ik zit steeds te tellen hoeveel oktobermama’s nog voor moeten. Volgens mij 4 of niet?

Meiden, ik ga zo zwemmen. Blijft hier wel stil hoor. :wink:

Wawa, zwem ze!

Tilly, wat doet Luuk ons toch elke keer versteld staan met het feit dat het zo’n kanjer/vechter is! :inlove: En Nick :cry: :cry: gelukkig gaat het nu wat beter, maar dat ik het las kwamen de tranen in mijn ogen. Wat een pijn moet hij gehad hebben die dag :cry: :hug: :hug:

Jane, ik duim voor goed nieuws morgen! Doe rustig aan en zodra je je draai, rust e.d. hebt gevonden zien we je hier gewoon weer vaker. Als je zoals nu even laat weten hoe het met jou en Owen is dan is het goed meid :-* :-*

Femmie, wat leuk om het op die manier te vertellen. Whoehahaha zo’n reactie had mijn moeder kunnen zijn, de 20 eurocentjes vallen altijd wat later :mrgreen:

Chrisje, snap dat je boos bent geworden, zou ik ook zijn! Wat achterlijk dat je dan misschien weer zo lang moet wachten :twisted: :hug:

Hoe was het bij de osteopaat en de tandarts?

Wat groeit Cayla goed en wat gaaf dat ze gerold heeft :dance: :clap: :clap:

Patricia, hoe is het gegaan met de prikjes?

Eerste dag na de vakantie en ik ben echt kapot. :cry:

Ik meld me morgen of woensdag weer.

Morgenavond gaan we naar een voorlichtingsavond van het ziekenhuis, en ik weet niet of ik daarna nog zin heb om in te loggen. Sorry :oops:

Mocht ik nog nieuws hebben van Angela, dan log ik stiekem even op mijn werk in.

:-* voor iedereen!

Joos, denk aan jezelf meid. Slik je nog wel iets van Gravitamon o.i.d.? En is je ijzer wel goed?

Charissa, ik sluit me helemaal aan bij jou post over iedereen. Precies zoals ik het had willen zeggen.

Hier net van het zwemmen terug. Pfoef, lekker maar ben wel blij dat ik weer thuis ben :mrgreen:

Goedemorgen!

Joos, geen sorry zeggen :naughty: Om jezelf denken is velen malen belangrijker :-

Marije, hoe is het bij jou? Lukt het je een beetje om nu je rust te hebben?

Hier weinig te melden. Loïs was als vanouds weer eens vroeg wakker gaap dus maar weer kijken wat de dag ons brengt.

:-

BIB

BIB

ben net thuis, john heeft me na het werk op gehaald bij zijn ouders. want ik had controle vandaag. Alles was goed. Hij of zij mag wel komen hoor. had iets meer ontsluiting maar verder nog nada.

tot straks :-*

@kyr@ wrote:

BIB

ben net thuis, john heeft me na het werk op gehaald bij zijn ouders. want ik had controle vandaag. Alles was goed. Hij of zij mag wel komen hoor. had iets meer ontsluiting maar verder nog nada.

tot straks :-

Fijn om wat van je te horen :-

Hoi meiden,

Even aan jullie weten dat ik er nog wel ben, maar zoals gewoonlijk niet zoveel tijd heb.

Ga zo naar het ziekenhuis. Misschien dat ik als ik terug ben hier wel weer even wat kom posten.