**oktoberstoppers 2006 deel 19**

Tilly, zware dagen voor jou hoor meid :hug:

Joos, familie is heerlijk, maar nog fijner als ze weer weg zijn :wink:

Charissa, fijn weekend.

Patricia, hoe gata het nu met Nesrin?

Wie gaat zo BabyBoom kijken?

Ik zit al klaar Wawa!

Tilly, sterkte met je hoofdpijn. Je bent ook zo aan het heen en weer rennen hè :hug: Wel aan jezelf denken hoor.

Charissa, veel plezier morgenavond en komend weekend! :dance:

Hé meiden,

Veel plezier bij het kijken van Babyboom! Manlief vind er niets aan, dus hier kijken we wat anders. Ik meld me bij deze af voor vanavond. Heb ontzettend last van mijn rug. Even een paar boodschappen gedaan bij de Appie. Had ik beter niet kunnen doen.

Morgen meld ik me weer en probeer dan weer te reageren op iedereen. Nu ff geen puf.

:-*

@Angela79 wrote:

Nu ff geen puf.

Hopelijk straks veel puf :mrgreen:

Joos, hoe vond je de aflevering? Ik heb me lopen ergeren/ verbazen over het feit, dat mensen al rokend zeggen dat ze zwanger willen worden. Volgens mij kwam dat ene stel zelfs in aanmerking voor IVF! :shock: Dan stop je toch met roken?

Nou dat is ook wat wij tegen elkaar zeiden!

Iemand met maar 5 -10% kans om zwanger te worden hadden het over wijntjes drinken en sigaren roken. Dat is toch wel opmerkelijk. :think:

Phoe en dan dat ene stel wat al 5 jaar bezig is. 2 Bevruchtte eitjes terug geplaatst, maar helaas. Heftig hoor.

Mijn vriend vind het programma ook niks aan en pakte de laptop. Die heeft hij net weg gezet, vandaar dat ik nu pas even reageer. Ik had ook gewoon de pc aan kunnen zetten, maar ik lag zo heerlijk op de bank :mrgreen:

Angela, rust maar lekker uit. :hug:

BIB

ff vlug want devin is nog op en wil ff aandacht dus komt ik straks wel ff terug

Kreeg bezoek dus komt er ook niet van nou want ben moe :oops:

Hier verder alles wel goed. de beeb is nou wat minder actief dus moet soms ff douchen of er goed voor zitten wil hij/zij laten weten dat het nog goed is daarbinnen. Is soms wel ff vervelend als het wat langer duurt.

oh ja als er hier bub is dan stuurt mijn zussie sms naar Joos, weet niet of ik dat al gemeld had.

denk niet dat het de 26e wordt voor mij want nog totaal geen seintje dat het begint. ach ja het komt wel wanneer hij of zij wil toch

:-* truste meisjes

BIA!!!

9.37 sms van Angela:

Zojuist zijn de vliezen gebroken. De weeen zijn ook al begonnen. Vk komt over anderhalf uur. Groetjes Angela

Succes meid! :thumbup:

Wendy, ik blijf hopen dat ik vandaag van jou ook een sms krijg. :pray:

oke, oke oke, let op…:

BIB!!!

Zo dat was dat! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Alles goed hier, vriendje en ik zijn vandaag alweer acht jaar bij elkaar :shock: :mrgreen: , hij weet het geloof ik niet eens, maar ik sta er toch altijd wel even bij stil. :inlove: :inlove:

Fijne dag iedereen!

:-* Marije.

Angela…spannend! En fijn dat je al weeën hebt, want alleen vliezen breken kan nog lang duren :smiley: Heel veel sterkte en ik wacht rustig :liar: af…

:shock: :shock: Lees helemaal over Angela heen!!!

Meid succes!!! :dance: :dance: :dance: :dance:

Als ik naar de tijden kijk, kunnen we best tegelijk aan het typen zijn geweest Marije.

Gefeliciteerd met jouw eerste BIB melding!!

Wawa? Waar blijf jij???

BIB na beroerde nacht

Angela en ik hadden via PB afgesproken om vannacht samen te bevallen :mrgreen: . Ik ben blij dat zij eerst is. Hier beroerde nacht gehad. Vele maagzuur, zweten en harde buiken, maar niets dat wijst op een bevalling hoor.

He balen Wawa. Ben je nu niet doodop? :hug:

Ik vind het wel spannend hier met al die dames die op het laatste lopen.

Hoi meiden!!

Gister alleen even vluchtig hier geweest dus had nu wel weer wat bij te lezen.

Wendy hoe gaat het met jou? Lief die smsjes van John :inlove: :mrgreen: Jij ook nog steeds BIB dus… :hug:

Charissa, ik kom idd nog maar weinig aan mezelf toe. Moet wel zeggen dat het steeds beter gaat hoor, ze slaapt al wat meer overdag. Alleen in de avondne wil ze gewoon niet slapen en gaat ze dus tegelijk met ons naar bed. Dat is wel jammer, want Oktay en ik komen echt niet meer aan elkaar toe. Maarja, ook dat zal wel weer overgaan toch?

Geniet lekker van je weekend Charissa en alvast van harte met de verjaardag van je pa :-

Shit wawa, weer vergeten babyboom te kijken :wall: Was het leuk?

Begint er bij jou al wat of ook nog rustig in de buik? Beetje bijgekomen van je beroerde nacht?

Tilly hoe gaat het met Luuk vandaag? En met jezelf, hoofdpijn weg? :hug:

Angela wat lees ik nu?? BIA?! Spannend!!! Hou ons (joos) op de hoogte he?! Ben zo benieuwd! Zal weer vaak hier langs moeten komen vandaag haha… Is je man thuis?

Marije hoe gaat het met jou? Ook nog steeds BIB dus. Gefeliciteerd met jullie 8-jarig samenzijn :-

@Chrisje wrote:

Angela…spannend! En fijn dat je al weeën hebt, want alleen vliezen breken kan nog lang duren :smiley: Heel veel sterkte en ik wacht rustig :liar: af…

Bij mij was het precies nadersom en hebben ze de vliezen moeten breken op het zhs bij 8 cm ontsluiting. Maar heb ik niets van gevoeld hoor.

Hoe gaat het met Cayla?

Joos hoe gaat het met jou? En wat deed jij in L’dorp? :mrgreen:

Jane waar ben jij? Druk met Owen? Gaat alles goed met hem?

Hier best wel weer goed geslapen. Laatste voeding van Nesrin gisteravond om 22 u en ze heeft geslapen tot 05.30u.

Ze is van 26-08, dus vandaag precies 2 maanden, maar waarom geeft mijn banner dat niet aan? :think:

Wij gaan morgenochtend voor 2 dagen naar Duitsland, dus ik ga zo onze tas inpakken.

Kom zo nog ff checken of er nieuws is van Angela natuurlijk :wink:

Nog geen update van Angela. Ik ben benieuwd wanneer we een BUB melding krijgen :pray:

Patricia, ik ga naar L’dorp om jou te bespieden, wat anders :mrgreen: :wink:

Nee hoor, ik moest even naar de ranzijn om honden- en kattenvoer te kopen.

Veel plezier in Duitsland!

NOg niks :mrgreen:

Angela…? :shifty: :mrgreen: :mrgreen: