Ik wacht ook (on)geduldig af :mrgreen:
Oeff…denk nu meteen weer terug aan de pijn die ik een week of 9 geleden had :mrgreen:
Maar ook aan het geweldige gevoel erna :inlove:
Ik loop hier de hele tijd met mijn gsm rond, maar ik kan nog geen update geven helaas.
Even een vraagje aan de ervaren moeders.
Moet je persé die rvs kruiken hebben, of mogen het ook van die rubberen zijn(met hoesje)?
Ik heb zelf een hekel aan die zware rvs dingen.
Ik heb een elektrische kruik.
Vond het idee van heet water maar niets. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Maar volgens mij maakt het niet uit welke je hebt hoor. Ik heb hem tot nu toe trouwens nog nooit gebruikt, maar als jouw kindje komt is het natuurlijk een stuk kouder.
Ja precies, dus dan kan ik best wel een kruik gebruiken denk ik.
Ik heb ook een hekel aan heet water, en in die rubberen zakken kan gewoon warm water. Vandaar dat ik daar aan zat te denken.
Die electrische kruiken heb ik nog nergens gezien. Waar kan je die kopen?
Ik heb hem toen gekocht bij Prenatal. Het merk is Belly Babywarmer en hij kostte geloof ik 35 euro. Vrij duur vond ik wel, maar ik dacht veiligheid voor alles.
Je laad hem op in het stopcontact en hij is na 4 minuten op de juiste temperatuur. Hij blijft dan ong 4 a 5 uur warm. Dan kun je hem bijvoorbeeld tijdens de nachtvoeidng weer even opnieuw opwarmen.
hier rvs kruik rot dingen…
oh oh oh angela meid wat spannend wat zou het worden :dance:
hier gisteren uitslag bloedonderzoek gehad en hb is weer gedaald naar 6,5 ik maak me nu dus weer enorme zorgen en arts ass kon me niets vertellen. ik heb dus net terug gebeld dat ik haar nog eens wil spreken. gaat dus even wat minder hier.
met mannetje gaat het eigenlijk wel goed hij eet veel en slaapt eigenlijk ook veel. alleen komt hij steeds na 2 en een half uur.
hij was trouwens 800 gram gegroeid en 2 cm langer.
meiden ik reageer later nog. kereltje huilt huis bij elkaar.
Dit is 'm:
Ooh dat klinkt ook interessant. :think:
Bedankt voor de info :thumbup:
Euhmm…bedenk me nu weer dat je in de buurt woont, maar de Prenatal in Leiden heeft hem dus niet :mrgreen: Het Prenatal warenhuis in Leiderdorp wel.
@Joos wrote:
Even een vraagje aan de ervaren moeders.
Moet je persé die rvs kruiken hebben, of mogen het ook van die rubberen zijn(met hoesje)?
Bij ons was RVS verplicht. Ik vond het ook handiger, omdat kindje de eerste dagen op de zij moeten liggen en dan kon je de kruik tegen de rug aanleggen (met beschermhoes en rolletje handdoek). Dan bleef hij goed liggen.
Je bevalt (hopelijk) een tijd na mij. Je mag die van mij wel lenen t.z.t… Volgens mij werkt mijn man in jouw woonplaats

@Wawa wrote:
@Joos wrote:Even een vraagje aan de ervaren moeders.
Je mag die van mij wel lenen t.z.t… Volgens mij werkt mijn man in jouw woonplaats![]()
Euhm Joos, hoop niet dat je het erg vind dat ik het verklapt heb? :oops:
@Joos wrote:
Ja precies, dus dan kan ik best wel een kruik gebruiken denk ik.
Ik heb ook een hekel aan heet water, en in die rubberen zakken kan gewoon warm water. Vandaar dat ik daar aan zat te denken.
Je vult de RVS kruik eerst met een kopje koud water en daarna pas met heet water, dus nooit kokend water alleen. Je vult hem zover totdat er een belletje opligt (net zoals bij konijnenfles), draait dan pas de dop erop. Dan keer je hem om. Die dingen zijn echt veilig hoor. :wink:
Jane: :hug: Sterkte met je ventje. Moet jij nu staalpillen slikken?
@jane wrote:
hier gisteren uitslag bloedonderzoek gehad en hb is weer gedaald naar 6,5 ik maak me nu dus weer enorme zorgen en arts ass kon me niets vertellen. ik heb dus net terug gebeld dat ik haar nog eens wil spreken. gaat dus even wat minder hier.
Is dat jou HB? Ik had na de zwangerschap volgens mij 5,7 en kreeg ijzertabletten. Misschien kun je daarom vragen? Ik zou sowieso weer even aan de zwangerschapstabletten gaan van Gravitamon o.i.d.. Dat is namelijk ook juist na de bevalling erg goed. Heb ik bij peuter niet gedaan, omdat ik dat toen nog niet wist.
@patricia26 wrote:
@Wawa wrote:@Joos wrote:Even een vraagje aan de ervaren moeders.
Je mag die van mij wel lenen t.z.t… Volgens mij werkt mijn man in jouw woonplaats![]()
Euhm Joos, hoop niet dat je het erg vind dat ik het verklapt heb? :oops:
Ik had jou bericht nog niet gelezen. Ik bedenk me opeens, dat Femmie woont waar mijn man werkt :lol: . Ik bewaar de kruik e.d. gewoon voor Femmie :mrgreen:
Hahaha, het is geen geheim dat ik in Leiden woon.
Lief dat ik ze zou mogen lenen, dat is wel handig denk ik.
Enneuh…nu ben ik wel nieuwsgierig waar jouw man werkt. :mrgreen:
Hihih ik dacht al! Dan moet die man ook veel reizen elke dag :mrgreen:
@Joos wrote:
Hahaha, het is geen geheim dat ik in Leiden woon.
Lief dat ik ze zou mogen lenen, dat is wel handig denk ik.
Enneuh…nu ben ik wel nieuwsgierig waar jouw man werkt. :mrgreen:
Je mag hem gerust lenen hoor. Spreken we gewoon tussendoor even af :mrgreen:
Dat kan altijd natuurlijk :mrgreen:
Lijkt me wel leuk om een keer een oktoberstoppers2006mama’smetbaby’smeeting te houden.