BIB
Charissa, oh echt knap van Theo dat hij nog gestopt is :thumbup:
oh ja ik weet wie je bedoelt maar ze schreef niet echt mee op andere forum he.
Ben benieuwd naar foto van Theo
Wawa, ik probeer je tip uit. tot zover is het heel de dag ellende. Gelukkig gaat naar het toilet gaan goed en is het enigste moment dat ze niet zeer doen :think:
jeetje laten ze je daar tot 43 weken doorlopen? Hier niet zo gou hier leiden ze het liefste in met 40-41 weken.
Jane, uhm ik vloeide niet zo heel lang met Devin. Ik wachtte wel tot mijn 6 weken controle was geweest met het intieme moment. Maar jij voelt het beste wanneer je wel of niet weer kunt. Voor sommige is 6 weken te vroeg en andere net als patricia met 4 weken kan het al weer.
hoe was de controle?
Joos, oh lieverd het komt echt wel goed hoor. natuurlijk is het ff eng en zo maar je bent vast een super moeder.
Ik heb het nou dan met het feit dat ik de aandacht moet gaan verdelen. Maar dat komt ook vast wel goed. :hug:
hoe was de tijd met je ouders en zo?
Angela, oh jij dus ook aambeien, ik hoop voor je dat ze niet zo erg worden hoor. Het is echt een ramp als ze opspelen he. Ik vroeg vannacht nog aan john of hij geen brander had in de garage dan kon ie ze eraf branden :evil: ik kon niet lekker liggen om te slapen .
Hopelijk zet het bij je snel door. suc6 alvast vrijdag bij de vk. (ik hoop stiekem toch ok vrijdag dat ik mag bevallen maar zal wel niet)
Patricia, hoe was het strijken? En hopelijk heeft Nesrin niet te lang gehuild en is ze lekker in slaap gevallen.
hier had poeh ook de maand goed en volgens die pendel een meisje maar ja dat moeten we nog zien. zal wel puur geluk zijn als het wel zo is hehe.
Tilly, oh super joh dat de BV zo goed gaat met Luuk. Geniet er lekker van.
Marije, leuk dat de baby kamer af is. ben benieuwd naar de foto’s.
ach ja zelfs in rolstoel kun je toch ff eruit dat is wel fijn toch.
de rest :-
Hier gisteravond denk ik slijmprop al verloren een gedeelte, verlies heel soms nog wat. Bij devin heb ik het nooit gemerkt dus ik weet het niet zeker maar vermoed van wel. heel dik en slijmerig/draderig (ja lekker detail he)
verder hoop ik nog dus op vrijdag. Het soms wat krampjes maar niet echt weeen. De baby is nu op het moment wel heel druk met bewegen. Verder is het maar een hele rustige baby geweest net als devin deze maanden.
John zijn werk heeft wel goede timing zeg met overuren draaien. laatste 3 maanden had ie maar 4 werkdagen van 10 uur en nou sinds vorige week kan ie 6 dagen werken en gister had ie 13 uur gewerkt. Normaal vind ik het niet erg want is wel lekker natuurlijk maar juist nou is de timing wat vervelend. Hij vraagt wel steeds of het goed is als ie overuren draait dus dat doet me wel goed dat ie toch aan me denkt … hij stuurt ook steeds smsjes met hoe het gaat.
Ik draai steeds kleine wasjes en zo zodat ik tenminste wel bij blijf met de was voor het geval dat lol. en verder zit ik steeds achter devin zijn vodden dat ie zijn auto’s op moet ruimen :roll: arm ventje.
ik wilde eigenlijk vandaag de vloeren doen maar dat zit er niet in. zo ongemakkelijk lukt het dweilen niet echt … dan maar gewoon stofzuigen, het zal wel goed zijn toch…
vanavond ga ik maar lekker met m’n bibs in bad zitten en hopelijk helpt het wat.
zo dat was het wel weer :-
Heej Kyr@, enorm last van maagzuur, dus ik dacht. Ik ga even met Kyr@ kletsen :mrgreen: . Ik hoop, dat het helpt met je aambeien. Bij mij helpt het wel. Volgens VK zijn aambeien gewoon "huid"wat van binnen naar buiten is gegaan met persen (bevalling of poepen). Erg lastig en vaak ook pijnlijk.
Nou ja, ik probeer maar weer te slapen. Trusten. Enne BIB voor vandaag :mrgreen:
ja dat het pijnlijk is is nogal vervelend met alles. is bijna contant maakt niets uit wat ik doe of ik nou zit of lig of sta :evil: hoop maar dat het snel over is want dit is ook nix hehe
truste en hopelijk slaap je nou lekker hoor :-*
Ben de nacht doorgekomen en moet zo naar VK
Nog steeds BIB
Alles was goed bij VK:
- Beeb ligt goed in gedaald, maar ligt niet vast
- Bloeddruk 100 over 60
- Beeb beweegt goed en mooie hartstlag
- kindje is nu ongeveer 3200 gram
Verder gene nieuws
@kyra wrote:
Hier gisteravond denk ik slijmprop al verloren een gedeelte, verlies heel soms nog wat. Bij devin heb ik het nooit gemerkt dus ik weet het niet zeker maar vermoed van wel. heel dik en slijmerig/draderig (ja lekker detail he)
verder hoop ik nog dus op vrijdag. Het soms wat krampjes maar niet echt weeen. De baby is nu op het moment wel heel druk met bewegen. Verder is het maar een hele rustige baby geweest net als devin deze maanden.
Ik verlies ook al weken slijm. Zelfs bij plassen. Afgelopen weekend had ik ook een dikke klont draderig helder met wit slijm. Vk gevraagd of het slijmprop kon zijn. Zij vroeg of er ook bloed bij zat. Nou nee dus. Volgens haar was het niet de slijmprop, maar dus een soort van schimmel (maar ook dat kon ze niet met zekerheid zeggen). Ik hoop voor je dat je vrijdag mag meid! Ik zal in ieder geval morgen aan vk vragen of ze me wil strippen. Ben het helemaal zat! :x :x :x
Hier ook weer een BIB!
Vannacht konden manlief en ik niet slapen. We zijn er beide maar weer uit gegaan. Beeb was onwijs druk! Toen manlief vroeg of we weer zouden gaan slapen, heb ik hem maar naar boven gestuurd en ben ik maar op het kraambed gaan liggen. Anders dan zou ik hem toch alleen maar wakker houden. Ik ben toen beneden in slaap gevallen. Later ben ik (04:15 uur) ook maar boven gaan liggen. Dat bed ligt een stuk comfortabeler.
Wawa, fijn dat alles zo goed was bij vk. Geeft je toch een goed gevoel of niet? Ziet er in ieder geval goed uit al die uitslagen. :-
Wendy, vervelend dat je zo’n last hebt van die aambeien. Gelukkig heb ik er niet zoveel last van, behalve als ik naar de wc moet. Ik hoop dat je er snel weer vanaf bent. :-
hmm slijmerige toestanden daar beneden :eh: ik verloor eigenlijk best veel slijm gedurende de hele zw en vooral op het einde.
angela ik vind een beetje rommelen nu ook echt te vroeg hoor, als ik op de bank plof doet het nog pijn en het is nog helemaal dik en beurs, maar ik vroeg het me af.
nou dat vloeien duurt dus gemiddeld 6 weekje :roll: is inderdaad al niet veel, maar toch niet fris daar in de onderbroek.
wawa helemaal goed toch dat jij ons hier voorziet van advies. ik vind het niet erg hoor wel makkelijk en prettig. ik vraag het eerst hier voordat ik zelf ga zoeken. ik hecht meer waarde aan eigen ervaringen dus schroom niet en delen die hap.
wat een bibbers hier zeg. spannuund…
tilly wat een groei maakt dat manneke door zeg. balen van die hb en het kalium, maar goed dat ze het in de gate houden en goed kunnen verhelpen mocht het nodig zijn. hou jij het nog beetje uit. al dat heen en weer naar het zh met al je zorgen.
Joos die onzekerheden zo herkenbaar en helemaal niet zeuren hoor en weet je die zorgen en onzekerheden blijven. die schijnen eeuwig bij het moederschap te horen. maar de hormoontjes schijnen wel minder te worden ik wacht er ook nog op. tot die tijd…vraag ik me soms huilend af of ik hem geen pijn doe bij het luier verschonen, omdat hij dan zo’n keel op zet.
marije wat heerlijk dat kamer af is. foto’s :oops: …?
wawa en angela alles dus ok bij vk. goed nieuws, laat ze nu maar komen.
wendy wat balen dat je man zoveel moet werken nu. ik vond dat ook niet leuk en dan heb jij nog wel een kleine rond huppelen. ik hoop dat hij snel wat meer vrije tijd heeft en wel lief die sms’jes.
jij vroeg trouwens naar hondje, nou dat gaat heel goed. hij wil spelen dus is wat lomp, maar niet jaloers of nerveuzig dus :dance:
Jane, rommelen kan ook op een andere manier toch??? Ik hoop dat de hormoontjes bij jou ook zullen afnemen. En idd, onzekerheid en bezorgdheid hou je je hele leven lang als moeder zijnde. Dat zie ik wel aan de mijne! :roll:
Ik vind dat kletsen zo de hele dag door wel gezellig :mrgreen: .
Ik heb elke keer het gevoel dat ik een aantal meiden mis of ligt dat aan mij?
Zo dames…net ff 5 pagina’s gelezen. Kom vanavond wel ff een bericht plaatsen heb nu een boos meisje wat aandacht wil!
@Chrisje wrote:
Zo dames…net ff 5 pagina’s gelezen. Kom vanavond wel ff een bericht plaatsen heb nu een boos meisje wat aandacht wil!
De jongste of de oudste? Hier ligt peuter even lekker te slapen :mrgreen:
@Wawa wrote:
Ik vind dat kletsen zo de hele dag door wel gezellig :mrgreen: .
Ik heb elke keer het gevoel dat ik een aantal meiden mis of ligt dat aan mij?
Ik weet dat Femmie een drukke agenda heeft. Joos zal nog wel aan haar winterslaap zijn, was erg moe de laatste tijd. Misschien dat mamalena druk doende is met de was van de vakantie. Patricia heeft haar handen vol aan Nesrin. Marije moet het rustig aan doen, eigenlijk plat liggen. Chrisje heeft ook de zorg over Cayla en haar andere peuter. Tilly moet iedere dag naar het ziekenhuis. Wendy heeft het ook wel gehad inmiddels en zal ook wel druk doende zijn. Ben ik nog iemand vergeten??? :think:
Kortom, iedereen heeft het nu even druk met van alles en nog wat, of voelt zich misschien niet zo lekker. Kan gebeuren, toch? Of misschien valt het jou nu meer op omdat je zelf wat vaker achter de computer zit nu je met verlof bent. Het is namelijk al een behoorlijke tijd niet echt druk meer op het forum. Misschien trekt het wel wat bij als de rest ook met verlof is.

Hier iemand die heel even rechtop zit :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Het is inderdaad wat je zegt Angela… iedereen heeft wel wat op dit moment, zou het liefst ook heeeeeel de dag met jullie babbelen, want verveel me zooooo! :roll: :roll:
Maar goed, nog heel even aan de beeb denken. Morgen kom ik met mijn eerste BIB! :dance:
Kom vanavond nog wel even.
liefs :-*
Hi hi hi, je hebt gelijk. Als peuter middagslaapje doet. Staat de laptop op tafel en check ik elke keer even. Ondertussen hang ik wat rond: beetje schoonmaken, opruimen, televisie kijken.
Straks nog even naar de winkel toe. Het is hier triest weer. Bij jou ook?
Oohhhwww wat kan familie toch vermoeiend zijn. Ik vond het wel leuk dat ze er waren, maar ben toch ook erg blij dat ze weer zijn vertrokken :oops:
Ga straks maar even weer verder met mijn winterslaap.
Ik kreeg een sms van Femmie. Ze is inderdaad erg moe, en heeft totaal geen eetlust. Dat breekt haar nu een beetje op. Tja, ze is al zo mooi slank hè, dan heb je niet veel reserves. Ze doet het nu gewoon rustig aan en komt wel weer als ze zich wat beter voelt.
Wat zijn jullie toch allemaal een schatten hè. Die onzekerheid van mij is dus niet vreemd. Het is wel ‘fijn’ om die herkenning te lezen.
Wawa, kom maar op met al je info, ik stoor me er absoluut niet aan. Je bent toch ervaringsdeskundige. :thumbup:
De kleine zit dus nog heerlijk rustig bij jou. Mooie bloeddruk heb je ook.
Dus deze keer mag je wel echt bibben?!
Angela, het blijft spannend meid. Heb je nog een beetje kunnen slapen nadat je weer in je eigen bed was gaan liggen?
Chrisje, jaaa wawa is met verlof en ineens vliegt het aantal berichtjes hier omhoog hè 't Is ff bijlezen, maar wel leuk vind ik.
Jane, hopelijk voel je je snel weer wat beter van onderen. Je was ook behoorlijk beschadigd hè :hug:
Fijn dat de hond zo relaxed reageert op Owen. Ik ben benieuwd hoe dat met mijn veestapel zal gaan.
Wendy, nog steeds last van aambeien dus. Meid wat een ongemak. Hopelijk zijn ze snel weg. :hug: Ik ben benieuwd wie eerder gaat bevallen, jij of Angela.
Patricia, is Nesrin nog rustig in slaap gevallen? Ik reed net door L’dorp en zag een roze ballon bij een voordeur hangen. Moest meteen aan jou denken :mrgreen:
Marije, morgen ook al je eerste bib! :dance: Als jullie allemaal bevallen zijn, blijven jullie dan ook nog wel hier komen? :oops:
Tilly, wat ontzettend fijn dat voeden met Luuk zo goed gaat! Al weer ruim 1400 gr. :dance:
Heb ik nu iedereen gehad? Sorry als ik iemand vergeten heb.
Lees met jullie mee hoor meiden maar even geen tijd om te reageren, misschien later! :-*
Hoi meiden,
Nu pas voor het eerst tijd hier te kijken. 's Morgens ben ik altijd druk met Nick en mezelf klaar maken en dan is het alweer tijd om naar het ziekenhuis te gaan. Meestal ben ik rond een uur of 13.00 pas weer thuis. Dan moet ik soms nog wat eten en daarna gaat Nick naar bed. De ene keer slaap ik mee, zoals vandaag want heb weer eens hoofdpijn, de andere keer heb ik wel even tijd hier te kijken of iets anders te doen.
's Middags heb ik dan tijd om boodschappen te doen of op visite te gaan. Zo hadden we vanmiddag verjaardag van ons buurmeisje. Was erg gezellig hoor, maar dan ben ik dus de hele dag onder de pannen en heb geen tijd hier te kijken of kletsen.
Zo, even een verklaring waarom ik hier niet zoveel ben maar dat was vast niet nodig. Jullie begrepen het al wel dacht ik :mrgreen:
Wendy, wat balen dat je er zelfs niet goed van kan slapen van die aambeien. IK hoop zo hard dat het snel minder pijnlijk wordt :hug:
Dus John moet nou net nu weer zoveel overuren draaien. Dat komt ook wel lekker handig uit zeg! :? Lief die sms-jes iedere keer.
Marije, knap hoor meid dat je toch zo rustig aan doet. Heel moeilijk, maar je bent al een eind gekomen hoor. Nog eventjes…en dan… :dance:
Femmie, wat vervelend dat het toch ietsjes minder gaat nu. Ik was er al een beetje bang voor, daarom vroeg ik er laatst al even naar. Hoop dat je snel een beetje meer eetlust krijgt zodat je weer meer energie krijgt.
Joos, ook ik herken jou twijfels meid. Hier precies hetzelfde met nummer 2 alleen dan op een andere manier. Hoe ga ik het doen met 2 van die hummels? Helemaal nu er één zo veel extra zorg nodig zal hebben wanneer hij thuiskomt.
Geloof me meid, het komt allemaal goed. :mrgreen:
Geniet verder nog maar weer even van de weergekeerde rust in huis. Slaap nog maar even lekker bij voor je weer aan het werk moet.
Angela, nog steeds BIB melding van jou. Gelukkig vind ik je nog wel vrolijk overkomen in je berichtjes. Hoop dat je dat nog even volhoudt zolang beebje er niet is. Natuurlijk hoop ik heel hard voor je dat jullie kleine snel geboren wordt.
Patricia, drukke dag gehad met Nesrin? Hoe is het met de kleine meid? Hoe gaat het verder met jou en je man. Kunnen jullie een beetje aan jullie nieuwe leventje wennen?
Chrisje, hoe is het met jou en je meiden? Heb je al weer meer nieuws over Cayla?
Wawa, ook ik vind al de info die je geeft niet erg hoor. Ik denk dat iedereen er wel wat aan kan hebben. Een heel aantal dingen weet ik al wel, maar was het alweer vergeten of ben blij te lezen dat er meer mensen zo over denken als ik. Wat mij betreft gewoon door gaan hoor!!
Jane, dat rommelen komt inderdaad vanzelf hoor. Zoals je zelf ook al zegt, gewoon doen wanneer je er aan toe bent en het ‘goed’ voelt. Hier na zo’n drie weken weer intiem geweest in beide gevallen. Dit klinkt wel heeeeeeeeel vroeg maar had de eerste keer weinig schade van onderen en vloeien was zo goed als over. En ja, deze 2e keer was er natuurlijk niks beschadigd alleen moest ik uitkijken met m’n wond.
Hoe gaat het met Owen? Is hij een beetje door z’n regeldagen heen? Lukt het om hem om de 3 uur aan te leggen? En hoe gaat het verder met jou?
Charissa, heb nog niet gekeken of je een foto hebt geplaatst van Theo maar zal het meteen even gaan doen.
Alles verder goed?
Hmm, heb ik iedereen gehad?
Hier dus erg druk geweest vandaag en heb last van hoofdpijn.
Met Luuk gaat het nog steeds goed en hij heeft weer 10 cc bij mij gedronken!! :inlove: Ik hoop zo dat het zo door mag gaan met hem
Nou meiden, ga zo Nick douchen en naar bed brengen en dan weer naar het ziekenhuis. Misschien spiek ik daarna nog even hoe het hier gaat.
:-*
Zo weer een werkdag erop Weer gaar, maar toch even hier langs :mrgreen:
Wen, nog lekker in bad gezeten gisteren? Wat lief al die sms-jes van John
Wawa, jij hebt een brakke nacht gehad aan de tijden van je berichten te zien! Fijn dat alles goed was bij de vk :thumbup:
Mamalena, al weer een beetje gesetteld thuis en alle wasjes gedraaid? Hoe is het met popje?
Angela, gewoon vragen morgen aan de vk! Ben zo benieuwd wanneer het eens doorzet bij je
Tilly, Luuk was weer gegroeid las ik, super joh! Wat een kanjer zeg!
Alles goed verders?
Chrisje, hoe is het met jou en je meiden?
Patricia, druk met Nesrin…Kom je wel een beetje aan rust toe meid?
Femmie, dikke knuffel van ons en hopelijk heb je snel weer een beetje etenslust en energie :hug:
Joos, slaap ze :-
Marije, Ikea gezien op rolstoelhoogte. Lijkt me heel erg raar, maar toch nog wat leuks gevonden?
Jane, je reageert heel lief op iedereen maar hoe is het met jou en Owen?
Hier dus weer een drukke dag gehad. Ik meld me alvast bij deze af voor aankomend weekend. Morgen ga ik met Theo een avond uit (Loïs is dan al bij mijn ouders) Zaterdag ga ik richting ouders en blijf daar slapen (probeer nog even dan 's avonds te koekeloeren hier, maar moet daarvoor eerst even mijn zusje paaien :mrgreen: ) en zondag is mijn vader jarig. Druk maar gezellig!
Hopelijk wel een bub als ik dan terugben hoor!
O ja een foto van Theo zou ik nog plaatsen. Ik kon geen foto van zijn dikke pens vinden maar wel een andere (even om jullie geheugen op te frissen hoe hij er ook alweer uit ziet) Zie Showforum
:- :-*