**oktoberstoppers 2006 deel 19**

43 weken?? Kan dat dan? dacht altijd dat 42 het max was :think:

@patricia26 wrote:

Tegenwoordig doen ze maximaal 43 weken :roll: :?

Lekker dan :think:

Maarja, ga er voor jullie allemaal maar van uit dat het niet zo ver komt!

Heb femmie al even niet gezien, en m’lena, hoe gaat het met jullie?

@patricia26 wrote:

Vervelend zo’n schimmel :hug:

A.s vrijdag weer?? Das vast niet meer nodig! :wink: :pray:.

Heb je eigenlijk een voorgevoel over het geslacht van jullie beebje?

Ach, het gaat wel weer over voordat ik een oud wijf ben joh :wink: Heb er verder weinig last van. Ik geloof dat je zelfs last van jeuk moet hebben als het daadwerkelijk een schimmel is en dat heb ik niet.

Ja, a.s. vrijdag weer om 10:30 uur. Ze vroeg of ik het prettig vond om nog even voor het weekend langs te komen. Nou ja, graag!

Ik denk dat het een jongen wordt. Ik heb lang getwijfeld, maar ik neig nu echt naar een jongen. Nog voordat ik zwanger was riep ik al dat manlief alleen maar mannelijk zaad had en dat de kans op een meisje klein zou zijn. Gewoon voorgevoel. :lol: :lol: :lol:

@Wawa wrote:

Angela, vervelend zeg die schimmelinfectie. Mag je dan inlegkruisjes dragen? :roll: Mocht ik juist niet.

Patricia, was Poeh niet degene die problemen had met haar relatie en toen voor zichzelf koos?

De vk heeft het niet verboden. Ik moest alleen nog vaker verwisselen. :roll: En de boel goed schoonspoelen, maar niet binnenin. Dat mocht niet.

Poeh was idd diegene die relatieproblemen had. Zij en haar vriend gingen uit elkaar, geloof ik. Daardoor is ze gestopt met schrijven hier.

@Tilly wrote:

Angela, fijn dat alles toch weer goed was bij de vk. Jammer dat je nog niet bevallen bent meid, maar hopelijk hoef je vrijdag niet meer te komen en heb je dan de beeb in je armen.

Balen van die schimmelinfectie. Doen ze daar echt niks tegen want je hebt anders inderdaad grote kans dat de kleine spruw krijgt. Dat zou helemaal vervelend zijn. Ach, de vk weet vast wel wat ze doet.

Vk zei dus dat ik de boel goed schoon moest houden maar dat er weinig aan te doen is. Iedere vrouw draagt het schimmel bij zich, maar het openbaart zich vaak bij verminderde weerstand zei ze. Nou ik ben toch al ruim anderhalve week smoorverkouden, krijg nu eindelijk weer een beetje lucht, dus het zal daardoor wel komen.

Super dat het zo goed met Luuk gaat hè? Ik hoop voor je dat je hem snel mee naar huis mag nemen. Wanneer was je in principe nu ook alweer uitgerekend???

@Wawa wrote:

@patricia26 wrote:

Tegenwoordig doen ze maximaal 43 weken :roll: :?

Hier laten ze je lopen tot 41 + 6. Daarna wordt je doorverwezen naar ZH. Maarre Wawa, vanaf overmorgen verwachten we ook BIB’s van jou hè! :wink:

@patricia26 wrote:

Heb femmie al even niet gezien, en m’lena, hoe gaat het met jullie?

Femmie heeft een drukke agenda. Als het goed is dan is ze er morgen of overmorgen weer.

Mamalena heeft toch alweer gereageerd? Gister of eergister. Ik weet dat ik nog op haar gereageerd heb. :think:

Zo heb ik mijn berichten aantal ook weer even omhoog gekrikt en ben ik niemand vergeten te antwoorden.

Nog anderhalf uur en dan is manlief weer thuis. O ja, ik heb niet meer gestofzogen, ik ben lekker op bed gegaan en ik heb tot 16:45 uur geslapen :oops: :oops: :oops: . Maar het was wel even lekker!

Meld me af voor vanavond. Ga languit op de bank, ben gaar :-* :-*

Enne Wawa, zal morgen even een recente foto van Theo zoeken :mrgreen:

@Angela79 wrote:

Maarre Wawa, vanaf overmorgen verwachten we ook BIB’s van jou hè! :wink:

Bij novembermama’s doe ik sinds vandaag al aan BIB-melding.

@Charissa wrote:

Enne Wawa, zal morgen even een recente foto van Theo zoeken :mrgreen:

Ik ben erg benieuwd :mrgreen:

Hi!

Hier weer even een teken van leven :wink: :wink:

Angela, meid heb het met je te doen. Had bij jou ook het gevoel dat je eerder ging bevallen… Enne die jongensnaam he… mzzz :think: :wink: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Wawa: Wij mogen vrijdag ook al weer BIB-en!! Heb vannacht nog gedroomd dat ik ging bevallen, liep gewoon op straat en opeens lag beeb op de grond… :roll: Lekker realistisch! :?

Patricia: Wat lekker dat je meis zo lekker heeft geslapen vannacht! Wie weet krijgt ze de smaak nu weer te pakken :pray:

Tilly: Wat een geweldige vechter heb je toch! :inlove: :inlove: Ben wel benieuwd hoe de babykamer wordt, hebben jullie een “thema” of?

Jane: Hier ook zes weken gevloeid hoor na de bevalling van Jesse. Vond het daarna best eng om “het” zeg maar weer te doen… uiteindelijk viel het alles mee , behalve dat de knip nog wel wat gevoelig was.

Wendy: Au! aambeien! :cry: Ben zo benieuwd wanneer jij gaat bevallen… Denk echt dat de beeb van jou ook echt een meisje gaat worden! ( en nee ik doe niet aan “Poeh” voorspellingen hoor ) :wink: :stuck_out_tongue:

Charissa: Goed zeg dat Theo nog steeds gestopt is! Hoe was het werk vandaag? Wat doe je eigenlijk? Waarschijnlijk heb je dat allang al eens verteld maar mijn geheugen is nu even niet zo goed. :oops:

Joos: Vervelend he die angsten en twijfels… ik heb ze ook. Ook nog steeds bij Jesse hoor, doe ik het wel goed, ben ik wel consequent genoeg etc etc … ik denk dat het helemaal normaal is maar wel ontzettend lastig! :?

:-* :hug:

Nou voor de rest die ik vergeten ben dikke :hug: !

Hier vandaag in een rolstoel door de Ikea gereden, moet zeggen dat je een stuk minder ziet vanaf die hoogte! :stuck_out_tongue: :?

Babykamer is nu eindelijk helemaal af… :dance:

Ik zal vandaag of morgen weer even nieuwe foto’s van mijn buik en kamer erop zetten!

dikke kus Marije.

@Wawa wrote:

@Angela79 wrote:

Waarom hier dan nog niet? Gewoon doen! Leuk man, weer een erbij!!!

Marije, tja die jongensnaam hè? Gelukkig is de tweede naam nog een groot geheim. Toch nog een beetje een verrassing. :wink: :mrgreen:

Maarre, waarom ga je ook alvast niet BIBben? Veel gezelliger, dan zijn er al weer 4.

Hihi nou ben benieuwd… :mrgreen:

Ik wacht toch officieel even met de BIB melding… voel me anders zo spijbelen… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Al moet ik toegeven dat ik niet kan wachten!! :dance: :dance:

Ik wil geen BIB’s, ik wil BUB’s :mrgreen: :mrgreen:

Noui meiden ik meld me ook af voor vanaaf. Ga gtst kijken en daarna nog een flinke stapel was wegstrijken. Dan is manlief weer thuis dus kan hij zich bezig houden met Nesrin, dus nu truowens weer ontzettend aan het huilen is :cry:

Fijne avond allemaal! :-*

@Angela79 wrote:

@Wawa wrote:
@Angela79 wrote:

Nou, ik had hier al zoveel gekletst, dat BIB al wel duidelijk was :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Dan is manlief weer thuis dus kan hij zich bezig houden met Nesrin, dus nu truowens weer ontzettend aan het huilen is :cry:

Meid, alle beebs hebben op avond als je net lekker wil gaan zitten huiluurtje. Gewoon lekker bij je houden en knuffelen. :hug: :hug: :hug:

@Wawa wrote:

@Angela79 wrote:
@Wawa wrote:
@Angela79 wrote:

Nou, ik had hier al zoveel gekletst, dat BIB al wel duidelijk was :mrgreen:

:stuck_out_tongue:

@patricia26 wrote:

Ik wil geen BIB’s, ik wil BUB’s :mrgreen: :mrgreen:

Noui meiden ik meld me ook af voor vanaaf. Ga gtst kijken en daarna nog een flinke stapel was wegstrijken. Dan is manlief weer thuis dus kan hij zich bezig houden met Nesrin, dus nu truowens weer ontzettend aan het huilen is :cry:

Fijne avond allemaal! :-

Ik doe in ieder geval mijn best om een BUB melding te kunnen geven.

Sterkte met strijken en met Nesrin! Hopelijk zal ze straks lekker slapen.

Ik meld me trouwens ook af voor vanavond, manlief is gelukkig nu weer thuis en we gaan samen lekker bankhangen,

Tot morgen! :-