**oktoberstoppers 2006 deel 19**

@Wawa wrote:

Meid, je uitgerekende datum is voorbij, dus logisch dat je ongeduldig wordt :mrgreen:

Het is ook maar een indicatiedatum hè? Maar je pint je er zo aan vast, tenminste ik wel. Ik zal je heel eerlijk vertellen dat ik het eigenlijk niet verwacht had, dat ik de datum voorbij zou gaan. Ik had zo gehoopt dat, omdat zowel manlief (6 wkn) als ik (2 wkn) te vroeg geboren zijn, dit kleintje ook niet zo lang zou blijven zitten. Maar goed, mijn vk had ook al gezegt dat de meeste eerste kindjes langer dan 40 wkn geboren worden. Zij had het erover dat zolang zij vk is de meesten zo rond de 41 + 2 ter wereld komen. Nou ik mag hopen van niet. :pray: :pray: :pray:

Ik ben gewoon nieuwsgierig, wil graag weten of het een jongen of meisje is, hoe groot, hoe zwaar, donker of licht haar, juist veel of weinig haar. Wiens neusje het heeft, grote oren (papa) of juist hele kleine oren (mama) en ga zo maar door. Maar vooral of het gezond is! :mrgreen:

Angela, je zeurt niet hoor!

Ik vind het allemaal zeer interessant om te lezen. Straks zit ik in hetzelfde schuitje. Het is ook allemaal zo bijzonder. Je weet niet wat je kan verwachten hè.

Wat betreft die naam, da’s wel jammer hè. Maar goed, er zijn hier zoveel kindjes op kok, de kans dat jouw naam daar tussen zit is wel groot.

Wij hebben een naamgekozen die hier ook wel op kok voorkomt (gelukkig niet heel vaak).

Poeh pendelde inderdaad, maar helaas heeft zij de waarheid niet zo hoog zitten :evil: :twisted:

Wat die naam betreft, zelfs hier bij de oktoberstoppers is er iemand met een zoontje die zo heet. Maar die heb ik al op de hoogte gebracht. Ze vond het niet erg. :wink:

Dan heb ik wel een vermoeden :mrgreen:

Pb het me maar!

:wink: :thumbup:

Ha dan weet ik de naam ook aangezien ik ook bij de 9 maanden mama’s lees :mrgreen:

Maar je zeurt totaal niet, anders hoor je ons wel klagen :wink:

Bij een ander topic waar ik voorheen schreef (is uit elkaar gevallen) was een meid en zij stuurde me laatst een mail met de vraag of ik het erg vond als haar 2e dochter Loïs zou gaan heten.

Ik vond het totaal geen probleem :inlove: en ze heet nu dus ook Loïs :thumbup:

Joos, lekker uitrusten en slaap maar goed. Je had het blijkbaar nodig :hug:

Net CSI gekeken, nu weer effies KOK-ken

Gezellie Wawa, ik ben er ook nog steeds

Was CSI leuk?

Charissa, ik heb er geen probleem mee om het te zeggen. Ik kan het eigenlijk niet echt voor me houden. Maar ik doe het voorlopig nog wel. Ik weet in ieder geval dat hij/zij twee namen krijgt. :wink:

Maar het liefst zeg ik het gewoon.

O jee, heb energieboost. Ga de was nog maar even opvouwen denk ik. Is dat ook maar weer klaar. Kijk zo nog wel even of er al gepost is.

Niet meer dus. Nou dan hou ik het ook voor gezien.

Tot morgen!

Ik was aan het bellen :oops: , ben er nu dus wel weer. Vandaag energieboost? Morgen bevallen :wink:

BIB,

nou ff ongemakkelijk ervoor gaan zitten (stomme klote aambeien :? )

Angela, oh wat wordt je geduld toch lekker op de proef gesteld he.

Hij of zij komt als de beeb er klaar voor is hoor, en papa en mama mogen rustig wachten tot die tijd. ( als valt het niet mee he :hug: )

hoop voor je dat je vriend toch beetje bijdraait enzo, het is voor hem toch net iets makkelijker als voor jou hoor. :-

Charissa, hoe is het met je mooie meisje? en met theo, nog steeds gestopt met roken trouwens? is ook al een lange tijd dan he.

oh was het van ons oude clubje die ook een lois heeft of niet? want dan zou ik het niet weten hehe.

Joos, veel plezier morgen/vandaag met je ouders en zo. Hopelijk had je de bedden opgemaakt zonder erop in slaap te sukkelen :lol:

Jane, oh toch wel vervelend voor je dat Owen zo vaak wil komen. Je hebt toch ook wel je rust nodig he. hopelijk vind hij snel een ritme. :hug:

Tilly, wat doet je mannetje het toch goed he… :smiley:

wawa, oh lekker zwemmen met peuter. soms mis ik het wel. Ik ga dalijk ook weer zwemmen met devin hoor, vond het heerlijk.

Patricia, hoe is het vannacht gegaan? heeft Nesrin weer zo lekker doorgeslapen?

Mamalena, hoe is het met je? beetje bijgekomen?

Marije, en houd jij het nog een beetje vol?

Femmie, hoe is het lieverd? nog zo moe ? hopelijk zit je zo aan de 12 weken.

verder is het hier rustig, nog niks geen gerommel hoor. Maar ja ik hoop toch nog op vrijdag .

Enigste wat me nou in de weg zit zijn die stomme aambeien. Leuk kadootje van devin nog. Al heb ik niet zo te klagen want heb er zelden last van, maar als ze dan zeer doen is het meteen goed raak :cry: hopelijk helpt de hazel pads en de creme om het wat te slinken.

verder niks bijzonders vanuit hier.

:-

Wen, sterkte met de aambeien :hug: Theo is inderdaad nog steeds gestopt, ben zo trots op hem. Hij is wel 10 kilo aangekomen maar dat kon erwel bij hoor :mrgreen:

Uit dat clubje was het Delilah (Esri heet haar 1e dochter), ze heeft niet zo heel lang meegeschreven en later nog even bij winterkids :wink:

Angela, lekker joh dat de was weer is opgevouwen. Nog een beetje geslapen vannacht?

Femmie, hoe is het bij jou? Nog steeds zo’n last van kwaaltjes?

Nou ik ga aan het werk, tot vanavond! :-*

Angela, waar ben je?

Charissa, dan wil ik wel weer een foto van Theo zien? :mrgreen:

Kyr@, aambeien moet je met het opbrengen van de zalf naar binnen duwen. Dat was de tip van mijn VK. Schijnt het best te werken.

Nog geen sms gehad van Angela, dus ze zal zo wel met een bib komen.

Vanochtend zou de buurvrouw langskomen, maar ze smst net dat één van haar kinderen ziek is. Zal ik dan nog maar even weer mijn bed in duiken??? :think:

Wawa, nog 2 dagen en dan verwachten we ook bib-meldingen van jou! :dance:

Charissa, Loïs is ook wel een erg leuke naam!

:thumbup: voor Theo!

Werkze!

Wendy, he bah aambeien. Sterkte ermee! De bedden zijn opgemaakt zonder erop in slaat te vallen, goed hè :wink:

Vanmiddag willen mijn ouders nog aan het strand gaan wandelen, dan blijf ik lekker thuis en heb ik waarschijnlijk nog wel even kok-tijd :mrgreen:

Angela, heb je nog steeds zoveel energie?

Femmie, rust nog lekker uit meid. Je zit al weer op 8 weken :dance:

Jane, hoe ging het vannacht met Owen?

Patricia, is Nesrin al wat rustiger? Van krampjes kunnen ze zoveel last hebben. Ben benieuwd of dat het was.

Tilly, is het gelukt met de foto’s van Nick? Ik vergeet ook altijd om ze in te plakken. En meestal heb ik nu alleen digitale foto’s. Voor de kleine straks wil ik wel een fotoboek bijgaan houden.

Marije, ik hoop dat het goed met je gaat. Lastig hoor, niks mogen doen. :hug:

Mamalena, ben jij al weer wat opgeknapt?

wawa is er ook iets wat jij niet weet :mrgreen:

wendy dat lijkt me heel pijnlijk vind het ook zowat om je sterkte te wensen met je aambeien :wink: maar ik hoop oprecht dat de middeltjes en tip van wawa helpen. lijkt me niets. ik zit ook een beetje ongemakkelijk en dat is heel vervelend dat je niet zonder nadenken zomaar ergens neerploft.

hey even vraagje hoe lang duurt dat vloeien, ben er wel klaar mee namelijk :wink: en hoelang duurt het voordat je na een knip weer een beetje kunt rommelen in de slaapkamer :oops: durf dat nog echt niet, maar was benieuwd naar anderen?

angelaaaa??? nou meid klinkt goed dat je zo nieuwschierig bent je houdt het wel spannend hoor.

charissa van wat ik me van een foto van theo kan terughalen was hij best dun dus die tien kilo’tjes zullen hem vast niet mistaan en wat een prestatie dat hij nog steeds gestopt is.

ik vond loïs ook een erg leuke naam en had hem op mijn lijstje staan, alleen vriend vond het teveel superman achtig. pff voor een meisje zou het isis zijn geworden.

joos leuk he zo mee genieten van die hoogzwangeren. lees je ook mee bij de 9 maanden mama’s ik was daar niet weg te slaan hield het op de voet bij en dacht dan steeds oh straks ben ik aan de beurt. leuk is dat he?

vanacht is de kleine man om de drie uur gekomen is dus beter dan om het uur en ik hou dat overdag ook maar aan en hopelijk word hij er zelf ook moe van en slaapt hij vanacht wat langer. hij zit al wel beter in zijn vel en oogt meer ontspannen. vandaag naar het ziekenhuis dan krijgt hij de laatste check ik hoop dat alles goed is.

liefs jane

ja lekker je bed induiken. hoe is het eigenlijk met jou? :-*