jeetje wat is spannend hier geweest. angela toch, maar het zal niet lang meer duren denk ik. meid :thumbup:
dank je voor complimenten over mijn mannetje vind hem ook het einde, :inlove: alleen is hij de laatste dagen erg huilerig en wil hij het liefst de hele dag en de nacht aan de borst. vriend en ik zitten er dus een beetje doorheen. hij komt echt om het uur.
wawa en wendy wat schiet het op zeg ook voor jullie. spannende tijden hier.
m’lena :hug: rustig aan hoor.
charissa het lijkt wel winter :mrgreen: zo koud, maar wel lekker met die zon.
femmie hoe gaat het met jou?
Joos een slaapsessie ikke ben jaloersssssss. neem het er maar goed van.
ik ga ook proberen een tukkie te doen zo.
patricia ik ga jouw meid eens bewonderen dan en wat heerlijk dat ze zo lang slaapt. geen last van krampjes meer?
tilly hoe is het met de kleine luuk, nog gegroeid in deze dagen?
liefs jane
@Fleur1 wrote:
@Wawa wrote:Hier net terug van peuterzwemmen en van de winkel. Peuter van mijn vriendin was mee. Manlief en ik waren toch met z’n tweetjes. Groot succes. We merkten wel, dat onze peuter elke week gaat en iets watervrijer is. Maar andere peuter was ook echt aan het genieten. Wij zitten nu bij de achtertafel kopje thee te drinken. Peuters zijn aan het spelen met de Jan Bibejan paddestoel: omstebeurt een balletje erin doen. heel erg lief.
Breekt in
Wat leuk om een verhaaltje van mijn eigen peuter te lezen :mrgreen: Hij had het heel leuk gehad maar is wel errug moe nu
Breekt weer uit
Ik zat al te wachten :lol: :lol: :lol: . Daarom plaatste ik het terwijl hij hier nog was en jij thuis was :mrgreen: Onze peuter was erg moe en is om kwart voor 2 naar bed gegaan en wordt nu net wakker.
Jane, vervelend zeg, dat je zo vaak moet voeden, maar schijnen regeldagen te zijn toch? Of is dat nou rond 3 weken?
Angela, ik wil nog wel een tweede BIB-melding vandaag hoor
@Wawa wrote:
Angela, ik wil nog wel een tweede BIB-melding vandaag hoor![]()
Ik ook! :lol: Zou er bijna zenuwachtig van worden haha…
Ook hier eentje die heel hard voor je hoopt dat het snel gaat gebeuren Angela!!
Heb nu verder geen tijd om te reageren want Nick komt net thuis van het kdv. Vanavond komt er denk ik ook niet zoveel van want ga foto’s inplakken van Nick. Ik loop een beetje achter :oops:
:-*
'k Heb nog geen sms van Angela, dus het zal nog wel rustig zijn.
Jane, lastig dat Owen zo slecht slaapt. Mirretje had het laatst ook over een regeldag, zou dat het kunnen zijn? Sterkte!
Tilly, foto’s inplakken is wel een leuk klusje toch? Herinneringen ophalen enzo. Veel plezier vanavond.
Nou hier is ie dan:
de 2e BIB melding. :x :x :x
Hebben jullie niet liever een BUB melding??? Ikke wel!
Het is weer erg rustig. Geen harde buiken, geen weeën of wat dan ook. Beeb is ook erg kalm. Heel soms voel ik beeb een beetje draaien, maar aangezien ik zelf ook redelijk rustig ben geweest, verwacht ik niet dat beeb druk gaat doen vandaag.
Manlief is vandaag weer eens chagerijnig. Hij heeft het inmiddels gehad met het wachten en reageert dat helaas af op mij. Hij is afstandelijk en mopperig. Nou ja, laat hem maar ff. Wel vervelend, dat wel. Alsof ik er iets aan kan doen dat de kleine op zich laat wachten. Hij baalt ervan dat hij morgen toch naar het eiland moet en 's avonds weer terug naar huis moet. Hij blijft het liefste óf thuis óf daar. Kan het me ook wel weer voorstellen. Ja hij mag daar wel blijven hoor, maar dan loopt hij wel het risico dat hij E 150,00 uit moet geven aan een watertaxi. Tja, het is of het een of het ander. Ik hou dan liever het geld in eigen zak. Of geef het liever uit aan spulletjes voor beeb.
Morgen moet ik dus weer naar de vk. Waarschijnlijk gaat ze me dan ook strippen. Ik weet totaal niet wat ik me daarbij voor moet stellen, of het pijn doet, etc. Ik ga morgen alleen want manlief is dan dus op het eiland. Daar zie ik dus wel tegenop. Ik hoop zo dat het niet nodig is!!!
Nou dat was dan weer een melding vanaf mijn kant. Ik spiek vanavond nog wel even hoe het met Wendy is. Ben wel benieuwd of het strippen bij haar geholpen heeft. Het zou toch wat zijn als zij nog eerder bevalt dan ik.
Angela ik hoop ook voor je dat het niet meer nodig is!
Joos, hoe voel je je nu?
Ben inmiddels trouwens 27 geworden, dus mag je aanpassen op het lijstje
Tilly, hoe gaat het met Luuk vandaag?
Jane, heb jij wel een beete een vast ritme met Owen? Of is dat ook nog moeilijk?
Realiseerde me vandaag ineens dat we een jaar geleden allemaal ‘net begonnen’ zegmaar…
Ik krijg vanavond visite dus zal hier niet meer zijn, tot morgen, fijne avond allemaal en :hug: voor wie het nodig hebben en een extra :-* voor Luuk!
Liefs, Patricia
Idd Patricia, een jaar geleden al! Zolang kletsen we hier al met elkaar :shock: , met sommige klets ik wat langer dan het jaar :mrgreen:
Joos, een slaapmarathon aan het houden :-
Angela, strippen: Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen.
Ikzelf vond het erg pijnlijk en hielp niet :oops:
Wawa, leuk he dat peuterzwemmen. Kan er ook zo van genieten.
Tilly, succes met foto’s plakken, ik moet ook hoognodig weer foto’s gaan plakken in mijn scrapbook
Jane, knuffel voor jou. Hopelijk vind je snel wat meer rust :-
@Angela79 wrote:
Manlief is vandaag weer eens chagerijnig. Hij heeft het inmiddels gehad met het wachten en reageert dat helaas af op mij. Hij is afstandelijk en mopperig. Nou ja, laat hem maar ff. Wel vervelend, dat wel. Alsof ik er iets aan kan doen dat de kleine op zich laat wachten. Hij baalt ervan dat hij morgen toch naar het eiland moet en 's avonds weer terug naar huis moet. Hij blijft het liefste óf thuis óf daar. Kan het me ook wel weer voorstellen. Ja hij mag daar wel blijven hoor, maar dan loopt hij wel het risico dat hij E 150,00 uit moet geven aan een watertaxi. Tja, het is of het een of het ander. Ik hou dan liever het geld in eigen zak. Of geef het liever uit aan spulletjes voor beeb.
Lieverd, ik vind dit wel een beetje flauw van je man. Of mag ik dat niet zeggen? Jij kan er niets aan doen, en je wilt zelf ook graag bevallen. Ik denk dat hij juist jou extra moet steunen, en extra lief voor je moet zijn nu. Maar misschien zie ik dat als leek wel helemaal verkeerd.
Sterkte! :-*
Patricia, is goed, bij de volgende aanpassen zal ik jouw leeftijd veranderen. Nog gefeliciteerd! :dance:
Charissa, ja jho, ik lijk wel een beer. Vanmiddag ben ik al weer op de bank in slaap gevallen.
Hoe is het nu bij jullie?
@Charissa wrote:
Angela, strippen: Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen.
Ikzelf vond het erg pijnlijk en hielp niet :oops:
Charissa, bedankt. :-* Nu weet ik in ieder geval wat me morgen eventueel te wachten staat. Maar ik vind het niet echt een fijne gedachte dat ik er morgen alleen heen moet gaan. Nou ja, ff doorbijten toch??? En we zien wel of het helpt ja of nee. Het is misschien sowieso wel even goed dat ze inwendig onderzoek doet. Kan ze me mooi vertellen hoe de zaken ervoor staan (zeker wat dat slijm :oops: in houdt).
Joos, je mag het best zeggen hoor! Ik denk er net zo over. Ik begrijp wel dat hij ook baalt en hij zal het me heus niet persoonlijk kwalijk nemen. Maar hij vind het denk ik een hoop gedoe morgen. Hij had eigenlijk gehoopt dat hij zo niet weg hoefde te gaan. Dit gaf hij vorige week ook al aan. Maar ja, daar kan ik ook niets aan doen. Van mij mag hij thuis blijven als hij dit wil. Maar ik denk niet dat zijn baas dit leuk zal vinden. Ik hoop voor hem (en uiteraard ook voor mezelf, maar ik ga er niet van uit) dat er vandaag nog schot in komt.

Patricia, nog van harte meid met je verjaardag!!! Ja, vorig jaar rond deze tijd zijn we allemaal gestopt met de anticonceptie. Wat gaat dat dan toch ook hard. En in de tussentijd hebben we al weer een hoop lief en leed met elkaar gedeeld. Als ik me niet vergis ben je zelfs al weer een half jaar getrouwd!!! Ik heb de foto’s van je meisje eerder vanmiddag bewondert, wat is het toch ook een schatje! Ik heb ook gereageerd hoor bij het showforumtopic! :-*
Ik zit trouwens ook met smart te wachten op een tweede berichtje van Wendy. Zou het nog steeds een BIB zijn??? Of misschien al een BIA??? Ook erg spannend.
Wendy, JOEHOE!!!
Angela, ik wil pas BUB horen als beeb er klaar voor is . Misschien heeft je beeb die extra dagen gewoon nog nodig. :-* Tot die tijd zijn wij hier om je te steunen.
Wat gaat zo’n jaar inderdaad snel he? Ik ben half september toen gestopt met voorbehoedsmiddelen, maar eerste NOD viel in oktober.
Er was toen ook iemand bij, die aan pendelen deed: wanneer je zwanger zou worden. Nou die had het dus mooi mis. Het duurde echt veel langer.
Dat was Poeh toch??? Ik weet nog wel dat ik in juli van dit jaar pas zwanger zou raken en dat het een tweeling zou worden. Ik was in februari al zwanger en het is er maar 1.
@Wawa wrote:
Angela, ik wil pas BUB horen als beeb er klaar voor is. Misschien heeft je beeb die extra dagen gewoon nog nodig. :-* Tot die tijd zijn wij hier om je te steunen.
Daar heb ik ook echt veel aan hoor, aan jullie steun. Als het overkomt als zeuren moeten jullie dat gewoon zeggen hoor! :-*
Ach, ik probeer mezelf te troosten met de gedachte dat iedere dag dat de kleine nog bij me is, hij/zij belangrijke antistoffen met zich meekrijgt. Heb ik ergens gelezen.
Ik ben toen op 4 oktober gestopt met de pil. Ik moest die week ongesteld worden. Het heeft echter 39 dagen geduurt voordat mijn eerste NOD viel. :roll:
Je zeurt absoluut niet, anders zouden we immers niet zo massaal om meldingen vragen :-* :mrgreen:
Nee dat is ook wel weer zo. Maar ik vind mezelf nogal zo ongeduldig overkomen soms. En dan ben ik bang dat ik weer zeurderig over kom. Snappie???
Lees ik net bij de oktobermama’s dat er onlangs eentje bevallen is van een zoon met een naam die onze eventuele zoon ook zal krijgen. :eh:
Meid, je uitgerekende datum is voorbij, dus logisch dat je ongeduldig wordt :mrgreen: