**oktoberstoppers 2006 deel 19**

Net wakker en meteen kijken of er misschien een BIA of BUB was :lol: :lol:

Mamalena, welkom terug! Wat balen dat je lijf niet meer mee wilt werken :hug: Hoe heb je het gehad?

Ik was ook aan het checken :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

En trouwens Wen, hoe was het bij de gyn, heb je gisteren niet hier gelezen :think:

MELDPLICHT! :mrgreen:

:lol: :lol: Wel weer leuk zoveel meiden met meldplicht :mrgreen:

Inderdaad! Jij ook al bijna :thumbup:

Gaat snel vind ik al jullie zwangerschappen. De tijd vliegt. :?

En nu ga ik me even in wat kleding hijsen, Loïs van de grond plukken (is kralen aan het rijgen :inlove: ), aankleden, ontbijten en dan even lekker buiten wandelen en de markt plunderen :mrgreen:

Dus meiden met meldplicht, als ik straks terug ben graag een melding he :mrgreen: :mrgreen: :-*

Oh oke, Wen jij hebt vrijstelling, jij ligt als het goed is te slapen nu…of te bevallen 8) :lol:

Nog even checken voordat ik zo wegga… :shifty:

Ondertussen praat ik hier tegen mezelf, kan voor even heel leuk zijn, maar na een tijdje denk ik dat ik vreselijk moe wordt van mezelf :mrgreen:

Schroef zo wel mijn berichtenaantal wat op :think:

Weet je, het is ijs en ijskoud buiten. Moest net wat van balkon pakken maar het is dat ik Loïs beloofd heb om naar buiten te gaan, anders had ik het wel geweten.

Lekker op de bank met een kop hete chocomel :think: :think:

Heee wacht, dan kan uiteraard ook als ik terugkom…

Nou nu ga ik echt… Toedels :-*

Een kop warme chocolademelk is wel lekker Charissa :drool: Mmm, het water loopt me in de mond. :drool:

Waar zijn de meiden met meldplicht?

Spannend!!!

:-*

Hoi allemaal!!

Angela spannend!! KLinkt heel bekend allemaal :wink:

Behalve dan dat slijm… Ik erloor mijn slijmprop pas bij 8 cm ontsluiting, en toen dacht ik nog dat ik aan het plassen was :wink: :mrgreen:

M’lena gezellig dat j er ook weer bent! Ga maar lekker genieten van je verlof dan. Jammer dat je lichaam ff niet meer wil :hug:

Wendy hoe was het bij de gyn?

Femmie hoe voel jij je?

Wawa hoe was het zwemmen? En gaat alles goed?

Tilly hoe is het met Luuk?

Charissa het was inderdaad koud vanmorgen. Ben zelf de deur nog niet uitgeweest hoor, maar mijn man zei dat hij de ruiten moest krabben!

Chrisje hoe gaat het met jou? En met je meiden natuurlijk??

Heeft iemand van jullie ooit nog wel eens iets van BB gehoord eigenlijk??

Ben gisteren de hele dag op pad geweest met mijn moeder, zus en Nesrin. Lekker gshopt in Den Haag en mezelf verwend met 2 nieuwe broeken, 3 truien, schoenen en lingerie :dance: Ikke is helemaal blij!

Nesrin heeft hier goed geslapen joh vannacht! Gister om 23 u de laatste voeidng en ze werd vanmorgen pas om 07.30 uur wakker!! Toen 08.45 uur weer naar bed en ze slaapt nog steeds!

Ga nu dus maar snel even onder de douche, want verwacht haar zo wel weer eigenlijk. :-*

BIB,

gister in slaap gesukkeld dus doe ik het nou ff vlug.

by gyn was alles goed, buik is nou 33 cm en buik is laag. verder gestript… AU ! en maar wachten

net ff john op gehaald van het werk dus ga ik zo weer te bed.

oh ja onderweg GATVERDAMME lag er zo’n dood hert op de weg en dan niet in een stuk maar echt overal :sick: oh echt verschrikkelijk vies en zielig… maar ik ben blij dat ik dat beest toch niet geraakt heb want dat komt hard aan joh…

nou tot straks dames :-* ik ga wat proberen te slapen. heb wat krampen maar weet niet of het nou de beeb is of gewoon buikpijn van het zien van da dier op de weg :think:

Patricia, heerlijk dat Nesrin zo’n goede dag heeft :-

O ja, geen idee hoe het met BB gaat. Eerlijk gezegd heb ik ook helemaal niets meer met haar.

Wendy, spannend hoor.

Tilly, zal ik je een kopje chocolademelk komen brengen :mrgreen: :-

Hier net terug van peuterzwemmen en van de winkel. Peuter van mijn vriendin was mee. Manlief en ik waren toch met z’n tweetjes. Groot succes. We merkten wel, dat onze peuter elke week gaat en iets watervrijer is. Maar andere peuter was ook echt aan het genieten. Wij zitten nu bij de achtertafel kopje thee te drinken. Peuters zijn aan het spelen met de Jan Bibejan paddestoel: omstebeurt een balletje erin doen. heel erg lief.

Hier geen meldplicht, maar ik laat toch even wat van me horen. Ik ben bezig met een slaapmarathon. Vandaag voel ik me wel iest lekkerder dan gisteren.

Wendy, bah vreselijk om zo’n hert te zien liggen op de weg! Vorige week zag ik hoe een bus over een duif heen reed. PLOP, brrrr

Dat strippen lijkt me zeker geen pretje, hopelijk helpt het nu wel. Dan is het niet voor niks geweest net als bij Devin.

Patricia, nee niks meer van bb gehoord. Leuk zo’n dames uitje, er hangt er leuke kleding in de winkels op het moment, en jij hebt natuurlijk een goed excuus om allemaal nieuwe kleding te kopen! :dance:

Tilly, bedankt voor je pb :-

Charissa, gezellig dat je zoveel meekletst! Kleed je maar warm aan, want ik vind het nog steeds erg koud buiten. Ik ga je voorbeeld volgen en een lekkere beker chocolademelk pakken :thumbup:

Wawa, het is wel duidelijk dat jij nu verlof hebt, leuk zoveel als je hier nu bent. Gezellig. Alles goed? Nog een paar dagen en dan heb jij ook meldplicht. :dance:

Mamalena, doe rustig aan meid. Hopelijk voel je je snel wat beter. Geniet maar van je verlof. Hoe was je vakantie trouwens?

Chrisje, moet jij nou vandaag weer naar het ziekenhuis?

Marije, :hug: Dat moet frustrerend zijn, je ventje bij je en niets met hem kunnen doen. Gelukkig heb je wel hulp, maar toch.

Femmie, ook al last van nare klachten las ik. Het hoort er helaas bij. Ik heb in deze periode nog nooit zoveel inlegkruisjes gebruikt dan daarvoor. Overigens is het bij mij de ene keer wel, en dan weer weken niet. Sterkte :-
Verder alles goed?

Jane, ik zag weer prachtige foto’s van Owen. Wat een heerlijk ventje zeg. Ben je al helemaal gewend aan je moederrol?

Volgens mij ben ik nu weer redelijk bij, toch?

Nou ik zal jullie maar niet langer in spanning houden…

Maarre…

Helaas heeft het vannacht niet doorgezet, dus zit ik hier nog steeds met een BIB! :wall: :wall: :wall:

O wat ben ik toch gemeen!!! Ik zal niet weer plagen! :oops: :oops: :oops:

Heb een hele rustige nacht gehad en ik ben ook maar twee keer wakker geweest om te plassen (dit voor de verandering, meestal is het vaker). Ik ben er om 7 uur even uit geweest en ben lekker op de bank naar Animal Planet wezen kijken. Daarna het bed nog even ingedoken en nog even lekker kunnen slapen. Straks nog even lekker douchen en nog even een paar boodschapjes halen. Tja, de melk is op en daar ben ik momenteel verslaafd aan :roll: :roll: :roll:

Charissa, het was idd erg koud vanmorgen. Hier waren de ramen bevroren.

Patricia, fijn dat Nesrin een goede dag heeft!

Mamalena, fijne vakantie gehad?

Wendy, nu al gestript? Misschien een domme vraag, maar heeft dat een bepaalde reden??? Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, zou net iets voor mij zijn.

Wawa, wat gaaf dat peuter steeds watervrijer begint te worden! Ik ben in het verleden nog zwemjuf geweest en heb ook les gegeven aan babies, peuters en kleuters. Heerlijk vond ik dat. Lekker ook met de kleintjes meedoen. Het is zo mooi om te zien ook hoe de kinderen dan vooruit gaan qua zwemontwikkeling. En dan na een bepaalde tijd mochten ze voor een Teddybeer diploma. Dan waren ze zo trots als een pauw!!! Hebben ze dat bij jullie ook???

Tilly, helaas nog geen chocolademelk in huis, wel slagroom :drool: :drool: :drool: , maar daar heb je nu weinig aan.

Joos, een slaapmarathon? Toe maar, geniet er maar lekker van. Ben blij dat je weer een beetje beter voelt.

Volgens mij ben ik nu redelijk bij. Femmie had ik een pb gestuurd en volgens mij heb ik op de rest gereageerd. Zo niet, sorry maar wel een dikke :-*

Peuter heeft Teddybeerdiploma brons en gaat in december op voor zilver :mrgreen:

O wat leuk zeg! Ja ik ben er zelf al weer bijna 10 jaar uit, dus ik weet niet precies meer hoe het allemaal in zijn werk gaat.

Ik meld me bij deze voorlopig af voor vandaag, ik ga douchen en daarna nog even naar de supermarkt samen met manlief.

:-*

Nou Angela je maakt het wel spannend hoor!

Ik heb net nog wat foto’s gemaakt van Nesrin, zal ze in het showforum zetten.

Daarna even de stad in, broek korter laten maken die ik gisteren gekocht heb. Tot later! :-*

@Wawa wrote:

Hier net terug van peuterzwemmen en van de winkel. Peuter van mijn vriendin was mee. Manlief en ik waren toch met z’n tweetjes. Groot succes. We merkten wel, dat onze peuter elke week gaat en iets watervrijer is. Maar andere peuter was ook echt aan het genieten. Wij zitten nu bij de achtertafel kopje thee te drinken. Peuters zijn aan het spelen met de Jan Bibejan paddestoel: omstebeurt een balletje erin doen. heel erg lief.

Breekt in

Wat leuk om een verhaaltje van mijn eigen peuter te lezen :mrgreen: Hij had het heel leuk gehad maar is wel errug moe nu :wink:

Breekt weer uit