**oktoberstoppers 2006 deel 19**

Wawa, ik hou het in de gaten. Maar ik voel beeb ook bewegen, niet zo druk als anders, dus er zal nog wel niets aan de hand verder zijn.

Ik ga de huishoudelijke taken verder oppakken en ik BIB, BIA of BUB later wel weer. Voorlopig nog BIB :wink:

@Angela79 wrote:

Wawa, ik hou het in de gaten. Maar ik voel beeb ook bewegen, niet zo druk als anders, dus er zal nog wel niets aan de hand verder zijn.

Drukke beebs blijven altijd bewegen volgens mij :wink:

Nou ik hou het in de gaten!!!

@Joos wrote:

Lieve meiden, ik lees mee, maar voel me niet zo lekker.

Kan even niet de puf op brengen om te reageren. Sorry.

Angela, spannend meid! ik hou mijn gsm bij me :thumbup:

Joos, kalm aan hoor! Ga ff lekker relaxen, ff slapen of idd in bad ofzo. Misschien knap je daar van op.

Ik ga nu echt verder, zodra er nieuws is sms ik je! :-*

Angela, het wordt nu toch echt spannend als ik het zo lees…of niet?

Stond net onder de douche en de harde buiken bleven komen. Ook voelde ik me misselijk (heb niet overgegeven). Nu ook pijnlijk gevoel in mijn onderbuik (menstruatieachtige pijn).

Heb net de wasmachine aangezet. Ik wilde de was opvouwen, maar daar wacht ik nog even mee. Misschien dat als ik even ga liggen de harde buiken weer overgaan. Mocht het dan nog aanhouden samen met de ‘menstruatieachtige’ pijn in mijn onderbuik, dan ga ik het toch eens serieus in de gaten houden qua tijd.

Ik durf dus nog geen BIA te geven.

:-*

Angela: Spannend meis, ik hoop echt dat het door gaat zetten voor je!!

Kom straks nog wel even spieken!

Nu weer terug naar de sofaaaa! :stuck_out_tongue:

liefs Marije.

:smiley: Angela…dat klinkt wel ergens naar…(spontaan schieten de tranen mij in de ogen)

Spannend!!!

Het probleem is dat ik de afgelopen weken zo vaak iets gevoeld heb, dat ik er eigenlijk niet eens meer van uit durf te gaan. Ik ben bang dat mijn lichaam een loopje met me neemt. :frowning:

Angela, als je echt misselijk wordt en moet overgeven, dan betekent dat vaak 4 cm ontsluiting. Dus even in de gaten houden hoor. Anders ga je toch gewoon klokken als het als serieus voelt?

Wawa, bedankt! :-* Maar ik heb niet hoeven overgeven. Misselijkheid is nu ook al weer verdwenen.

Ik heb net toch nog maar even de was opgevouwd en twee wassen gedraaid waarvan nu nog 1 draait en de andere al weer hangt. Ook heb ik meteen maar een overhemd van manlief gestreken. Nu zit ik weer even op mijn gat en ben even aan het bijkomen (last van mijn rug).

Ik heb het idee dat zolang ik loop en bezig ben, de harde buiken en het nare gevoel in de onderbuik wat achterwege blijven. Dus zoals ik al schreef, mijn lijf neemt gewoon een loopje met me.

Lieverds, bedankt. Ik hou jullie op de hoogte, sowieso, maar ik ga er niet meer van uit dat het vandaag nog iets gaat worden! We proberen het morgen gewoon nog eens!

Ik ga nu nog even stofzuigen en de aardappels schillen. We willen om 18:00 uur eten, want manlief moet om 19:00 uur al weer aan het werk en is dan ook niet eerder weer thuis dan een uur of 22:30.

Later! :-*

Angela, ik blijf je in de peiling houden hoor :-*

Vind ik lief van je! :-*

Het rommelt in ieder geval nog steeds. Zo nu en dan heb ik dus ook wat menstruatieachtige krampen die uitstralen naar mijn rug. En daarnaast dus de harde buiken. Regelmaat zit er nog niet in helaas.

We’ll be watching you :mrgreen: :-*

Angela, ook ik blijf je in de gaten houden meid!!

:-*

Angela, spannend meis. Hopelijk gaat het doorzetten. Lijkt iig wel de goede kant op te gaan. Succes!!! En hopelijk snel een BUB van je :mrgreen: :-*

Ben net terug van zwemmen. Hoe is het?

Hallo meiden,

Ben er weer. Sinds zaterdag alweer, maar had weinig tijd en puf om hier te zijn. Ga binnenkort weer reageren. Ben vanaf nu met verlof omdat het vege lijf niet meer wil.

Angela, spannend joh. Ik hou je in de gaten.

De rest van de meiden: :-* Tot gauw.

o…ik zit te wachten morgen meteen weer kijken :smiley:

Mamalena, balen dat je lijf niet mee werkt :hug: