**oktoberstoppers 2006 DEEL 18**

Hoi meiden,

Mamalena, was je zo alleen vandaag?!! Dat is ook niet leuk. Tja, ik moest vandaag weer voor het eerst naar school dus kon hier helaas niet zijn.

Hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje beter tussen jou en je hubbie? Hoe gaat het met poppetje? En je zwangerschap, nog steeds alles goed?

Jane, jij hebt je rust weer verdient meid!! Neem het er maar lekker van hoor. Kan me voorstellen dat je even weer moet bijtanken als je zo’n kleine meid over de vloer hebt gehad.

Hoe is het verder met je? De duizeligheid hopelijk niet erger geworden?

Joos, ook hier weer even bijkomen hoor. Ook vandaag weer voor het eerst naar school geweest. Toch wel weer even wennen hoor. Ik word er toch altijd weer even gestresst van. Voel me dan toch wat onrustiger worden zo vlak voor we weer beginnen.

Fijn dat je weet dat het vast wel weer goed gaat komen. Dan ga je maandag waarschijnlijk toch een stuk rustiger beginnen. Het komt wel goed met ons Joos :wink: :mrgreen:

Patricia, hoe gaat het met je kleine meid? Is Nesrin aan de beterende hand? Hoop dat ze snel bij jullie thuis mag komen.

Hier dus vandaag ook weer naar school geweest. De klas is weer netjes dus wat dat betreft kunnen we zo maandag weer aan de gang. Heb er inmiddels ook wel weer een beetje zin in hoor.

Dit jaar wordt alleen weer zo anders dan anders en dat maakt het voor mij toch even beetje vreemd en afwachten. Maar, ben enorm druk geweest dus het zal aan de voorbereiding niet liggen.

Hoe is het trouwens met de meiden die ik niet heb genoemd? Alles goed?

Sommige van jullie zijn de laatste tijd wel erg rustig hoor…of ligt dat nu weer aan mij :think: Geeft niks hoor, valt me alleen op. Gaat alles wel goed?

Meiden, spreek jullie hopelijk snel weer.

:-*

Nou meiden, ik spring vanaf hier weer in.

Ik heb een heerlijke vakantie gehad, veeeeeeeeeeel zon (heerlijk 8) ) en dus lekker veel geluierd op mijn luchtbedje met een leesboek en gezwommen. Ook nog naar st tropez geweest en monaco.

Zeker de moeite waard om een keertje terug te gaan. Was iig erg heerlijk daar en ben echt lekker tot rust gekomen.

Verder heb ik de bloeduitslagen vandaag gekregen. Ze waren allemaal goed! Ik ben er zo blij mee. Toen ik maandag ongesteld werd (hoe verwacht ook) kreeg ik toch weer zo’n doemdenkend gevoel.

Na deze uitslag ziet het er toch wel weer wat rooskleuriger uit (tja en soms wordt ik knettergek van de die moodswings van mij, maar ja)

De prolactine die vorige keer ietsje verhoogd was, was nu goed en chlamydia was negatief en verder heb ik een nette eisprong gehad.

Vandaag de poeder bij de apotheek besteld. Hebben ze het niet op voorraad :wall: Nou gelukkig heb ik het pas vanaf vrijdag nodig en de apotheker zei dat het wrs dinsdag binnen zou zijn.

Dus heb nu op dag 15 weer een echo en samenlevingstest staan.

Als alles dan goed is mogen we drie rondes op deze manier proberen.

Dus dat was even ego weer een update.

Charissa, leuke site geworden meis!

Joos je hebt pb Rustig aan doen meis :-*

Jane je bent weinig geweest afgelopen week. Hoe is het met je? Hoe gaat het me je duizelingen?

Tilly bah heb je zo’n last van je rug en bekken. Het gaat bij jou ook niet echt vlekkeloos hè :hug:

Wawa, hoe is het met jou meis? Hoe zijn de eerste werkweken bevallen? (en al aan het aftellen las ik :wink: )

Wendy is het gezellig met je zusje? :mrgreen:

Chrisje, hoe gaat het nu met je?

Patricia hoe is het met jou en met Nesrin? Zijn ze er al achter wat ze opgelopen heeft?

Mamalena, marije, angela hoe is het met jullie meiden?

Sorry als ik dingen gevraagd heb die hiervoor al vertelt zijn, maar heb niet alles helemaal gelezen want het was teveel op bij te lezen

Hoi meiden,

Femmie, fijn te horen dat toch alle uitslagen zo positief waren. Je klinkt zelf nu ook weer positief en dat is super om te horen meid!!! We blijven met z’n allen hopen op goed nieuws meid :dance: :pray:

Verder gaat het met mij best wel weer wat beter hoor. De ergste pijn heb ik echt woensdagavond gehad en nu is het meer bij vlagen. Moet gewoon opletten en dan wil het best wel hoor.

Heb even een vraag aan jullie:

Gisteren heb ik nieuwe kleren gekocht maar nu zit er kauwgom in mijn blouse en shirt… :cry: Ik weet dat ik het in de vriezer kan leggen en met pindakaas eruit kan halen. Maar, heeft één van jullie hier ervaring mee en misschien de GOUDEN tip???

Ik baal namelijk zo vreselijk. Net gisteren nieuw en nu al naar de … :wall:

Hoor graag van jullie.

Tilly, ik heb echt werkelijk geen idee?!?!?! :shock:

Maar misschien weet oma raad :wink:

Dank je wel voor de tip. Had het zelf inderdaad ook al gevonden en heb het met pindakaas er allemaal uitgekregen. M’n blouse is al helemaal schoon geworden, m’n shirtje heeft vanaf gisteravond in het water gestaan met groene zeep en zit nu in de wasmachine. Ben benieuwd of er dan een vlek te zien is van de pindakaas. Het leek er op van niet maar ik wil natuurlijk geen risico nemen.

Verder allemaal lekker geslapen? Ik wel maar ben nog moe :zzz: Stom is dat toch soms hè?

Manlief is momenteel druk aan het werk op de babykamer. Ja, ja, er wordt eindelijk wat gedaan :dance: Vandaag komt er een dakraam in!!!

Ben erg blij dat hij nu even stopt met werken aan de schuur en dus de babykamer aan de beurt is.

Vanavond gaan we trouwens naar mijn schoonzus en zwager. Ze zijn net deze week teruggekomen van vakantie uit Dhjerba en zijn nu weer een weekendje weg naar Heideheuvel, een park van Landal. Ze vroegen of wij nog even langskwamen met peuter. Dus wij gaan daar vanavond naar toe, blijven daar een nachtje en gaan zondagavond weer naar huis. Heerlijk dus nog even voor ik weer aan het werk moet :mrgreen:

Dat was al weer een heel verhaal zo op de ‘vroege’ morgen.

Ga nu weer wat doen.

Rustig hier vandaag!

Tilly, lekker er nog even uit voordat het werk begint! Geniet ervan :thumbup:

Is de kauwgom er helemaal uit gegaan?

Femmie, je hebt een heerlijke vakantie gehad he! We zijn al helemaal bijgepraat op msn. Er komen weer spannende tijden voor jou aan :pray:

Vandaag mag ik niks doen van mijn vriend. Tijdens de boodschappen mocht ik de kar niet duwen, hij tilde alles in en uit de kar, in de auto, en het huis binnen. Daarna heeft hij eten gekookt, de afwasmachine ingeruimd en de was gedaan. En ik…ik mag alleen op de bank zitten. Dat vind ik moeilijk hoor, maar hij heeft eigenlijk wel gelijk.

Ik heb veel bandenpijn, dus er zal wel weer een groeispurt aankomen. En die harde buik van gisteren was geen pretje.

Eigenlijk wilde ik op de babykamer aan het werk. Ik heb zoveel leuke ideeetjes, maar goed, daar heb ik ook nog wel tijd voor.

Joos, lekker hoor die rust :-

Femmie, het werken gaat goed, maar ik tel al wel af naar verlof.

Fijn, dat alle voorwaarden voor zwanger worden nu goed lijken :-

Mamalena, al een goed gesprek kunnen voeren met hubbie?

Tilly, hopelijk genieten jullie lekker van een nachtje weg.

Ik ben best moe. Peuter is momenteel weer om 6 uur wakker. Gaap gaap.

@Wawa wrote:

Fijn, dat alle voorwaarden voor zwanger worden nu goed lijken :-*

Het moet nog blijken of de natriumbicarbonaat zijn werk gaat doen :shifty:

@femmie wrote:

@Wawa wrote:
Fijn, dat alle voorwaarden voor zwanger worden nu goed lijken :-*

Het moet nog blijken of de natriumbicarbonaat zijn werk gaat doen :shifty:

Spannend hoor, ik blijf heeeeeeeeeeeeel hard duimen :-*

Hee dames! Waar is iedereen?

Het is wel erg rustig in dit topic, jammer. :eh:

@Joos wrote:

Hee dames! Waar is iedereen?

Het is wel erg rustig in dit topic, jammer. :eh:

Ik was in het bos en daarna zijn peuter en ik samen op de bank in slaap gevallen :mrgreen:

Da’s ook wel eens lekker :smiley:

@Joos wrote:

Da’s ook wel eens lekker :smiley:

Inderdaad, maar toen ik opstond, voelde ik even al mijn spieren :lol: :lol: :lol: . Het wordt met mijn buik toch wel wat krap op de bank samen met peuter.

Da’s een goed teken toch?

Zal peuter wel heerlijk vinden om zo lekker bij mama te liggen :inlove:

Ik heb trouwens in het mama’s topic waar Patricia schrijft gevraagd of iemand nog iets van haar gehoord heeft.

Ik hoop dat alles goed is met haar en Nesrin.

Dat hoop ik ook, maar de eerste dagen hebben veel meiden gewoon geen tijd en zin om te posten hoor :wink:

Hoi meiden,

Ben er weer en heb het leuk gehad met manlief en peuter. Schoonzus en zwager vondeh het ook erg gezellig dus het was een geslaagd nachtje slapen en dagje weg!! We hebben vandaag lekker gezwommen en zijn bij de kinderboerderij geweest. Erg leuk allemaal.

Peuter was alleen wel erg ondernemerig omdat alles natuurlijk nieuw is in zo’n huisje en omgeving :shock: Ik ben nu dus wel OP!!! Als mijn hoofd een kussen raakt ben ik vertrokken :zzz:

Dan komt er nog eens bij dat ik morgen weer voor het eerst aan het werk moet zoals jullie wel weten. Dat zit toch wel heel erg in mijn hoofd en maakt me ook nu al moe. Als ik maar eenmaal weer aan het werk ben…

Joos, het is hier inderdaad de laatste tijd best wel rustig. Heb ik ook al eens aangegeven, maar wat doe je eraan? Niet altijd hebben we tijd en/of zin hier te schrijven of lezen. Tja, dat heb je nu eenmaal.

Ik mis het ook hoor dat gezellige geklets. Het zal vast binnenkort weer goed komen.

Je vroeg naar de kauwgom, ja die is er helemaal uit gegaan met pindakaas!!

Wawa, heerlijk op de bank slapen met peuter. Ik zie mij dat nog niet doen met die van ons. Hij ligt echt niet stil en zal vast niet gaan slapen.

Balen dat jullie peuter weer zo vroeg wakker is. 6 uur is wel ERG vroeg.

Hoop dat het weer snel veranderd zodat je weer een beetje bij kan slapen.

Nu mis ik zoveel meiden, maar reageer even alleen op de meest recente berichtjes.

Hoe is het met alle andere meiden, want dat zijn er nogal wat. Alles goed met jullie?

Ik ga lekker relaxen op de bank want ben echt heeeeeeeeeeel erg moe. 'k Zal straks nog wel even spieken of er alweer meer aan de klets zijn hier.

Soms vind ik het ook wel lekker, dat het hier rustig is, dan kan ik tenminste op elk geplaatst berichtje reageren en als het om het bijlezen van 10 pagina’s gaat, dan lukt me dat gewoon niet. Maar over 5 1/2 week ben ik dag en nacht online tijdens mijn verlof, dus maak je borst maar nat. :lol:

Je hebt ook wel gelijk hoor Wawa, het heeft ook zo z’n voordelen dat het hier rustig is.

Nog 5,5 week meid…wat gaat het snel :shock:

Ik begin vanaf morgen met aftellen, dan nog 7 week :dance: :mrgreen:

Hoe is het verder met je? Ben je niet een beetje moe aan het worden en zo? Ik begin nu toch af en toe te merken dat ik minder kan. Toch minder energie en dus eerder moe. Herkenbaar?

@Tilly wrote:

Hoe is het verder met je? Ben je niet een beetje moe aan het worden en zo? Ik begin nu toch af en toe te merken dat ik minder kan. Toch minder energie en dus eerder moe. Herkenbaar?

Helaas erg herkenbaar. Ik ben nu ook veel meer aan het aftellen.

Ik werk nog wel veel te veel, maar heb ook meer slaap nodig.

Morgen gelukkig een extra dagje vrij. Dinsdag studiedag.

Duurt ook korte dan een gewone schooldag. lekker dus.

Dan 1 1/2 dag werken en alweer weekend :wink:

Neem de rust he dames!

Tilly, fijn dat je het zo leuk hebt gehad! Nu snel naaar bed, want morgen vroeg weer op.

Wawa, geniet van je dagje vrij morgen! Bij ons duren de studiedagen altijd ontzettend lang en zijn zo vermoeiend. Gelukkig ben ik met verlof als we de eerste hebben.

Ik heb vanavond een schommelstoel gekocht! Leek me wel lekker voor op de babykamer straks. Mijn ouders hadden er vroeger ook eentje en daar zat ik vaak in. :dance:

ps; femmie, veel succes morgen op je werk!